abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 april 2011 @ 21:04:26 #1
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_95361532
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  maandag 11 april 2011 @ 21:36:37 #2
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_95363874
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2011 21:03 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Inderdaad.. Puur omdat Linsey tegen hem was?
Dat bewijst dan ook meteen dat van sommige hun niveau echt laag is.
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_95364075
Ik zou best een paar dagen in dat huis willen rondlopen, beetje tokkies sarren. Mogen ze allemaal in een keer naar huis, ze doen zich namelijk maar wat voor zoals je eigenlijk de hele tijd ziet.
pi_95364206
ow wat erg die antwoorden...
  maandag 11 april 2011 @ 22:11:31 #5
235513 Pencile
Dame in de dop
pi_95366581
Ik was eerst echt een jenna fan, maar het is nu toch wel erg afgenomen hoor. Houd er niet zo van hoe ze zich popi jopi begint te gedragen in het huis en iedereen tegen dominique op zet.
pi_95369219
Jenna en Linsey waren al vriendinnen en kende Dominique ook al.
En Dave kende Jenna al
en als je in het begin al zo'n slechte naam krijgt en er voornamelijk 2 mensen hatelijk tegen je zijn is het moeilijk.
en het lijkt mij ook een introverte en gevoelige jongen, in tegenstelling tot de rest van de groep, dat zal ook wel botsen.

edit.
hier kijk hoe ze hem zoenen (en gekke bekken trekken) in aflevering 4 bij de eerste ontmoeting, hij was direct al de sjaak.

[ Bericht 10% gewijzigd door fespo op 12-04-2011 01:15:36 ]
  dinsdag 12 april 2011 @ 00:50:09 #7
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95375279
Ik vind ook echt dat ze zich belachelijk gedragen tegenover Dominique.
Volgens mij doet-ie niks fout, tenzij dat natuurlijk zonder camera's erbij gebeurt ...
Allemaal achter Linsey aan lopen, zelfs nu ze weg is.
Triest.

Mozart is een schapenhoeder ... fantastisch. _O-
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_95376217
shiiiit best heftig dit en ik denk ook dat dit zeker klopt:

quote:
Aan alle volgers van dames en heren in de dop die al een mening van mij hebben gevormd maar werkelijk niet weten hoe het er aan toe is gegaan. Tijdens mijn deelname aan het programma dames en heren in de dop ben ik door verschillende ruzie's en meningsverschillen buiten de draaitijd van de camera afgeschilderd als een onzekere en gehaatte jongen. Vind het erg vervelend dat er mensen zijn die al een beeld van me hebben gekregen door het programma maar die in de werkelijkheid niet klopt met mijn werkelijke persoonlijkheid. In het programma kwam ik voornamelijk over als erg onzeker in het dagelijkse leven ben ik een rustige, relaxte en soms wat onzekere jongen, maar zeker niet zo onzeker en zielig als hoe ik in het programma neergezet ben. Doordat de karakters van andere deelnemers van het programma beter met elkaar gingen ontstonden er groepjes die zich voornamelijk tegen mij gingen richten omdat mijn karakter met die van hun botste. Ik sta voor anderen klaar en ben een gevoelige jongen en de mensen daar die niet zo zijn konden dat niet begrijpen omdat ze het zelf moeilijk vonden om die kant van hun te laten zien. We zaten tevens niet voor niets bij dat programma. Nu ik terug kijk op die tijd kan ik zeggen dat ik spijt heb van mijn deelname. Toen ik thuis kwam heb ik erg in de put gezeten, het is toch een beeld die mensen van je hebben gekregen en probeer daar maar eens van af te komen. De eerste 4/5 dagen van mijn terug komst heb ik dan ook met een ongelukkig gevoel thuis gezeten en het heeft me veel moeite gekost om hier over heen te komen en nu wordt ik er steeds weer aan herrinert door het programma en de mensen die me hier over aanspreken. Wou dit graag uit de wereld helpen omdat het me toch erg hoog zit vooral nu het een onderwerp van gesprek is. Verder ben ik in het dagelijkse leven gewoon lekker relaxt drink graag een drankje met vrienden en hou van een feestje en sta open voor vragen en meningen van anderen naar aanleiding van het programma. Dus vraag maar raak en hoop dat jullie nu misschien jullie mening bijwillen stellen of op een andere manier naar mij gaan kijken want dit is de Dominique hoe ik echt ben. Wil graag de mensen bedanken die wel al die tijd in me hebben geloofd en nog steeds geloven en me hebben gesteund en dat nog steeds doen!! Bedankt daarvoor!! @ overal en nergens
weten we wel gelijk dat hij niet gaat winnen.
  dinsdag 12 april 2011 @ 01:33:57 #9
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95376383
Ik hoop echt dat die anderen zich nu ontzettend schuldig voelen.
Zonder duidelijke reden onaardig doen en mensen buitensluiten doet meer kwaad dan waar veel mensen zich bewust van zijn.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_95376512
deze was mij nog niet opgevallen :D
  dinsdag 12 april 2011 @ 09:29:32 #11
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_95379400
Heftig dat berichtje van Dominique. Ik denk ook dat het wel klopt.

Trouwens: wat keken Gary en Dilara "onschuldig" toen die condooms werden gevonden. :W
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_95380544
Nou, zo onzeker wordt Dominique toch ook weer niet afgeschilderd? Maar z'n bericht bevestigt mijn vermoedens wel, erg lullig dat mensen je buitensluiten om zo'n onbenullige reden. Teken dat ze nog lang niet volwassen zijn en Dames in de dop gaat daar waarschijnlijk niet erg bij helpen.
  dinsdag 12 april 2011 @ 10:35:25 #13
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_95381733
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 april 2011 10:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nou, zo onzeker wordt Dominique toch ook weer niet afgeschilderd? Maar z'n bericht bevestigt mijn vermoedens wel, erg lullig dat mensen je buitensluiten om zo'n onbenullige reden. Teken dat ze nog lang niet volwassen zijn en Dames in de dop gaat daar waarschijnlijk niet erg bij helpen.
Hij wordt wel degelijk onzeker afgeschild, vooral de laatste tijd is dat te merken.

Die Dominique lijkt mij een fantastische jongen, terwijl die andere bewoners, op Yosie na, mij een stel teringlijers lijkt die alles doen om er zelf beter van te worden. Die Dominique lijkt ook wel redelijk op mij, niet qua uiterlijk maar eigenschappen, stil, gevoelig maar niet onzeker, gewoon niet echt een prater :)
pi_95382731
Dominique is 24 ook he, die anderen zijn allemaal 19, 20 of 21. Scheelt ook wel wat qua volwassenheid, misschien dat hij ze op dingen wijst en zij zoiets hebben van "Kanker op joh je hebt niks over mij te zeggah".
pi_95386563
Ik ben blij dat Jennifer eruit is (lang geleden ik weet het. :') ) en het grappige is dat ze zelf zei: 'Ik ben helemaal niet arrogant en een meeloper', maar zij was wel een van de ergste die Dominique raar aankeek tijdens de eerste ontmoeting. :') Wat een kutwijf, ik kan der nu nog wel schieten met die vage smoel van der. _O-

Maargoed af en toe doet die Dominique wel dom, ik bedoel kom op wie gaat er nou aan een gevonden condoom ruiken? :') Buiten de af en toe 'domme' acties lijkt hij me wel chill. :)

Ben ik de enige of heeft Dave gewoon een raar hoofd? _O- Hij zit Dominique ook de hele tijd belachelijk te maken om niets, sukkeltje.

Ik hoop dat Yosie wint. Ik gunde het Dominique ook maar dat kan dus zo te zien al niet meer. :')
Roken is lekker
pi_95388253
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:50 schreef Madame_Paon het volgende:
Mozart is een schapenhoeder ... fantastisch. _O-
Hij zal wel Mozes bedoelen! _O-
pi_95389480
Ik moest ook lachen om Yosie. 'Alweer zo'n kakker, met een bloemkool in z'n borstzak' (oid) _O-
pi_95389530
hmm waarom zou Gary op Yasiie hebben gestemd?
Lees net een berichtje op de DIDD hyvesque

4x op Linsey
3x Dominique
1x Yosie
pi_95390433
Jij bent weleens naar een museum geweest?
Ja, het seksmuseum.

:')!!!!!!!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_95390536
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:35 schreef psv-gomes het volgende:
hmm waarom zou Gary op Yasiie hebben gestemd?
Lees net een berichtje op de DIDD hyvesque

4x op Linsey
3x Dominique
1x Yosie
Hoe weet je dat het Gary was dan?

En denk dat hij dat deed omdat hij haar een irritante schreeuwerd vindt. Tenminste volgens mij irriteerde hij zich daar met het golfen toen ook best wel aan.
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:05:11 #21
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_95391057
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:54 schreef Chai het volgende:

[..]

En denk dat hij dat deed omdat hij haar een irritante schreeuwerd vindt. Tenminste volgens mij irriteerde hij zich daar met het golfen toen ook best wel aan.
Dat lieten ze inderdaad aan het einde van de aflevering gisteren zien, volgens mij :D

*O*
pi_95391401
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 01:24 schreef fespo het volgende:
shiiiit best heftig dit en ik denk ook dat dit zeker klopt:

[..]

weten we wel gelijk dat hij niet gaat winnen.
Ik heb ook het idee dat dit de waarheid is. Dominique heb ik vaak verstandig zien reageren op bepaalde situaties, in tegenstelling tot de rest. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_95392697
Leuke aflevering gisteren
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet alle vragen wist. :@
pi_95392932
Haha, ik dacht ook dat Beatrix van Oranje heet. :') Verder wist ik gelukkig wel alles. :7
pi_95393259
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:54 schreef Chai het volgende:

[..]

http://damesenherenindedo(...)ions_1=4&__state__=3
daar meld Yosie het zelf, gisterochtend om 8.52
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')