Hierbij is het niet zo raar, ik weet niet precies welke leeftijdsrating de serie krijgt maar dit is een makkelijke manier om niet voor 1 aflevering opeens gezeik te krijgen, en ik denk ook niet dat Zachary Levi en Yvonne Strahovski zo makkelijk voor een willekeurige aflevering "gratis" naakt gaan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
Preutse Amerikanen weer..
[ afbeelding ]
Zo droogquote:
quote:
Als je dan toch Engelse termen gaat gebruikenquote:Op woensdag 14 december 2011 18:45 schreef JDx het volgende:
Haha dat Shirley er ook nog in zat behalve Abed. Lolll... geniaal!
En die FreddieW herkende ik ook meteen van z'n filmpjes haha, niceLY done!
jaquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:55 schreef franklop het volgende:
vanavond weer aflevering neem ik aan?
Het is vermakelijk, maar ik ben nu wel klaar met de serie eigenlijk. Dus ik vind het niet zo ergquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:05 schreef MacorgaZ het volgende:
Aan de reacties te horen wordt de serie weer goed juist nu de serie over een paar episodes afgelopen is
Dat zal je altijd zien natuurlijk; maar als de serie doorging was het seizoen misschien slechterquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:05 schreef MacorgaZ het volgende:
Aan de reacties te horen wordt de serie weer goed juist nu de serie over een paar episodes afgelopen is
Hmz wist ik nog niet. Jammer, want het werd idd net weer wat beter.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:05 schreef MacorgaZ het volgende:
Zou je dat verder willen uitleggen? Veel fans (waaronder ik) en critici vonden het juist een hele toffe aflevering.quote:Op maandag 19 december 2011 15:43 schreef mybrawnie het volgende:
ik vond aflevering 5x5 echt heeeeeeeel slecht. Dat naakt erin hoefde echt niet en leidde alleen maar af, verder klopte er veel dingen van het plot niet..
Met alle plezier, Laat ik beginnen door te zeggen dat Chuck mijn favoriete tv show is en ik specifiek deze aflevering (5.05) beneden pijl vond, maar tijdens alle andere afleveringen super gelachen en meegeleefd heb met alle personages. (seizoen 3+4 zijn mijn favoriete seizoenen)quote:Op maandag 19 december 2011 17:53 schreef Glenn0 het volgende:
[..]
Zou je dat verder willen uitleggen? Veel fans (waaronder ik) en critici vonden het juist een hele toffe aflevering.
Precies dat inderdaadquote:Op maandag 19 december 2011 23:19 schreef JDx het volgende:
Het is nog wel vermaak, maar kijk er niet meer naar uit, het geeft me niet meer het vrolijke gevoel wat het me vroeger gaf.
Vaker zo bij series die langer draaien.
is dit tvfan met een andere login?quote:Op maandag 19 december 2011 22:50 schreef mybrawnie het volgende:
[..]
Met alle plezier, Laat ik beginnen door te zeggen dat Chuck mijn favoriete tv show is en ik specifiek deze aflevering (5.05) beneden pijl vond, maar tijdens alle andere afleveringen super gelachen en meegeleefd heb met alle personages. (seizoen 3+4 zijn mijn favoriete seizoenen)
5.05 voelde gewoon niet aan als chuck..
Hieronder een lijstje met punten die ik raar vond aan deze aflevering in volgorde van belang dat ik eraan hecht:
5. Casey (geheime ex-overheidsagent die meerdere moorden heeft gepleegd) komt in dezelfde gevangenis faciliteit terecht als lester (een niemand die iets doms gedaan heeft)
4. Hoe komt lester zo snel in de gevangenis terecht? en hoezo kan jeff zijn klacht nog indienen zodat lester geen proces verbaal meer krijgt als lester al in de gevangenis zit? lester zou in de gevangenis moeten blijven.
3. Dat de commune een nudistensekte was vond ik heel raar en onnodig. Die pixelbrij voelde heel onnatuurlijk, afleidend en niet-chuck aan. Daarbij komt dat het maar een paar seconden duurde en niet eens grappig was, het had er zo tussen uit geknipt kunnen worden. (of er had grappig een blaadje voor de intieme delen kunnen zitten haha, dat was nog grappig geweest, maar pixels.. dat was gewoon raar.)
2. Het feit dat de verhaallijn met decker zo abrupt beëindigd wordt. OPEENS is decker dood, terwijl hij al een hele tijd wordt klaar gestoomd als super slechterik.. Alsof ze opeens een andere verhaallijn hadden bedacht en liever daarop in wilde gaan. Snapte hier trouwens niks van? kan iemand mij uitleggen waarom er nog gevaar dreigt nu decker dood is en wat er precies aan de hand is?
1. Waar ik mij ook voornamelijk heeeeeeeeeeeel erg aan stoorde, was dat de relatie tussen chuck en sarah perfect was en er zomaar opeens iets geheel nieuws naar boven wordt gebracht. Chuck wil niet zijn hele leven spioneren en sarah wil dit wel. Chuck wil een tech-firm van carmichael industries maken. Dit is gewoon gedaan om de relatie interessant te houden, maar de keuze om te spioneren of niet hebben ze samen al uitgebreid beleefd. Chuck en sarah plaatsten hun relatie als prioriteit nr 1. en spionage op nr 2. En ze wilden allebei beide blijven doen. En nu gaan ze weeeeeeeeer moeilijk doen. En dan wordt dit op het einde weer snel opgelost doordat chuck zijn 'spy game moet uppen' en dus spion moet blijven, om zich te kunnen verdedigen tegen de nieuwe gevaren die op de loer liggen.
Maar goed, ik heb je vraag beantwoord, hoop dat je inruil ff mn filmpje wil bekijken + comment wilt geven.
Dit klopt idd. Het leukste was of chuck sarah zou krijgen hahaquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:01 schreef JDx het volgende:
Wat ik dus net na Chuck heb gekeken haha. Idd, dat geeft me nog wel het echte gevoel wat die serie me gaf, mooie views van Miami, mooie auto's en vrouwen, vleugje humor met Sam.
Denk dat stiekem het leukste van Chuck was of hij Sarah zou krijgen!
Thanks voor je verdere uitleg. Moet zeggen dat ik het er niet helemaal mee eens ben, zie de quote. Daarnaast beschouw ik seizoen 3 en 4 juist als de zwakste seizoenen, zeker 4. 3 was qua plot totaal niet geloofwaardig meer, maar qua personages wel redelijk in-character. Tweede helft van seizoen 3 staat bij mij daarentegen wel erg hoog aangeschreven. Bij seizoen 4 heb ik meerdere malen het gevoel gehad dat de schrijvers de characters niet goed genoeg kenden (zeker bij afleveringen van Wootton).quote:Op maandag 19 december 2011 22:50 schreef mybrawnie het volgende:
[..]
Met alle plezier, Laat ik beginnen door te zeggen dat Chuck mijn favoriete tv show is en ik specifiek deze aflevering (5.05) beneden pijl vond, maar tijdens alle andere afleveringen super gelachen en meegeleefd heb met alle personages. (seizoen 3+4 zijn mijn favoriete seizoenen)
5.05 voelde gewoon niet aan als chuck..
Hieronder een lijstje met punten die ik raar vond aan deze aflevering in volgorde van belang dat ik eraan hecht:
5. Casey (geheime ex-overheidsagent die meerdere moorden heeft gepleegd) komt in dezelfde gevangenis faciliteit terecht als lester (een niemand die iets doms gedaan heeft)
Zulke dingen zijn natuurlijk altijd bij Chuck voorgekomen, gevangenissen worden niet heel serieus genomen (zie 4x12). Daarnaast heeft Lester een soort van poging tot moord gedaan.
4. Hoe komt lester zo snel in de gevangenis terecht? en hoezo kan jeff zijn klacht nog indienen zodat lester geen proces verbaal meer krijgt als lester al in de gevangenis zit? lester zou in de gevangenis moeten blijven.
Nogmaals, het is geen Law & Order o.i.d. Dit soort plot holes hebben er altijd ingezeten. Tevens ook niet heel storend, tenzij je er graag commentaar op wil hebben.
3. Dat de commune een nudistensekte was vond ik heel raar en onnodig. Die pixelbrij voelde heel onnatuurlijk, afleidend en niet-chuck aan. Daarbij komt dat het maar een paar seconden duurde en niet eens grappig was, het had er zo tussen uit geknipt kunnen worden. (of er had grappig een blaadje voor de intieme delen kunnen zitten haha, dat was nog grappig geweest, maar pixels.. dat was gewoon raar.)
Juist voor de fun erin gestopt. Dat is juist de Chuck humor. Het absurde feit dat een tophackersfaciliteit geheim wordt gehouden door voor te doen als een soort van nudistensekte.
Een blaadje zou juist niet heel logisch zijn geweest, welke 'sekte' loopt er met een blaadje voor de edele delen rond?
2. Het feit dat de verhaallijn met decker zo abrupt beëindigd wordt. OPEENS is decker dood, terwijl hij al een hele tijd wordt klaar gestoomd als super slechterik.. Alsof ze opeens een andere verhaallijn hadden bedacht en liever daarop in wilde gaan. Snapte hier trouwens niks van? kan iemand mij uitleggen waarom er nog gevaar dreigt nu decker dood is en wat er precies aan de hand is?
13 afleveringen maar, er moet tempo in het verhaal komen. Daarnaast niet goed opgelet, Decker is ook maar onderdeel van een groter plan voor Chuck en Sarah.
1. Waar ik mij ook voornamelijk heeeeeeeeeeeel erg aan stoorde, was dat de relatie tussen chuck en sarah perfect was en er zomaar opeens iets geheel nieuws naar boven wordt gebracht. Chuck wil niet zijn hele leven spioneren en sarah wil dit wel. Chuck wil een tech-firm van carmichael industries maken. Dit is gewoon gedaan om de relatie interessant te houden, maar de keuze om te spioneren of niet hebben ze samen al uitgebreid beleefd. Chuck en sarah plaatsten hun relatie als prioriteit nr 1. en spionage op nr 2. En ze wilden allebei beide blijven doen. En nu gaan ze weeeeeeeeer moeilijk doen. En dan wordt dit op het einde weer snel opgelost doordat chuck zijn 'spy game moet uppen' en dus spion moet blijven, om zich te kunnen verdedigen tegen de nieuwe gevaren die op de loer liggen.
Dit soort dingen zijn er altijd ingekomen, zie vorig jaar de onnodige cliffhanger van 4x03 met de ring die in Castle viel. Volgende aflevering al weer opgelost. Beiden twijfelen nu juist of het wel verstandig is om door te blijven gaan, of dat het te gevaarlijk is voor hun beiden. Ook was het juist bedoeld om de relatie van Verbanski en Casey af te spiegelen tegen die van Chuck en Sarah, die al verder zijn in het proces.
Maar goed, ik heb je vraag beantwoord, hoop dat je inruil ff mn filmpje wil bekijken + comment wilt geven.
Of dat 'The baby' net zo'n codewoord is als 'The Omen'...quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:18 schreef Johnny Blaze het volgende:
Denk het niet. Ik vraag me overigens af of het echt een kind van Sarah is of dat ze die misschien op een missie heeft gered.
Iddquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
Special Agent Burke bij de CIA, wie had dat gedacht...
dat huilen was idd best triest dat ze daarop reageerde. En Sarah legt ook uit: niemand weet van mijn moeder, of dat ze ooit bestaan heeft.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:18 schreef shiznuts het volgende:
Tjonge jonge... een kind van 5 dat huilt als een baby. Dat zag je natuurlijk van mijlenver aankomen dat dat die recorder was, beetje dom.
En hoe kan het dat niemand überhaupt van Sarahs moeder afweet en ze veilig is, maar die gast daar gewoon eventjes met z'n team naartoe rijdt.
Het lijkt dom, maar je kunt er wel verklaringen voor vinden. Misschien dat Sarah getraumatiseerd is door babygehuil, en als dat hoort dat ze dan niet meer helder kan nadenken en daarom domme dingen doet. Ook zou het een andere baby geweest kunnen zijn die ze dan mogelijk moest redden.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:18 schreef shiznuts het volgende:
Tjonge jonge... een kind van 5 dat huilt als een baby. Dat zag je natuurlijk van mijlenver aankomen dat dat die recorder was, beetje dom.
Nee.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:49 schreef Tegan het volgende:
Hi. Ik heb het de eerste vier seizoenen trouw iedere week gevolgd, maar ik kan me maar niet aanzetten om dit seizoen te gaan kijken. Is het de moeite waard?
Begin viel tegen, afleveringen zijn nu wel weer stuk beterquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:49 schreef Tegan het volgende:
Hi. Ik heb het de eerste vier seizoenen trouw iedere week gevolgd, maar ik kan me maar niet aanzetten om dit seizoen te gaan kijken. Is het de moeite waard?
Dat ligt eraan, als je toch tijd genoeg hebt kan je het wel afkijken omdat de serie hierna toch afgelopen is, maar als je ook maar iets beters te doen hebt is het de moeite niet waard. Nog steeds allemaal onlogische dingen die vervolgens voor hele plotwendingen zorgen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:49 schreef Tegan het volgende:
Seizoen 5 is tot nu toe beter dan seizoen 3 en 4.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:49 schreef Tegan het volgende:
"Listen to us, talking about kids, and a house, and a real family.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:58 schreef Verbodsbord het volgende:
Vond inderdaad het mooist van de serie om te zien hoe de relatie opbouwde tussen Chuck en Sarah, vooral in bijvoorbeeld seizoen 2. Nu ze samen zijn vind ik de relatie 'meh', maar nogsteeds een top serie.
(Trouwens ook de reden dat ik bijvoorbeeld Psych zo leuk vind, door de opbouw in relatie tussen Shawn en Juliete)
Kan me dit nog wel herinneren van een aflevering met de oude Jeff:quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:35 schreef shiznuts het volgende:
Vaag gedoe tussen Sarah/Chuck en anderzijds ook tussen Casey/Verbanski... dat gedraai om de hete brei en wel/niet... maar Jeff en Lester waren wel awesome.Begrijp alleen niet wat Big Mike's rol nu was. Volgens mij alleen letterlijk frame-opvulling. Wel flauw dat Jeff nu opeens ronduit briljant is en alle puzzelstukjes zo makkelijk in elkaar legt... hij is toch zeker geen intersect... óf...
quote:Meanwhile Ellie's trying to find her dad's computer. Awesome tells her he took it to the Buymore and that the store lost it. (He's lying.) Ellie goes up there to the nerd herd and Jeff & Lester promise to find it after she lies that it has a home made sex video of her on it. Jeff apparently has extrasensory perception(ESP). So Lester has him clear his head and write on paper who has the computer.
"Cia? Who is Cia?" Lester wonders and gripes out Lester for wasting their time. Yes, Lester was writing CIA.
Who's Ciaquote:Op zondag 8 januari 2012 13:17 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Kan me dit nog wel herinneren van een aflevering met de oude Jeff:
[..]
toch zonde dat deze serie niet op HBO of Showtime uitgezonden wordtquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:36 schreef pberends het volgende:
[MU] Yvonne Strahovski - Black bikini - Chuck S05E09 - 720p
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
http://www.megaupload.com/?d=K92II82A
File size: 19 MB
Resolution: 1280x720
Duration: 19 sec
Format: .avi
het zal wel eindigen met 'Guys I Know Kong Fu..' Benieuwd wie het zegtquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:58 schreef planethugo het volgende:
[..]
nog 4 afleveringen te gaan, zou leuk zijn als chuck nog een paar afleveringen de intersect terug krijgt
De babyquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:45 schreef franklop het volgende:
[..]
het zal wel eindigen met 'Guys I Know Kong Fu..' Benieuwd wie het zegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |