Jij hebt gewoon geen smaak.quote:Op donderdag 12 mei 2011 02:10 schreef Grunge. het volgende:
Dilara. Dat mensen haar zelfs met dat korte haar nog aantrekkelijk vinden. Linsey
. Die is ook niet meer te redden.
Ja, laat Meron maar winnen, al hebben we inderdaad niet veel zien veranderen omdat ze nooit echt ordinair was. Ik was in het begin heel erg voor Jenna, maar die blijft plat. Jammer, want toen dacht ik nog echt dat ze potentie had. Ik denk overigens wel dat de kans groot is dat ze wint, want Meron die wint zal nooit sensationele beelden opleveren (ordinaire beelden en dan een 'welbespraakte' Jenna in een mooie jurk). Josie zal nooit een dame worden en daar kan ze eigenlijk vrij weinig aan doen, want dat komt ook gewoon heel erg door haar uiterlijk. Wat ook heel voordelig werkt voor Meron is dat ze geen ordinaire vriendengroep heeft en ze dus niet zal bezwijken aan peer pressure.
"Lapland is mijn muts".
Ze dacht dat ze zich had opgegeven voor De Afvallers XL.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:22 schreef Caland het volgende:
Waarom doet Meron eigenlijk mee?In al die afleveringen nog niets vals aan kunnen ontdekken.
als ze wint ook niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:25 schreef Starfish het volgende:
Als Meron er uit gaat deugt er iets niet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |