Ik was ook benieuwd naar wat voor drugs ze had. Is dat gezegd?quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vriendlief had volgens mij sowieso die telefoon meegesmokkeld.
Maar wat voor drugs had ze nou? En eerst ook schijnheilig zeggen 'ik doe niet aan drugs'
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:13 schreef k_man het volgende:
Jennifer had toch juist gemeld dat er drugs gebruikt werd? Jezelf verlinken is niet zo heel slim...
whehehequote:Op woensdag 30 maart 2011 23:17 schreef ukga het volgende:
[..]
Komt ze slim op jou over dan?
mssn verwachte ze niet dat er een drugshond langs zou kome
meestal heb je 1 hond die 1 a 2 soorten drugs kan opsporen. Simpel weg omdat ze zo een hond verslaafd maken aan cocaine b.v.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:24 schreef SEMTEX het volgende:
Volgens mij gaat een drugshond ook al af bij wiet. Verklaart wel waarom Jennifer constant alleen op haar kamer zat
quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:39 schreef ukga het volgende:
[..]
meestal heb je 1 hond die 1 a 2 soorten drugs kan opsporen. Simpel weg omdat ze zo een hond verslaafd maken aan cocaine b.v.
Z'n enige drang en aanleiding voor het vinden van deze drugs, is simpel weg omdat het en junk is met een ziekelijk goed reukvermogen die een 'hit' wilt.
Dus dat hele gelul van die morfine van Meron lijkt me ook sterk overdreven aangezien dat beest waarschijnlijk niet op morfine is afgericht
Dus die uitleg van jou klopt niet helemaal. Honden kunnen volgens mij ook meerdere drugs opsporen, maar dat weet ik niet meer zeker.quote:Je moet een onderscheid maken tussen reukmoleculen en stofmoleculen. Deze laatste zijn verslavend, reukmoleculen niet. Als een hond met andere woorden aan drugs moet ruiken, is die dosis zo miniem, dat het niet verslavend of schadelijk kan zijn. Het kan nu wel zijn dat begeleiders hun hond op een verkeerde manier trainen door hen drugs te laten proeven, en dan wordt het gevaarlijk. Maar over het algemeen komt dit heel zelden voor.
echt alles wat je hier zegt is onzin. Ze trainen die honden op de geur van drugs door ze te belonen. Honden zien het als een soort spelletje, als ze de drugs vinden krijgen ze een beloning. Op die manier kan een hond getraind worden om meerdere soorten drugs op te sporen. Meestal de meest gangbare zoals coke, speed, xtc, opiaten en wiet. Dus het kan wel degelijk dat die hond op die pillen van meron af ging.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:39 schreef ukga het volgende:
[..]
meestal heb je 1 hond die 1 a 2 soorten drugs kan opsporen. Simpel weg omdat ze zo een hond verslaafd maken aan cocaine b.v.
Z'n enige drang en aanleiding voor het vinden van deze drugs, is simpel weg omdat het en junk is met een ziekelijk goed reukvermogen die een 'hit' wilt.
Dus dat hele gelul van die morfine van Meron lijkt me ook sterk overdreven aangezien dat beest waarschijnlijk niet op morfine is afgericht
Leuk, precies hetzelfde verhaal als wat ik 2 posts boven je al had geplaatst.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:35 schreef yingyangert het volgende:
[..]
echt alles wat je hier zegt is onzin. Ze trainen die honden op de geur van drugs door ze te belonen. Honden zien het als een soort spelletje, als ze de drugs vinden krijgen ze een beloning. Op die manier kan een hond getraind worden om meerdere soorten drugs op te sporen. Meestal de meest gangbare zoals coke, speed, xtc, opiaten en wiet. Dus het kan wel degelijk dat die hond op die pillen van meron af ging.
ik moest lachen. De TT in combinatie met je usernamequote:Op vrijdag 1 april 2011 13:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Leuk, precies hetzelfde verhaal als wat ik 2 posts boven je al had geplaatst.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik moest lachen. De TT in combinatie met je username
heheheh ja ik weet tquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:06 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
![]()
Edit: trouwens de jouwe kan hier ook wel toegepast worden op sommigen..![]()
Zira showt altijd haar bil.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:19 schreef ukga het volgende:
[ afbeelding ]
Zira draagt der broek ook lekker![]()
![]()
idd ja sorry had nog niet alles gelezen door het enthousiasme, dat ik ook eens met verstand mag mee lullenquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Leuk, precies hetzelfde verhaal als wat ik 2 posts boven je al had geplaatst.
ik heb geen idee nu.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:56 schreef Lauren. het volgende:
Hier nog een kijker!
Wie gaat er vanavond uit denken jullie?
Lastig te zeggen. Vorige week was het Marcin, dat had niemand verwacht.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:56 schreef Lauren. het volgende:
Hier nog een kijker!
Wie gaat er vanavond uit denken jullie?
Een paar hadden het wel verwacht hoor. Het is dat Linsey immuun is, anders zou zij het zijn denk ik. Omdat ze als leading lady geen fuck heeft uitgevoerd.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:11 schreef zoem het volgende:
[..]
Lastig te zeggen. Vorige week was het Marcin, dat had niemand verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |