abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juni 2011 @ 13:33:37 #151
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_98716764
Al had Jericho dat USA USA USA niet op zo'n kutmanier.
When all else fails, you always have delusion.
  maandag 27 juni 2011 @ 16:02:05 #152
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_98722727
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 11:28 schreef Symer het volgende:

Het doet me ook steeds meer denken aan het eerste seizoen van Jericho: 40 minuten drama en voorspelbare verhaallijnen gevolgd door iets wat de overkoepelende mythologische verhaallijn bevordert in de laatste paar seconden.
idd, vond jericho een van de slechtste series die ik de afgelopen jaren gezien heb. Maar toch bleef ik kijken, net als met prison break. 40 minuten aan cliches per week met een beetje actie gaan er blijkbaar toch nog in.

dat skateboarden aan het eind van aflevering 1 (dus op de helft van de pilot) was toch echt belachelijk slecht. Zoals het ook vreemd is dat men niets heeft maar wel midden in een bos iemand les geeft aan kinden met schoolbankjes en al. Bovendien hebben die kinderen modder op het gezicht maar wel allemaal een prima schone notitieblok :D op zulke momenten vraag ik me af wie zoiets bedenkt....
pi_98723951
Oei, wat een barslechte episode zeg. Gaan we nu constant missies krijgen om mensen te redden? Gaat nog lang duren zo. Het zou misschien leuker zijn als die aliens meteen alle mensen afknallen, zijn we ook van dat gezeik af.
  maandag 27 juni 2011 @ 16:33:36 #154
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_98724205
ow er is alweer een nieuwe. Weer een serie voor na een brak weekend
pi_98724839
http://www.metacritic.com/tv/falling-skies

User Score
5.3 out of 10
Mixed or average reviewsbased on 52 Ratings

Kijkers worden er ook steeds minder blij van _O-.
pi_98724934
quote:
JumJum
Jun 27, 2011
1

This show is brilliant in its idiocy. On first look, nothing makes sense at all in this show. But if we take a moment and look deeper we find that all of this not-making-sense stuff actually, when taken as a whole... makes no sense. In a world where billions are dead, apparently the doctor who figured a way to remove the harnesses from the children by using a blowtorch (using a blow torch so near to skin definitely wouldn't burn said skin), also knows the "professor," in fact they apparently were friends! And not only that, this doctor apparently hid while the aliens invaded leaving the professor's wife to die alone in the street. The professor is able to figure all this out because he somehow found his wife's body after the invasion and she had a bag near her that was very, very heavy (so heave she couldn't carry it on her own), so the conclusion must be the doctor left her to die! Such drama! Oh yeah aliens are killing off all of humanity too. The criminal the 2nd Mass captured complained so vocally about the food that they decided to make him... the cook! Thank God, because the whole theme of how the food they was being prepared was driving me crazy with anticipation. I can't wait to see what he cooks up for the rag tag 2nd Mass next! Luckily the military leader of the 2nd Mass is smart enough to take time away from trying to survive, protect the civilians, train his "fighters" and kill aliens, to oversee this criminal as head cook. Thank God the military knows how to prioritize! Oh yeah aliens are still killing off all of humanity too. Some people think harnessing children, turning them into zombified kids and having them collect scrap metal is silly. I disagree. This is a wonderful plot point! As everyone knows, aliens are huge do-it-yourselfers - just look at how passionate they are about their DIY (Do It Yourself) Earth Invasion! For the aliens, Earth is DIYer's dream planet! And what better way to collect all that yummy scrap metal than by using zombified children! OK, sure, using advanced machinery (or a magnet) would be far more efficient and wouldn't require taking robocop guards away from slaughtering the rest of humanity - but DIYing isn't always about efficiency, it's also about fun! And what's more fun than invading a planet, wiping out the civilization and turning children into zombies who collect the scrap metal? I hear in episode 7 they're going to display some of the alien's art work. These aliens are also smart when it comes to getting paid by the networks. For example, when the robocops fire weapons at people behind barricades they use bullets that ricochet harmlessly away. When they see the professor, unprotected in the street, they fire missiles. Luckily the missiles, fired point blank, don't kill or even seriously wound the professor. They also wisely don't kill the show's "stars," instead they "stun" the show's "stars." By not killing the "stars" the aliens can keep the show running longer which will mean way bigger residual checks when it goes into syndication on SYFY. I think the aliens also have aq bit of the matchmaker in them. See I think the aliens saw that the professor and the doctor would like each other. So they planned this invasion to bring those two together. I mean if I knew two people should be together and I was a member of an alien race with far superior technology, I'd invade a planet, kill billions and destroy their civilization if I thought it would help a couple of people hook up. Well, if they lived on a planet with plenty of DIY scrap metal I would anyway. Anyway, brilliant show. I hope the writers can maintain this level of quality throughout.
Geniale review over de 3e episode _O-.

[ Bericht 0% gewijzigd door pberends op 27-06-2011 16:56:53 ]
  maandag 27 juni 2011 @ 17:51:31 #157
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_98727473
Slaapverwekkend die laatste aflevering.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_98727504
Failing Skies? Even kijken..
  maandag 27 juni 2011 @ 18:01:40 #159
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_98727978
Moet toegeven dat episode 3 me beter beviel dan 1 & 2.
pi_98727986
quote:
15s.gif Op maandag 27 juni 2011 17:51 schreef JimmyJames het volgende:
Slaapverwekkend die laatste aflevering. alle afleveringen tot nu toe
Had veel verwacht van deze serie, maar ik kom er echt met moeite doorheen :')
Slaapverwekkend slecht vind ik hem }:|
pi_98729207
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 18:01 schreef First het volgende:
Moet toegeven dat episode 3 me beter beviel dan 1 & 2.
Bij mij juist andersom :? episode 3 was echt het laagste van het laagste niveau ooit.
pi_98731017
Maar gelukkig hebben ze nu een kok, zodat ze culinair kunnen eten. _O-
pi_98732057
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 19:15 schreef Demure het volgende:
Maar gelukkig hebben ze nu een kok, zodat ze culinair kunnen eten. _O-
Daarom is die review ook zo geniaal:

quote:
The criminal the 2nd Mass captured complained so vocally about the food that they decided to make him... the cook! Thank God, because the whole theme of how the food they was being prepared was driving me crazy with anticipation.
pi_98734444
Wat een ruk aflevering was dit dan! Deze serie kan zo veel meer zijn

De oudste zoon van de proffesor kan echt voor geen meter acteren lol

De outlaw is wel tof
pi_98734926
wat een kazige serie... super jammer het concept is leuk maar de uitwerken is super kut.. misschien dat deze serie oke was in de jaren 90 maar anno 2011 is het erg achterhaald allemaal.
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
  maandag 27 juni 2011 @ 22:21:47 #166
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_98740552
Heerlijke serie dit. Het is allemaal zo cliche en zo slecht qua verhaal dat het gewoon weer humor wordt. Je moet dit niet gaan kijken als een serieuze serie, want dan ga je je dus gewoon ergeren aan het lage niveau.

Het enige minpunt dat ik kan noemen, is dat series al deze het science fiction genre op tv een nog slechtere naam geven dan 't al had. En dat is jammer, want goede scifi mag ik graag zien. Helaas is de tijd van The Next Generation lang geleden en moeten we het nu doen met dit soort shit. Ach ja, in de herfst gaat Fringe weer verder.
pi_98741171
Wat een onzin. :')

Ach, ik bekijk morgen de 3e aflevering en zie wel of ik het verder ga kijken. Verwacht van wel.
  maandag 27 juni 2011 @ 22:51:17 #168
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_98742469
Ik had wel een Men in Black deja vu toen onze vrolijke professor zo met die skitter de school kwam binnen slepen.
Enige verschil was dat de alien dit keer niet met een parachute werd afgeleverd.

Anyway... hoop cliches, hoop bekende thema's.
Leve de herkenbaarheid, ik vermaak mij vooralsnog wel.
Burnt to the core but not broken
  maandag 27 juni 2011 @ 23:32:36 #169
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_98744785
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:21 schreef Chevalric het volgende:
Heerlijke serie dit. Het is allemaal zo cliche en zo slecht qua verhaal dat het gewoon weer humor wordt. Je moet dit niet gaan kijken als een serieuze serie, want dan ga je je dus gewoon ergeren aan het lage niveau.

Het enige minpunt dat ik kan noemen, is dat series al deze het science fiction genre op tv een nog slechtere naam geven dan 't al had. En dat is jammer, want goede scifi mag ik graag zien. Helaas is de tijd van The Next Generation lang geleden en moeten we het nu doen met dit soort shit. Ach ja, in de herfst gaat Fringe weer verder.
Stargate SG-1 was nog leuk, laagdrempelig en soms erg goed. Battlestar Galactica was ijzersterk. ^O^
When all else fails, you always have delusion.
pi_98745208
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:51 schreef PPL het volgende:
Ik had wel een Men in Black deja vu toen onze vrolijke professor zo met die skitter de school kwam binnen slepen.
Enige verschil was dat de alien dit keer niet met een parachute werd afgeleverd.

Anyway... hoop cliches, hoop bekende thema's.
Leve de herkenbaarheid, ik vermaak mij vooralsnog wel.
Independence Day ( _O_) bedoel je?
pi_98747371
Zo. Dat waren weer 41 minuten puntje van mijn stoel. Ik kan niet wachten tot de volgende aflevering. *O*

Ik blijf maar kijken in de hoop dat er iets gaat gebeuren waardoor deze serie toch uiteindelijk een uniek stukje werk blijkt te zijn, maar ik begin langzamerhand te vrezen...
  dinsdag 28 juni 2011 @ 08:59:26 #172
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_98753353
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2011 23:41 schreef pberends het volgende:

[..]

Independence Day ( _O_) bedoel je?
Erm.....
Ja, inderdaad.
:@
Burnt to the core but not broken
  dinsdag 28 juni 2011 @ 09:32:24 #173
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_98754271
Na het lezen van reviews op metacritic en de reacties hier twijfel ik om eraan te beginnen. :+
Fascinerend hoe Hollywood zich altijd weer stuk bijt op het alien-invasie scenario.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 10:10:25 #174
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_98755497
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 23:32 schreef Mirel het volgende:

[..]

Stargate SG-1 was nog leuk, laagdrempelig en soms erg goed. Battlestar Galactica was ijzersterk. ^O^
Oh ja, die vergat ik even, slecht van me :@
  dinsdag 28 juni 2011 @ 10:23:57 #175
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_98755934
aflevering 3 ook gezien en me niet verveeld maar weer een hoop clichés met domme en vermoeiende karakters. Die captain weaver (will patton uit armageddon etc) spant toch wel de kroon met het gezeur over werkelijk alles. Dit zal uiteindelijk wel resulteren in een ruzie met de hoofdrolspeler en op het eind redt weaver hem en zijn kind op een heldhaftige manier.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 10:34:34 #176
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_98756366
KUT !! Is het al begonnen _O- !

Inhaalrace dan maar!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 28 juni 2011 @ 11:18:58 #177
349165 Californian
Made in the Golden State
pi_98758013
Wat een vette serie! Kan merken dat Spielberg zijn touch er aan geeft. Aflevering 4 mag snel komen! Net als Terra Nova btw _O_
Go Lakers!!
pi_98763394
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 11:18 schreef Californian het volgende:
Wat een vette serie! Kan merken dat Spielberg zijn touch er aan geeft. Aflevering 4 mag snel komen! Net als Terra Nova btw _O_
  dinsdag 28 juni 2011 @ 14:10:36 #179
349165 Californian
Made in the Golden State
pi_98765457
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:27 schreef Symer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik ben serious. Ik hou van sci-fi en vooral van dit soort "end of the world" thema's.
Go Lakers!!
pi_98767119
Welke touch van Spielberg zie je erin dan? Dat overdreven sentimentele gedoe?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 14:47:26 #181
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_98767217
ik vraag me af wat Spielberg ook echt bijdraagt aan deze serie behalve zijn naam op de poster. Het zal waarschijnlijk gewoon een bedrijf van hem zijn waar ie nauwelijks verschijnt dat de serie produceert
pi_98767486
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 14:47 schreef planethugo het volgende:
ik vraag me af wat Spielberg ook echt bijdraagt aan deze serie behalve zijn naam op de poster. Het zal waarschijnlijk gewoon een bedrijf van hem zijn waar ie nauwelijks verschijnt dat de serie produceert
Idd, kijk eens naar Spielbergs IMDB-pagina. Alles van blockbusters tot gewone tv-series en van miniseries tot gare tv-films krijgt tegenwoordig Spielbergs naam mee.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 15:51:19 #183
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_98770182
:D idd dat is wel erg veel. zal dus idd gewoon een bedrijf van hem zijn dat wat faciliteiten ofzo regelt en dat drijft op de naam steven spielberg ipv talent
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:01:18 #184
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_98773946
Spielberg is natuurlijk een geweldig merk binnen de filmwereld. Als ik hem was zou ik wel iets meer gaan doen aan kwaliteitscontrole..

Wat wel koel zou zijn:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_98775676
Spielberg zal er vast wel iets aan gewerkt hebben. Denk je nou echt dat hij zomaar zijn naam weggeeft aan een of andere serie (of film)? :')
  dinsdag 28 juni 2011 @ 18:20:55 #186
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_98777506
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:41 schreef maurisioo het volgende:
Spielberg zal er vast wel iets aan gewerkt hebben. Denk je nou echt dat hij zomaar zijn naam weggeeft aan een of andere serie (of film)? :')
Nee natuurlijk niet. Hij zal het wel door zijn medewerkers laten bekijken maar echt super kritisch naar iets kijken zal hij wel niet doen, denk ik.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 18:24:14 #187
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_98777665
quote:
tarantino stond ook groot op de poster van hostel als producer en dat was ook bepaald niet iets dat in de buurt kwam als zijn werk als regisseur. Genoeg bekende namen hebben een eigen bedrijf dat films produceert. Daar werken dan zoveel man dat de bekende naam zélf, die zelf tal van andere projecten heeft, daar amper iets aan doet. Behalve cashen natuurlijk
  dinsdag 28 juni 2011 @ 18:28:54 #188
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_98777868
quote:
Dat is wel erg zwart-wit, maar erg kritisch wordt er niet naar gekeken hoor.
En Spielberg is zeker niet de enige.
pi_98782245
De kijkcijfertjes zakken ook alweer aardig:

http://www.tvline.com/201(...)leverage-true-blood/

quote:
Leading out of Leverage, Week 2 of Falling Skies scored an audience of 4.2 mil, with 1.9 mil falling in the 18-49 demo. While that marks a drop of 29 and 25 percent, respectively, from the sci-fi drama’s out-of-this-world premiere numbers, the tallies are still strong for a basic cable drama.
pi_98790930
Aan de ene kant erg slecht en vol met cliches, maar toch nog wel vermakelijk nu al mijn andere series geeindigd zijn. Ik kijk het nog even aan. :)
pi_98797121
Het leek me Jericho, maar dan nog slechter. Ik heb er 15 minuten echt naar gekeken en ben toen gaan zappen. Alles bij elkaar drie keer niks. De nieuwe aflevering heb ik niet meer gedownload. Ik denk niet dat dit seizoen het einde gaat halen op TV.
pi_98802787
Als je in een serie als deze geen moer geeft en voor de aliens bent dan weet je dat er iets ontbreekt aan het verhaal :s)

Volgende week nog maar eens kijken en dan wellicht schrappen van het lijstje :')
  woensdag 29 juni 2011 @ 09:37:08 #193
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_98808191
plp
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_98810572
Al die negatieve reacties :o . Ik vind hem redelijk vermakelijk tbh.
Zeker niet een van de beste series die ik gezien heb maar een hele hoop van de kritiek die ik hier lees was me niet eens opgevallen. :@
Gezien het geringe aanbod van series in de zomer periode (wat ik interessant vind iig) blijf ik deze zeker wel volgen. Toch weer 40 minuten vermaak.
pi_98812118
Dr. John die ineens met een AK47 rondloopt en niks weet van medische zorg. Ik vind het niks en aflevering 3 was verschrikkelijk saai.
Get it and Bet it
pi_98812479
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 11:07 schreef xWUPPIEx het volgende:
Al die negatieve reacties :o . Ik vind hem redelijk vermakelijk tbh.
Zeker niet een van de beste series die ik gezien heb maar een hele hoop van de kritiek die ik hier lees was me niet eens opgevallen. :@
Gezien het geringe aanbod van series in de zomer periode (wat ik interessant vind iig) blijf ik deze zeker wel volgen. Toch weer 40 minuten vermaak.
Mee eens. Niet zo 'serieus' naar kijken, houdt je toch nog een vermakelijk serie over. :Y
pi_98815958
Het is opzich wel vermakelijk, maar het is allemaal erg cliché, dat sentimentele gedoe de hele tijd, daar erger ik, en niet ik alleen zo blijkt, me flink aan.

Ik kijk sowieso wat afleveringen verder, misschien als het wat duidelijker wordt dan het dan interessanter wordt. Voorlopig nog niet afgeschreven dus.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_98836384
"Laat ze al die foto's ophangen op een groot bord.."
"Argh.. Je rent nu toch niet die groep kinderen in om je zoon te redden?" *
"Zal dat een skitter zijn?" (falende zaklamp)

Cliché, voorspelbaar.. :')

Verder vermakelijk, ik waag er nog een paar afleveringen aan. Niveau ligt, tot nu toe, nog onder dat van FlashForward. (en dat zegt genoeg.. :P )

* En die kinderen werden weg geteleporteerd toen die mech werd opgeblazen?
pi_98838176
Fuck eens op met het woord cliché!! :')

Kunnen jullie niet zelf je eigen mening geven ofzo?
pi_98840112
quote:
13s.gif Op woensdag 29 juni 2011 21:20 schreef maurisioo het volgende:
Fuck eens op met het woord cliché!! :')

Kunnen jullie niet zelf je eigen mening geven ofzo?
Eigen mening geven? Dat vind ik zo cliché. :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')