Ben nu ep 1+2 aan het kijken. Tot nu toe één groot cliché. Acteerprestaties zijn ver beneden peil, kan ook aan het script liggen. Alles wat ze zeggen is afgezaagd. En ik kan echt niet tegen kid actors, en die hebben tot nu toe een te grote rol. Lijkt ook wel redelijk low budget eigenlijk. Matige CGI en de sets zijn ook vrij karig. Iets te veel zeikmomentjes ook nog. Bij TWD (The Walking Dead) was de pilot juist supergaaf. Daarna was het wel minder. Ik kijk nog wel verder, hopen dat deze serie met een slechte pilot juist steeds beter wordt.
Edit: Haha, zie hierboven "Pocahontas-hoer". Had dat gevoel ook wel, een te zoetsappig doktersvrouwtje. Lord of the Rings scene nu, liggend in de greppel met twee aliens boven hem. Het is dat ze niet staan te ruiken boven die afgrond...en wel heel toevallig dat Ben net komt langslopen.

Edit 2: Hahaha, jezus. De "militaire kennis" van hem. Moet zo'n gast een doos pakken die ergens anders ligt. Theatraal die doos op de grond flikkeren en dan: "Er is een weg hier en hier. We wachten tot het donker wordt en dan gaan we naar binnen en pakken het voedsel."

Edit 3: Blijf aan de gang hier.

Zoveel clichés heb ik nog nooit gehoord in één minuut. "They die, just like us." - "We don't have to kill them all, we just have to kill enough of them." - "And our revolution...fought right here. *cue dramatic music* Red Sox/Yankees 04. Trollface."
Edit 4: Jezus..."I wonder what it's thinking." Wat een stel rukkers.

Edit 5: Die skateboard-scene.
Edit 6: Dr Glass gaat zeiken over tenten vs. huizen.

De mensheid wordt uitgeroeid en je gaat zeiken.

Ik zie 't al aankomen hoor. En ja hoor...het vrouwengezeik begint.

Edit 7: Het meewarig schudden en "dear Lord".

Vuilnisman, mag deze zak mee? "I did not come here to get into an argument." LOLWUT? Haar openingszin was zeiken over de tenten en huizen.

Muts.
Edit 8: Ik geef 't op...
[ Bericht 17% gewijzigd door SuperHarregarre op 04-07-2011 23:25:27 ]