Had ik ook. Leuk als je oog daarop valt net voor dat je de aflevering met gemist gaat bekijken...quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:01 schreef Lindgren. het volgende:
Kijk ik niet in dit topic omdat ik niet wil weten wie eruit gaat, krijg je dit:
[ afbeelding ]
...
Lol! Ik heb ze ook al eens betrapt op een: wordt je....quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:47 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ze laten de dames en heren in de dop ook de site beheren?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:16 schreef Dawnbreaker het volgende:
Laat Dominique er maar in, alleen al omdat de andere hem eruit willen. Jenna was cool maar wordt nu echt een irritante meisje met d'r denigrerend gedrag richting Dominique
Het ziet er uit als basisschool kuddegedrag, dat ze allemaal mee willen doenquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:15 schreef Blind_Guardian het volgende:
Trouwens, eerste minpuntje voor Meron: zelfs zij zit nu al Dominique compleet de grond in te trappen. Wat heeft die kerel misdaan tegen ze? Iets wat weer niet in beeld wordt gebracht?
Eens, ik hoop eigenlijk dat Dominique het programma wint. Ze lopen hem er alleen maar bij te naaien. Hij vraagt ook gewoon beleefd aan Jenna hoe haar rondleiding ging. Zij is niet eens bereid iets voor hem in de supermarkt te halen en zorgt er bijna voor dat niemand meer wat met hem te maken wilt hebben.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:39 schreef Injetta het volgende:
Heel apart om te zien hoe Dominique stap bij stap tot outcast wordt gepraat.
Eerst wat het alleen Linsey die hem vreselijk vond. Toen die weg was, nam Jenna die rol over.
En wat gebeurt er? De een na de ander gaat er aan meedoen. Ineens vinden ze hem allemaal achterbaks en afschuwelijk.
Wat die jongen doet of zegt, niks is in hun ogen meer goed. Terwijl wij iemand zien die eigenlijk nog het meest normaal doet van dat hele zooitje.
Je ziet ook dat het voor iemand die eenmaal in die positie zet niet meer mogelijk is om er iets aan te doen. Je kunt gewoon niks meer goed doen. Alles wordt negatief geinterpreteerd.
In mijn idee is het met name Jenna geweest die op heel slinkse wijze de rest heeft meegetrokken. Ze trapt hem elk moment van de dag de grond in, maakt hem belachelijk.
Ik snap niet dat die van Eekelen er niet een opmerking over maakt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |