quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:36 schreef Maisnon het volgende:
Goffedomme die Linsey, ik wilde hem eigenlijk niet posten uit nog een minimaal beetje respect maar omdat 'me girl' Yosie dr uit ligt, ik heb ook een Karel 'Appels' gemaakt.Ik mis het woord kanker..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar een mooie Linsey in een Muts..! Thumbs Up!
Interview met Dominique was in ieder geval positief. Dave moet gewoon niet drinken, geen druppel. Meron gaat het ook wel redden denk ik. Ik ben bang dat als het weer even tegen zit Yosie weer volop gaat zuipen. De rest van de kandidaten wil volgens mij nog helemaal niet veranderen, dus die gaan nog wel een tijdje zo door.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:39 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Jenna
Lindsey
Jennifer
Marcin
Yosie
Gary
Dilara
De enige waarbij ik verwacht dat ze misschien de goede lijn kunnen doorzetten zijn: Dave, Dominique en Meron. Dus Meron zou terechte winnaar zijn, ook goede partnerkeuze gedaan met Gary.
Ja idd, en dan nog te beseffen dat Yosie (naar eigen zeggen) zelf ook een kok isquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:19 schreef Caland het volgende:
Ze snappen niet waarom je geen kant en klaar pakkie kaassaus aan een kok kan geven![]()
'JA HALLOOOO HET WAS MET DIE KAASSAUS GEWOON GELUKT HOOR'
Op die golfbaanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:51 schreef Zith het volgende:
Yosie zit bij de top3 van Dames in de Dop !
Wordt eruit geschopt! In de korte stukjes over haar periode hier waar ze een Dame werd zie je alleen een krijsende, schreeuwende en rennende vrouwmens
Duo Penottiquote:
Tjezus, er zit niks in die buste van Jenna, net een jochie met een pruik op. Ik vind Meron met krulletjes toch leuker. Hopelijk wint Meron en niet die valiumtrut.quote:
Viel me ook al op, niks mis mee hoor, ik bedoel ik had hem zelf ook niet opgevuld ofzo maar neem dan een ander model jurk want dit is geen potje.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Tjezus, er zit niks in die buste van Jenna, net een jochie met een pruik op. Ik vind Meron met krulletjes toch leuker. Hopelijk wint Meron en niet die valiumtrut.
een jaar een auto...wtf?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:43 schreef Beach het volgende:
[..]
15.000 euro, een baan en een jaar een auto
die baan hebben ze hard nodig, want met zulke wanvertoningen mogen ze blij zijn als ze na deze serie aan de bak kunnen bij de plaatselijke FEBOquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:43 schreef Beach het volgende:
[..]
15.000 euro, een baan en een jaar een auto
Frikandellen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:56 schreef ukga het volgende:
[..]
die baan hebben ze hard nodig, want met zulke wanvertoningen mogen ze blij zijn als ze na deze serie aan de bak kunnen bij de plaatselijke FEBO
Wel leuk voor Echte meisjes in de Junglequote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:00 schreef Sofia90 het volgende:
Nou hopen dat Meron wint anders zien we een 2de michella winnen en dat is niet terecht
Echt hequote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:01 schreef tralalala het volgende:
Ben benieuwd of Jenna nog een seksueel getinte opmerking in haar speech heeft staan.
Haha ja dat wel, maar als jenna niet wint kan ze evengoed nog de snol uithangen in echte meisjes in de junglequote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:00 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wel leuk voor Echte meisjes in de Jungle
Begin maar alvast.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:29 schreef psychosomatic het volgende:
Ik ga me zometeen echt bezuipen als Jenna wint...![]()
Jenna gaat zich sowieso bezuipen, of ze wint of verliestquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:29 schreef psychosomatic het volgende:
Ik ga me zometeen echt bezuipen als Jenna wint...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |