quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:36 schreef Maisnon het volgende:
Goffedomme die Linsey, ik wilde hem eigenlijk niet posten uit nog een minimaal beetje respect maar omdat 'me girl' Yosie dr uit ligt, ik heb ook een Karel 'Appels' gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
-weg-
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:36 schreef Maisnon het volgende:
Goffedomme die Linsey, ik wilde hem eigenlijk niet posten uit nog een minimaal beetje respect maar omdat 'me girl' Yosie dr uit ligt, ik heb ook een Karel 'Appels' gemaakt.okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft gewoon 0 discipline, dus geen dame.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Linsey .... je hebt er ook niks aan, hè?
Die danslerares liet Jenna uiteindelijk maar solo dansen, omdat het hopeloos was met Linsey.
Linsey mag echt wel even wat gezonder gaan leven. Ze zei eerder in het programma dat ze nooit sportte, en dat is te zien.
Minder alcohol, iets beter eetpatroon en een beetje sporten en dat is niet alleen goed voor haar gezondheid en ze ziet er dan niet alleen beter uit, maar voelt zich dan hoogstwaaschijnlijk ook beter.
Waarom zou Meron vanwege haar gewicht niet mogen winnen? Je gewicht heeft toch niks te maken met een dame zijn?
En Dilara .... bleeeghhh. Ik vind haar zó ontzettend arrogant. Ik vind haar niet eens echt knap, maar volgens mij denkt ze echt dat ze Miss World is ...
nicequote:Op donderdag 12 mei 2011 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze dacht dat ze zich had opgegeven voor De Afvallers XL.
Alleen omdat Yosie nog erger was.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:43 schreef SEMTEX het volgende:
En de kok had zich geërgerd aan het instant food van Jenna. Toch door! Klinkt logisch ja?
Maar ze kan nu wel als een echte dame pratuh.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:51 schreef Zith het volgende:
Yosie zit bij de top3 van Dames in de Dop !
Wordt eruit geschopt! In de korte stukjes over haar periode hier waar ze een Dame werd zie je alleen een krijsende, schreeuwende en rennende vrouwmens
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:07 schreef appleme het volgende:
Dit staat op de twitter van Meron
MeronvdSchaar Meron DEHIDD
Lekker spulletjes halen voor m'n huisje met @misswietsy en @femmalyn gezellig;)
13 hours ago
Zou dit dan betekenen dat ze heeft gewonnen? In een aflevering heeft ze gezegd dat ze het gewonnen geldbedrag zou besteden aan haar nieuwe huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jenna kan ook nooit winnen van Meron.![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:04 schreef Chai het volgende:
[..]En mocht ze wel winnen, dan weet je zeker dat het doorgestoken kaart is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jenna kan ook nooit winnen van Meron.
Ja dat vond ik ook echt vette bullshit, als je nog steeds linsey als de ideale partner ziet ben je dus nog geen dame, alleen maar om die keuze zouden ze haar eruit moet sturen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vooral ook "de hockey coach was onder de indruk van de inzet van Jenna en Linsey".
Ze hielden die vent vast om zo proberen te scoren......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |