Was niet mijn nieuws, ik las het een paar comments boven mijzelf. Maar goed nieuws is het zeker.quote:
Ik vond het laatste seizoen lang niet altijd even goed, maar 4.23 was wel weer van ouderwets niveau. Zit nu al te wachten op de volgende epi. Als ze dit niveau vast kunnen houden ben ik heel benieuwd naar seizoen 5. Zal alleen weer een nieuwe 'main enemy' moeten worden verzonnen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:16 schreef Houniet het volgende:
Een nieuw seizoen had voor mij niet gehoeven, maargoed.
Vind ik leuk [ afbeelding ]
daar heb je idd gelijk in. Maar persoonlijk zou ik het leuker vinden als chuck weer gewoon in de buy more een soort van undercover gaat werken. Die missies van dit seizoen waarbij ze van hot naar her in een paar seconden vliegen hebben we nu ook wel weer gezien. Als het andere verhaaltje dan nog leuk zou zijn was dat niet zo erg maar dat is dit seizoen ook niet geweldig. imoquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Chuck (zowel als serie als het karakter) heeft zich zo ontwikkelt dat de verhaallijnen over the Buy More of Jeffster er eigenlijk niet meer toedoen. De enige manier waarop die er weer toe zouden gaan doen is als Chuck weer teruggaat naar the Buy More. Maar dat zie ik niet gebeuren, want het zou alle ontwikkeling van de serie en het karakter ongedaan maken.
Awesome kan wel makkelijker een grotere rol krijgen zonder daar afbreuk aan te doen. Maar dan wel de nieuwere onzelfverzekerdere Awesome, dan de echte captain awesome uit de eerste seizoenen.
Chuck vernieuwd voor 5de seizoen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:50 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Was niet mijn nieuws, ik las het een paar comments boven mijzelf. Maar goed nieuws is het zeker.
Hoe lang duurt zo'n stop voordat ze weer verder gaan met seizoen 5? Ben eigenlijk pas met veel series begonnen met kijken (en dus alles inhalen) in dit seizoen dus heb er geen idee van hoe lang zo'n zomerstop duurt.
Van mij ook niet,zelfs Timothy Dalton kon dit seizoen niet redden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:16 schreef Houniet het volgende:
quote:
Hoefde idd niet perse, maar het blijft toch vermakelijk. Waarschijnlijk is het niet al te duur om de serie te makenquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:16 schreef Houniet het volgende:
de buitenscene's filmen ze volgens mij toch steeds op dezelfde plaats. Of ze nu in engeland, zuid-amerika of in de tuin van volkov's dochter zijn: het ziet er hetzelfde uitquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoefde idd niet perse, maar het blijft toch vermakelijk. Waarschijnlijk is het niet al te duur om de serie te maken.
En de rest gaat met waarschijnlijk de meest belabberde CGI uit de industrie. Ik vind het een heerlijke serie, maar ze mogen wel wat meer werk steken in de achtergronden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:02 schreef planethugo het volgende:
[..]
de buitenscene's filmen ze volgens mij toch steeds op dezelfde plaats. Of ze nu in engeland, zuid-amerika of in de tuin van volkov's dochter zijn: het ziet er hetzelfde uit
pas anderhalve dagquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:41 schreef Tazmaniac het volgende:
NBC Confirms CHUCK's Fifth Season Will Be Its Last!
Of was dat al bekend?
Of je leest ff de reacties voor je.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:41 schreef Tazmaniac het volgende:
NBC Confirms CHUCK's Fifth Season Will Be Its Last!
Of was dat al bekend?
Andere seizoenen werden er ook eerst 13 gekocht waarna er nog eens 10 werden bij gekocht.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:17 schreef Xepos het volgende:
Ah wel dat zijn maar 13 afleveringen valt reuze mee
Bron: http://www.tvline.com/201(...)ck-wonder-woman-svu/quote:TVLINE | Why did you decide to make Chuck‘s upcoming fifth season its last?
It seemed to be the way to end it appropriately for the fans who love it, and not get into a situation where it might end or might not end and then it ends and we haven’t concluded the storyline. It gives [producers] a chance to plan for it. I think that’s the best way to do it.
TVLINE | You only ordered 13 episodes of Chuck. Any chance you’ll increase that number?
I don’t think so. Unless suddenly we have 10 million viewers watching it on Friday night, then it would.
Oh, nouja toch nog 14 afleveringen om naar uit te kijken.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bron: http://www.tvline.com/201(...)ck-wonder-woman-svu/
Wen maar vast aan het idee dat er echt geen nieuwe eps meer komen hierna...
Het is zeker een nette afsluiting maar we hebben dat niet te danken aan NBC, dat PR-politieke antwoord van de NBC-baas ten spijt.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:06 schreef pberends het volgende:
Prima afsluiting toch? Wel netjes van NBC.
Waarom zijn er 91 afleveringen nodig? Is dat een verplicht getal dat nodig is voor syndication?quote:Op maandag 16 mei 2011 12:49 schreef tvfan42 het volgende:
[..]
Het is zeker een nette afsluiting maar we hebben dat niet te danken aan NBC, dat PR-politieke antwoord van de NBC-baas ten spijt.
De echte reden is dat series-eigenaar Warner Brothers graag 90+ afleveringen wil om de serie daarna te kunnen verkopen aan kabel- en lokale tv stations over de gehele VS ("syndication" heet dat). NBC wilde Chuck eigenlijk cancellen maar WB did NBC an offer they couldn't refuse - NBC krijgt de 13 afleveringen van seizoen 5 voor een weggeefprijsje. Gunstig voor NBC, die schuift nu Chuck naar de vrijdagavond (de klassiek slechtste kijkdag op Amerikaanse TV, zeker onder jongeren) ipv de maandagavond en kan dan met goedkope commercialprijzen toch nog wat aan Chuck verdienen.
Bovenstaande is ook de reden dat er niet meer dan 13 komen. WB heeft aan 91 afleveringen genoeg en zal niet nog een keer Chuck in de uitverkoop doen. NBC zal echter ook niet terugwillen naar de normale prijs voor een aflevering. Alleen dus in het theoretische geval dat de amerikaanse kijkcijfers weer enorm oplopen zou het nog kunnen. Maar zoals de NBC-baas al zei dan moet Chuck 10 miljoen kijkers halen. En dat is in feite uitgesloten (ter vergelijk, tot aan 4.13 zat Chuck dit seizoen rond de 5 miljoen, echter de laatste afleveringen rond 4 a 4,5).
Formeel niet, in de praktijk wel. Anders zijn kopers niet of nauwelijks geinteresseerd. 100 is nog iets beter, maar voor 1-uur programma's (eigenlijk 40+ minuten, maar met commercials etc wordt dat een uur) is 90+ genoeg. Vermoedelijk heeft WB al enige deals gesloten.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Waarom zijn er 91 afleveringen nodig? Is dat een verplicht getal dat nodig is voor syndication?
Het is netjes en leuk voor ons als kijker en NBC kan er leuke PR-sier mee maken, maar het boeit NBC (en ook WB) voor geen meter, het gaat gewoon om geld verdienen.quote:Ik vind het ook netjes dat de serie op deze manier goed wordt afgerond. Zodat het niet een afgeraffeld einde wordt en ook niet eindeloos gerekt wordt.
Dank je voor de uitleg.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:56 schreef tvfan42 het volgende:
[..]
Formeel niet, in de praktijk wel. Anders zijn kopers niet of nauwelijks geinteresseerd. 100 is nog iets beter, maar voor 1-uur programma's (eigenlijk 40+ minuten, maar met commercials etc wordt dat een uur) is 90+ genoeg. Vermoedelijk heeft WB al enige deals gesloten.
Als Chuck fan ben ik er idd blij mee. Dat NBC en/of WB er andere motieven achter hebben zitten kan me dan verder weinig schelen.quote:[..]
Het is netjes en leuk voor ons als kijker en NBC kan er leuke PR-sier mee maken, maar het boeit NBC (en ook WB) voor geen meter, het gaat gewoon om geld verdienen.
Als ze het echt zo belangrijk zouden vinden dan zouden ze The Event en vele andere series ook niet zomaar plots cancellen en een mooi einde gunnen. Chuck is door een hoop mazzel en hard werken van producers, schrijvers, cast, crew en ook de fans in het verleden (na het dreigende einde na S2 met name) een langer leven en fraaier uiteinde gegund dan de meeste series - zeker voor een serie met, laten we eerlijk zijn, zulke matige USA-kijkcijfers. Laten we er als Chuck fans alleen maar blij om zijn (althans ik ben dat wel).
Precies, mij ook. (en ik snap ze ook best, het is gewoon keiharde business - zeker in deze crisistijden die ook die tv stations daar hard voelen)quote:Op maandag 16 mei 2011 14:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Als Chuck fan ben ik er idd blij mee. Dat NBC en/of WB er andere motieven achter hebben zitten kan me dan verder weinig schelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2011 04:28:06 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te laatquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
Prima einde van de hele reeks, ermee stoppen nu.
Jup. Het was nu niet eens een wettelijke of kerkelijke bruiloft.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:33 schreef tvfan42 het volgende:
Teleurstellend en veel te geforceerd en getruukt einde. Prima als het de series finale was geweest, maar als setup naar seizoen 5 zwaar ondermaats. Viel me erg tegen.
Het was een fantastische aflevering t/m Chuck's terugkeer in het ziekenhuis met de antidote, daarna ging het mis. Huwelijk was mooi hoor, maar met Morgan als "priester" (of whatever)? Puhlease. En daarna al die geforceerde happy end truuks die je ook in films vaak ziet waar ze ff snel een einde aan moeten breien (met name dat vele geld)?
Ik heb nu geen hoge verwachtingen meer van seizoen 5, ze moeten eerst alle troep op zien te ruimen die de makers in de laatste minuten van deze aflevering hebben gestopt. Las net echter een interview met Fedak die ingaat hoe de plannen zijn voor het vervolg, dat ze juist met Morgan als intersect door willen gaan. De eerste keer dat ik teleurgesteld ben over een interview met Fedak. Diepe zucht, gaan nu de bedenkers van het hele verhaal hun eigen creatie om zeep helpen?
Ik zal wel kijken hoor in september, maar er naar uitkijken doe ik nu niet meer. Een voordeeltje, het is iets makkelijker de zomermaanden doorkomen.
Het is misschien in het begin wel grappig. Maar denk inderdaad dat Morgan leuker is als gewoon Morgan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:50 schreef krioro het volgende:
Morgan als intersect. Yeah, no, lijkt me niet echt wat.
2 nu.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:58 schreef monsterd. het volgende:
Ik hoop dat ze na 2 afleveringen van Seizoen 5 morgan eruit schrijven als de nieuwe intersect.![]()
Trouwens, hoeveel season finales zijn afgesloten met: "Guys, I know kung-fu"Jammer!
Was een drop'n'go-missie onder de radar.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:23 schreef LWD-Godius het volgende:
Ja en heel doordacht allemaal, Russen die zomaar over de USA mogen vliegen en op soeverein grondgebied kunnen landen... Nederland faalde zelf al in Libië bij een evacutiemissie
zo een dingen zijn idd belachelijk. Was het niet ooit de opzet dat men chuck moest beschermen omdat hij de énige was met zo een intersect en dat die info uniek was. Paar seizoenen later is met die stelling al zeker 10x de vloer aan geveegd. Sterker nog, men heeft blijkbaar gewoon een collectie brillen liggen met al die info 'erin'quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:10 schreef VacaLoca het volgende:
En Morgan als intersect.... ik dacht dat er maar een paar mensen waren met een brein die zulke informatie kan opslaan zonder er gek van te worden. Nu kan ineens iedereen zon brilletje opzetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |