quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:18 schreef Californian het volgende:
Wat een vette serie! Kan merken dat Spielberg zijn touch er aan geeft. Aflevering 4 mag snel komen! Net als Terra Nova btw
Ik ben serious. Ik hou van sci-fi en vooral van dit soort "end of the world" thema's.quote:
Idd, kijk eens naar Spielbergs IMDB-pagina. Alles van blockbusters tot gewone tv-series en van miniseries tot gare tv-films krijgt tegenwoordig Spielbergs naam mee.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:47 schreef planethugo het volgende:
ik vraag me af wat Spielberg ook echt bijdraagt aan deze serie behalve zijn naam op de poster. Het zal waarschijnlijk gewoon een bedrijf van hem zijn waar ie nauwelijks verschijnt dat de serie produceert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please Move The Deer Crossing Sign
Nee natuurlijk niet. Hij zal het wel door zijn medewerkers laten bekijken maar echt super kritisch naar iets kijken zal hij wel niet doen, denk ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:41 schreef maurisioo het volgende:
Spielberg zal er vast wel iets aan gewerkt hebben. Denk je nou echt dat hij zomaar zijn naam weggeeft aan een of andere serie (of film)?
tarantino stond ook groot op de poster van hostel als producer en dat was ook bepaald niet iets dat in de buurt kwam als zijn werk als regisseur. Genoeg bekende namen hebben een eigen bedrijf dat films produceert. Daar werken dan zoveel man dat de bekende naam zélf, die zelf tal van andere projecten heeft, daar amper iets aan doet. Behalve cashen natuurlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:41 schreef maurisioo het volgende:
Spielberg zal er vast wel iets aan gewerkt hebben. Denk je nou echt dat hij zomaar zijn naam weggeeft aan een of andere serie (of film)?
Dat is wel erg zwart-wit, maar erg kritisch wordt er niet naar gekeken hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:41 schreef maurisioo het volgende:
quote:Leading out of Leverage, Week 2 of Falling Skies scored an audience of 4.2 mil, with 1.9 mil falling in the 18-49 demo. While that marks a drop of 29 and 25 percent, respectively, from the sci-fi drama’s out-of-this-world premiere numbers, the tallies are still strong for a basic cable drama.
Mee eens. Niet zo 'serieus' naar kijken, houdt je toch nog een vermakelijk serie over.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:07 schreef xWUPPIEx het volgende:
Al die negatieve reacties. Ik vind hem redelijk vermakelijk tbh.
Zeker niet een van de beste series die ik gezien heb maar een hele hoop van de kritiek die ik hier lees was me niet eens opgevallen.
Gezien het geringe aanbod van series in de zomer periode (wat ik interessant vind iig) blijf ik deze zeker wel volgen. Toch weer 40 minuten vermaak.
Eigen mening geven? Dat vind ik zo cliché.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:20 schreef maurisioo het volgende:
Fuck eens op met het woord cliché!!
Kunnen jullie niet zelf je eigen mening geven ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |