abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:09:20 #126
32402 s0k
..............................
pi_98535231
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 03:07 schreef WammesWaggel het volgende:
De verhaallijn rondom de mensen vs mensen had wat mij betreft overgeslagen mogen worden.
Dat werd in Jericho ook al zo vermoeiend uitgekauwd, dat het net leek of ik een herhaling zat te bekijken.
..................................................................................................................................................
pi_98535350
tijdens die ontploffing van die mech (met C4) leek het wel of er een paar frame's miste.
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
pi_98536030
Leuk genoeg om te volgen nu Game of Thrones is gestopt.
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:29:53 #129
32402 s0k
..............................
pi_98536584
quote:
9s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:20 schreef truedestiny het volgende:
Leuk genoeg om te volgen nu Game of Thrones is gestopt.
True Blood, white collar, burn notice en top gear. Komt wel goed :P
..................................................................................................................................................
pi_98544884
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:11 schreef Fukushima het volgende:
tijdens die ontploffing van die mech (met C4) leek het wel of er een paar frame's miste.
Had ik ook, zal wel aan de rip van (bij mij althans) IMMERSE hebben gelegen.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_98545772
ik had die van EZTV en volgens mij mistte ik ook wat.
pi_98546554
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 20:39 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Allemaal series die veel te realistisch zijn om nog voor vermaak te zorgen. Ik kijk series juist om mijn plezier. Als ik het echte leven wil zien ga ik wel naar buiten. :)
WTF :D

en pberends reageer ik maar niet op ;)

maar gister dit ook gekeken. Wel vermakelijk maar ook niet bepaald hoogstaand en origineel. Ontelbare cliches dat het vermoeiend werd, domme karakters, vader/zoon huilverhaaltje, een rebel, een aziaat, een neger, een vrouw, een koppige legerleider en aliens die niet al te snugger over komen.

een waardige opvolger van jericho :D
ik ga het waarschijnlijk wel nog even volgen maar dit gaat nooit een topserie worden, vrees ik. Daarvoor voelt het teveel als een b-film
  donderdag 23 juni 2011 @ 14:20:34 #133
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_98553432
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:13 schreef Xlarge het volgende:
Ik ben een beetje gelauwerd na de reacties, maar ga het van de week toch een kans geven.
Zelf vond ik toen de Walking Dead toch wel leuk, en ik moet mijn Breaking Bad gat nu opvullen, een tijdje geleden de laatse aflevering van Se03 gezien.

Ik hoop dat het toch wat is.
Moet je Weeds gaan kijken.

Ik kijk nu in razend tempo 6 seizoenen :D
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  donderdag 23 juni 2011 @ 20:36:09 #135
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_98571007
quote:
Hier nog eentje!
pi_98578348
quote:
Ik ook. Vond het al zo raar hoe die ontplofte. :P
  vrijdag 24 juni 2011 @ 15:43:15 #137
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_98609772
In die mech zitten kinderen of de echte alliens.
De andere Alien had ook een harnas om hij keek ook zo van een hond die geschoten is.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_98610563
quote:
Dan moet je denk ik bij de ripper zijn.
pi_98638765
Zondag of maandag nieuwe ep ?
pi_98638772
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 15:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
In die mech zitten kinderen of de echte alliens.
De andere Alien had ook een harnas om hij keek ook zo van een hond die geschoten is.
Ja, hij zag er erg geschrokken en bang uit.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 11:06:43 #141
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_98639871
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 15:59 schreef pberends het volgende:

[..]

Dan moet je denk ik bij de ripper zijn.
Er is een nieuwe regel voor het encoden ofzo en ik merk het echt in veel shows. -O-
When all else fails, you always have delusion.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 20:33:12 #142
19242 yavanna
Results may vary.
pi_98656595
Jemig, met veel moeite en tussenpozen de eerste twee eps bekeken. De aliens en "ER doctor) zijn wel cool, helaas de rest en het verhaal niet echt of echt niet. Met als hoogtepunt het jochie op zijn wakeboard en toeschouwers en de opsporingsmethoden van de aliens zelf.

Mja, ik ben ook wel weer zo triest dat ik ep3 nog aankijk. :P
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_98656916
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 20:33 schreef yavanna het volgende:
Jemig, met veel moeite en tussenpozen de eerste twee eps bekeken. De aliens en "ER doctor) zijn wel cool, helaas de rest en het verhaal niet echt of echt niet. Met als hoogtepunt het jochie op zijn wakeboard en toeschouwers en de opsporingsmethoden van de aliens zelf.

Mja, ik ben ook wel weer zo triest dat ik ep3 nog aankijk. :P
Tja, de over-the-top Spielberg emoties zijn wel sterk aanwezig.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_98663161
Wat zijn jullie verschrikkelijk kritisch zeg. :(
Willen jullie nou echt zo'n realistische serie dat er gewoon niks geen fantasie in voorkomt? Mij gaat het hier juist om aliens die op de aarde leven. Dit is zo interessant omdat dat niet in het echt gebeurd. Als ze ooit op de aarde komen ga ik daar geen serie meer van kijken, omdat dat gewoon echt ook gebeurd en de serie totaal niet meer klopt, omdat ze niet op de zogenaamde echte aliens lijken bijv.

Wat ik wil zeggen: Deze serie hoeft niet realistisch te zijn! Het gebeurd niet in het echt, dus waarom kunnen de aliens dan bijv. nep zijn? Het is juist leuk dat het zo nep is, anders zou ik er zelf niet naar gaan kijken.

Jullie moeten anders naar dit soort series kijken. Dit is onmogelijk in het echt, dus waarom zouden de kleine dingen dan wel mogelijk moeten zijn? Ik vind het gewoon nergens op slaan. :)
  zaterdag 25 juni 2011 @ 23:55:28 #145
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_98663639
Ik denk niet dat het realisme het probleem is :')

Het is meer de opeenstapeling van clichés die een aantal users stoort.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_98663799
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 23:55 schreef JimmyJames het volgende:
Ik denk niet dat het realisme het probleem is :')

Het is meer de opeenstapeling van clichés die een aantal users stoort.
Ik hoor hier anders genoeg mensen zeggen dat het weer zo'n standaard alienfilm is en dat (bijv.) Breaking Bad beter is. Volgens mij is er wel een heel verschil tussen dit soort series.
  zondag 26 juni 2011 @ 00:34:20 #147
19242 yavanna
Results may vary.
pi_98665224
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 23:44 schreef maurisioo het volgende:
Wat zijn jullie verschrikkelijk kritisch zeg. :(
Willen jullie nou echt zo'n realistische serie dat er gewoon niks geen fantasie in voorkomt? Mij gaat het hier juist om aliens die op de aarde leven. Dit is zo interessant omdat dat niet in het echt gebeurd. Als ze ooit op de aarde komen ga ik daar geen serie meer van kijken, omdat dat gewoon echt ook gebeurd en de serie totaal niet meer klopt, omdat ze niet op de zogenaamde echte aliens lijken bijv.

Wat ik wil zeggen: Deze serie hoeft niet realistisch te zijn! Het gebeurd niet in het echt, dus waarom kunnen de aliens dan bijv. nep zijn? Het is juist leuk dat het zo nep is, anders zou ik er zelf niet naar gaan kijken.

Jullie moeten anders naar dit soort series kijken. Dit is onmogelijk in het echt, dus waarom zouden de kleine dingen dan wel mogelijk moeten zijn? Ik vind het gewoon nergens op slaan. :)
Fantasie/ SF kan prima goed zijn, denkt aan b.v Star Trek & Game of Thrones. dat deze show, so far, niet goed is heeft niets te maken met het genre maar met de uitvoering v.h verhaal.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  zondag 26 juni 2011 @ 08:25:41 #148
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_98670408
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:06 schreef Mirel het volgende:

[..]

Er is een nieuwe regel voor het encoden ofzo en ik merk het echt in veel shows. -O-
Kun je dit uitleggen? Regel?
opgezegd@fok.nl
pi_98671098
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 08:25 schreef FoXje het volgende:

[..]

Kun je dit uitleggen? Regel?
Ik denk dat hij de '720p x264 TV Releasing Standards 2011' bedoelt die vorige week uitgegeven zijn waarin een aantal encoding-regels gewijzigd zijn.

quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 00:00 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Ik hoor hier anders genoeg mensen zeggen dat het weer zo'n standaard alienfilm is en dat (bijv.) Breaking Bad beter is. Volgens mij is er wel een heel verschil tussen dit soort series.
Denk niet dat een vergelijking met Breaking Bad een verhulde roep om meer realisme is. Dat is ook niet echt een studie naar alledaagse situaties. Ben het wel met je eens dat je sci-fi niet op dezelfde standaarden af moet rekenen als andere drama's.

Sci-fi mag je wél beoordelen op originele ideeën en interessante uitvoering. Beide heb ik hier nog niet ontdekt.
pi_98712817
Die overdaad aan Amerikaanse vlaggen, founding father-muurschilderingen, standbeelden en bustes van voormalig presidenten en referenties aan de Amerikaanse Onafhankelijkheidsoorlog in de achtergrond is wel een erg povere en doorzichtige manier om deze serie nog enige heroïek te geven.

Het doet me ook steeds meer denken aan het eerste seizoen van Jericho: 40 minuten drama en voorspelbare verhaallijnen gevolgd door iets wat de overkoepelende mythologische verhaallijn bevordert in de laatste paar seconden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')