Dat dus. Ze was ook echt zwaar aan de alcohol maar was het zatquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:41 schreef Copycat het volgende:
Ik ga nu ook voor Yosie. Die is in mijn optiek het verst gekomen, met de grootste achterstand.
Nee degene die het bij deze opdracht (race) het slechtst doet, moet naar huis.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:58 schreef tralalala het volgende:
Maar wordt de winnaar nou gekozen aan de hand van deze opdrachten?
Dan wordt Meron het met gemak.
Jenna heeft meteen weer d'r extensions erin gemieterdquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:32 schreef Maisnon het volgende:
Mijn voorspelling is dat Yosie gaat winnen. Die is ook niet terug geweest voor van die bonus dingen enzo, en dan bij die Koffietijd aflevering vandaag zag ze er echt goed uit.
Jenna was weer helemaal gebruind, foute lippenstift, lange vieze nagels, blegh.
Als het tussen Meron en Yosie gaat vind ik dat Yosie veel meer ehm, nouja veranderd is, Meron die was er al wel bijna gewoon, die had net dat duwtje nodig misschien, maar bij Yosie heeft het echt geholpen.
Ik denk dat Meron en Yosie in de finale staan, dat Jenna er nu als 3e uitgaat
Vind Yosie's haar zo ook best leuk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:49 schreef Saninl het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/865dca1d-8e3a-47b7-bdd8-c141d3dc9142/
Interview in Koffietijd
OuwemensenTV dan maakt het niet uitquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:29 schreef ConnorMacLeod het volgende:
Dat is mogelijk het slechtste interview ooit gezien. Wat een topduo zijn die twee zeg, teringjantje
Nee, op zijn Frans geschrevenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:02 schreef ConnorMacLeod het volgende:
Copenhagen, Brussel en amsterdam, franse steden!
Zo kijkt ze toch altijdquote:
Het was erger dan normaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |