Viel me ook op, zo zieligquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:58 schreef Telates het volgende:
Noemde Meron nou iedereen behalve Dominique in die speech? Zelfs die crack-Pool?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:39 schreef ukga het volgende:
KK chill dit
Gelukkig verneukt RTLgemist al gelijk mijn kijk plezier door de winnaar te laten zienJa, geweldige feature. Wilde net ook even terugkijken op mijn iPad en dan word je meteen met die spoiler gecononfronteerd. Lichten zijn het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Inderdaad. Volgend jaar kan iedereen die doordeweeks netjes werkt, uit een goed milieu komt e.d. zich opgeven. Je gaat je een beetje sletterig/lastig in de kroeg gedragen en vertelt over een vechtpartijtje waarbij je betrokken was en je kan het programma winnen. Ik vind Meron wel een aardige meid verder hoor, daar niet van. Maar zij komt echt in een gespreid bedje terecht. Dat kan je van een 'Haagse Annie' als Jenna niet zeggen..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:48 schreef Deceit het volgende:
Belachelijk dat die nep-aso Meron heeft gewonnen.. Dat ze uberhaupt voor het programma is gecast is al belachelijk
Preciesquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:40 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Inderdaad. Volgend jaar kan iedereen die doordeweeks netjes werkt, uit een goed milieu komt e.d. zich opgeven. Je gaat je een beetje sletterig/lastig in de kroeg gedragen en vertelt over een vechtpartijtje waarbij je betrokken was en je kan het programma winnen. Ik vind Meron wel een aardige meid verder hoor, daar niet van. Maar zij komt echt in een gespreid bedje terecht. Dat kan je van een 'Haagse Annie' als Jenna niet zeggen..
Ik weet zeker dat Jenna haar 'welcum back' party een impact heeft gehad die zijn weerga niet kent.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:22 schreef Injetta het volgende:
Maar het blijft de vraag hoe lang dit blijft hangen. Zodra Jenna een tijdje weer terug is en alleen maar omgaat met haar oude vriendinnen dan is het zo weer over.
Ze mag een jaar lang PA van Nanninga zijn.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:52 schreef Maisnon het volgende:
Had Meron zelf ook nog niet veel over gehoord wat het inhield. Volgens die bonus footage
Als zij potentie had dan lag ze niet te snuiven tijdens hun verblijf daarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:53 schreef ukga het volgende:
[..]
Precies
Die tokkie van een Jennifer had ook nog wel potentie. Dat was echt een aso-wijf pur sang
Niet echt. Als je echt fan bent kijk dan de laatste terug.. De rest vond ik tegenvallen..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:24 schreef moneyfornothing het volgende:
Heb ik dit programma wekenlang gevolgd, mis ik de laatste week gewoon compleet.![]()
Nog de moeite waard om die afleveringen terug te gaan kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |