Of dat 'The baby' net zo'n codewoord is als 'The Omen'...quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:18 schreef Johnny Blaze het volgende:
Denk het niet. Ik vraag me overigens af of het echt een kind van Sarah is of dat ze die misschien op een missie heeft gered.
Iddquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
Special Agent Burke bij de CIA, wie had dat gedacht...
dat huilen was idd best triest dat ze daarop reageerde. En Sarah legt ook uit: niemand weet van mijn moeder, of dat ze ooit bestaan heeft.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:18 schreef shiznuts het volgende:
Tjonge jonge... een kind van 5 dat huilt als een baby. Dat zag je natuurlijk van mijlenver aankomen dat dat die recorder was, beetje dom.
En hoe kan het dat niemand überhaupt van Sarahs moeder afweet en ze veilig is, maar die gast daar gewoon eventjes met z'n team naartoe rijdt.
Het lijkt dom, maar je kunt er wel verklaringen voor vinden. Misschien dat Sarah getraumatiseerd is door babygehuil, en als dat hoort dat ze dan niet meer helder kan nadenken en daarom domme dingen doet. Ook zou het een andere baby geweest kunnen zijn die ze dan mogelijk moest redden.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:18 schreef shiznuts het volgende:
Tjonge jonge... een kind van 5 dat huilt als een baby. Dat zag je natuurlijk van mijlenver aankomen dat dat die recorder was, beetje dom.
Nee.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:49 schreef Tegan het volgende:
Hi. Ik heb het de eerste vier seizoenen trouw iedere week gevolgd, maar ik kan me maar niet aanzetten om dit seizoen te gaan kijken. Is het de moeite waard?
Begin viel tegen, afleveringen zijn nu wel weer stuk beterquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:49 schreef Tegan het volgende:
Hi. Ik heb het de eerste vier seizoenen trouw iedere week gevolgd, maar ik kan me maar niet aanzetten om dit seizoen te gaan kijken. Is het de moeite waard?
Dat ligt eraan, als je toch tijd genoeg hebt kan je het wel afkijken omdat de serie hierna toch afgelopen is, maar als je ook maar iets beters te doen hebt is het de moeite niet waard. Nog steeds allemaal onlogische dingen die vervolgens voor hele plotwendingen zorgen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:49 schreef Tegan het volgende:
Seizoen 5 is tot nu toe beter dan seizoen 3 en 4.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:49 schreef Tegan het volgende:
"Listen to us, talking about kids, and a house, and a real family.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:58 schreef Verbodsbord het volgende:
Vond inderdaad het mooist van de serie om te zien hoe de relatie opbouwde tussen Chuck en Sarah, vooral in bijvoorbeeld seizoen 2. Nu ze samen zijn vind ik de relatie 'meh', maar nogsteeds een top serie.
(Trouwens ook de reden dat ik bijvoorbeeld Psych zo leuk vind, door de opbouw in relatie tussen Shawn en Juliete)
Kan me dit nog wel herinneren van een aflevering met de oude Jeff:quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:35 schreef shiznuts het volgende:
Vaag gedoe tussen Sarah/Chuck en anderzijds ook tussen Casey/Verbanski... dat gedraai om de hete brei en wel/niet... maar Jeff en Lester waren wel awesome.Begrijp alleen niet wat Big Mike's rol nu was. Volgens mij alleen letterlijk frame-opvulling. Wel flauw dat Jeff nu opeens ronduit briljant is en alle puzzelstukjes zo makkelijk in elkaar legt... hij is toch zeker geen intersect... óf...
quote:Meanwhile Ellie's trying to find her dad's computer. Awesome tells her he took it to the Buymore and that the store lost it. (He's lying.) Ellie goes up there to the nerd herd and Jeff & Lester promise to find it after she lies that it has a home made sex video of her on it. Jeff apparently has extrasensory perception(ESP). So Lester has him clear his head and write on paper who has the computer.
"Cia? Who is Cia?" Lester wonders and gripes out Lester for wasting their time. Yes, Lester was writing CIA.
Who's Ciaquote:Op zondag 8 januari 2012 13:17 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Kan me dit nog wel herinneren van een aflevering met de oude Jeff:
[..]
toch zonde dat deze serie niet op HBO of Showtime uitgezonden wordtquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:36 schreef pberends het volgende:
[MU] Yvonne Strahovski - Black bikini - Chuck S05E09 - 720p
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
http://www.megaupload.com/?d=K92II82A
File size: 19 MB
Resolution: 1280x720
Duration: 19 sec
Format: .avi
het zal wel eindigen met 'Guys I Know Kong Fu..' Benieuwd wie het zegtquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:58 schreef planethugo het volgende:
[..]
nog 4 afleveringen te gaan, zou leuk zijn als chuck nog een paar afleveringen de intersect terug krijgt
De babyquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:45 schreef franklop het volgende:
[..]
het zal wel eindigen met 'Guys I Know Kong Fu..' Benieuwd wie het zegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |