abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 juni 2011 @ 12:46:37 #101
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_98457630
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:03 schreef FoXje het volgende:
Ook raar dat ze het moederschip gewoon kunnen zien ... zucht. Dan kunnen die Aliens zo'n tentenkamp toch ook zien en ff nuken. Ik zou zo graag willen dat dit een topserie zou zijn, maar tenzij ep 3 vol zit met aliens en actie stop ik er dan maar mee.
Is de landingsplaats voor de moederschepen.
When all else fails, you always have delusion.
pi_98464249
Die opmerking van die leraar over dat die cooties de mechs vreemd genoeg niet naar hun 6-potige evenbeeld hebben gemaakt gaat natuurlijk leiden tot de schokkende onthulling dat de cooties onder controle staan van de échte (tweebenige) aliens.

Sowieso snap ik niet echt waarom de kijker om de personages zou moeten geven, aangezien ze toch allemaal dood gaan. Tenminste, in een enigszins realistische wereld zijn ze volstrekt kansloos tegen die overmacht aan aliens die schijnbaar een exoskelet van kevlar hebben.

Kogels raken op, 300 man hebben dagelijks bergen aan voedsel en water nodig (wat al schaars is) en aangezien die aliens systematisch steeds kleinere groepen wegvagen is het slechts een kwestie van tijd voor zo'n luchtaanval een einde aan het hele verhaal maakt. En dan zijn de moederschepen nog niet eens teruggekomen.

Maar er zal ongetwijfeld ergens weer idioterie om de hoek komen kijken dat de aliens niet tegen water blijken te kunnen of vatbaar zijn voor onze bacteriën ofzo :{
pi_98467115
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:12 schreef Symer het volgende:
Sowieso snap ik niet echt waarom de kijker om de personages zou moeten geven, aangezien ze toch allemaal dood gaan. Tenminste, in een enigszins realistische wereld zijn ze volstrekt kansloos tegen die overmacht aan aliens die schijnbaar een exoskelet van kevlar hebben.
Mij viel juist op dat niemand van de vaste groep personages dood ging.
In ep2 ging die andere gast mee ipv dat kind en meteen wordt hij doodgeschoten. De "vaste" personages springen aldoor net optijd weg zodat ze niet geraakt worden.

Die mechs hebben misschien 2 benen omdat ze door de kinderen bestuurd worden?
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_98468214
Ik gok dat de aliens die we gezien hebben een soort van huurlingen, slaven of honden zijn en dat de "echte" aliens mensen/mensachtig zijn.

Zoiets zou ik wel tof vinden.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 17:18:24 #105
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_98470080
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:34 schreef Demure het volgende:
Ik gok dat de aliens die we gezien hebben een soort van huurlingen, slaven of honden zijn en dat de "echte" aliens mensen/mensachtig zijn.

Zoiets zou ik wel tof vinden.
Of ze komen uit de toekomst.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:12 schreef Symer het volgende:

Maar er zal ongetwijfeld ergens weer idioterie om de hoek komen kijken dat de aliens niet tegen water blijken te kunnen of vatbaar zijn voor onze bacteriën ofzo :{
Ik kan me een bepaalde Spielberg-film herinneren... O-)

Hopelijk wordt het niet zoiets afgezaagds.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_98472405
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 01:14 schreef Xessive het volgende:
Vooralsnog ben ik matig enthousiast.

[..]

Eens! Die scene op het strand bij Lost. Meest briljante opening van een serie ooit. Maar ik ga deze toch wel verder kijken.
Ik heb de pilot van Lost twee keer bekeken, wat een verschrikkelijk kut-serie is dat toch. Ik snap niet dat mensen het boeiend vinden dat een stel mafkezen gecrashed zijn op één of ander eiland, who gives a flying fuck?
  dinsdag 21 juni 2011 @ 18:28:28 #107
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_98472821
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:11 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Mij viel juist op dat niemand van de vaste groep personages dood ging.
In ep2 ging die andere gast mee ipv dat kind en meteen wordt hij doodgeschoten. De "vaste" personages springen aldoor net optijd weg zodat ze niet geraakt worden.

Die mechs hebben misschien 2 benen omdat ze door de kinderen bestuurd worden?
Dat zou ook wat zijn, dat er kinderen in blijken te zitten en dat ze erachter komen dat ze die aan het afknallen zijn :o.

Ik vond het overigens niet heel spannend, maar ik ga toch wel weer kijken volgende week :).
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_98476290
Vermakelijk, ondanks de cliché stukjes.. Ik blijf nog even volgen. :)

quote:
11s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 18:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]

Dat zou ook wat zijn, dat er kinderen in blijken te zitten en dat ze erachter komen dat ze die aan het afknallen zijn :o.
Beter nog, dat ze de kinderen moeten afknallen om die dingen te stoppen. :7
pi_98483877
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 19:48 schreef DJKoster het volgende:
Vermakelijk, ondanks de cliché stukjes.. Ik blijf nog even volgen. :)
Ik vraag me trouwens af wat mensen die het vonden tegenvallen verwacht hadden? Dat het cliché zou zijn kon iedereen toch al ruiken. En hoe wil je ook nog vernieuwend zijn met zo'n onderwerp.
pi_98484442
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 18:18 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik heb de pilot van Lost twee keer bekeken, wat een verschrikkelijk kut-serie is dat toch. Ik snap niet dat mensen het boeiend vinden dat een stel mafkezen gecrashed zijn op één of ander eiland, who gives a flying fuck?
}:|

En ik vond Gilligan's Island ook leuk... :6
pi_98487899
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:50 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik vraag me trouwens af wat mensen die het vonden tegenvallen verwacht hadden? Dat het cliché zou zijn kon iedereen toch al ruiken. En hoe wil je ook nog vernieuwend zijn met zo'n onderwerp.
Je kan goede dialogen hebben, interessante situaties, goede actie. Noem maar op. Het is allemaal middelmaat.
pi_98489864
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:50 schreef pberends het volgende:

[..]

De binnenkant van een gevangenis had ik al vaak genoeg gezien op tv en in zo'n omgeving kun je ook nauwelijks vernieuwend zijn, toch was Prison Break (sz1) retespannend en goed gedaan, om maar iets te noemen.

Maar goed, wellicht barst ep3 van de originele ideeën.
pi_98490041
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 23:26 schreef Symer het volgende:

[..]

De binnenkant van een gevangenis had ik al vaak genoeg gezien op tv en in zo'n omgeving kun je ook nauwelijks vernieuwend zijn, toch was Prison Break (sz1) retespannend en goed gedaan, om maar iets te noemen.

Maar goed, wellicht barst ep3 van de originele ideeën.
Tja, ik vond het ook niet bijster goed, maar meestal heb ik altijd wel een beetje een hekel aan het soapie-element. Dit blijkt echter in bijna elke serie onvermijdelijk te zijn.

Toch is Falling Skies wel vermakelijk, zeker omdat er op de zomer geen kloot op tv is en de meeste series pas in het najaar terugkomen. Alleen Burn Notice is er nog van de zomer :').
pi_98496618
De verhaallijn rondom de mensen vs mensen had wat mij betreft overgeslagen mogen worden.
pi_98497703
Hoe bedoel je de meningen zijn verdeeld ;)
http://tvovermind.zap2it.(...)-falling-skies/61891

Dit is dan wel weer hoopgevend, al vond ik de eerste 2 afleveringen niet eens zo slecht
quote:
Having watched about eight hours of Falling Skies so far, and being a well-qualified science-fiction freak with a sub interest in UFOs, I can offer a general opinion to like-minded TV and Movie fans upfront: watch it, you won’t be disappointed.
Vond alleen die outlaws wel cliche, maargoed, die waren in 1 afleveringen ook weer weg gelukkig.
pi_98498575
Ik heb me wel vermaakt met de eerste twee afleveringen. Beetje raar dat ze niet zijn opgemerkt door dat moederschip en die andere ruimteschepen die op patrouille zijn. Maar ik kijk uit naar de volgende episodes.
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:36:56 #118
154880 Bolter
Awesomeness
pi_98506329
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 23:52 schreef ChickenMan het volgende:
Eerste 40 min gezien. Wat een kak. Hoe iedereen ook gebiologeerd naar dat joch op z'n gare skateboard zat te kijken. :r
Ben er nu ook :') Als menselijk ras worden weggevaagd maar wel je helm op hoor :')_!!!!
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  woensdag 22 juni 2011 @ 19:24:31 #119
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_98520847
Iedereen doet me een beetje te blij en te relaxed ...
opgezegd@fok.nl
pi_98521664
Ik snap niet waarom iedereen altijd zo negatief over die nieuwe series is. Ik vind dit na Lost de beste eerste 2 episodes ooit. Goede acteurs, goed verhaal en ik denk dat dit nog wel een paar seizoenen interessant wordt als het niet wordt gecanselled (door mensen die niet van dit soort series houden) :(
pi_98521770
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:36 schreef Bolter het volgende:

[..]

Ben er nu ook :') Als menselijk ras worden weggevaagd maar wel je helm op hoor :')_!!!!
Volgens mij snappen jullie het gewoon niet. :{
Het ging toch écht om het idee dat hij zijn helm opdeed.

Ook goed was trouwens die groep die ze gijzelde. Jammer dat bijna iedereen verder daarvan dood ging. Maar wel beter dat Pope het overleefd heeft. :)
  woensdag 22 juni 2011 @ 19:59:25 #122
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_98522679
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 23:30 schreef pberends het volgende:

[..]

Toch is Falling Skies wel vermakelijk, zeker omdat er op de zomer geen kloot op tv is en de meeste series pas in het najaar terugkomen. Alleen Burn Notice is er nog van de zomer :').
schei uit!
Breaking Bad, True Blood, Weeds, Entourage.... genoeg goede series in de zomer

vanavond eens kijken of dit wat is :)
pi_98524898
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:59 schreef planethugo het volgende:

[..]

schei uit!

Allemaal series die veel te realistisch zijn om nog voor vermaak te zorgen. Ik kijk series juist om mijn plezier. Als ik het echte leven wil zien ga ik wel naar buiten. :)
pi_98526524
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:59 schreef planethugo het volgende:

[..]

schei uit!

True Blood, vampieren :') :D :r.
Breaking Bad, een hele vervelende langdradige dramaserie.
Entourage, een goedkope soap over een stel vervelende Amerikaanse rukkers.
Weeds, ook totaal niet boeiend.

Gimme some better entertainment!
pi_98533733
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2011 09:21 schreef Daanus het volgende:
Ik heb me wel vermaakt met de eerste twee afleveringen. Beetje raar dat ze niet zijn opgemerkt door dat moederschip en die andere ruimteschepen die op patrouille zijn. Maar ik kijk uit naar de volgende episodes.
Het lijkt er inderdaad op dat die aliens (tijdelijk) andere prioriteiten hebben.
Ze hebben al de controle over de grote steden, 95% van de wereldbevolking uitgeroeid en vrijwel alle legereenheden vernietigd.
Het zoeken en vernietigen naar al die groepjes mensen zal wel te veel tijd en energie kosten. Tenzij ze met fakkels gaan zwaaien. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')