Je gaat serieus op mijn post in?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:13 schreef Ugjerke het volgende:
Je twijfelt serieus aan de dood van Tyler en Ryan?
Er zijn wel meer mensen morsdood weer levend geworden in series, zeker in deze scifi serie.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:13 schreef Ugjerke het volgende:
Je twijfelt serieus aan de dood van Tyler en Ryan?
Tyler is morsdood.
En ja, er zijn dingen in het plot die totaal niet logisch zijn. Daarvoor hoeft het verhaal niet afgelopen te zien.
het zou idd bij deze serie zomaar allemaal kunnen gebeuren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:34 schreef PPL het volgende:
[..]
Je gaat serieus op mijn post in?
Ik geef slechts mogelijkheden uit de verknipte geest van een slecht scenario-schrijver.
Als je er toch niets mee wilt bereiken, meld het dan gewoon nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:34 schreef PPL het volgende:
[..]
Je gaat serieus op mijn post in?
Ik geef slechts mogelijkheden uit de verknipte geest van een slecht scenario-schrijver.
De kans dat er een seizoen 3 komt is niet al te groot though..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:50 schreef D3ft0n3 het volgende:
Of dit nou bewust is of gewoon het onvermogen van de acteur om een fatsoenlijke sterfscene te spelen zal uit seizoen 3 moeten blijken.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat het allemaal gewoon een nachtmerrie van Erica is zoals in het begin van de aflevering duidelijk wordt?
Want het is wel heel dramatisch allemaal.
Probeer anders V 2009quote:Op zondag 20 maart 2011 03:55 schreef schijffie het volgende:
Hoe download ik dit?
Zoeken op 'V' werkt niet echt![]()
Sinds Lost he.... verbaasd me werkelijk he-le-maal niets meer tegenwoordig hoe gestoord de scriptschrijvers kunnen zijn en achterlijke plotwendingen of eindes gescreven hebben. Ik ben zo afgeknapt op de eindaflevering daarvan en hoe makkelijk scriptschrijvers zich van vraagstukken ontdoen of openlaten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:43 schreef VacaLoca het volgende:
[..]zou wel erg fout zijn als zij in seizoen 3 wakker wordt en het allemaal een droom was en we gewoon verder gaan waar we waren bij aflevering 9.
Alsof iemand het zou missenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:38 schreef SiGNe het volgende:
Wel jammer van V, in de jaren 80 mochten ze ook slehcts 2 seizoenen af maken.
Thanks! Klinkt goed.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Alsof iemand het zou missen.
Voor alle alien-fans komt er overigens een andere serie aan:
[USA] Falling Skies #1: Spielbergs alienserie 19 juni 2011 van start
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |