Een poging tot een cliffhanger.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:35 schreef FoXje het volgende:
Ik vind het wel vermakelijk. Waarom deden die skitter en die jongen tegelijk hun ogen open?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.opgezegd@fok.nl
zat ik ook aan te denken ja. En wat doen die kinderen eigenlijk. Zie ze met wat puin rondlopen, meer nietquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Vijf bewaakwezens voor zes slaven, ook niet bijster efficient
Die zamelen oud-ijzer in, bij mij in de buurt doen Bulgaren dat met van die busjesquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:26 schreef planethugo het volgende:
[..]
zat ik ook aan te denken ja. En wat doen die kinderen eigenlijk. Zie ze met wat puin rondlopen, meer niet
met of zonder harnas?quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die zamelen oud-ijzer in, bij mij in de buurt doen Bulgaren dat met van die busjes
ja, maar ijzer verzamelen houdt ze nog aan het werk. Je hebt toch niks aan slaafjes als je ze nergens voor kunt gebruiken?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:32 schreef Fukushima het volgende:
waarom uberhaubt ijzer verzamelen er staan overal auto's
Die hilarische review niet gelezen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:32 schreef Fukushima het volgende:
waarom uberhaubt ijzer verzamelen er staan overal auto's
quote:Some people think harnessing children, turning them into zombified kids and having them collect scrap metal is silly. I disagree. This is a wonderful plot point! As everyone knows, aliens are huge do-it-yourselfers - just look at how passionate they are about their DIY (Do It Yourself) Earth Invasion! For the aliens, Earth is DIYer's dream planet!
And what better way to collect all that yummy scrap metal than by using zombified children! OK, sure, using advanced machinery (or a magnet) would be far more efficient and wouldn't require taking robocop guards away from slaughtering the rest of humanity - but DIYing isn't always about efficiency, it's also about fun! And what's more fun than invading a planet, wiping out the civilization and turning children into zombies who collect the scrap metal?
nee ik dacht TL;DR, maar het is de moeite waard om te lezen!quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Die hilarische review niet gelezen?
[..]
Volgende week lijken die slaven met dikke guns in de aanval te gaan. Voor het verzet best moeilijk om hun eigen kinderen overhoop te schieten!quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:36 schreef maurisioo het volgende:
[..]
ja, maar ijzer verzamelen houdt ze nog aan het werk. Je hebt toch niks aan slaafjes als je ze nergens voor kunt gebruiken?
Luie aliens.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:59 schreef DJKoster het volgende:
"In die school hebben we een paar 100 mensen ontdekt"
"Oke! Ik stuur er wel een paar schepen op af"
"Nee joh, stuur die kinderzombies, we hebben nu toch al genoeg oud ijzer"
"Goed plan, kunnen we lachen!"
Sadistische aliens?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:23 schreef HiZ het volgende:
Wedden dat het in aflevering 4 gaat over hoe ze hun menselijkheid alleen kunnen behouden met de pricipes van de US Constitution en Bill of rights?
Die kinderen kunnen toch geen complete auto's optillen, joh! Denk even naquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:54 schreef First het volgende:
Waarom halen ze alleen stukjes ijzer uit gebouwen maar laten ze complete auto's staan?
Ik kwam even in dit topic lezen voor ik ep3 kijk hopende dat deze veelbelovender is. It is not, zo te lezen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Die hilarische review niet gelezen?
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar de jeugdwerkloosheid pakken die aliens wel erg efficiënt aan. Nu nog een manier vinden om de rest van de mensheid te harnessen en rechts kan z'n vingers pas echt aflikken.quote:
ditquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:25 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
.
Ik geef aflevering 4 nog één kans, anders is het voor mij RIP Falling Skies.
Independence Day inderdaadquote:
1x een tribute brengen is nog tot daar aan toe, maar twee keer achter elkaar (die scène vandaag ook weer, bijna 1-op-1 gekopieerd) is gewoon een gebrek aan originele ideeën.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:10 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Independence Day inderdaad
http://movieclips.com/73z(...)-dragging-the-alien/
De scene in Falling Skies is bijna exact hetzelfde qua begin. Alleen begint de professor niet te klagen dat hij een barbecue misloopt. Dat vind ik dan wel weer mooi, dat ze op zo'n manier een tribute brengen aan de geweldige film Independence Day.
God and Country.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:18 schreef pberends het volgende:
Nou, episode 4 was minder slecht dan 3, maar een onzin zat er weer tussen zeg.
Moet die Pocahontas-hoer elke 4 minuten een gebed opzeggen ofzo? Waar gaat dit over?
Hoe die mechs ook lopen dan.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:38 schreef Mirel het volgende:
Edit 4 lijkt me niet zo erg. En de CGI is raar. Op sommige momenten heel goed, op andere te raar met licht en schaduwen.
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:51 schreef Mirel het volgende:
Ga Battlestar Galactica kijken voor goede CGI
BSG is sowieso oneindig superieur aan FS.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:51 schreef Mirel het volgende:
Ga Battlestar Galactica kijken voor goede CGI
Jij niet alleen. Zullen moeten afwachten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ben nu wel een beetje bang dat Terra Nova ook heel slecht gaat worden.
Die explosie was echt stuitend he. Je zag wel de explosie, maar verder geen rondspattende lichaamsdelenquote:Op donderdag 7 juli 2011 08:16 schreef Drebbelman het volgende:
Aflevering 4 had ook weer een half uur korter kunnen zijn. (en de explosie bij de slapende skitters had ook niet slechter gekund)
User reviews zijn overwegend negatief. Op IMDB ook maar een 6.8. Lees de reviews daar ook eens.quote:Op donderdag 7 juli 2011 07:36 schreef Chevalric het volgende:
Wat ik wel interessant vind, is dat de recensies op metacritic.com behoorlijk positief zijn. Van de 26 professionele recensies zijn er 21 positief en maar 1 negatief.
http://www.metacritic.com(...)son-1/critic-reviews
Blijkbaar kijken Amerikanen toch anders naar dit soort tv.
Meestal is het andersom, veel tv-reviewers zijn extreem kritisch, terwijl users de boel hoger waarderen. Falling Skies lijkt hierop dan een uitzondering.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:14 schreef Chevalric het volgende:
Ja, klopt, user reviews zijn ook veel minder positief. Bewijst maar weer dat professionele reviewers rare mensen zijn.
en als er iets gebeurt komen ze ook altijd makkelijk weg, even op de motor en verslagen zijn de aliensquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Die explosie was echt stuitend he. Je zag wel de explosie, maar verder geen rondspattende lichaamsdelen.
Overigens sowieso kansloos dat die aliens, die veel geavanceerder zijn dan wij, onbewaakt in enemy territory een beetje zonder dat iemand de wacht houdt massaal gaan slapen onder een brug.
Server?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:09 schreef maurisioo het volgende:
Waarom kijken jullie alleen maar naar wat anderen zeggen. Ik kijk deze server omdat ik hem zelf wel leuk vind om te kijken en luister niet naar jullie reacties, want dan kijk ik er gelijk veel kritischer tegenaan.
Serie ja. Teveel Minecraft gespeeld.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Server?
Hoe bedoel je waarom kijken we naar wat anderen zeggen? Bij mij was het zo; ik was de serie aan het kijken en heb toen gelijk even hier gepost terwijl ik aan het kijken was. Daarna het topic doorgelezen en gezien dat meerdere mensen er hetzelfde over dachten. Ik was gewoon teleurgesteld dus dan wil ik weten of 't aan mij lag. Of dat het later nog beter wordt. Daarom hou ik het topic ook in m'n AT. Mocht er nog schot in de zaak komen dan kijk ik nog wel verder.
Dus? Dat krijg je als mensen met elkaar praten.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:31 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Serie ja. Teveel Minecraft gespeeld.
Ja oke, maar ik vind het wat irritant dat gewoon 10 post achter elkaar negatief is en ook nog met allemaal dezelfde argumenten.
Ik ben geinteresseerd in wat er met de serie verder gebeurd en naar de positieve reacties.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dus? Dat krijg je als mensen met elkaar praten.Je hoeft hier ook niet per sé te kijken hoor, als je niet geïnteresseerd bent in wat anderen denken.
Kun je lang wachten.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:48 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik ben geinteresseerd in wat er met de serie verder gebeurd en naar de positieve reacties.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:58 schreef First het volgende:
“Falling Skies is a true standout series, from its ambitious storytelling, high-profile cast and production team to its phenomenal success when it comes to international and time-shifted viewing,” said Michael Wright_!
ahh kom op man, Noah Wyle zit er in! dat is de Indiana Jones van de tv-filmsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:28 schreef Symer het volgende:
Lol, wat is er precies ambitieus aan het verhaal en wie van de cast is high-profile?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ahh kom op man, Noah Wyle zit er in! dat is de Indiana Jones van de tv-films
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een baas! Zie hem chicks hosselen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sowieso die hele scene.. Dat was echt een gevalletje vanquote:Op donderdag 7 juli 2011 08:16 schreef Drebbelman het volgende:
Aflevering 4 had ook weer een half uur korter kunnen zijn. (en de explosie bij de slapende skitters had ook niet slechter gekund)
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jezus, en die vind ik al niet om aan te zien.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:30 schreef LolaLovesYou het volgende:
Slecht en saai.
Serieus, de nieuwe serie van V is interessanter
zonder het te willen verdedigen: iets maar 30minuten de kans geven is ook nutteloos..zeker bij een serie..quote:Op zondag 10 juli 2011 22:24 schreef FireFox1 het volgende:
Na 30 minuten uit gezet. Wat een flut serie
niet bij deze serie.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zonder het te willen verdedigen: iets maar 30minuten de kans geven is ook nutteloos..zeker bij een serie..
Ik kan hem wel enigszins begrijpen. Volgens mij zit rond het half uur die skate scene.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zonder het te willen verdedigen: iets maar 30minuten de kans geven is ook nutteloos..zeker bij een serie..
nee die was op de helft, rond de 40 minuten. Maar dat was idd zo ongeveer het slechtste wat ik ooit op tv gezien hebquote:Op maandag 11 juli 2011 11:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik kan hem wel enigszins begrijpen. Volgens mij zit rond het half uur die skate scene.Ben het alweer half vergeten...zo waardeloos was het.
Na het incident met die gevangen skitter en dat kind vorige week (ik dacht dat ie dood was trouwens?) zou je denken dat ze geleerd hebben hoe dom het is om geen bewaker bij dat beest te zetten, maar nee hoorquote:Op maandag 11 juli 2011 10:29 schreef FoXje het volgende:
Episode 5 vond ik ook wel goed. Dat die Skitter de kinderen zorgzaam instopte
Ik vraag me serieus af waarom er uberhaupt zo'n groot gat in die kooi zit?quote:Op maandag 11 juli 2011 12:10 schreef Symer het volgende:
[..]
Na het incident met die gevangen skitter en dat kind vorige week (ik dacht dat ie dood was trouwens?) zou je denken dat ze geleerd hebben hoe dom het is om geen bewaker bij dat beest te zetten, maar nee hoor
Bij sommige series kun je prima in 30 minuten een serie beoordelen. Bijvoorbeeld omdat de acteerprestaties kut zijn, of de CGI slecht, of dat het verhaal je niet aanspreekt.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inderdaad. Na 30 minuten wist ik genoeg. Aan dat cliché matige acteerwerk en beroerd verhaaltje (al menig keren beter verteld) begon ik me al vrij snel te irriteren.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Bij sommige series kun je prima in 30 minuten een serie beoordelen. Bijvoorbeeld omdat de acteerprestaties kut zijn, of de CGI slecht, of dat het verhaal je niet aanspreekt.
Overigens lijkt Falling Skies toch ietsjes beter te worden (na die beroerde episode 3). Hoewel het lachwekkend blijft.
Hoor ik daar het woord cliché?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Inderdaad. Na 30 minuten wist ik genoeg. Aan dat cliché matige acteerwerk en beroerd verhaaltje (al menig keren beter verteld) begon ik me al vrij snel te irriteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |