Ik heb serieus nog nooit iemand uit mijn omgeving kanker als scheldwoord horen roepen, misschien ben jij ook een heer in de dop?quote:Op woensdag 11 mei 2011 04:20 schreef Drakire het volgende:
Wat me wel opvalt sinds ik dit programma kijk scheld ik nooit meer met "kanker" voorheen best vaak.
Tenminste niet echt schelden maar als bijvoeglijk naamwoord bijvoorbeeld "kankerlekker" e.d.
Dat was het al toen ze Michella lieten winnen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:24 schreef Sofia90 het volgende:
Als Jenna wint is dit echt een faalprogramma
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:49 schreef ukga het volgende:
Jenna;
[..]
OJA NET ALS DIE MERCEDES ZEKER?????
SLAAPT DAT NOU LEKKER IN EEN HOSTEL, JENNA??????
Hier in Broabant hoor je dat ook eigenlijk nooit.quote:Op woensdag 11 mei 2011 07:20 schreef June. het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit iemand uit mijn omgeving kanker als scheldwoord horen roepen, misschien ben jij ook een heer in de dop?
Iets kankerlekker vinden is ook wel erg triest.quote:Op woensdag 11 mei 2011 04:20 schreef Drakire het volgende:
Wat me wel opvalt sinds ik dit programma kijk scheld ik nooit meer met "kanker" voorheen best vaak.
Tenminste niet echt schelden maar als bijvoeglijk naamwoord bijvoorbeeld "kankerlekker" e.d.
Zelf woon ik niet in de Randstad of zo maar ik hoor hier regelmatig mensen met kanker schelden...is ook typisch Nederlandsquote:Op woensdag 11 mei 2011 07:20 schreef June. het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit iemand uit mijn omgeving kanker als scheldwoord horen roepen, misschien ben jij ook een heer in de dop?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:06 schreef Sofia90 het volgende:
Ik begin een steeds slechter beter beeld van Hagenezen te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |