Een poging tot een cliffhanger.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:35 schreef FoXje het volgende:
Ik vind het wel vermakelijk. Waarom deden die skitter en die jongen tegelijk hun ogen open?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.opgezegd@fok.nl
zat ik ook aan te denken ja. En wat doen die kinderen eigenlijk. Zie ze met wat puin rondlopen, meer nietquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Vijf bewaakwezens voor zes slaven, ook niet bijster efficient
Die zamelen oud-ijzer in, bij mij in de buurt doen Bulgaren dat met van die busjesquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:26 schreef planethugo het volgende:
[..]
zat ik ook aan te denken ja. En wat doen die kinderen eigenlijk. Zie ze met wat puin rondlopen, meer niet
met of zonder harnas?quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die zamelen oud-ijzer in, bij mij in de buurt doen Bulgaren dat met van die busjes
ja, maar ijzer verzamelen houdt ze nog aan het werk. Je hebt toch niks aan slaafjes als je ze nergens voor kunt gebruiken?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:32 schreef Fukushima het volgende:
waarom uberhaubt ijzer verzamelen er staan overal auto's
Die hilarische review niet gelezen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:32 schreef Fukushima het volgende:
waarom uberhaubt ijzer verzamelen er staan overal auto's
quote:Some people think harnessing children, turning them into zombified kids and having them collect scrap metal is silly. I disagree. This is a wonderful plot point! As everyone knows, aliens are huge do-it-yourselfers - just look at how passionate they are about their DIY (Do It Yourself) Earth Invasion! For the aliens, Earth is DIYer's dream planet!
And what better way to collect all that yummy scrap metal than by using zombified children! OK, sure, using advanced machinery (or a magnet) would be far more efficient and wouldn't require taking robocop guards away from slaughtering the rest of humanity - but DIYing isn't always about efficiency, it's also about fun! And what's more fun than invading a planet, wiping out the civilization and turning children into zombies who collect the scrap metal?
nee ik dacht TL;DR, maar het is de moeite waard om te lezen!quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Die hilarische review niet gelezen?
[..]
Volgende week lijken die slaven met dikke guns in de aanval te gaan. Voor het verzet best moeilijk om hun eigen kinderen overhoop te schieten!quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:36 schreef maurisioo het volgende:
[..]
ja, maar ijzer verzamelen houdt ze nog aan het werk. Je hebt toch niks aan slaafjes als je ze nergens voor kunt gebruiken?
Luie aliens.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:59 schreef DJKoster het volgende:
"In die school hebben we een paar 100 mensen ontdekt"
"Oke! Ik stuur er wel een paar schepen op af"
"Nee joh, stuur die kinderzombies, we hebben nu toch al genoeg oud ijzer"
"Goed plan, kunnen we lachen!"
Sadistische aliens?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:23 schreef HiZ het volgende:
Wedden dat het in aflevering 4 gaat over hoe ze hun menselijkheid alleen kunnen behouden met de pricipes van de US Constitution en Bill of rights?
Die kinderen kunnen toch geen complete auto's optillen, joh! Denk even naquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:54 schreef First het volgende:
Waarom halen ze alleen stukjes ijzer uit gebouwen maar laten ze complete auto's staan?
Ik kwam even in dit topic lezen voor ik ep3 kijk hopende dat deze veelbelovender is. It is not, zo te lezen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Die hilarische review niet gelezen?
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar de jeugdwerkloosheid pakken die aliens wel erg efficiënt aan. Nu nog een manier vinden om de rest van de mensheid te harnessen en rechts kan z'n vingers pas echt aflikken.quote:
ditquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:25 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
.
Ik geef aflevering 4 nog één kans, anders is het voor mij RIP Falling Skies.
Independence Day inderdaadquote:
1x een tribute brengen is nog tot daar aan toe, maar twee keer achter elkaar (die scène vandaag ook weer, bijna 1-op-1 gekopieerd) is gewoon een gebrek aan originele ideeën.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:10 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Independence Day inderdaad
http://movieclips.com/73z(...)-dragging-the-alien/
De scene in Falling Skies is bijna exact hetzelfde qua begin. Alleen begint de professor niet te klagen dat hij een barbecue misloopt. Dat vind ik dan wel weer mooi, dat ze op zo'n manier een tribute brengen aan de geweldige film Independence Day.
God and Country.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:18 schreef pberends het volgende:
Nou, episode 4 was minder slecht dan 3, maar een onzin zat er weer tussen zeg.
Moet die Pocahontas-hoer elke 4 minuten een gebed opzeggen ofzo? Waar gaat dit over?
Hoe die mechs ook lopen dan.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:38 schreef Mirel het volgende:
Edit 4 lijkt me niet zo erg. En de CGI is raar. Op sommige momenten heel goed, op andere te raar met licht en schaduwen.
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:51 schreef Mirel het volgende:
Ga Battlestar Galactica kijken voor goede CGI
BSG is sowieso oneindig superieur aan FS.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:51 schreef Mirel het volgende:
Ga Battlestar Galactica kijken voor goede CGI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |