So You Wanna Be A Lady? Ladette to Ladyquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:33 schreef tralalala het volgende:
Hoe heet de Engelse variant ook alweer?
Moet nu toch weer wat anders kijken.
Haha, gelukkig heb ik dat niet gelezenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:32 schreef fespo het volgende:
maar dit stond dus al weken geleden op Hyves omdat die pool het zo nodig moest vertellen
Tja, als BN'er neem je natuurlijk geen genoegen met een vriend die in zo'n ouwe bak rijdt!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:41 schreef fespo het volgende:
jenna zegt bij koffie tijd dat ze geen vriend meer heeft(!).
Haar keuze voor Linsey als hulp bij de rally was veelzeggend.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:05 schreef June. het volgende:
Als Jenna met dezelfde vriendinnen blijft omgaan vervalt ze toch weer in haar oude patroon, goed dat Meron gewonnen heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:39 schreef ukga het volgende:
KK chill dit
Gelukkig verneukt RTLgemist al gelijk mijn kijk plezier door de winnaar te laten zienJa ik wilde het net posten, lekker subtielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En Lois weer in beeld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lois heeft zulke enorme wallen en dat op die leeftijd al. Damn...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:43 schreef luckass het volgende:
[..]
Ja ik wilde het net posten, lekker subtiel.
En Lois weer in beeld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is me niet opgevallen. ik vind haar wel het geilst van allequote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:14 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Lois heeft zulke enorme wallen en dat op die leeftijd al. Damn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |