Al ging het maar alleen om spelfouten, al die Hagenezen zijn een en al fout en dan heb ik het over oh oh cherso en deze 2 ho'squote:Op woensdag 11 mei 2011 20:09 schreef dropsiroop het volgende:
Sofia ik maak wel schrijffouten dus ik ben er ook zo 1
Nee ik geloof ook niet dat jullie allemaal zo zijnquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:16 schreef dropsiroop het volgende:
Dat is ook zo Sofia het zijn ook randdebielen,maar ja we zijn niet allemaal zo, ik in ieder geval niet![]()
Barbie woonde jaren geleden bij me om de hoek, die liep er toen ze 12 was al zo bij als nu, was dan ook wel een ghetto waar ik woonde toen, maar ze hebben me niet aangestoken gelukkig
Dat dacht ik ook alquote:
Ja eerder ook alquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:24 schreef dropsiroop het volgende:
Die danslerares ziet volgens mij een toyboy in Dave.
Of ze nu wint of niet, dat laatste is sowieso een feit.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:26 schreef Sofia90 het volgende:
Meron doet alles het beste, zij zou moeten winnen, meron zie ik ook wel een dame blijven na het programma
Ja, als je op een dieet zit van al die troep die ze van de Euroshopper elke dag moesten kopen met dat kleine budget is dat toch niet meer dan logisch.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:32 schreef Auti het volgende:
[..]
Of ze nu wint of niet, dat laatste is sowieso een feit.
Ik vind haar "gegroeid"
Afschuwelijk irritant en dom wijf is het en met piercings en tattoos ook nog eens ordinair.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:53 schreef Drakire het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan als ik haar was, staan haar echt leuk.
Ieder z'n mening, ik zou d'r doenquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:57 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Afschuwelijk irritant en dom wijf is het en met piercings en tattoos ook nog eens ordinair.
Meron kan ook geen dame worden want ze is te dik. Het zijn allemaal losersquote:Op donderdag 12 mei 2011 02:10 schreef Grunge. het volgende:
Dilara. Dat mensen haar zelfs met dat korte haar nog aantrekkelijk vinden. Linsey
. Die is ook niet meer te redden.
Ja, laat Meron maar winnen, al hebben we inderdaad niet veel zien veranderen omdat ze nooit echt ordinair was. Ik was in het begin heel erg voor Jenna, maar die blijft plat. Jammer, want toen dacht ik nog echt dat ze potentie had. Ik denk overigens wel dat de kans groot is dat ze wint, want Meron die wint zal nooit sensationele beelden opleveren (ordinaire beelden en dan een 'welbespraakte' Jenna in een mooie jurk). Josie zal nooit een dame worden en daar kan ze eigenlijk vrij weinig aan doen, want dat komt ook gewoon heel erg door haar uiterlijk. Wat ook heel voordelig werkt voor Meron is dat ze geen ordinaire vriendengroep heeft en ze dus niet zal bezwijken aan peer pressure.
"Lapland is mijn muts".
Dan mag ze wel wat aan haar intonatie doen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:37 schreef ukga het volgende:
Jenna doet alleen maar mee om interessant te doen. Wellicht hoopt ze er op dat ze "ontdekt" wordt, en een tv carierre kan beginne
"Nou eh.. welkôm. Welkom bij ut Télevizier gála, ja tôch?"quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:37 schreef ukga het volgende:
Jenna doet alleen maar mee om interessant te doen. Wellicht hoopt ze er op dat ze "ontdekt" wordt, en een tv carierre kan beginne
Dat foute programma met die twee sletjes om twee uur 's nachts. Ik zie het direct voor me, Jenna, plus Linsey_O_quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:52 schreef psychosomatic het volgende:
Jenna bij zo'n "programma" om 2 uur 's nachts op RTL zie ik op korte termijn echt wel gebeuren.
Kan ze zichzelf op kleden (dat lila geval kan natuurlijk ook úit), óf eraan gaan werken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:33 schreef Physics het volgende:
[..]
Meron kan ook geen dame worden want ze is te dik.
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat foute programma met die twee sletjes om twee uur 's nachts. Ik zie het direct voor me, Jenna, plus Linsey_O_
Wat een onzin zegquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:33 schreef Physics het volgende:
[..]
Meron kan ook geen dame worden want ze is te dik. Het zijn allemaal losers
Dat dus. Ze was ook echt zwaar aan de alcohol maar was het zatquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:41 schreef Copycat het volgende:
Ik ga nu ook voor Yosie. Die is in mijn optiek het verst gekomen, met de grootste achterstand.
Nee degene die het bij deze opdracht (race) het slechtst doet, moet naar huis.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:58 schreef tralalala het volgende:
Maar wordt de winnaar nou gekozen aan de hand van deze opdrachten?
Dan wordt Meron het met gemak.
Jenna heeft meteen weer d'r extensions erin gemieterdquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:32 schreef Maisnon het volgende:
Mijn voorspelling is dat Yosie gaat winnen. Die is ook niet terug geweest voor van die bonus dingen enzo, en dan bij die Koffietijd aflevering vandaag zag ze er echt goed uit.
Jenna was weer helemaal gebruind, foute lippenstift, lange vieze nagels, blegh.
Als het tussen Meron en Yosie gaat vind ik dat Yosie veel meer ehm, nouja veranderd is, Meron die was er al wel bijna gewoon, die had net dat duwtje nodig misschien, maar bij Yosie heeft het echt geholpen.
Ik denk dat Meron en Yosie in de finale staan, dat Jenna er nu als 3e uitgaat
Vind Yosie's haar zo ook best leuk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:49 schreef Saninl het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/865dca1d-8e3a-47b7-bdd8-c141d3dc9142/
Interview in Koffietijd
OuwemensenTV dan maakt het niet uitquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:29 schreef ConnorMacLeod het volgende:
Dat is mogelijk het slechtste interview ooit gezien. Wat een topduo zijn die twee zeg, teringjantje
Nee, op zijn Frans geschrevenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:02 schreef ConnorMacLeod het volgende:
Copenhagen, Brussel en amsterdam, franse steden!
Zo kijkt ze toch altijdquote:
Het was erger dan normaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |