Millicent Martin, zie http://www.imdb.com/name/nm0552815/ , o.a. in Frasier.quote:Op woensdag 4 mei 2011 05:01 schreef Tegan het volgende:
Ik zit me echt af te vragen wie die moeder van Agent X speelt. Ze komt me zo bekend voor...
IMDb weet het niet als je bij de Chuck-episode kijkt.
Casey killed him.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:18 schreef planethugo het volgende:
Toevallig
'Chucks' John Casey jaagt op Bin Laden
Bedankt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:25 schreef tvfan42 het volgende:
[..]
Millicent Martin, zie http://www.imdb.com/name/nm0552815/ , o.a. in Frasier.
De bachelor "party" in Las Vecas duurde te lang en zo waren er nog wel wat dingetjes, maar in het algemeen een leuke aflevering. De Agent-X twist levert interessante mogelijkheden op. Als we de spoilers mogen geloven van de laatste twee afleveringen dan staat er wel e.e.a. te gebeuren. Ze hebben er sowieso flink geld tegenaangegooid, vooral de laatste schijnt een van de duurste Chuck afleveringen ooit te zijn kwa actie, decors e.d. (niet dat het veel zegt, Chuck is relatief low budget tenslotte)
By the way, de digitale effecten waren wel erg slecht af en toe, zelfs voor Chuck begrippen. Dat huis van ma Winterbottom aka Volkoff staat/stond in het echt in een rijtje van huisjes-met-flinke-tuin in een straat in de buurt van LA (zag een foto daarvan). Nu met CGI-truken vrijstaand in een landelijke Engelse omgeving geplaatst. Gaat meestal nog redelijk maar tijdens de schietscenes lijken de beelden soms uit een grafisch matige one person shooter te komen. Sowieso maf dat er met vrij grof materiaal geschoten wordt en er niets kapot gaat, zelfs de auto van de Vivian's lawyer loopt niets op. Hadden ze iets aan moeten doen, ondanks beperkte budgetten.
Leukste zin van de aflevering, zeker de manier hoe de zin werd gebrachtquote:
Ze hadden er een mini 'The Hangover' van moeten maken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:19 schreef planethugo het volgende:
aflevering gisteren gekeken en vond het maar rommelig. Eerst zijn ze in een bos het feestvieren, het moment erna zijn ze weer in de bunker, dan weer in engeland. Dat vrijgezellenfeest was een mooie gelegenheid geweest om eindelijk weereens een verhaal met alle leuke karakters te maken, iedereen was immers in dat las vecas. Maar dan wordt dat abrubt afgebroken voor een of ander lame verhaaltje.
Ik had laatst ergens een foto gezien van de laatste aflevering, daarop zie je Sarah in ziekenhuis kleding dus ik denk niet dat het een happy end word.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik had gehoopt dat Beckman het zou zijn :-)
Nu zie ik al waar het heengaat, Ellie en Chuck overtuigen Alexi dat hij eigenlijk goed is. Alexi overtuigd Vivian om toch goed te zijn en alles komt goed met een groot diner, waar hij liefde verklaard aan de moeder van Chuck. One big happy family.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Hahren op 07-05-2011 23:04:40 ]
Denk dat we een kleine Chuck krijgen... En die wordt dan geboren met de Intersect in zn kopquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:37 schreef Hahren het volgende:
[..]
Ik had laatst ergens een foto gezien van de laatste aflevering, daarop zie je Sarah in ziekenhuis kleding dus ik denk niet dat het een happy end word.
EDIT: Foto gevonden
[ afbeelding ]
EINZSTEIN!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:00 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Denk dat we een kleine Chuck krijgen... En die wordt dan geboren met de Intersect in zn kop![]()
:
![]()
:
:D:D !@E!!!!@11!!! EIZN
Waarom zou dat geen happy end kunnen worden?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:37 schreef Hahren het volgende:
[..]
Ik had laatst ergens een foto gezien van de laatste aflevering, daarop zie je Sarah in ziekenhuis kleding dus ik denk niet dat het een happy end word.
EDIT: Foto gevonden
[ afbeelding ]
Ik zeg niet dat het niet kan, het lijkt me alleen erg sterk gezien Sarah niet zwanger is en ze ook gezegd hebben dat het een grote cliffhanger word.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:20 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Waarom zou dat geen happy end kunnen worden?
Nee, handig dit soort spoilersquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:18 schreef planethugo het volgende:
Toevallig
'Chucks' John Casey jaagt op Bin Laden
De cliffhanger wordt niet zo groot. (Zo goed als) alle verhaallijnen uit dit seizoen worden afgerond en de cliffhanger is de opstap naar het volgende seizoen (als die er komt althans). Sarah in het ziekenhuis klopt, maar dat hoeft zeker geen happy ending van bepaalde plotlijnen in de weg te staan.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:31 schreef Hahren het volgende:
Ik zeg niet dat het niet kan, het lijkt me alleen erg sterk gezien Sarah niet zwanger is en ze ook gezegd hebben dat het een grote cliffhanger word.
Wat heb ik gelachen om hem.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:36 schreef Hahren het volgende:
Morgan was een echte baas in deze aflevering.
Godver ik wil meteen die laatste aflevering ook kijken!quote:
Dat laatste is vermoedelijk al binnen 24 uur bekend volgens "ingewijden". Enkele NBC keuzes zijn al uitgelekt (Harry's Law -Y, LOLA -N , Wonderwoman -Y), over Chuck nog niet maar zal naar verwachting niet lang meer duren. Concurrent Fox heeft al officieel gisteren e.e.a. bekend gemaakt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 04:22 schreef Crifox het volgende:
Maandag wordt weer spannend :-), season finale en ook gelijk het besluit van NBC of ze Chuck vernieuwen of niet!
Wonderwoman -Y? Bedoel je dat de er alsnog een kans was dat de serie niet eens de TV zou halen, ondanks alle aandacht die er al voor is geweest?quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:53 schreef tvfan42 het volgende:
[..]
Dat laatste is vermoedelijk al binnen 24 uur bekend volgens "ingewijden". Enkele NBC keuzes zijn al uitgelekt (Harry's Law -Y, LOLA -N , Wonderwoman -Y), over Chuck nog niet maar zal naar verwachting niet lang meer duren. Concurrent Fox heeft al officieel gisteren e.e.a. bekend gemaakt.
Hmm dat dacht ik ook!quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:06 schreef Scorpie het volgende:
Mooie ep gisteren, dacht dat dat de season finale was.
Laten we hopen op nog een seizoen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:13 schreef planethugo het volgende:
Finale Chuck niet bedoeld als serie-slot
Inderdaad. Op basis van evaluatie van de Wonderwoman pilot is er overeengekomen dat er e.e.a. wordt aangepast (meer actie geloof ik) en dat toen pas groen licht is gegeven. Het is overigens nog niet officieel bekend, maar de "ingewijden" zijn er zeker over.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:58 schreef Orbis het volgende:
Wonderwoman -Y? Bedoel je dat de er alsnog een kans was dat de serie niet eens de TV zou halen, ondanks alle aandacht die er al voor is geweest?
Intussen is vannacht bekend geworden dat:quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:24 schreef tvfan42 het volgende:
[..]
Inderdaad. Op basis van evaluatie van de Wonderwoman pilot is er overeengekomen dat er e.e.a. wordt aangepast (meer actie geloof ik) en dat toen pas groen licht is gegeven. Het is overigens nog niet officieel bekend, maar de "ingewijden" zijn er zeker over.
Over Chuck (en bijvoorbeeld ook The Event) is nog niets bekend - er schijnt nog druk onderhandeld te worden. Warner Brothers lijkt heel ver te willen gaan om (..)
Er wordt gewacht op nieuws, het zal wel binnen 20 uur duidelijk zijn.
dat wel idd, beetje terug naar de roots. Meer buy-more en verhalen van lester/jeff en awesome die er ook toe doen voor chuck ipv die afgezaagde plotjes die we te seizoen gezien hebbenquote:
Denk dat je die hoop wel kan laten varen. Chuck wordt echt niet meer zo als in s1 en/of 2. Gelukkig maar dan zou al ontwikkeling voor niks zijn geweest.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:21 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat wel idd, beetje terug naar de roots. Meer buy-more en verhalen van lester/jeff en awesome die er ook toe doen voor chuck ipv die afgezaagde plotjes die we te seizoen gezien hebben
dat is waar maar karakters als jeff, lester en awesome hebben dit seizoen voornamelijk wat eigen onnozele verhaaltjes gehad waar chuck helemaal niks mee te maken had. Dat leek er maar bijgeschreven te zijn om deze populaire karakters bij de serie te houden. Voorheen had iedereen nog zijn rol in het verhaalquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Denk dat je die hoop wel kan laten varen. Chuck wordt echt niet meer zo als in s1 en/of 2. Gelukkig maar dan zou al ontwikkeling voor niks zijn geweest.
Dat hangt van jouw behoeftes af.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:19 schreef Drebbelman het volgende:
Hebben Jeff en Lester ooit wel iets toegevoegd aan Chuck?
Troost: Awesome krijgt in de finale een essentiele rol te spelen, en niet alleen als dokter.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:05 schreef planethugo het volgende:
dat is waar maar karakters als jeff, lester en awesome hebben dit seizoen voornamelijk wat eigen onnozele verhaaltjes gehad waar chuck helemaal niks mee te maken had.
Dat bedoel ik. Chuck (zowel als serie als het karakter) heeft zich zo ontwikkelt dat de verhaallijnen over the Buy More of Jeffster er eigenlijk niet meer toedoen. De enige manier waarop die er weer toe zouden gaan doen is als Chuck weer teruggaat naar the Buy More. Maar dat zie ik niet gebeuren, want het zou alle ontwikkeling van de serie en het karakter ongedaan maken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:05 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat is waar maar karakters als jeff, lester en awesome hebben dit seizoen voornamelijk wat eigen onnozele verhaaltjes gehad waar chuck helemaal niks mee te maken had. Dat leek er maar bijgeschreven te zijn om deze populaire karakters bij de serie te houden. Voorheen had iedereen nog zijn rol in het verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |