abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97072003
Robert Duncan McNeill (exec. producer en regisseur van de season finale) over het intersecten van Morgan:

quote:
I agree with the fans, totally. I think that’s another key to our show, Chuck has to have a unique nature that allows the Intersect to function the way that it has. We’ve established that in the mythology. I don’t think that when we come back in season 5 that we’re going to see Morgan as an Intersect that equals Chuck at all. I think it’ll be a Morgan version of what that does. I think it’s important, like the fans are suggesting, to distinguish that Chuck is special and that he’s the only one that can use the Intersect in the way that we’ve seen it succeed so well in the last four years.
pi_97088469
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:23 schreef LWD-Godius het volgende:
Ja en heel doordacht allemaal, Russen die zomaar over de USA mogen vliegen en op soeverein grondgebied kunnen landen... Nederland faalde zelf al in Libië bij een evacutiemissie :')
Das gewoon een kwestie van een Amerikaanse passagiersvliegtuig gebruiken.
pi_97088599
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 11:33 schreef tvfan42 het volgende:
Teleurstellend en veel te geforceerd en getruukt einde. Prima als het de series finale was geweest, maar als setup naar seizoen 5 zwaar ondermaats. Viel me erg tegen.

Het was een fantastische aflevering t/m Chuck's terugkeer in het ziekenhuis met de antidote, daarna ging het mis. Huwelijk was mooi hoor, maar met Morgan als "priester" (of whatever)? Puhlease. En daarna al die geforceerde happy end truuks die je ook in films vaak ziet waar ze ff snel een einde aan moeten breien (met name dat vele geld)?

Ik heb nu geen hoge verwachtingen meer van seizoen 5, ze moeten eerst alle troep op zien te ruimen die de makers in de laatste minuten van deze aflevering hebben gestopt. Las net echter een interview met Fedak die ingaat hoe de plannen zijn voor het vervolg, dat ze juist met Morgan als intersect door willen gaan. De eerste keer dat ik teleurgesteld ben over een interview met Fedak. Diepe zucht, gaan nu de bedenkers van het hele verhaal hun eigen creatie om zeep helpen?

Ik zal wel kijken hoor in september, maar er naar uitkijken doe ik nu niet meer. Een voordeeltje, het is iets makkelijker de zomermaanden doorkomen.
Volgens mij kijk je met een iets te kritisch oog naar Chuck. Natuurlijk was season 4 niet al te best, maar de finale vond ik prima en een leuke twist in het verhaal voor een volgende halve laatste seizoen.
pi_97088626

Die ouwe kapsels... alsof het 12 jaar geleden is.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 19:54:42 #55
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_97088917
Ja, echt ook hè. Viel mij ook op.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 20 mei 2011 @ 20:15:11 #57
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_97090085
Die uit de OP van Chuck is ook verschrikkelijk. ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_97090340
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 20:15 schreef shiznuts het volgende:
Die uit de OP van Chuck is ook verschrikkelijk. ;(
De OP is dan ook mede gemaakt voor mensen die nog aan de serie moeten beginnen.
pi_97093358
Vroeger, toen de serie nog tof was _O_
  vrijdag 20 mei 2011 @ 21:13:42 #60
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_97093591
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 21:09 schreef Piles het volgende:
Vroeger, toen de serie nog tof was _O_
Jaja, en er nog series als The A-Team en MacGyver waren en je nog daadwerkelijk tv keek zeker? :P
pi_97097608
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 21:13 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Jaja, en er nog series als The A-Team en MacGyver waren en je nog daadwerkelijk tv keek zeker? :P
Dat zijn van die series die echt enorm tegenvallen als je die nu nog bekijkt. Het is puur nostalgie, niet omdat de series anno 2011 nog goed zijn.
pi_97107001
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 19:50 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]

Die ouwe kapsels... alsof het 12 jaar geleden is.
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 19:54 schreef shiznuts het volgende:
Ja, echt ook hè. Viel mij ook op.
full stops and exclamation marks
pi_97192870
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 19:49 schreef pberends het volgende:
Volgens mij kijk je met een iets te kritisch oog naar Chuck. Natuurlijk was season 4 niet al te best, maar de finale vond ik prima en een leuke twist in het verhaal voor een volgende halve laatste seizoen.
Ik vind seizoen 4 prima (behalve dan het gedrocht vs CAT squad maar ik doe net alsof die aflevering niet bestaat..) alleen het laatste stuk van de finale, dus zeg maar vanaf dat C+S wegrijden bij de kerk is gewoon slecht.

De Morgan-twist is tegen alles in wat ons verteld is door de makers in voorgaande seizoenen en ook die andere over-de-top zaken (dat vele onzin geld, en die voor-zichzelf-beginnerij) beloven weinig goeds.

Het is niet te kritisch zijn maar de pest er in hebben dat de makers in de laatste minuten tegen de door henzelfde gemaakt regels van het verhaal ingaan - een doodzonde voor scenarioschrijvers in feite. Vraag me af of ze er zich uit gaan redden.

NB: de krtiek op de twist is enorm onder de internationale Chuck fans - er zijn zelfs al signalen uit het Chuck-producerskamp dat men daar wat van geschrokken is. Afwachten of dat gaat helpen, hopelijk wel.
pi_97192991
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 11:44 schreef tvfan42 het volgende:

[..]

De Morgan-twist is tegen alles in wat ons verteld is door de makers in voorgaande seizoenen en ook die andere over-de-top zaken (dat vele onzin geld, en die voor-zichzelf-beginnerij) beloven weinig goeds.

Daar zat ik ook over te denken. Want was het niet heel bijzonder dat Chuck niet spontaan doodging bij het zien van de Intersect? Juist daarom had Bryce de Intersect toch naar Chuck gestuurd?
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_97193850
Ja, sommige mensen werden een kasplantje bij het zien van de Intersect geloof ik. Maar het was geloof ik niet zo bijzonder dat Chuck de enige was.

[ Bericht 26% gewijzigd door Johnny Blaze op 23-05-2011 12:52:05 ]
  maandag 23 mei 2011 @ 12:14:03 #66
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_97193903
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 11:44 schreef tvfan42 het volgende:

[..]

Ik vind seizoen 4 prima (behalve dan het gedrocht vs CAT squad maar ik doe net alsof die aflevering niet bestaat..) alleen het laatste stuk van de finale, dus zeg maar vanaf dat C+S wegrijden bij de kerk is gewoon slecht.

Het is niet te kritisch zijn maar de pest er in hebben dat de makers in de laatste minuten tegen de door henzelfde gemaakt regels van het verhaal ingaan - een doodzonde voor scenarioschrijvers in feite. Vraag me af of ze er zich uit gaan redden.

NB: de krtiek op de twist is enorm onder de internationale Chuck fans - er zijn zelfs al signalen uit het Chuck-producerskamp dat men daar wat van geschrokken is. Afwachten of dat gaat helpen, hopelijk wel.
Ik vond de twist dat die slechterik bekende dat alles tot nu toe, the Ring, The intersect, Volkoff, onderdeel was van een nog groter geheim meesterplan het ergste van alles. Ben benieuwd of de schrijvers weten welke druk ze hiermee op hunzelf afroepen en of ze dat aan kunnen. Het voelt heel onnatuurlijk. Terwijl imo de ontwikkelingen vanaf de Ring tot aan het einde van dit seizoen heel natuurlijk en logisch waren.
  maandag 23 mei 2011 @ 13:59:27 #67
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_97198357
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 15:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Morgan really? :')
Inderdaad, WTH MAN. Ze hadden ermee moeten kappen.

Of Awesome als the intersect!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 23 mei 2011 @ 14:00:19 #68
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_97198395
Nu krijgen we 'Human Target' taferelen, alleen zonder intersect.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_97202339
Denk dat het intersecten van Morgan een prima einde was geweest om de serie met een lach af te sluiten, maar nu moeten ze zich er uit zien te redden.
Daarnaast zijn er ook andere intersects geweest natuurlijk: Orion, Shaw, de Greta's en Bryce zou hem krijgen. Het feit dat Chuck speciaal is zit hem volgens mij niet in het feit dat hij hem kan uploaden, maar dat hij er juist mee om kan gaan (de Greta's werden er killing machines van die meteen reageerden op flashes). Ook heeft Ellie aanpassingen aangebracht aan de intersect, waardoor deze waarschijnlijk beter te verdragen is!
Zie ook het interview met Robert Duncan McNeill dat ik heb gepost.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 23 mei 2011 @ 15:38:48 #70
60385 pberends
pi_97202433
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 11:48 schreef Orbis het volgende:

[..]

Daar zat ik ook over te denken. Want was het niet heel bijzonder dat Chuck niet spontaan doodging bij het zien van de Intersect? Juist daarom had Bryce de Intersect toch naar Chuck gestuurd?
Das waar inderdaad. Chuck heeft een soort fotografisch geheugen, waardoor hij zo'n beetje de enige was die dit soort dingen kon. Morgan is nou niet bepaald het type fotografisch geheugen...
Surf volledig anoniem met NordVPNAnoniem en veilig met ProtonVPNBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  maandag 23 mei 2011 @ 15:43:01 #71
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_97202629
Sowieso moeten ze nu in 13 episodes het verhaal afronden met Morgan als intersect :').
En natuurlijk ook beetje lame dat Morgan de bril die Beckman aan Chuck heeft gegeven meteen opdoet, het was toch al wel duidelijk uit de eerdere episodes dat brillen vaak ook intersect-effecten hadden (inzetten, eruit halen).
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 23 mei 2011 @ 15:48:40 #72
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_97202931
Inception jongens... het was maar een droom.
  maandag 23 mei 2011 @ 15:55:17 #73
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_97203211
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 15:48 schreef shiznuts het volgende:
Inception jongens... het was maar een droom.
Kan inderdaad zomaar nog een andere wending krijgen die niemand had voorzien.
  maandag 23 mei 2011 @ 16:17:37 #74
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_97204257
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 15:43 schreef MacorgaZ het volgende:
Sowieso moeten ze nu in 13 episodes het verhaal afronden met Morgan als intersect :').
En natuurlijk ook beetje lame dat Morgan de bril die Beckman aan Chuck heeft gegeven meteen opdoet, het was toch al wel duidelijk uit de eerdere episodes dat brillen vaak ook intersect-effecten hadden (inzetten, eruit halen).
Gelukkig gaan de ontwikkelingen in Chuck altijd heel snel en verwacht ik daarom dat Morgan al bij afl. 3 weer intersect af is. ;)
  maandag 23 mei 2011 @ 16:21:59 #75
189538 JDx
pi_97204495
Sowieso dat Morgan ze ging trouwen? Waar sloeg dat op.

SE05E01 wordt Chuck wakker en zegt dat ie droomde dat Morgan hun ging trouwen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')