Al ging het maar alleen om spelfouten, al die Hagenezen zijn een en al fout en dan heb ik het over oh oh cherso en deze 2 ho'squote:Op woensdag 11 mei 2011 20:09 schreef dropsiroop het volgende:
Sofia ik maak wel schrijffouten dus ik ben er ook zo 1
Nee ik geloof ook niet dat jullie allemaal zo zijnquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:16 schreef dropsiroop het volgende:
Dat is ook zo Sofia het zijn ook randdebielen,maar ja we zijn niet allemaal zo, ik in ieder geval niet![]()
Barbie woonde jaren geleden bij me om de hoek, die liep er toen ze 12 was al zo bij als nu, was dan ook wel een ghetto waar ik woonde toen, maar ze hebben me niet aangestoken gelukkig
Dat dacht ik ook alquote:
Ja eerder ook alquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:24 schreef dropsiroop het volgende:
Die danslerares ziet volgens mij een toyboy in Dave.
Of ze nu wint of niet, dat laatste is sowieso een feit.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:26 schreef Sofia90 het volgende:
Meron doet alles het beste, zij zou moeten winnen, meron zie ik ook wel een dame blijven na het programma
Ja, als je op een dieet zit van al die troep die ze van de Euroshopper elke dag moesten kopen met dat kleine budget is dat toch niet meer dan logisch.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:32 schreef Auti het volgende:
[..]
Of ze nu wint of niet, dat laatste is sowieso een feit.
Ik vind haar "gegroeid"
Afschuwelijk irritant en dom wijf is het en met piercings en tattoos ook nog eens ordinair.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:53 schreef Drakire het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan als ik haar was, staan haar echt leuk.
Ieder z'n mening, ik zou d'r doenquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:57 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Afschuwelijk irritant en dom wijf is het en met piercings en tattoos ook nog eens ordinair.
Meron kan ook geen dame worden want ze is te dik. Het zijn allemaal losersquote:Op donderdag 12 mei 2011 02:10 schreef Grunge. het volgende:
Dilara. Dat mensen haar zelfs met dat korte haar nog aantrekkelijk vinden. Linsey
. Die is ook niet meer te redden.
Ja, laat Meron maar winnen, al hebben we inderdaad niet veel zien veranderen omdat ze nooit echt ordinair was. Ik was in het begin heel erg voor Jenna, maar die blijft plat. Jammer, want toen dacht ik nog echt dat ze potentie had. Ik denk overigens wel dat de kans groot is dat ze wint, want Meron die wint zal nooit sensationele beelden opleveren (ordinaire beelden en dan een 'welbespraakte' Jenna in een mooie jurk). Josie zal nooit een dame worden en daar kan ze eigenlijk vrij weinig aan doen, want dat komt ook gewoon heel erg door haar uiterlijk. Wat ook heel voordelig werkt voor Meron is dat ze geen ordinaire vriendengroep heeft en ze dus niet zal bezwijken aan peer pressure.
"Lapland is mijn muts".
Dan mag ze wel wat aan haar intonatie doen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:37 schreef ukga het volgende:
Jenna doet alleen maar mee om interessant te doen. Wellicht hoopt ze er op dat ze "ontdekt" wordt, en een tv carierre kan beginne
"Nou eh.. welkôm. Welkom bij ut Télevizier gála, ja tôch?"quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:37 schreef ukga het volgende:
Jenna doet alleen maar mee om interessant te doen. Wellicht hoopt ze er op dat ze "ontdekt" wordt, en een tv carierre kan beginne
Dat foute programma met die twee sletjes om twee uur 's nachts. Ik zie het direct voor me, Jenna, plus Linsey_O_quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:52 schreef psychosomatic het volgende:
Jenna bij zo'n "programma" om 2 uur 's nachts op RTL zie ik op korte termijn echt wel gebeuren.
Kan ze zichzelf op kleden (dat lila geval kan natuurlijk ook úit), óf eraan gaan werken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:33 schreef Physics het volgende:
[..]
Meron kan ook geen dame worden want ze is te dik.
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat foute programma met die twee sletjes om twee uur 's nachts. Ik zie het direct voor me, Jenna, plus Linsey_O_
Wat een onzin zegquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:33 schreef Physics het volgende:
[..]
Meron kan ook geen dame worden want ze is te dik. Het zijn allemaal losers
Dat dus. Ze was ook echt zwaar aan de alcohol maar was het zatquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:41 schreef Copycat het volgende:
Ik ga nu ook voor Yosie. Die is in mijn optiek het verst gekomen, met de grootste achterstand.
Nee degene die het bij deze opdracht (race) het slechtst doet, moet naar huis.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:58 schreef tralalala het volgende:
Maar wordt de winnaar nou gekozen aan de hand van deze opdrachten?
Dan wordt Meron het met gemak.
Jenna heeft meteen weer d'r extensions erin gemieterdquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:32 schreef Maisnon het volgende:
Mijn voorspelling is dat Yosie gaat winnen. Die is ook niet terug geweest voor van die bonus dingen enzo, en dan bij die Koffietijd aflevering vandaag zag ze er echt goed uit.
Jenna was weer helemaal gebruind, foute lippenstift, lange vieze nagels, blegh.
Als het tussen Meron en Yosie gaat vind ik dat Yosie veel meer ehm, nouja veranderd is, Meron die was er al wel bijna gewoon, die had net dat duwtje nodig misschien, maar bij Yosie heeft het echt geholpen.
Ik denk dat Meron en Yosie in de finale staan, dat Jenna er nu als 3e uitgaat
Vind Yosie's haar zo ook best leuk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:49 schreef Saninl het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/865dca1d-8e3a-47b7-bdd8-c141d3dc9142/
Interview in Koffietijd
OuwemensenTV dan maakt het niet uitquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:29 schreef ConnorMacLeod het volgende:
Dat is mogelijk het slechtste interview ooit gezien. Wat een topduo zijn die twee zeg, teringjantje
Nee, op zijn Frans geschrevenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:02 schreef ConnorMacLeod het volgende:
Copenhagen, Brussel en amsterdam, franse steden!
Zo kijkt ze toch altijdquote:
Het was erger dan normaalquote:
Jij hebt gewoon geen smaak.quote:Op donderdag 12 mei 2011 02:10 schreef Grunge. het volgende:
Dilara. Dat mensen haar zelfs met dat korte haar nog aantrekkelijk vinden. Linsey
. Die is ook niet meer te redden.
Ja, laat Meron maar winnen, al hebben we inderdaad niet veel zien veranderen omdat ze nooit echt ordinair was. Ik was in het begin heel erg voor Jenna, maar die blijft plat. Jammer, want toen dacht ik nog echt dat ze potentie had. Ik denk overigens wel dat de kans groot is dat ze wint, want Meron die wint zal nooit sensationele beelden opleveren (ordinaire beelden en dan een 'welbespraakte' Jenna in een mooie jurk). Josie zal nooit een dame worden en daar kan ze eigenlijk vrij weinig aan doen, want dat komt ook gewoon heel erg door haar uiterlijk. Wat ook heel voordelig werkt voor Meron is dat ze geen ordinaire vriendengroep heeft en ze dus niet zal bezwijken aan peer pressure.
"Lapland is mijn muts".
Ze dacht dat ze zich had opgegeven voor De Afvallers XL.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:22 schreef Caland het volgende:
Waarom doet Meron eigenlijk mee?In al die afleveringen nog niets vals aan kunnen ontdekken.
als ze wint ook niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:25 schreef Starfish het volgende:
Als Meron er uit gaat deugt er iets niet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:36 schreef Maisnon het volgende:
Goffedomme die Linsey, ik wilde hem eigenlijk niet posten uit nog een minimaal beetje respect maar omdat 'me girl' Yosie dr uit ligt, ik heb ook een Karel 'Appels' gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
-weg-
Goffedomme die Linsey, ik wilde hem eigenlijk niet posten uit nog een minimaal beetje respect maar omdat 'me girl' Yosie dr uit ligt, ik heb ook een Karel 'Appels' gemaakt.okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft gewoon 0 discipline, dus geen dame.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Linsey .... je hebt er ook niks aan, hè?
Die danslerares liet Jenna uiteindelijk maar solo dansen, omdat het hopeloos was met Linsey.
Linsey mag echt wel even wat gezonder gaan leven. Ze zei eerder in het programma dat ze nooit sportte, en dat is te zien.
Minder alcohol, iets beter eetpatroon en een beetje sporten en dat is niet alleen goed voor haar gezondheid en ze ziet er dan niet alleen beter uit, maar voelt zich dan hoogstwaaschijnlijk ook beter.
Waarom zou Meron vanwege haar gewicht niet mogen winnen? Je gewicht heeft toch niks te maken met een dame zijn?
En Dilara .... bleeeghhh. Ik vind haar zó ontzettend arrogant. Ik vind haar niet eens echt knap, maar volgens mij denkt ze echt dat ze Miss World is ...
nicequote:Op donderdag 12 mei 2011 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze dacht dat ze zich had opgegeven voor De Afvallers XL.
Alleen omdat Yosie nog erger was.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:43 schreef SEMTEX het volgende:
En de kok had zich geërgerd aan het instant food van Jenna. Toch door! Klinkt logisch ja?
Maar ze kan nu wel als een echte dame pratuh.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:51 schreef Zith het volgende:
Yosie zit bij de top3 van Dames in de Dop !
Wordt eruit geschopt! In de korte stukjes over haar periode hier waar ze een Dame werd zie je alleen een krijsende, schreeuwende en rennende vrouwmens
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:07 schreef appleme het volgende:
Dit staat op de twitter van Meron
MeronvdSchaar Meron DEHIDD
Lekker spulletjes halen voor m'n huisje met @misswietsy en @femmalyn gezellig;)
13 hours ago
Zou dit dan betekenen dat ze heeft gewonnen? In een aflevering heeft ze gezegd dat ze het gewonnen geldbedrag zou besteden aan haar nieuwe huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jenna kan ook nooit winnen van Meron.![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:04 schreef Chai het volgende:
[..]En mocht ze wel winnen, dan weet je zeker dat het doorgestoken kaart is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jenna kan ook nooit winnen van Meron.
Ja dat vond ik ook echt vette bullshit, als je nog steeds linsey als de ideale partner ziet ben je dus nog geen dame, alleen maar om die keuze zouden ze haar eruit moet sturen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vooral ook "de hockey coach was onder de indruk van de inzet van Jenna en Linsey".
Ze hielden die vent vast om zo proberen te scoren......
Goffedomme die Linsey, ik wilde hem eigenlijk niet posten uit nog een minimaal beetje respect maar omdat 'me girl' Yosie dr uit ligt, ik heb ook een Karel 'Appels' gemaakt.Ik mis het woord kanker..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar een mooie Linsey in een Muts..! Thumbs Up!
Interview met Dominique was in ieder geval positief. Dave moet gewoon niet drinken, geen druppel. Meron gaat het ook wel redden denk ik. Ik ben bang dat als het weer even tegen zit Yosie weer volop gaat zuipen. De rest van de kandidaten wil volgens mij nog helemaal niet veranderen, dus die gaan nog wel een tijdje zo door.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:39 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Jenna
Lindsey
Jennifer
Marcin
Yosie
Gary
Dilara
De enige waarbij ik verwacht dat ze misschien de goede lijn kunnen doorzetten zijn: Dave, Dominique en Meron. Dus Meron zou terechte winnaar zijn, ook goede partnerkeuze gedaan met Gary.
Ja idd, en dan nog te beseffen dat Yosie (naar eigen zeggen) zelf ook een kok isquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:19 schreef Caland het volgende:
Ze snappen niet waarom je geen kant en klaar pakkie kaassaus aan een kok kan geven![]()
'JA HALLOOOO HET WAS MET DIE KAASSAUS GEWOON GELUKT HOOR'
Op die golfbaanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:51 schreef Zith het volgende:
Yosie zit bij de top3 van Dames in de Dop !
Wordt eruit geschopt! In de korte stukjes over haar periode hier waar ze een Dame werd zie je alleen een krijsende, schreeuwende en rennende vrouwmens
Duo Penottiquote:
Tjezus, er zit niks in die buste van Jenna, net een jochie met een pruik op. Ik vind Meron met krulletjes toch leuker. Hopelijk wint Meron en niet die valiumtrut.quote:
Viel me ook al op, niks mis mee hoor, ik bedoel ik had hem zelf ook niet opgevuld ofzo maar neem dan een ander model jurk want dit is geen potje.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Tjezus, er zit niks in die buste van Jenna, net een jochie met een pruik op. Ik vind Meron met krulletjes toch leuker. Hopelijk wint Meron en niet die valiumtrut.
een jaar een auto...wtf?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:43 schreef Beach het volgende:
[..]
15.000 euro, een baan en een jaar een auto
die baan hebben ze hard nodig, want met zulke wanvertoningen mogen ze blij zijn als ze na deze serie aan de bak kunnen bij de plaatselijke FEBOquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:43 schreef Beach het volgende:
[..]
15.000 euro, een baan en een jaar een auto
Frikandellen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:56 schreef ukga het volgende:
[..]
die baan hebben ze hard nodig, want met zulke wanvertoningen mogen ze blij zijn als ze na deze serie aan de bak kunnen bij de plaatselijke FEBO
Wel leuk voor Echte meisjes in de Junglequote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:00 schreef Sofia90 het volgende:
Nou hopen dat Meron wint anders zien we een 2de michella winnen en dat is niet terecht
Echt hequote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:01 schreef tralalala het volgende:
Ben benieuwd of Jenna nog een seksueel getinte opmerking in haar speech heeft staan.
Haha ja dat wel, maar als jenna niet wint kan ze evengoed nog de snol uithangen in echte meisjes in de junglequote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:00 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wel leuk voor Echte meisjes in de Jungle
Begin maar alvast.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:29 schreef psychosomatic het volgende:
Ik ga me zometeen echt bezuipen als Jenna wint...![]()
Jenna gaat zich sowieso bezuipen, of ze wint of verliestquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:29 schreef psychosomatic het volgende:
Ik ga me zometeen echt bezuipen als Jenna wint...![]()
So You Wanna Be A Lady? Ladette to Ladyquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:33 schreef tralalala het volgende:
Hoe heet de Engelse variant ook alweer?
Moet nu toch weer wat anders kijken.
Haha, gelukkig heb ik dat niet gelezenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:32 schreef fespo het volgende:
maar dit stond dus al weken geleden op Hyves omdat die pool het zo nodig moest vertellen
Tja, als BN'er neem je natuurlijk geen genoegen met een vriend die in zo'n ouwe bak rijdt!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:41 schreef fespo het volgende:
jenna zegt bij koffie tijd dat ze geen vriend meer heeft(!).
Haar keuze voor Linsey als hulp bij de rally was veelzeggend.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:05 schreef June. het volgende:
Als Jenna met dezelfde vriendinnen blijft omgaan vervalt ze toch weer in haar oude patroon, goed dat Meron gewonnen heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:39 schreef ukga het volgende:
KK chill dit
Gelukkig verneukt RTLgemist al gelijk mijn kijk plezier door de winnaar te laten zienJa ik wilde het net posten, lekker subtielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En Lois weer in beeld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lois heeft zulke enorme wallen en dat op die leeftijd al. Damn...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:43 schreef luckass het volgende:
[..]
Ja ik wilde het net posten, lekker subtiel.
En Lois weer in beeld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is me niet opgevallen. ik vind haar wel het geilst van allequote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:14 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Lois heeft zulke enorme wallen en dat op die leeftijd al. Damn...
KK chill dit
Gelukkig verneukt RTLgemist al gelijk mijn kijk plezier door de winnaar te laten zienJa kijk dan ook op verkleind scherm, dat doet rtl altijd heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Meron terechte winnares met kleinste kans op terugval.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
voordat ik op fullscreen kon klikke, zag ik de uitslag alquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja kijk dan ook op verkleind scherm, dat doet rtl altijd he.
Meron terechte winnares met kleinste kans op terugval.
Daarom zeg ik verkleind vensterquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:47 schreef ukga het volgende:
[..]
voordat ik op fullscreen kon klikke, zag ik de uitslag al
In Rondomtien zei ze iig dat ze nu minder drinkt. whatever that means.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:00 schreef ukga het volgende:
[..]
Die had een kater, die lag eveneens nog in bed
Ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:58 schreef Telates het volgende:
Noemde Meron nou iedereen behalve Dominique in die speech? Zelfs die crack-Pool?
tuig blijft tuig. Valt niets aan te doenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:02 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
In Rondomtien zei ze iig dat ze nu minder drinkt. whatever that means.
Bij mij precies het zelfde gebeurtquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:27 schreef yosander het volgende:
FUUUUUUU![]()
![]()
!!!
Dacht even de herhaling te gaan bekijken via RTL Gemist, staat er rechts van de uitzending: 'Meron wint Dames En Heren In De Dop'.
Maargoed, eerste keer dat ik hier post btw.
Die was er wel, helemaal op het eind zie je Yosie nog.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:00 schreef ukga het volgende:
[..]
Die had een kater, die lag eveneens nog in bed
Oh, dat was me niet eens opgevallen wel zieligquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:58 schreef Telates het volgende:
Noemde Meron nou iedereen behalve Dominique in die speech? Zelfs die crack-Pool?
En ze zei ws. uit veiligheid maar niet het Friese woord voor mama om niet iedereen in een deuk te laten liggen. Da's nl. "mem"quote:
Viel me ook op, zo zieligquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:58 schreef Telates het volgende:
KK chill dit
Gelukkig verneukt RTLgemist al gelijk mijn kijk plezier door de winnaar te laten zienJa, geweldige feature. Wilde net ook even terugkijken op mijn iPad en dan word je meteen met die spoiler gecononfronteerd. Lichten zijn het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Inderdaad. Volgend jaar kan iedereen die doordeweeks netjes werkt, uit een goed milieu komt e.d. zich opgeven. Je gaat je een beetje sletterig/lastig in de kroeg gedragen en vertelt over een vechtpartijtje waarbij je betrokken was en je kan het programma winnen. Ik vind Meron wel een aardige meid verder hoor, daar niet van. Maar zij komt echt in een gespreid bedje terecht. Dat kan je van een 'Haagse Annie' als Jenna niet zeggen..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:48 schreef Deceit het volgende:
Belachelijk dat die nep-aso Meron heeft gewonnen.. Dat ze uberhaupt voor het programma is gecast is al belachelijk
Preciesquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:40 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Inderdaad. Volgend jaar kan iedereen die doordeweeks netjes werkt, uit een goed milieu komt e.d. zich opgeven. Je gaat je een beetje sletterig/lastig in de kroeg gedragen en vertelt over een vechtpartijtje waarbij je betrokken was en je kan het programma winnen. Ik vind Meron wel een aardige meid verder hoor, daar niet van. Maar zij komt echt in een gespreid bedje terecht. Dat kan je van een 'Haagse Annie' als Jenna niet zeggen..
Ik weet zeker dat Jenna haar 'welcum back' party een impact heeft gehad die zijn weerga niet kent.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:22 schreef Injetta het volgende:
Maar het blijft de vraag hoe lang dit blijft hangen. Zodra Jenna een tijdje weer terug is en alleen maar omgaat met haar oude vriendinnen dan is het zo weer over.
Ze mag een jaar lang PA van Nanninga zijn.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:52 schreef Maisnon het volgende:
Had Meron zelf ook nog niet veel over gehoord wat het inhield. Volgens die bonus footage
Als zij potentie had dan lag ze niet te snuiven tijdens hun verblijf daarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:53 schreef ukga het volgende:
[..]
Precies
Die tokkie van een Jennifer had ook nog wel potentie. Dat was echt een aso-wijf pur sang
Niet echt. Als je echt fan bent kijk dan de laatste terug.. De rest vond ik tegenvallen..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:24 schreef moneyfornothing het volgende:
Heb ik dit programma wekenlang gevolgd, mis ik de laatste week gewoon compleet.![]()
Nog de moeite waard om die afleveringen terug te gaan kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |