Wacht maar op de prequel: Falling Skies anno 500quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:48 schreef DJKoster het volgende:
Helaas.. Geen oplichtend ei na de aftiteling.
FALLING SKIES WILL RETURN!!
Goed, deze serie maar heel snel vergeten.
99% van het budget van de gehele serie zat in die scene. Wat had je dan verwacht?quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:27 schreef Bienelientjee het volgende:
Moet toegeven dat de Moeder er tof uit zag. Daar hadden ze zo veel meer mee kunnen doen in plaats van al die andere dingen van dit seizoen.
Uitermate teleurstellend dat het natuurlijk ook maar 3 seconden duurdeMaar hadden we beter verwacht?
Die heb ik gemist denk ik?quote:Op woensdag 2 september 2015 10:36 schreef Thunder0x het volgende:
verwijzing naar 500 jaar geleden dochter dood![]()
![]()
![]()
![]()
Zonde van m'n tijd. Gelukkig was de gci niet zo slecht als in Terra Nova.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:36 schreef Thunder0x het volgende:
die eindscene![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alles ontploft omdat moeder queen dood is![]()
![]()
![]()
verwijzing naar 500 jaar geleden dochter dood![]()
![]()
![]()
![]()
ach ik heb genoten![]()
Ja, zodra ze Tom vast heeft gezet aan die muur. Verteld ze hem over jaren geleden toen ze al eens eerder een invasie op aarde hadden gezet. Bleek dat ze haar dochter had gestuurd, maar de mensen hadden gewonnen toen en haar gedood.quote:
Oh dat ja, ja mensen hadden 500 jaar geleden zulke goede wapens dat ze het natuurlijk makkelijk konden winnen van die dochterquote:Op woensdag 2 september 2015 10:52 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ja, zodra ze Tom vast heeft gezet aan die muur. Verteld ze hem over jaren geleden toen ze al eens eerder een invasie op aarde hadden gezet. Bleek dat ze haar dochter had gestuurd, maar de mensen hadden gewonnen toen en haar gedood.En nu was ze zoveel maal sterker terug gekomen uit wraak.
Drie seconden later is ze alsnog dood!
Verloren van debielen met scherpe stokkenquote:Op woensdag 2 september 2015 10:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Oh dat ja, ja mensen hadden 500 jaar geleden zulke goede wapens dat ze het natuurlijk makkelijk konden winnen van die dochter
Ik kan het ook niet laten om zo'n serie dan toch nog tot het einde af te kijken, maar wat ben ik blij dat het is afgelopen.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:55 schreef jogy het volgende:
Einde-fucking-lijk, dit gedrocht ook weer voorbij. Het was gewoon een knip en plakwerk van clichés tot aan het bittere einde. Pope op het eind
. Godsallejezus. Acht die hele serie was een opeenstapeling van onzin.
Ik heb genoten..
Hoezo?quote:
ik ben blijven hangen bij het laatste seizoen bij de 2de aflevering , ik durf van ellende nog niet meer verder te kijkenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:40 schreef planethugo het volgende:
maandje geleden ook afgekeken, en die reacties hier zijn weer grappig en passend bij de serie. Hilarisch hoeveel onzin ze in een seizoen kunnen stoppen, of zelfs in een aflevering. En het grappigste is ook nog dat het serieus bedoeld is. Ik was er graag eens bij geweest op de set, dat moet toch verbijsterend zijn om tussen al die acteurs en de crew rond te lopen en dat niemand in de lach schiet bij wat ze nu weer het maken zijn.
het aparte van deze serie is altijd geweest dat ik er met moeite aan kon beginnen maar als ik eenmaal bezig was ik het ook zsm af wilde kijken. Of dat door het plot kwam of omdat ik het dan kon afsluiten weet ik nietquote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:34 schreef cva het volgende:
[..]
ik ben blijven hangen bij het laatste seizoen bij de 2de aflevering , ik durf van ellende nog niet meer verder te kijken
Ditquote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:42 schreef planethugo het volgende:
[..]
het aparte van deze serie is altijd geweest dat ik er met moeite aan kon beginnen maar als ik eenmaal bezig was ik het ook zsm af wilde kijken. Of dat door het plot kwam of omdat ik het dan kon afsluiten weet ik niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |