quote:Falling Skies is an upcoming American science fiction television drama series created by Robert Rodat and Steven Spielberg for TNT. The first season will feature ten episodes. The show is produced by DreamWorks Television, with Steven Spielberg acting as an executive producer. Falling Skies is set to premiere on Sunday, June 19, 2011, at 9 p.m. with a two-hour pilot episode.
Falling Skies tells the story of the aftermath of an alien invasion; It follows a group of survivors who must band together in order to fight back against the invading aliens. The group, known as the 2nd Mass, is led by history professor Tom Mason who, in search of his son, must put his extensive knowledge of military history to the test as one of the leaders of the resistance movement.
Steven Spielbergquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:33 schreef shiznuts het volgende:
Ziet er anders net zo lame uit als elke alien invasie apocalyptische zooifilm die in de laatste paar jaar zijn uitgekomen.Denk niet dat het zal weten te kunnen boeien.
Dat betekent alleen dat het gelukkig niet in 3D is.quote:
Shame on you.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:44 schreef TwyLight het volgende:
Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull vond ik anders best leukal was dat wel de eerste Indiana Jones die ik gezien heb
Tja, executive producer is zo'n vage functie dat het (in het slechtste geval) niet meer dan een naam is: men krijgt de toelating om de naam van Spielberg te gebruiken om kijkers te lokken. Maar ook in het beste geval heeft de executive producer vaak geen zak te maken met het creatieve aspect van de serie.quote:
omdat dat dat, op 1 na, allemaal kutfilms zijn?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:52 schreef shiznuts het volgende:
Wat hadden we de afgelopen tijd allemaal wel niet? The day the earth stood still, Skyline, Monsters, Battle: Los Angeles en District 9 hebben we allemaal al gehad. Waarom nu ook nog een serie met precies hetzelfde weer?
Ja, en nu krijgen we dus een kutserie met dezelfde troep.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:13 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
omdat dat dat, op 1 na, allemaal kutfilms zijn?
wat een onzin. alsof die films ook zoveel op elkaar lijken...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:21 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, en nu krijgen we dus een kutserie met dezelfde troep.Dat is tenminste wat ze me doen laten geloven met die series trailer. Heeft natuurlijk ook veel weg van post-apocalyptische films als I am Legend, The book of Eli, 28 Days later en The Road. Maar in plaats van het op te moeten nemen tegen zombies e.d. , zijn het Aliens.
Sommige wel ja. Anyhoezers, het puntje 'verschillende mensen, verschillende wensen' houd je toch wel, dus 'em, ik laat de zaak rusten en pak m'n bashrant wel weer op wanneer ik in het gelijk ben gesteld (dat is het verwachtingspatroon). Het liefste ben ik natuurlijk positief verrast... dat geef ik alleen weinig kans.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wat een onzin. alsof die films ook zoveel op elkaar lijken...
Datquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:20 schreef Paul99 het volgende:
Mwa...weet het niet.
Ben bang dat dit weer zo'n 'help! de aliens willen de aarde vero.,veren en wij zijn de enige die hen kunnen stoppen' verhaal wordt.
Ga iig een poging wagen als het zover is en dan zullen we wel zien.
Ik hoop dat ze een keer de verhaal lijn weten af te maken.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:08 schreef Mirel het volgende:
Ik ben bang voor een V herhaling. Dat begon zo veelbelovend maar werd echt lachwekkend slecht. Maar hey, op deze manier kan het alleen maar beter worden.
Misschien dat Falling Skies verder gaat waar V opgehouden is?quote:Op zondag 15 mei 2011 11:53 schreef pberends het volgende:
Hier verder:
[USA] Falling Skies #1: Spielbergs alienserie 19 juni 2011 van start![]()
.
Het neppe van V is natuurlijk dat de aliens gewoon mens-acteurs zijn. Ik wil "echte" aliens zien, figuren die niet op mensen lijken.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:19 schreef PPL het volgende:
[..]
Misschien dat Falling Skies verder gaat waar V opgehouden is?
(Niet zozeer qua verhaal, ik bedoel qua thema)
Als ik de trailer namenlijk goed begrijp is de aarde al veroverd en gaat dit over het verzet.
Misschien lijken "echte" aliens wel op mensen. Ik heb Imca Marina altijd verdacht, maar dat terzijde.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik wil "echte" aliens zien, figuren die niet op mensen lijken.
Ze doen dat natuurlijk omdat mens-acteurs vele malen makkelijker zijn dan robots/CGI of andere zooi. Maar daarom is het ook zo sneu en goedkoop. Bij District 9 waren de aliens natuurlijk top.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:56 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Misschien lijken "echte" aliens wel op mensen. Ik heb Imca Marina altijd verdacht, maar dat terzijde.
Ik snap wel wat je bedoelt. Bij The Event zijn de aliens ook vrijwel identiek aan mensen, en ik denk niet dat ze pas een menselijke vorm aannamen toen ze op aarde kwamen, want dan had ik als ik zo'n alien was wel een ander lichaam gekozen als waar sommigen nu in zaten.
wilde dat net gaan downloadenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:00 schreef Vijf_voor het volgende:
Als het maar niet een soort Taken wordt. (mini serie)
Je zit continue op een climax te wachten die uiteindelijk niet komt. En de moeder - kind relatie is gewoon irritant.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:05 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wilde dat net gaan downloadenwat is er mis mee?
The Walking deadquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:09 schreef FoXje het volgende:
Doet me denken aan The Walking dead. Maandag maar downloaden
quote:Op maandag 20 juni 2011 08:37 schreef Mirel het volgende:
falling.skies.s01e01.720p.hdtv.x264-immerse deed vaag met audio in wmplayer, maar niet in VLC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
http://en.wikipedia.org/wiki/Falling_Skies#Receptionquote:Reception
Falling Skies has received positive reviews. Review aggregate Metacritic awarded the series a score of 70%, based on 22 reviews, indicating Generally favorable reviews.[14]
Tim Goodman of the Hollywood Reporter gave the series a positive review, stating "...the entertainment value and suspense of Falling Skies is paced just right. You get the sense that we'll get those answers eventually. And yet, you want to devour the next episode immediately."[15] Thomas Conner of the Chicago Sun-Times called it "...a trustworthy family drama but with aliens." He went on to say "It's "Jericho" meets "V," with the good from both and the bad discarded. It'll raise the summer-TV bar significantly."[16] Ken Tucker from Entertainment Weekly gave the series a B+ and said of the show "A similar, gradually developed, but decisive conviction makes Falling Skies an engaging, if derivative, chunk of dystopian sci-fi." He continued by saying "...Falling Skies rises above any one performance; it's the spectacle of humans versus aliens that draws you in."[17] In a review in the Boston Herald, Mark A. Perigard gave the series a B grade, saying "Don't look now, but Falling Skies could be a summer obsession."[18]
However, not all critical reviews were favorable. In a review in Variety, Brian Lowry states that he enjoyed the action sequences but that "the soapier elements mostly fall flat", while also calling the series "painfully old-fashioned".[19] Mike Hale, from The New York Times, calls the series "average" and "good on the action, a little muddled on the ideas". He adds that "the tone is placid and slightly monotonous, as if we were watching the Walton family at the end of the world".[20] The Washington Post reviewer Hank Steuver criticized the actor portrayals, writing that "the show is slowed by so many wooden performances, Wyle’s included". He also states he found himself "root[ing] for the aliens, which cannot have been the writers' intent".[21] In a review in the The Miami Herald, Glenn Garvin also criticized the poor acting, stating that the "'Falling Skies' cast appears unconvinced and unconvincing."[22] Garvin singles out the performance of Sarah Sanguin Carter as the only exception. He adds that Spielberg has "bottomed out" with this family drama series.
quote:Op maandag 20 juni 2011 09:42 schreef pberends het volgende:
[..]Hmm andere hantering van ep nummers weer? Die van mij is 1 uur 22 min, en die van jou? (ik zie hem niet op sceneaccess en dat is kut want die zijn zo keiscene jweetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
Dat is hem.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:11 schreef Mirel het volgende:
[..]
Hmm andere hantering van ep nummers weer? Die van mij is 1 uur 22 min, en die van jou? (ik zie hem niet op sceneaccess en dat is kut want die zijn zo keiscene jweet
de premiere bestaat uit 2 delen (episode 1 en 2 dus), bij elkaar inderdaad 1u22m.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:11 schreef Mirel het volgende:
[..]
Hmm andere hantering van ep nummers weer? Die van mij is 1 uur 22 min, en die van jou? (ik zie hem niet op sceneaccess en dat is kut want die zijn zo keiscene jweet
En ik vond WD al niet geweldig.. Wat is er zo slecht aan dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:17 schreef Creatix het volgende:
Belachelijke serie, soort Walking death maar dan slechter...
Zit nu deel 2 te kijken, die is wel spannend. Deel 1 was gewoon slecht, geen diepgang, standaard verhaal ect. ect.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:20 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
En ik vond WD al niet geweldig.. Wat is er zo slecht aan dan?
ep2 lijkt mequote:
Vquote:Op maandag 20 juni 2011 20:44 schreef Demure het volgende:
Aflevering 1 was echt tergend slecht, de 2de was beter.
Het is een bijeenraping van van alle Amerikaanse filmclichés, zonder enige originaliteit. Het is voorspelbaar en er worden geen risico's genomen.
Ik vond V (2009) een stuk beter, en dat zegt veel.
Anna bracht tenminste nog wat spanningquote:Op maandag 20 juni 2011 21:04 schreef pberends het volgende:
[..]
V. Dan vond ik Falling Skies toch beter.
Ik ben niet zo kritisch, waarschijnlijk omdat ik er weinig van verwachte. Natuurlijk is het een beetje een 'simpele' seriequote:Op maandag 20 juni 2011 22:26 schreef Mirel het volgende:
Op het Something Awful forum zijn ze stukken kritischer.
quote:Ratings
The two-hour premiere of Falling Skies was watched by 5.9 million viewers, making it cable television's #1 series launch of the year. It also delivered more than 2.6 million adults 18–49 and 3.2 million adults 25–54.[23]
http://en.wikipedia.org/wiki/Falling_Skies#Ratings
Err je kan wel verwachten dat ze je aandacht bij de eerste aflevering pakken. Of dat je potentie ziet op iets goeds.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:06 schreef tass het volgende:
Tja wat moet ik ervan zeggen dat nog niet gezegd is?
Ook ik ging gelijk mee het verhaal in, maar ik had een begin vanaf de invasie beter gevonden denk ik. Dit komt erg overeen met Battle Los Angeles. Die ik trouwens wel erg leuk vond.
Voor een pilot is dit wel een goeie denk ik. Je kan bij een serie niet gelijk alles in de 1e aflevering verwachten.
Zoals iemand anders al zei: de 1e aflevering van Lost was ook geen moer aan.
Ik ga heus wel verder kijken, maar ik wil MEER ALIENS ZIEN!
Watwatwat? Die pilot trok mij meteen in het verhaal. Of wilde jij niet stante pede weten wat er gebeurd was, wie die kale met een sinaasappelschil in z'n mond was en waarom er een dinosaurus op het eiland rondliep?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:06 schreef tass het volgende:
Zoals iemand anders al zei: de 1e aflevering van Lost was ook geen moer aan.
Het is inderdaad allesbehalve origineel, maar ondanks dat best aardig voor een zomerserie.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:04 schreef Symer het volgende:
Ik heb nog niets gezien wat ik niet al tig keer bij andere series en films heb gezien.
Eens! Die scene op het strand bij Lost. Meest briljante opening van een serie ooit. Maar ik ga deze toch wel verder kijken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:19 schreef Symer het volgende:
[..]
Watwatwat? Die pilot trok mij meteen in het verhaal. Of wilde jij niet stante pede weten wat er gebeurd was, wie die kale met een sinaasappelschil in z'n mond was en waarom er een dinosaurus op het eiland rondliep?![]()
De Falling Skies pilot daarentegen mist elke originaliteit en een interessante invalshoek had nu wel al gepresenteerd mogen worden, want dit is nauwelijks goed genoeg om het nog een aflevering aan te kijken.
Ik moet deel twee van de pilot nog kijken, maar wat een afgezaagde troep zeg dat eerste deel!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:21 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het is inderdaad allesbehalve origineel, maar ondanks dat best aardig voor een zomerserie.
jajaquote:Robert Rodat (born Keene, New Hampshire, 1953 is an American screenwriter. After noticing his son's birthday (June 6) shared the same date as the Battle of Normandy, he was inspired to write his Oscar-nominated script for Saving Private Ryan (1998)
Is de landingsplaats voor de moederschepen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:03 schreef FoXje het volgende:
Ook raar dat ze het moederschip gewoon kunnen zien ... zucht. Dan kunnen die Aliens zo'n tentenkamp toch ook zien en ff nuken. Ik zou zo graag willen dat dit een topserie zou zijn, maar tenzij ep 3 vol zit met aliens en actie stop ik er dan maar mee.
Mij viel juist op dat niemand van de vaste groep personages dood ging.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:12 schreef Symer het volgende:
Sowieso snap ik niet echt waarom de kijker om de personages zou moeten geven, aangezien ze toch allemaal dood gaan. Tenminste, in een enigszins realistische wereld zijn ze volstrekt kansloos tegen die overmacht aan aliens die schijnbaar een exoskelet van kevlar hebben.
Of ze komen uit de toekomst.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:34 schreef Demure het volgende:
Ik gok dat de aliens die we gezien hebben een soort van huurlingen, slaven of honden zijn en dat de "echte" aliens mensen/mensachtig zijn.
Zoiets zou ik wel tof vinden.
Ik kan me een bepaalde Spielberg-film herinneren...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:12 schreef Symer het volgende:
Maar er zal ongetwijfeld ergens weer idioterie om de hoek komen kijken dat de aliens niet tegen water blijken te kunnen of vatbaar zijn voor onze bacteriën ofzo
Ik heb de pilot van Lost twee keer bekeken, wat een verschrikkelijk kut-serie is dat toch. Ik snap niet dat mensen het boeiend vinden dat een stel mafkezen gecrashed zijn op één of ander eiland, who gives a flying fuck?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:14 schreef Xessive het volgende:
Vooralsnog ben ik matig enthousiast.
[..]
Eens! Die scene op het strand bij Lost. Meest briljante opening van een serie ooit. Maar ik ga deze toch wel verder kijken.
Dat zou ook wat zijn, dat er kinderen in blijken te zitten en dat ze erachter komen dat ze die aan het afknallen zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:11 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Mij viel juist op dat niemand van de vaste groep personages dood ging.
In ep2 ging die andere gast mee ipv dat kind en meteen wordt hij doodgeschoten. De "vaste" personages springen aldoor net optijd weg zodat ze niet geraakt worden.
Die mechs hebben misschien 2 benen omdat ze door de kinderen bestuurd worden?
Beter nog, dat ze de kinderen moeten afknallen om die dingen te stoppen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat zou ook wat zijn, dat er kinderen in blijken te zitten en dat ze erachter komen dat ze die aan het afknallen zijn.
Ik vraag me trouwens af wat mensen die het vonden tegenvallen verwacht hadden? Dat het cliché zou zijn kon iedereen toch al ruiken. En hoe wil je ook nog vernieuwend zijn met zo'n onderwerp.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:48 schreef DJKoster het volgende:
Vermakelijk, ondanks de cliché stukjes.. Ik blijf nog even volgen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb de pilot van Lost twee keer bekeken, wat een verschrikkelijk kut-serie is dat toch. Ik snap niet dat mensen het boeiend vinden dat een stel mafkezen gecrashed zijn op één of ander eiland, who gives a flying fuck?
Je kan goede dialogen hebben, interessante situaties, goede actie. Noem maar op. Het is allemaal middelmaat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af wat mensen die het vonden tegenvallen verwacht hadden? Dat het cliché zou zijn kon iedereen toch al ruiken. En hoe wil je ook nog vernieuwend zijn met zo'n onderwerp.
De binnenkant van een gevangenis had ik al vaak genoeg gezien op tv en in zo'n omgeving kun je ook nauwelijks vernieuwend zijn, toch was Prison Break (sz1) retespannend en goed gedaan, om maar iets te noemen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af wat mensen die het vonden tegenvallen verwacht hadden? Dat het cliché zou zijn kon iedereen toch al ruiken. En hoe wil je ook nog vernieuwend zijn met zo'n onderwerp.
Tja, ik vond het ook niet bijster goed, maar meestal heb ik altijd wel een beetje een hekel aan het soapie-element. Dit blijkt echter in bijna elke serie onvermijdelijk te zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:26 schreef Symer het volgende:
[..]
De binnenkant van een gevangenis had ik al vaak genoeg gezien op tv en in zo'n omgeving kun je ook nauwelijks vernieuwend zijn, toch was Prison Break (sz1) retespannend en goed gedaan, om maar iets te noemen.
Maar goed, wellicht barst ep3 van de originele ideeën.
Vond alleen die outlaws wel cliche, maargoed, die waren in 1 afleveringen ook weer weg gelukkig.quote:Having watched about eight hours of Falling Skies so far, and being a well-qualified science-fiction freak with a sub interest in UFOs, I can offer a general opinion to like-minded TV and Movie fans upfront: watch it, you won’t be disappointed.
Ben er nu ookquote:Op maandag 20 juni 2011 23:52 schreef ChickenMan het volgende:
Eerste 40 min gezien. Wat een kak. Hoe iedereen ook gebiologeerd naar dat joch op z'n gare skateboard zat te kijken.
Volgens mij snappen jullie het gewoon niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:36 schreef Bolter het volgende:
[..]
Ben er nu ookAls menselijk ras worden weggevaagd maar wel je helm op hoor
_!!!!
schei uit!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Toch is Falling Skies wel vermakelijk, zeker omdat er op de zomer geen kloot op tv is en de meeste series pas in het najaar terugkomen. Alleen Burn Notice is er nog van de zomer.
Allemaal series die veel te realistisch zijn om nog voor vermaak te zorgen. Ik kijk series juist om mijn plezier. Als ik het echte leven wil zien ga ik wel naar buiten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:59 schreef planethugo het volgende:
[..]
schei uit!
Breaking Bad, True Blood, Weeds, Entourage.... genoeg goede series in de zomer
vanavond eens kijken of dit wat is
True Blood, vampierenquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:59 schreef planethugo het volgende:
[..]
schei uit!
Breaking Bad, True Blood, Weeds, Entourage.... genoeg goede series in de zomer
vanavond eens kijken of dit wat is
Het lijkt er inderdaad op dat die aliens (tijdelijk) andere prioriteiten hebben.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:21 schreef Daanus het volgende:
Ik heb me wel vermaakt met de eerste twee afleveringen. Beetje raar dat ze niet zijn opgemerkt door dat moederschip en die andere ruimteschepen die op patrouille zijn. Maar ik kijk uit naar de volgende episodes.
Dat werd in Jericho ook al zo vermoeiend uitgekauwd, dat het net leek of ik een herhaling zat te bekijken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 03:07 schreef WammesWaggel het volgende:
De verhaallijn rondom de mensen vs mensen had wat mij betreft overgeslagen mogen worden.
True Blood, white collar, burn notice en top gear. Komt wel goedquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:20 schreef truedestiny het volgende:
Leuk genoeg om te volgen nu Game of Thrones is gestopt.
Had ik ook, zal wel aan de rip van (bij mij althans) IMMERSE hebben gelegen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:11 schreef Fukushima het volgende:
tijdens die ontploffing van die mech (met C4) leek het wel of er een paar frame's miste.
WTFquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:39 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Allemaal series die veel te realistisch zijn om nog voor vermaak te zorgen. Ik kijk series juist om mijn plezier. Als ik het echte leven wil zien ga ik wel naar buiten.
Moet je Weeds gaan kijken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:13 schreef Xlarge het volgende:
Ik ben een beetje gelauwerd na de reacties, maar ga het van de week toch een kans geven.
Zelf vond ik toen de Walking Dead toch wel leuk, en ik moet mijn Breaking Bad gat nu opvullen, een tijdje geleden de laatse aflevering van Se03 gezien.
Ik hoop dat het toch wat is.
Hier nog eentje!quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:11 schreef Fukushima het volgende:
tijdens die ontploffing van die mech (met C4) leek het wel of er een paar frame's miste.
Ik ook. Vond het al zo raar hoe die ontplofte.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:11 schreef Fukushima het volgende:
Dan moet je denk ik bij de ripper zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:11 schreef Fukushima het volgende:
Ja, hij zag er erg geschrokken en bang uit.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
In die mech zitten kinderen of de echte alliens.
De andere Alien had ook een harnas om hij keek ook zo van een hond die geschoten is.
Er is een nieuwe regel voor het encoden ofzo en ik merk het echt in veel shows.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Dan moet je denk ik bij de ripper zijn.
Tja, de over-the-top Spielberg emoties zijn wel sterk aanwezig.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:33 schreef yavanna het volgende:
Jemig, met veel moeite en tussenpozen de eerste twee eps bekeken. De aliens en "ER doctor) zijn wel cool, helaas de rest en het verhaal niet echt of echt niet. Met als hoogtepunt het jochie op zijn wakeboard en toeschouwers en de opsporingsmethoden van de aliens zelf.
Mja, ik ben ook wel weer zo triest dat ik ep3 nog aankijk.
Ik hoor hier anders genoeg mensen zeggen dat het weer zo'n standaard alienfilm is en dat (bijv.) Breaking Bad beter is. Volgens mij is er wel een heel verschil tussen dit soort series.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:55 schreef JimmyJames het volgende:
Ik denk niet dat het realisme het probleem is![]()
Het is meer de opeenstapeling van clichés die een aantal users stoort.
Fantasie/ SF kan prima goed zijn, denkt aan b.v Star Trek & Game of Thrones. dat deze show, so far, niet goed is heeft niets te maken met het genre maar met de uitvoering v.h verhaal.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:44 schreef maurisioo het volgende:
Wat zijn jullie verschrikkelijk kritisch zeg.
Willen jullie nou echt zo'n realistische serie dat er gewoon niks geen fantasie in voorkomt? Mij gaat het hier juist om aliens die op de aarde leven. Dit is zo interessant omdat dat niet in het echt gebeurd. Als ze ooit op de aarde komen ga ik daar geen serie meer van kijken, omdat dat gewoon echt ook gebeurd en de serie totaal niet meer klopt, omdat ze niet op de zogenaamde echte aliens lijken bijv.
Wat ik wil zeggen: Deze serie hoeft niet realistisch te zijn! Het gebeurd niet in het echt, dus waarom kunnen de aliens dan bijv. nep zijn? Het is juist leuk dat het zo nep is, anders zou ik er zelf niet naar gaan kijken.
Jullie moeten anders naar dit soort series kijken. Dit is onmogelijk in het echt, dus waarom zouden de kleine dingen dan wel mogelijk moeten zijn? Ik vind het gewoon nergens op slaan.
Kun je dit uitleggen? Regel?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:06 schreef Mirel het volgende:
[..]
Er is een nieuwe regel voor het encoden ofzo en ik merk het echt in veel shows.
Ik denk dat hij de '720p x264 TV Releasing Standards 2011' bedoelt die vorige week uitgegeven zijn waarin een aantal encoding-regels gewijzigd zijn.quote:
Denk niet dat een vergelijking met Breaking Bad een verhulde roep om meer realisme is. Dat is ook niet echt een studie naar alledaagse situaties. Ben het wel met je eens dat je sci-fi niet op dezelfde standaarden af moet rekenen als andere drama's.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:00 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik hoor hier anders genoeg mensen zeggen dat het weer zo'n standaard alienfilm is en dat (bijv.) Breaking Bad beter is. Volgens mij is er wel een heel verschil tussen dit soort series.
idd, vond jericho een van de slechtste series die ik de afgelopen jaren gezien heb. Maar toch bleef ik kijken, net als met prison break. 40 minuten aan cliches per week met een beetje actie gaan er blijkbaar toch nog in.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:28 schreef Symer het volgende:
Het doet me ook steeds meer denken aan het eerste seizoen van Jericho: 40 minuten drama en voorspelbare verhaallijnen gevolgd door iets wat de overkoepelende mythologische verhaallijn bevordert in de laatste paar seconden.
Geniale review over de 3e episodequote:JumJum
Jun 27, 2011
1
This show is brilliant in its idiocy. On first look, nothing makes sense at all in this show. But if we take a moment and look deeper we find that all of this not-making-sense stuff actually, when taken as a whole... makes no sense. In a world where billions are dead, apparently the doctor who figured a way to remove the harnesses from the children by using a blowtorch (using a blow torch so near to skin definitely wouldn't burn said skin), also knows the "professor," in fact they apparently were friends! And not only that, this doctor apparently hid while the aliens invaded leaving the professor's wife to die alone in the street. The professor is able to figure all this out because he somehow found his wife's body after the invasion and she had a bag near her that was very, very heavy (so heave she couldn't carry it on her own), so the conclusion must be the doctor left her to die! Such drama! Oh yeah aliens are killing off all of humanity too. The criminal the 2nd Mass captured complained so vocally about the food that they decided to make him... the cook! Thank God, because the whole theme of how the food they was being prepared was driving me crazy with anticipation. I can't wait to see what he cooks up for the rag tag 2nd Mass next! Luckily the military leader of the 2nd Mass is smart enough to take time away from trying to survive, protect the civilians, train his "fighters" and kill aliens, to oversee this criminal as head cook. Thank God the military knows how to prioritize! Oh yeah aliens are still killing off all of humanity too. Some people think harnessing children, turning them into zombified kids and having them collect scrap metal is silly. I disagree. This is a wonderful plot point! As everyone knows, aliens are huge do-it-yourselfers - just look at how passionate they are about their DIY (Do It Yourself) Earth Invasion! For the aliens, Earth is DIYer's dream planet! And what better way to collect all that yummy scrap metal than by using zombified children! OK, sure, using advanced machinery (or a magnet) would be far more efficient and wouldn't require taking robocop guards away from slaughtering the rest of humanity - but DIYing isn't always about efficiency, it's also about fun! And what's more fun than invading a planet, wiping out the civilization and turning children into zombies who collect the scrap metal? I hear in episode 7 they're going to display some of the alien's art work. These aliens are also smart when it comes to getting paid by the networks. For example, when the robocops fire weapons at people behind barricades they use bullets that ricochet harmlessly away. When they see the professor, unprotected in the street, they fire missiles. Luckily the missiles, fired point blank, don't kill or even seriously wound the professor. They also wisely don't kill the show's "stars," instead they "stun" the show's "stars." By not killing the "stars" the aliens can keep the show running longer which will mean way bigger residual checks when it goes into syndication on SYFY. I think the aliens also have aq bit of the matchmaker in them. See I think the aliens saw that the professor and the doctor would like each other. So they planned this invasion to bring those two together. I mean if I knew two people should be together and I was a member of an alien race with far superior technology, I'd invade a planet, kill billions and destroy their civilization if I thought it would help a couple of people hook up. Well, if they lived on a planet with plenty of DIY scrap metal I would anyway. Anyway, brilliant show. I hope the writers can maintain this level of quality throughout.
Had veel verwacht van deze serie, maar ik kom er echt met moeite doorheenquote:Op maandag 27 juni 2011 17:51 schreef JimmyJames het volgende:
Slaapverwekkend die laatste aflevering. alle afleveringen tot nu toe
Bij mij juist andersomquote:Op maandag 27 juni 2011 18:01 schreef First het volgende:
Moet toegeven dat episode 3 me beter beviel dan 1 & 2.
Daarom is die review ook zo geniaal:quote:Op maandag 27 juni 2011 19:15 schreef Demure het volgende:
Maar gelukkig hebben ze nu een kok, zodat ze culinair kunnen eten.
quote:The criminal the 2nd Mass captured complained so vocally about the food that they decided to make him... the cook! Thank God, because the whole theme of how the food they was being prepared was driving me crazy with anticipation.
Stargate SG-1 was nog leuk, laagdrempelig en soms erg goed. Battlestar Galactica was ijzersterk.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:21 schreef Chevalric het volgende:
Heerlijke serie dit. Het is allemaal zo cliche en zo slecht qua verhaal dat het gewoon weer humor wordt. Je moet dit niet gaan kijken als een serieuze serie, want dan ga je je dus gewoon ergeren aan het lage niveau.
Het enige minpunt dat ik kan noemen, is dat series al deze het science fiction genre op tv een nog slechtere naam geven dan 't al had. En dat is jammer, want goede scifi mag ik graag zien. Helaas is de tijd van The Next Generation lang geleden en moeten we het nu doen met dit soort shit. Ach ja, in de herfst gaat Fringe weer verder.
Independence Day (quote:Op maandag 27 juni 2011 22:51 schreef PPL het volgende:
Ik had wel een Men in Black deja vu toen onze vrolijke professor zo met die skitter de school kwam binnen slepen.
Enige verschil was dat de alien dit keer niet met een parachute werd afgeleverd.
Anyway... hoop cliches, hoop bekende thema's.
Leve de herkenbaarheid, ik vermaak mij vooralsnog wel.
Oh ja, die vergat ik even, slecht van mequote:Op maandag 27 juni 2011 23:32 schreef Mirel het volgende:
[..]
Stargate SG-1 was nog leuk, laagdrempelig en soms erg goed. Battlestar Galactica was ijzersterk.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:18 schreef Californian het volgende:
Wat een vette serie! Kan merken dat Spielberg zijn touch er aan geeft. Aflevering 4 mag snel komen! Net als Terra Nova btw
Ik ben serious. Ik hou van sci-fi en vooral van dit soort "end of the world" thema's.quote:
Idd, kijk eens naar Spielbergs IMDB-pagina. Alles van blockbusters tot gewone tv-series en van miniseries tot gare tv-films krijgt tegenwoordig Spielbergs naam mee.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:47 schreef planethugo het volgende:
ik vraag me af wat Spielberg ook echt bijdraagt aan deze serie behalve zijn naam op de poster. Het zal waarschijnlijk gewoon een bedrijf van hem zijn waar ie nauwelijks verschijnt dat de serie produceert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please Move The Deer Crossing Sign
Nee natuurlijk niet. Hij zal het wel door zijn medewerkers laten bekijken maar echt super kritisch naar iets kijken zal hij wel niet doen, denk ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:41 schreef maurisioo het volgende:
Spielberg zal er vast wel iets aan gewerkt hebben. Denk je nou echt dat hij zomaar zijn naam weggeeft aan een of andere serie (of film)?
tarantino stond ook groot op de poster van hostel als producer en dat was ook bepaald niet iets dat in de buurt kwam als zijn werk als regisseur. Genoeg bekende namen hebben een eigen bedrijf dat films produceert. Daar werken dan zoveel man dat de bekende naam zélf, die zelf tal van andere projecten heeft, daar amper iets aan doet. Behalve cashen natuurlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:41 schreef maurisioo het volgende:
Spielberg zal er vast wel iets aan gewerkt hebben. Denk je nou echt dat hij zomaar zijn naam weggeeft aan een of andere serie (of film)?
Dat is wel erg zwart-wit, maar erg kritisch wordt er niet naar gekeken hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:41 schreef maurisioo het volgende:
quote:Leading out of Leverage, Week 2 of Falling Skies scored an audience of 4.2 mil, with 1.9 mil falling in the 18-49 demo. While that marks a drop of 29 and 25 percent, respectively, from the sci-fi drama’s out-of-this-world premiere numbers, the tallies are still strong for a basic cable drama.
Mee eens. Niet zo 'serieus' naar kijken, houdt je toch nog een vermakelijk serie over.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:07 schreef xWUPPIEx het volgende:
Al die negatieve reacties. Ik vind hem redelijk vermakelijk tbh.
Zeker niet een van de beste series die ik gezien heb maar een hele hoop van de kritiek die ik hier lees was me niet eens opgevallen.
Gezien het geringe aanbod van series in de zomer periode (wat ik interessant vind iig) blijf ik deze zeker wel volgen. Toch weer 40 minuten vermaak.
Eigen mening geven? Dat vind ik zo cliché.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:20 schreef maurisioo het volgende:
Fuck eens op met het woord cliché!!
Kunnen jullie niet zelf je eigen mening geven ofzo?
Een poging tot een cliffhanger.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:35 schreef FoXje het volgende:
Ik vind het wel vermakelijk. Waarom deden die skitter en die jongen tegelijk hun ogen open?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.opgezegd@fok.nl
zat ik ook aan te denken ja. En wat doen die kinderen eigenlijk. Zie ze met wat puin rondlopen, meer nietquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Vijf bewaakwezens voor zes slaven, ook niet bijster efficient
Die zamelen oud-ijzer in, bij mij in de buurt doen Bulgaren dat met van die busjesquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:26 schreef planethugo het volgende:
[..]
zat ik ook aan te denken ja. En wat doen die kinderen eigenlijk. Zie ze met wat puin rondlopen, meer niet
met of zonder harnas?quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die zamelen oud-ijzer in, bij mij in de buurt doen Bulgaren dat met van die busjes
ja, maar ijzer verzamelen houdt ze nog aan het werk. Je hebt toch niks aan slaafjes als je ze nergens voor kunt gebruiken?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:32 schreef Fukushima het volgende:
waarom uberhaubt ijzer verzamelen er staan overal auto's
Die hilarische review niet gelezen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:32 schreef Fukushima het volgende:
waarom uberhaubt ijzer verzamelen er staan overal auto's
quote:Some people think harnessing children, turning them into zombified kids and having them collect scrap metal is silly. I disagree. This is a wonderful plot point! As everyone knows, aliens are huge do-it-yourselfers - just look at how passionate they are about their DIY (Do It Yourself) Earth Invasion! For the aliens, Earth is DIYer's dream planet!
And what better way to collect all that yummy scrap metal than by using zombified children! OK, sure, using advanced machinery (or a magnet) would be far more efficient and wouldn't require taking robocop guards away from slaughtering the rest of humanity - but DIYing isn't always about efficiency, it's also about fun! And what's more fun than invading a planet, wiping out the civilization and turning children into zombies who collect the scrap metal?
nee ik dacht TL;DR, maar het is de moeite waard om te lezen!quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Die hilarische review niet gelezen?
[..]
Volgende week lijken die slaven met dikke guns in de aanval te gaan. Voor het verzet best moeilijk om hun eigen kinderen overhoop te schieten!quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:36 schreef maurisioo het volgende:
[..]
ja, maar ijzer verzamelen houdt ze nog aan het werk. Je hebt toch niks aan slaafjes als je ze nergens voor kunt gebruiken?
Luie aliens.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:59 schreef DJKoster het volgende:
"In die school hebben we een paar 100 mensen ontdekt"
"Oke! Ik stuur er wel een paar schepen op af"
"Nee joh, stuur die kinderzombies, we hebben nu toch al genoeg oud ijzer"
"Goed plan, kunnen we lachen!"
Sadistische aliens?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:23 schreef HiZ het volgende:
Wedden dat het in aflevering 4 gaat over hoe ze hun menselijkheid alleen kunnen behouden met de pricipes van de US Constitution en Bill of rights?
Die kinderen kunnen toch geen complete auto's optillen, joh! Denk even naquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:54 schreef First het volgende:
Waarom halen ze alleen stukjes ijzer uit gebouwen maar laten ze complete auto's staan?
Ik kwam even in dit topic lezen voor ik ep3 kijk hopende dat deze veelbelovender is. It is not, zo te lezen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Die hilarische review niet gelezen?
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar de jeugdwerkloosheid pakken die aliens wel erg efficiënt aan. Nu nog een manier vinden om de rest van de mensheid te harnessen en rechts kan z'n vingers pas echt aflikken.quote:
ditquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:25 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
.
Ik geef aflevering 4 nog één kans, anders is het voor mij RIP Falling Skies.
Independence Day inderdaadquote:
1x een tribute brengen is nog tot daar aan toe, maar twee keer achter elkaar (die scène vandaag ook weer, bijna 1-op-1 gekopieerd) is gewoon een gebrek aan originele ideeën.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:10 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Independence Day inderdaad
http://movieclips.com/73z(...)-dragging-the-alien/
De scene in Falling Skies is bijna exact hetzelfde qua begin. Alleen begint de professor niet te klagen dat hij een barbecue misloopt. Dat vind ik dan wel weer mooi, dat ze op zo'n manier een tribute brengen aan de geweldige film Independence Day.
God and Country.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:18 schreef pberends het volgende:
Nou, episode 4 was minder slecht dan 3, maar een onzin zat er weer tussen zeg.
Moet die Pocahontas-hoer elke 4 minuten een gebed opzeggen ofzo? Waar gaat dit over?
Hoe die mechs ook lopen dan.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:38 schreef Mirel het volgende:
Edit 4 lijkt me niet zo erg. En de CGI is raar. Op sommige momenten heel goed, op andere te raar met licht en schaduwen.
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:51 schreef Mirel het volgende:
Ga Battlestar Galactica kijken voor goede CGI
BSG is sowieso oneindig superieur aan FS.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:51 schreef Mirel het volgende:
Ga Battlestar Galactica kijken voor goede CGI
Jij niet alleen. Zullen moeten afwachten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ben nu wel een beetje bang dat Terra Nova ook heel slecht gaat worden.
Die explosie was echt stuitend he. Je zag wel de explosie, maar verder geen rondspattende lichaamsdelenquote:Op donderdag 7 juli 2011 08:16 schreef Drebbelman het volgende:
Aflevering 4 had ook weer een half uur korter kunnen zijn. (en de explosie bij de slapende skitters had ook niet slechter gekund)
User reviews zijn overwegend negatief. Op IMDB ook maar een 6.8. Lees de reviews daar ook eens.quote:Op donderdag 7 juli 2011 07:36 schreef Chevalric het volgende:
Wat ik wel interessant vind, is dat de recensies op metacritic.com behoorlijk positief zijn. Van de 26 professionele recensies zijn er 21 positief en maar 1 negatief.
http://www.metacritic.com(...)son-1/critic-reviews
Blijkbaar kijken Amerikanen toch anders naar dit soort tv.
Meestal is het andersom, veel tv-reviewers zijn extreem kritisch, terwijl users de boel hoger waarderen. Falling Skies lijkt hierop dan een uitzondering.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:14 schreef Chevalric het volgende:
Ja, klopt, user reviews zijn ook veel minder positief. Bewijst maar weer dat professionele reviewers rare mensen zijn.
en als er iets gebeurt komen ze ook altijd makkelijk weg, even op de motor en verslagen zijn de aliensquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Die explosie was echt stuitend he. Je zag wel de explosie, maar verder geen rondspattende lichaamsdelen.
Overigens sowieso kansloos dat die aliens, die veel geavanceerder zijn dan wij, onbewaakt in enemy territory een beetje zonder dat iemand de wacht houdt massaal gaan slapen onder een brug.
Server?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:09 schreef maurisioo het volgende:
Waarom kijken jullie alleen maar naar wat anderen zeggen. Ik kijk deze server omdat ik hem zelf wel leuk vind om te kijken en luister niet naar jullie reacties, want dan kijk ik er gelijk veel kritischer tegenaan.
Serie ja. Teveel Minecraft gespeeld.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Server?
Hoe bedoel je waarom kijken we naar wat anderen zeggen? Bij mij was het zo; ik was de serie aan het kijken en heb toen gelijk even hier gepost terwijl ik aan het kijken was. Daarna het topic doorgelezen en gezien dat meerdere mensen er hetzelfde over dachten. Ik was gewoon teleurgesteld dus dan wil ik weten of 't aan mij lag. Of dat het later nog beter wordt. Daarom hou ik het topic ook in m'n AT. Mocht er nog schot in de zaak komen dan kijk ik nog wel verder.
Dus? Dat krijg je als mensen met elkaar praten.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:31 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Serie ja. Teveel Minecraft gespeeld.
Ja oke, maar ik vind het wat irritant dat gewoon 10 post achter elkaar negatief is en ook nog met allemaal dezelfde argumenten.
Ik ben geinteresseerd in wat er met de serie verder gebeurd en naar de positieve reacties.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dus? Dat krijg je als mensen met elkaar praten.Je hoeft hier ook niet per sé te kijken hoor, als je niet geïnteresseerd bent in wat anderen denken.
Kun je lang wachten.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:48 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik ben geinteresseerd in wat er met de serie verder gebeurd en naar de positieve reacties.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:58 schreef First het volgende:
“Falling Skies is a true standout series, from its ambitious storytelling, high-profile cast and production team to its phenomenal success when it comes to international and time-shifted viewing,” said Michael Wright_!
ahh kom op man, Noah Wyle zit er in! dat is de Indiana Jones van de tv-filmsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:28 schreef Symer het volgende:
Lol, wat is er precies ambitieus aan het verhaal en wie van de cast is high-profile?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ahh kom op man, Noah Wyle zit er in! dat is de Indiana Jones van de tv-films
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een baas! Zie hem chicks hosselen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sowieso die hele scene.. Dat was echt een gevalletje vanquote:Op donderdag 7 juli 2011 08:16 schreef Drebbelman het volgende:
Aflevering 4 had ook weer een half uur korter kunnen zijn. (en de explosie bij de slapende skitters had ook niet slechter gekund)
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jezus, en die vind ik al niet om aan te zien.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:30 schreef LolaLovesYou het volgende:
Slecht en saai.
Serieus, de nieuwe serie van V is interessanter
zonder het te willen verdedigen: iets maar 30minuten de kans geven is ook nutteloos..zeker bij een serie..quote:Op zondag 10 juli 2011 22:24 schreef FireFox1 het volgende:
Na 30 minuten uit gezet. Wat een flut serie
niet bij deze serie.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zonder het te willen verdedigen: iets maar 30minuten de kans geven is ook nutteloos..zeker bij een serie..
Ik kan hem wel enigszins begrijpen. Volgens mij zit rond het half uur die skate scene.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zonder het te willen verdedigen: iets maar 30minuten de kans geven is ook nutteloos..zeker bij een serie..
nee die was op de helft, rond de 40 minuten. Maar dat was idd zo ongeveer het slechtste wat ik ooit op tv gezien hebquote:Op maandag 11 juli 2011 11:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik kan hem wel enigszins begrijpen. Volgens mij zit rond het half uur die skate scene.Ben het alweer half vergeten...zo waardeloos was het.
Na het incident met die gevangen skitter en dat kind vorige week (ik dacht dat ie dood was trouwens?) zou je denken dat ze geleerd hebben hoe dom het is om geen bewaker bij dat beest te zetten, maar nee hoorquote:Op maandag 11 juli 2011 10:29 schreef FoXje het volgende:
Episode 5 vond ik ook wel goed. Dat die Skitter de kinderen zorgzaam instopte
Ik vraag me serieus af waarom er uberhaupt zo'n groot gat in die kooi zit?quote:Op maandag 11 juli 2011 12:10 schreef Symer het volgende:
[..]
Na het incident met die gevangen skitter en dat kind vorige week (ik dacht dat ie dood was trouwens?) zou je denken dat ze geleerd hebben hoe dom het is om geen bewaker bij dat beest te zetten, maar nee hoor
Bij sommige series kun je prima in 30 minuten een serie beoordelen. Bijvoorbeeld omdat de acteerprestaties kut zijn, of de CGI slecht, of dat het verhaal je niet aanspreekt.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inderdaad. Na 30 minuten wist ik genoeg. Aan dat cliché matige acteerwerk en beroerd verhaaltje (al menig keren beter verteld) begon ik me al vrij snel te irriteren.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Bij sommige series kun je prima in 30 minuten een serie beoordelen. Bijvoorbeeld omdat de acteerprestaties kut zijn, of de CGI slecht, of dat het verhaal je niet aanspreekt.
Overigens lijkt Falling Skies toch ietsjes beter te worden (na die beroerde episode 3). Hoewel het lachwekkend blijft.
Hoor ik daar het woord cliché?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Inderdaad. Na 30 minuten wist ik genoeg. Aan dat cliché matige acteerwerk en beroerd verhaaltje (al menig keren beter verteld) begon ik me al vrij snel te irriteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |