abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 10 mei 2011 @ 13:04:49 #1
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_96593816
Uiteraard moeten we even bijhouden wanneer we het opgestuurd hebben en wanneer we bericht over de aangifte van 2010 krijgen.
Want als we het ritme van de BD kennen kunnen we iedereen gaan vertellen wanneer ze hun geld krijgen!!

Dus meld je even als je iets weet.

#3, Game on

Vorig deel:
Wie heeft de belastingteruggave al ontvangen?
Wie heeft de belastingteruggave al ontvangen? #2
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 10 mei 2011 @ 13:05:56 #2
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_96593857
Schijnbaar is er dus een hele groep met dagtekening 7 mei die het wel al heeft en een hele groep die het nog niet heeft.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_96593882
Nogmaals: dagtekening 7 mei, geld op rekening 6 mei (Rabobank).
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
pi_96594031
19 maart opgestuurd. 20 april echter een gecorrigeerde :{ Geen brief, geen geld, ik zie het wel :P
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:12:05 #5
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_96594139
Paar weken terug gedaan. Nog niks ontvangen.

Vorig jaar was ik sneller aan de beurt.
pi_96594443
Ik heb vandaag een brief ontvangen (om 06:30, ik wist niet dat de post zo vroeg bezorgd werd, maar het werd niet verstuurd met de tpg post).

MAAR ik heb alleen van mijzelf een brief ontvangen, niet van mijn vrouw en we hebben gezamenljik aangifte gedaan? Krijg je die brieven niet tegelijk?

Dagtekening 13 mei trouwens. Meen dat dat de dag was waarop je betaald kreeg? Ik krijg trouwens 0 terug , maar mijn vrouw meer :P

Ohja, opgestuurd eind maart, had even gewacht op de vooraf ingevulde.
pi_96594447
Ergens in feb of maart aangifte gedaan (can't remember). Net brief gekregen: dagtekening 11 mei.

Geld staat nog niet op de rekening.
pi_96594543
Ik lees heel veel reactie's waarin men zijn of haar bank de schuld geeft omdat het bedrag dat op de dagtekening staat, nog niet is gestort op de bankrekening.

Vergeet svp niet:
- de belastingdienst bepaalt wanneer het geld wordt overgemaakt
- in het weekend vinden er geen betalingsverwerkingen plaats
- betalingen aan verschillende banken onderling worden gereguleerd door de DNB en InterPay

De Rabobank, de ING, de SNS, de ABN-AMRO banken houden je geld met 100% zekerheid NIET vast! Nogmaals, betalingsverkeer staat onder toezicht van de DNB, "gesjoemel met extra lang vasthouden van jouw en mijn centjes" is echt niet aan de orde.

Overigens, nog even een weetje, maak ook NOOIT geld over op vrijdag, maandag wordt het betalingsverkeer pas hervat en de kans is dus erg groot dat het geld dat je vrijdag hebt overgemaakt, pas maandagmiddag of zelfs dinsdag pas op de rekening van bestemming is.

Over oneerlijk gesproken, ik krijg nog geld van de BD van vòòr 2005, dagtekening 15 april 2011, brief ontvangen 5 april 2011 en tot op heden, 10 mei 2011 nog niets ontvangen........duszszsz ik bedoel maar, geduld is een schone zaak ;) -ik meen dat voor dit soort teruggaven de BD 8 weken als uitbetalingstermijn hanteert-

En "Nizno" als EX-BD'er kan vast nog wat meer tipjes van sluiers oplichten als het gaat om uitbetaling van teruggaven met een genoemde dagtekening.
pi_96595444
brief van mijn partner was er donderdag,die van mij vandaag. zelfde dagtekening.
volgend de belastingdienst zelf word het geld rond de datum van de brief overgemaakt, kan max 5dagen verschil in zitten
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:44:20 #10
344202 chantal2002
belastinggeld 2010
pi_96595524
heeft jou partner wel al het geld ontvangen?
ik heb vandaag een brief ontvangen met dagtekening 7 mei.
mijn zusjes hebben het geld ontvangen maar ik nog niet weet iemand hoe dat kan
pi_96595571
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:42 schreef visje83 het volgende:
brief van mijn partner was er donderdag,die van mij vandaag. zelfde dagtekening.
volgend de belastingdienst zelf word het geld rond de datum van de brief overgemaakt, kan max 5dagen verschil in zitten
Ah mooi. Dank je
pi_96596552
Ik weet wel uit mijn ervaringen dat het belastinggeld vaak op woensdag of donderdag gestort word.
Dat is waarschijnlijk per bank dan weer verschillend, of per belastingkantoor. Dus morgen weer een nieuwe dag met hopelijk goed nieuws op mijn rekening. Maar we hebben tot vrijdag ;)
pi_96596641
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:21 schreef WarrenBuffet het volgende:
Ik lees heel veel reactie's waarin men zijn of haar bank de schuld geeft omdat het bedrag dat op de dagtekening staat, nog niet is gestort op de bankrekening.

Vergeet svp niet:
- betalingen aan verschillende banken onderling worden gereguleerd door de DNB en InterPay

De Rabobank, de ING, de SNS, de ABN-AMRO banken houden je geld met 100% zekerheid NIET vast! Nogmaals, betalingsverkeer staat onder toezicht van de DNB, "gesjoemel met extra lang vasthouden van jouw en mijn centjes" is echt niet aan de orde.

Overigens, nog even een weetje, maak ook NOOIT geld over op vrijdag, maandag wordt het betalingsverkeer pas hervat en de kans is dus erg groot dat het geld dat je vrijdag hebt overgemaakt, pas maandagmiddag of zelfs dinsdag pas op de rekening van bestemming is.

Over oneerlijk gesproken, ik krijg nog geld van de BD van vòòr 2005, dagtekening 15 april 2011, brief ontvangen 5 april 2011 en tot op heden, 10 mei 2011 nog niets ontvangen........duszszsz ik bedoel maar, geduld is een schone zaak ;) -ik meen dat voor dit soort teruggaven de BD 8 weken als uitbetalingstermijn hanteert-

En "Nizno" als EX-BD'er kan vast nog wat meer tipjes van sluiers oplichten als het gaat om uitbetaling van teruggaven met een genoemde dagtekening.
Ik wil je niet ontmoedigen maar ik dacht zelfs 3 maanden :@
pi_96596705
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:44 schreef chantal2002 het volgende:
heeft jou partner wel al het geld ontvangen?
nee ook niet...
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:23:17 #15
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_96597177
Vandaag brief binnengehad. Dagtekening van de 13de mei. Weet niet of het geld al op mijn rekening staat.
pi_96597394
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:11 schreef meandmy3kids het volgende:

[..]

Ik wil je niet ontmoedigen maar ik dacht zelfs 3 maanden :@
Is niet zo heel erg, het bedrag is niet erg groot en ik had er helemaal niet meer op gerekend, maar een uiterst vriendelijk heerschap van BD Kantoor Noord belde mij persoonlijk op om mijn verzoek te honoreren met een bepaalde toelichting...welnu, is dat niet ontzettend aardig?
Zo blijkt maar weer, je mag nooit BD'ers of andere ambtenaren over één kam scheren, dit was een zeer aangenaam mens die zeer behulpzaam was met deze kwestie en derhalve wacht ik geduldig op deze centjes. :)
pi_96599894
Mensen met dagtekening 12mei al geld binnen?
pi_96603081
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:28 schreef WarrenBuffet het volgende:

[..]

Is niet zo heel erg, het bedrag is niet erg groot en ik had er helemaal niet meer op gerekend, maar een uiterst vriendelijk heerschap van BD Kantoor Noord belde mij persoonlijk op om mijn verzoek te honoreren met een bepaalde toelichting...welnu, is dat niet ontzettend aardig?
Zo blijkt maar weer, je mag nooit BD'ers of andere
ambtenaren over één kam scheren, dit was een zeer aangenaam mens die zeer behulpzaam was met deze kwestie en derhalve wacht ik geduldig op deze centjes. :)
Mogen ze ook wel bij mij doen, effe een belletje, is nu al bijna 3 weken in behandeling, is wat mee aan de hand maar wat, dat kan niemand mij vertellen!
geld moet rollen, het liefst mijn kant op
pi_96606688
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:35 schreef Bold het volgende:

[..]

Mogen ze ook wel bij mij doen, effe een belletje, is nu al bijna 3 weken in behandeling, is wat mee aan de hand maar wat, dat kan niemand mij vertellen!
Het gaat in dit specifieke geval NIET om IB, maar een ander soort teruggave.
Al met al ben ik daar al 4 maanden mee bezig, dus gezien de correspondentie die was opgebouwd, was een persoonlijk belletje van de behandelend BD-medewerker erg nuttig en bovendien zeer wenselijk.
Maar nogmaals, het ging NIET om een aangifte IB !!!
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:53:32 #20
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_96606792
Vriendin inmiddels ook de blauwe brief op de deurmat, 1200 euro met dagtekening 12 mei.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:54:10 #21
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_96606820
Nog niks.
Tics van je petten.
pi_96607848
mensen met brieven, wanneer hebben jullie je aangifte ingediend?
Ben je in de buurt van Den Haag? Kom een langs voor een bakkie!
http://mrifix.nl
pi_96610793
Brief binnen, geld nog niet. Aangifte eind februari verzonden.

Tevens bericht dat aan mijn verzoek tot middeling tegemoet wordt gekomen. Levert ook weer een paarhonderd euro op! Aanrader voor mensen die een jaar of 3 aan het werk zijn... zie alhier
pi_96610876
Brief binnen, geld nog niet.

Aangifte verzonden op 1 maart, want vanaf toen kon je de vooringevulde versturen.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 19:26:46 #25
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_96610939
Ik had het geld maandag. Dezelfde dag lag ook de brief in de bus *O* Op de dagtekening heb ik niet gelet :@
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_96614356
Dagtekening is 7 mei. Vrijdag had ik de brief. Centjes heb ik nog niet. Rabobank
  dinsdag 10 mei 2011 @ 20:18:48 #27
344202 chantal2002
belastinggeld 2010
pi_96614406
ik heb het geld nog steeds niet met dagtekening 7 mei.mischien morgen
pi_96614427
en nog steeds geen brief... ;(
Ja doei.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 20:20:03 #29
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_96614491
Ik heb nog niet eens een brief :')
Maar het is ook nog lang geen 1 juli.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  Milf dinsdag 10 mei 2011 @ 20:20:38 #30
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_96614538
Ik had de BD gebeld met de vraag hoe het stond met de aanvraag voor de HRA. De mevrouw wist mij te vertellen dat de HRA nog niet (volledig) was verwerkt en dat zij alleen de aangifte 2010 kon terugvinden. Ik heb gelijk maar gevraagd of deze verwerkt is en ze geeft aan dat deze een dagtekening heeft van 20 mei en dat ik dan ook het geld ontvang.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_96614773
Noppes :'(.

Morgen beter :{.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_96614881
Op 1 maart voor mezelf en mijn partner ingevuld. Ik heb het gisteren teruggekregen, hij nog niet. Ging trouwens om heel weinig omdat we geen hypotheek meer hebben.
pi_96617305
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:18 schreef DutchieBre het volgende:
Dagtekening is 7 mei. Vrijdag had ik de brief. Centjes heb ik nog niet. Rabobank
Hier hetzelfde, maar dan ING. Ik ben niet erg geduldig aangelegd...

:)
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_96617611
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:02 schreef djenneke het volgende:

[..]

Hier hetzelfde, maar dan ING. Ik ben niet erg geduldig aangelegd...

:)
En ook uit Breda toch ? We zouden zo een koppeltje kunnen zijn *; .. Wel een zwaar ongeduldig koppeltje dan :P
pi_96617874
1 maart ingevuld en verzonden
vandaag brieven ontvangen van mij via normale post en die van mijn man via Sandd.
dagtekening is 13 mei. Uit ervaring weet ik dat het die dag er ook op staat. Elk jaar is dat nog zo geweest 8 jaar lang.
pi_96618088
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:06 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

En ook uit Breda toch ? We zouden zo een koppeltje kunnen zijn *; .. Wel een zwaar ongeduldig koppeltje dan :P
Ik denk dat mijn vriend dat niet zo leuk zou vinden. Maar inderdaad, we zitten samen in Breda ongeduldig te wezen (vast ook een Bredaas woord). :P
pi_96618352
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:11 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik denk dat mijn vriend dat niet zo leuk zou vinden. Maar inderdaad, we zitten samen in Breda ongeduldig te wezen (vast ook een Bredaas woord). :P
Idem voor mijn vrouw hoor. Daarnaast zou mijn zoontje een nieuwe mama niet zo snel waarderen denk ik ;) ..
pi_96624849
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:11 schreef djenneke het volgende:

[..]

Grappig hahaha woon dan welin ridderkerk maar ben een echte bredaase . Ook erg ongeduldig momenteel _O-
pi_96627054
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:14 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Idem voor mijn vrouw hoor. Daarnaast zou mijn zoontje een nieuwe mama niet zo snel waarderen denk ik ;) ..
Mijn dochter is ook gek op haar papa :P

Gelukkig, dit eindigt allemaal goed :D LOL.

Nu die centjes nog krijgen :P
  woensdag 11 mei 2011 @ 00:10:15 #40
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_96631480
Wow bijna 2 gezinnen ontwricht hier.
  woensdag 11 mei 2011 @ 00:12:20 #41
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_96631559
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:23 schreef Printerkabel het volgende:
Vandaag brief binnengehad. Dagtekening van de 13de mei. Weet niet of het geld al op mijn rekening staat.
Zelfde hier, maar geld staat er de 10e nog niet op, morgen nog eens kijken :)
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 11 mei 2011 @ 02:20:58 #42
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_96634564
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:35 schreef Bold het volgende:

[..]

Lieve Bold,
in behandeling is de term die ze hanteren vanaf moment dat zij hem in het systeem zien dat hij binnen is tot het moment dat er een beschikking staat. Dat is je nu al meerdere malen uitgelegd. Het is niet dat jouw aangifte al 3 weken op het bureau ligt van een ambtenaar die er met zijn oor op ligt en slaapt ofzo.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:21 schreef WarrenBuffet het volgende:

Vergeet svp niet:

Normaal gesproken komt er een beschikking (aanslag dus) en staat het geld binnen 5 werkdagen op de rekening. In sommige gevallen is dat niet zo.

Hierover ga ik echter niet uitweiden omdat ik daar nu geen zin in heb :)
pi_96635256
[quote]6s.gif Op woensdag 11 mei 2011 02:20 schreef Nizno het volgende:

[..]

Lieve Bold,
in behandeling is de term die ze hanteren vanaf moment dat zij hem in het systeem zien dat hij binnen is tot het moment dat er een beschikking staat. Dat is je nu al meerdere malen uitgelegd. Het is niet dat jouw aangifte al 3 weken op het bureau ligt van een ambtenaar die er met zijn oor op ligt en slaapt ofzo.

Hahahah dank je Nizno, maar soms heb ik dat gevoel wel, vooral als ik lees dat mensen die in maart aangifte hebben gedaan al bericht hebben gekregen terwijl ik begin februari aagfifte heb gedaan. Maar ik ga het nu van me afzetten en niet meer bellen, ik merk het wel wanneer ik aan de beurt ben, thnx
pi_96635380
en nog niks
pi_96635468
Dagtekening 7 mei en nog niks :)

Ik heb overigens geen aanslag van de huurtoeslag en zorgtoeslag gehad (terwijl ik denk terug te moeten betalen), loopt dit niet synchroon met de aangifte IB?
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_96635567
voorgaande jaren had ik het geld altijd al voor de brief,dus voor de dagtekening, dit jaar laat het lang op zich wachten moet ik zeggen...
7 mei, dagtekening was zaterdag en het is nu woensdag, gaan dus echt aan die 5 dagen zitten dit keer.
je kan dan beter een brief later krijgen, zit je ook niet zo te wachten haha
  woensdag 11 mei 2011 @ 08:23:06 #47
178553 loving_mama
Ik ben ik,.... daarom,...
pi_96636119
1 maart elektronisch aangifte gedaan, nog niets gehoort.... ( maar het is dan ook nog geen 1 juli ) O-)
pi_96636151
er werd hier eerder gezegd dat het niet aan de banken lag dat het geld er nog niet was, nou ik kan jullie vertellen, de belastingdienst heeft het donderdag al naar ons rekeningnummer overgemaakt, maar het is echter niet binnen, dus denk dat het dan toch aan de banken ligt lijkt me dan....
pi_96637387
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 08:24 schreef visje83 het volgende:
er werd hier eerder gezegd dat het niet aan de banken lag dat het geld er nog niet was, nou ik kan jullie vertellen, de belastingdienst heeft het donderdag al naar ons rekeningnummer overgemaakt, maar het is echter niet binnen, dus denk dat het dan toch aan de banken ligt lijkt me dan....
Dan kan je altijd de bank nog bellen als je het niet vertrouwd toch ???
pi_96637633
Wij hebben geld geleend van mijn schoonouders omdat ze zaterdag de achtertuin komen straten, maar was misschien niet nodig geweest: gisteren de brief met dagtekening 12 mei dus het geld kan nog voor zaterdag binnen zijn :)
pi_96637788
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:37 schreef Serinde het volgende:
Wij hebben geld geleend van mijn schoonouders omdat ze zaterdag de achtertuin komen straten, maar was misschien niet nodig geweest: gisteren de brief met dagtekening 12 mei dus het geld kan nog voor zaterdag binnen zijn :)
reken daar maar niet op,mensen met dagtekening 7mei hebben het nog niet eens binnen!
pi_96638002
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:42 schreef visje83 het volgende:

[..]

reken daar maar niet op,mensen met dagtekening 7mei hebben het nog niet eens binnen!
Ik had ook dagtekening 7 mei en die dag nog het geld erop.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_96638419
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:49 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Ik had ook dagtekening 7 mei en die dag nog het geld erop.
welke bank was dat dan? en het geld op zaterdag erop??
pi_96638669
Mensen al brief voor 12mei ontvangen?
pi_96639067
mensen met dagtekening 18mei al brief en geld ontvangen?
  Licht Ontvlambaar woensdag 11 mei 2011 @ 11:20:36 #56
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_96641197
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 08:24 schreef visje83 het volgende:
klopt het rekeningnummer?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:26:11 #57
344202 chantal2002
belastinggeld 2010
pi_96641455
ik heb ook nog steeds niks ontvangen begin nu wel ongeduldig te worden want het is al inmiddels woensdag en de dagtekening was 7 mei.ik heb nog nooit zo lang moeten wachten op mijn geld van de belasting
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:27:27 #58
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_96641521
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:26 schreef chantal2002 het volgende:
ik heb ook nog steeds niks ontvangen begin nu wel ongeduldig te worden want het is al inmiddels woensdag en de dagtekening was 7 mei.ik heb nog nooit zo lang moeten wachten op mijn geld van de belasting
Ze lezen hier mee, denk ik.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_96641767
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:42 schreef visje83 het volgende:

[..]

Er stond "misschien" en "kan". Maar dan maar niet, ik raak er niet zo overstuur van als sommigen hier :')
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:34:05 #60
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_96641830
Hier ook dagtekening 7 mei en nog niets op mijn rekening. Helaas.
Prrrrr
pi_96641932
Ach wel ja, ik had de brief ook pas gisteren maar stond wel een dagtekening op van 7 mei. Ach ja, als het maar komt :)
pi_96642259
Als je dagtekening 7 Mei hebt dan moet je uitgaan van de dagtekening + 10 werkdagen.
Dus voor volgende week vrijdag heb je dan je centjes.
pi_96642838
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:20 schreef Sjeen het volgende:

[..]

klopt het rekeningnummer?
ja, klopt idd
  woensdag 11 mei 2011 @ 12:10:01 #64
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_96643322
Gister de brief gehad maar nog niks gestort gekregen dus we wachten af. Vaak staat het geld er al eerder op dan de brief :+
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_96643817
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:34 schreef mspoez het volgende:
Hier ook dagtekening 7 mei en nog niets op mijn rekening. Helaas.
Idem
blijf van mijn sig af homo!
pi_96644457
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:44 schreef mish het volgende:
Als je dagtekening 7 Mei hebt dan moet je uitgaan van de dagtekening + 10 werkdagen.
Dus voor volgende week vrijdag heb je dan je centjes.
Correctie BD geeft zelf aan binnen 5 werkdagen, voor de mensen met dagtekening 7 mei, het kan dus ook aankomende maandag nog zijn omdat er vrijdag geen betalingen gedaan worden bij de meeste banken
pi_96644792
ik heb gisteren de brief met dagtekening 12 mei ontvangen, maar nog niks op ing.

heb 3maart aangifte gedaan
pi_96645189
wie heeft wel met dagtekening 12 mei al geld op rekening? en welke bank?
  woensdag 11 mei 2011 @ 13:02:06 #69
344202 chantal2002
belastinggeld 2010
pi_96645290
ik heb met dagtekening 7 mei nog niet eens mijn geld en jij vraagt met dagtekening 12 mei terwijl het vandaag 11 mei is
pi_96646122
ja want wij hebben al jaren als de brief er is ook het geld op de rekening. en mijn man zijn zwager en zuster werken bij de belasting. en als je de brief ontvangt staat je geld er ook meestal. in ieder geval vesturen ze het geld rond de dagtekening. en voor 15.30 verstuurd staat het normaal de zelfde dag er of de volgende werkdag. maar ing houdt het wel vast heb ik het idee want als je hebt insteld dat je een sms wilt ontvangen als er een bepaald saldo staat krijg je die altijd pas een dag later. met internet bankieren viel mij dat op.
pi_96646749
dagtekening 7 mei, zaterdag brief al ontvangen. nog niks gezien op mijn ing
pi_96647095
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:38 schreef tinoburg het volgende:
dagtekening 7 mei, zaterdag brief al ontvangen. nog niks gezien op mijn ing
Idem hier, en ik dacht juist dat de ING zo snel was :?
  woensdag 11 mei 2011 @ 13:47:33 #73
344380 mookie23
leef en laten leven!
pi_96647147
quote:
6s.gif Op woensdag 11 mei 2011 02:20 schreef Nizno het volgende:

[..]

Lieve Bold,

[..]

Normaal gesproken komt er een beschikking (aanslag dus) en staat het geld binnen 5 werkdagen op de rekening. In sommige gevallen is dat niet zo.

Hierover ga ik echter niet uitweiden omdat ik daar nu geen zin in heb :)
Ja en in welke gevallen komt er geen beschikken en blijft hij op behandelen staan dan???
  Redactie Frontpage woensdag 11 mei 2011 @ 13:58:34 #74
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_96647642
Nog niets.. Maar goed, ik krijg dan ook 7 euro terug, dat zal wel naar 0 worden afgerond of zo...
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_96647858
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:41 schreef meandmy3kids het volgende:

[..]

Correctie BD geeft zelf aan binnen 5 werkdagen, voor de mensen met dagtekening 7 mei, het kan dus ook aankomende maandag nog zijn omdat er vrijdag geen betalingen gedaan worden bij de meeste banken
Correctie op correctie! De belastingdienst hanteert op dit moment 10 werkdagen.
Maar wat het ook is 5 of 10 werkdagen het zal ooit wel eens gestort worden! Het meest logische is volgende week want ieder 15e van de maand is het uitbetaling van hypotheek rente aftrek en de 20e van iedere maand zorgtoeslag. Lijk me wel dat een instelling als de belastingdienst vast uitbetaal data hanteert!?

Aan de banken kan het niet liggen want die mogen sinds 2009 geen geld meer vasthouden.
pi_96647997
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:47 schreef mookie23 het volgende:

[..]

Ja en in welke gevallen komt er geen beschikken en blijft hij op behandelen staan dan???
Ja dat bedoel ik mookie, volgens mij heb je tzelfde met je aangifte als ik
pi_96648012
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:04 schreef mish het volgende:

[..]

Maar wat het ook is 5 of 10 werkdagen het zal ooit wel eens gestort worden! Het meest logische is volgende week want ieder 15e van de maand is het uitbetaling van hypotheek rente aftrek en de 20e van iedere maand zorgtoeslag. Lijk me wel dat een instelling als de belastingdienst vast uitbetaal data hanteert!?

Aan de banken kan het niet liggen want die mogen sinds 2009 geen geld meer vasthouden.
Okee nee dat wist ik idd niet , en klinkt idd erg logisch, vorgaande jaren had ik het ook rond de 17de . Nou we wachten het gewoon af . En sorry dan voor mijn correctie ;)
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:10:02 #78
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_96648148
quote:

[..]

Mocht dat het geval zijn (lijkt me sterk, maar goed...) , dan moet je na 1 juli maar eens aan de bel trekken...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:11:06 #79
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_96648193
*O* Net een blauwe envelop bij de post. Dagtekening 13 mei. :)
pi_96648240
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:07 schreef meandmy3kids het volgende:

[..]

Okee nee dat wist ik idd niet , en klinkt idd erg logisch, vorgaande jaren had ik het ook rond de 17de . Nou we wachten het gewoon af . En sorry dan voor mijn correctie ;)
Ik wist het ook niet maar moest vanmorgen ff een wijziging doorgeven en toen ff tussen neus en lip door gevraagt waar mijn centjes bleven... bah 10 werkdagen.
....we wachten maar (on)geduldig af!
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:15:19 #81
344380 mookie23
leef en laten leven!
pi_96648364
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:07 schreef Bold het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik mookie, volgens mij heb je tzelfde met je aangifte als ik
Ja klopt mijne staat ookal 3 weken op behandeling :S
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:15:56 #82
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_96648390
Sommige mensen zijn echt nog te dom om te poepen :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_96648402
Dat is toch al 30 keer uitgelegd?
En je krijgt áltijd een beschikking.
Volgens mij slaat 'in sommige gevallen niet' op een betaling binnen een x-aantal werkdagen.
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:17:23 #84
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_96648468
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:15 schreef Caland het volgende:
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:17:36 #85
344380 mookie23
leef en laten leven!
pi_96648480
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat is toch al 30 keer uitgelegd?
En je krijgt áltijd een beschikking.
Volgens mij slaat 'in sommige gevallen niet' op een betaling binnen een x-aantal werkdagen.
Ja het kan ook zo zijn dat ze je vergeten, want volgens sommige is het computer gestuurd en komt er geen mens aan te pas
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:18:21 #86
344380 mookie23
leef en laten leven!
pi_96648513
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:15 schreef Caland het volgende:
Sommige weten niet alles over BD dan andere en daarvoor is dit topic toch om er over te vragen???
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:19:26 #87
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_96648555
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:18 schreef mookie23 het volgende:

[..]

Sommige weten niet alles over BD dan andere en daarvoor is dit topic toch om er over te vragen???
Klopt. En daar wordt dan ook altijd gewoon antwoord op gegeven, op een normale manier.

Maar als diezelfde persoon vervolgens nog vier keer dezelfde vraag stelt dan kun je deze reactie wel verwachten imo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_96648563
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:15 schreef mookie23 het volgende:

[..]

Ja klopt mijne staat ookal 3 weken op behandeling :S
Toen ik de eerste keer belde (3wkn geleden) toen werd er gezegd dat ie iin behandeling was genomen maar dat dat was afgebroken omdat er wat mee aan de hand was. Toen ik een paar dagen
Later belde vertelde een ander mij dat ie gewoon in behandeling is en toen ik vertelde wat die collega miij had verteld, zei ze dat dat helemaal niet het geval was en dat de aangifte gewoon in behandleing is. Nou ik volg het allemaal niet meer, en heb besloten om het maar af te wachten
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:29:25 #89
344380 mookie23
leef en laten leven!
pi_96648999
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:19 schreef Bold het volgende:

[..]

Toen ik de eerste keer belde (3wkn geleden) toen werd er gezegd dat ie iin behandeling was genomen maar dat dat was afgebroken omdat er wat mee aan de hand was. Toen ik een paar dagen
Later belde vertelde een ander mij dat ie gewoon in behandeling is en toen ik vertelde wat die collega miij had verteld, zei ze dat dat helemaal niet het geval was en dat de aangifte gewoon in behandleing is. Nou ik volg het allemaal niet meer, en heb besloten om het maar af te wachten
Ik moest toevallig voor mijn vader 2 weken geleden naar de BD bellen om wat op te vragen. Toen dacht ik kan ik ook gelijk vragen wanneer de dagtekening van hem is en van mij en me vriend. Die van me vader 7 mei en die van mij en me vriend in behandeling. Afgelopen maandag gebeld om te vragen nog steeds in behandeling... Misschien bel ik straks gewoon weer want ik had het vorig jaar op 12 mei binnen....
pi_96649078
Dan zou ik ook bellen :Y Want dan hoor je t nu ook op 12 mei te krijgen :Y
pi_96649195
quote:
7s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:12 schreef mish het volgende:

[..]

Ik wist het ook niet maar moest vanmorgen ff een wijziging doorgeven en toen ff tussen neus en lip door gevraagt waar mijn centjes bleven... bah 10 werkdagen.
....we wachten maar (on)geduldig af!
Toch handig om deze topic te volgen , zo kom je nog eens wat te weten. Maar ik hoop toch van harte dat ze de 5 dagen aanhouden hoor. Want ook ik ben heel erg ongeduldig aan het wachten.
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:33:44 #92
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_96649202
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Dan zou ik ook bellen :Y Want dan hoor je t nu ook op 12 mei te krijgen :Y
:D
pi_96649664
Zou iedereen er ook even bij willen vermelden wanneer ze de aangifte verstuurd hebben? Ik heb de mijne eind maart verstuurd maar heb nog niets gezien :(
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:45:55 #94
344380 mookie23
leef en laten leven!
pi_96649670
Ben nu aan het bellen en is nog steeds in behandeling!!!!!
Krijg weer het zelfde verhaaltje u kunt tot 1 juli bericht krijgen....

Maar het kan elke dag veranderen :S
en je kunt of gelijk een definitieve aanslag krijgen of een voorlopige nou ben ik helemaal benieuwd wanneer ik een mooie blauwe brief krijg met een mooi bedrag wat ik terug krijg pfffff
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:48:38 #95
344380 mookie23
leef en laten leven!
pi_96649770
26 Januari ingediend voor mij en me vriend. Wij hebben nog niks gekregen geen brief niks...

Voor me vader in februari en die had dagtekening 7 mei...

Vroeg net ook heel netjes dacht als je hem vroeg ingediend had dat je dan sneller antwoord kreeg, zei meneer ja maar je moet voorstellen dat 7 miljoen mensen aangifte doen en het een hele grote stapel is dat verwerkt moet worden of je dit nou per post of digitaal doet... Maakt dus geen reet uit je moet gewoon wachten.. Dus ik wacht geduldig af nu en kijk elke dag uit naar de post
pi_96649883
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:48 schreef mookie23 het volgende:
26 Januari ingediend voor mij en me vriend. Wij hebben nog niks gekregen geen brief niks...

Voor me vader in februari en die had dagtekening 7 mei...

Vroeg net ook heel netjes dacht als je hem vroeg ingediend had dat je dan sneller antwoord kreeg, zei meneer ja maar je moet voorstellen dat 7 miljoen mensen aangifte doen en het een hele grote stapel is dat verwerkt moet worden of je dit nou per post of digitaal doet... Maakt dus geen reet uit je moet gewoon wachten.. Dus ik wacht geduldig af nu en kijk elke dag uit naar de post
Me too :( Kan de centjes goed gebruiken...
pi_96649928
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:45 schreef mookie23 het volgende:
Ben nu aan het bellen en is nog steeds in behandeling!!!!!
Krijg weer het zelfde verhaaltje u kunt tot 1 juli bericht krijgen....

Maar het kan elke dag veranderen :S
en je kunt of gelijk een definitieve aanslag krijgen of een voorlopige nou ben ik helemaal benieuwd wanneer ik een mooie blauwe brief krijg met een mooi bedrag wat ik terug krijg pfffff
Dat verhaal krijg ik ook steeds daarom heb ik besloten niet meer te bellen want ze vertellen je niks nuttigs, je kan t gewoon beter afwachten
pi_96649946
Ik snap die hele heisa ook niet. Tuurlijk, ik hoop ook eerder het geld te ontvangen, altijd leuk, maar ik merk het wel. De belastingdienst heeft nog tot 1 juli.

Ik heb geen schulden of wat, alleen maar wensen, misschien dat t daar aan ligt.
Aan de andere kant behandel ik ook aanvragen voor extra geld voor de minima en wordt ik ook plat gebeld, heel irritant. Misschien dat ik dat in mijn hoofd houd.
pi_96650024
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik snap die hele heisa ook niet. Tuurlijk, ik hoop ook eerder het geld te ontvangen, altijd leuk, maar ik merk het wel. De belastingdienst heeft nog tot 1 juli.

Ik heb geen schulden of wat, alleen maar wensen, misschien dat t daar aan ligt.
Aan de andere kant behandel ik ook aanvragen voor extra geld voor de minima en wordt ik ook plat gebeld, heel irritant. Misschien dat ik dat in mijn hoofd houd.
Behandel die van mij er dan eventjes tussendoor hihi dan ben je van mijn ongeduldigheid af! ;)
pi_96650099
Wie heeft er een brief binnen 12mei?
pi_96650116
Ben je langer dan 5 jaar minima in Almere, anders kun je alsnog wachten tot je een ons weegt :P
Maar hier ook, datum binnenkomst
pi_96650228
hier ook=hier geldt
Kan niet editten hier
pi_96650281
Dus wel op datum binnenkomst.. shit dan ken het nog wel ff duren :'(
pi_96650335
Werk bij de SD, niet de BD. Kan anders zijn
pi_96650359
haha daar heb ik niets mee te maken gelukkig..
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:09:34 #106
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_96650628
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:52 schreef Bold het volgende:

[..]

Dat verhaal krijg ik ook steeds daarom heb ik besloten niet meer te bellen want ze vertellen je niks nuttigs, je kan t gewoon beter afwachten
Nou hèhè, dat kwartje is gevallen. :')
pi_96651015
Ging ook om de ergernis van bellende mensen die ongeduldig waren. Dat is frustrerend als je gewoon je werk probeert te doen en wekelijks 100 nieuwe aanvragen krijgt (ik werk in mijn eentje)
pi_96651024
Dat is vast het begin hihi, nu de rest +/- 12.000 kwartjes nog! :( pfff wordt gek van die BD!
pi_96651107
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 15:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Ging ook om de ergernis van bellende mensen die ongeduldig waren. Dat is frustrerend als je gewoon je werk probeert te doen en wekelijks 100 nieuwe aanvragen krijgt (ik werk in mijn eentje)
Daar kan ik wel inkomen, heb dan vaker te maken met van die boeren die hun onderdelen niet ontvangen hebben.. ik zal proberen niet meer elke 3 dagen te bellen naar de BD als respect voor de medewerkers die hier een hard hoofd van krijgen :)
pi_96651236
Geldnood topic...
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:29:23 #111
344380 mookie23
leef en laten leven!
pi_96651366
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:52 schreef Bold het volgende:

[..]

Daarom bel ik ook niet meer hahahaha

Maar het is toch verdomd leuk om te weten dat je een brief kan verwachten en een datum weet maar bellen heeft ook geen zin krijgt elke keer het zelfde soms als ze willen zeggen in nog in behandeling om dan de hoorn erop te gooien want de rest is niet interessant genoeg voor me hahahah dan kunnen ze door met de volgende die het vraagt.... gelukkig is het wel een gratis nummer
pi_96651668
mookie23, doe eens relaxed. Mijn god zeg :X
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:40:49 #113
344380 mookie23
leef en laten leven!
pi_96651813
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 15:36 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
mookie23, doe eens relaxed. Mijn god zeg :X
ik ben heel relaxed hoor
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 11 mei 2011 @ 15:44:12 #114
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_96651956
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:04 schreef mish het volgende:

[..]

juist niet. Want die betaalbatches laten ze niet tesamen lopen met de IBuitbetaling aangezien er dan een vertraging in betaalbatch toeslag of HRA kan komen.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 11 mei 2011 @ 15:50:51 #115
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_96652265
quote:

[..]

Lezen laiverd,
In de meeste gevallen staat het binnen 5 werkdagen na dagtekening op de rekening. In sommige gevallen niet.

Het in behandeling hebben is nogmaals -ben heel geduldig in uitleggen- niet meer of minder dan wij hebben u aangifte binnen en voor 1 juli heeft u bericht (als hij voor 1 april binnen is gekomen).

Er slapen geen ambtenaren op jullie papiertjes.
pi_96652340
quote:
6s.gif Op woensdag 11 mei 2011 15:50 schreef Nizno het volgende:

[..]

Lezen laiverd,
In de meeste gevallen staat het binnen 5 werkdagen na dagtekening op de rekening. In sommige gevallen niet.

Het in behandeling hebben is nogmaals -ben heel geduldig in uitleggen- niet meer of minder dan wij hebben u aangifte binnen en voor 1 juli heeft u bericht (als hij voor 1 april binnen is gekomen).

Er slapen geen ambtenaren op jullie papiertjes.
Hoe weet je dit allemaal, ervaring of ben je een ambtenaar bij de BD?
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 11 mei 2011 @ 16:16:31 #117
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_96653501
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 15:52 schreef cmuts het volgende:

[..]

Hoe weet je dit allemaal, ervaring of ben je een ambtenaar bij de BD?
ervaring en was ambtenaar idd.
pi_96653636
degene die je aan de telefoon krijgt wanneer je belt, hebben zij ook inzicht in de aangifte? het bedrag?

en nogmaals een verzoek aan de mensen die al de brief binnen hebben, wanneer heb je de aangifte ingediend?
pi_96653915
quote:
6s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:16 schreef Nizno het volgende:

[..]

ervaring en was ambtenaar idd.
Ok nou wat fijn dat je je ervaring met ons wil delen, thnx!
pi_96654088
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:19 schreef zkadrouch het volgende:
degene die je aan de telefoon krijgt wanneer je belt, hebben zij ook inzicht in de aangifte? het bedrag?

en nogmaals een verzoek aan de mensen die al de brief binnen hebben, wanneer heb je de aangifte ingediend?
Volgens mij kunnen ze dit wel zien, vorig jaar was ik niet zeker over het bedrag. Toen gevraagd en antwoord gekregen.

En ze kunnen ook zien naar welke rekening het wordt gestort. Ze mogen het alleen zelf niet zeggen, dus als jij je rek nr zegt kan de telefoon man dit confirmen.
pi_96654111
Gewoon afwachten joh.
Ik heb de brief vandaag binnengekregen, dagtekening 13 mei.
Ingediend in de eerste week nadat het je het van te voren ingevuld kon krijgen.
pi_96654153
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:27 schreef Asgard het volgende:
Gewoon afwachten joh.
Ik heb de brief vandaag binnengekregen, dagtekening 13 mei.
Wanneer heb je de aangifte ingediend?
pi_96654167
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:28 schreef zkadrouch het volgende:

[..]

Wanneer heb je de aangifte ingediend?
Zie edit
pi_96654399
quote:
99s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:26 schreef keepoww het volgende:

[..]

Volgens mij kunnen ze dit wel zien, vorig jaar was ik niet zeker over het bedrag. Toen gevraagd en antwoord gekregen.

En ze kunnen ook zien naar welke rekening het wordt gestort. Ze mogen het alleen zelf niet zeggen, dus als jij je rek nr zegt kan de telefoon man dit confirmen.
danku
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 11 mei 2011 @ 16:37:21 #125
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_96654663
quote:

[..]

zij hebben alleen zicht als de dagtekening van de brief duidelijk is. vooraf kunnen zij de aangifte niet inzien.
Op moment dat dagtekening bekend is staat ook het rekeningnummer en het bedrag bij die dagtekening.
zij hebben geen inzicht in de bankrekening van de BD waardoor zij dus ook niet kunnen zien wanneer het is overgemaakt. Alleen dat het staat op uitbetalen.
pi_96655077
Aangifte gedaan begin februari. Ik kreeg vrijdag 6 mei het geld al gestort (ING rekening), en pas maandag 9 mei volgde de brief met de dagtekening 7 mei erop.
Harry?......Harry?!
What?!
It's an inanimate fucking object.
You're an inanimate fucking object!!!
pi_96655571
quote:
6s.gif Op woensdag 11 mei 2011 15:44 schreef Nizno het volgende:

[..]

juist niet. Want die betaalbatches laten ze niet tesamen lopen met de IBuitbetaling aangezien er dan een vertraging in betaalbatch toeslag of HRA kan komen.
Ook dit klinkt idd erg logisch hahaha, nou wacht het wel af. Wil het heel graag hebben maar er zit geen haast bij ;)
pi_96655596
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:44 schreef G-lock het volgende:
Aangifte gedaan begin februari. Ik kreeg vrijdag 6 mei het geld al gestort (ING rekening), en pas maandag 9 mei volgde de brief met de dagtekening 7 mei erop.
Dan is jou ING bank lekker vlot ;)
  woensdag 11 mei 2011 @ 16:54:28 #129
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_96655634
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 15:22 schreef cmuts het volgende:

[..]

Daar kan ik wel inkomen, heb dan vaker te maken met van die boeren die hun onderdelen niet ontvangen hebben.. ik zal proberen niet meer elke 3 dagen te bellen naar de BD als respect voor de medewerkers die hier een hard hoofd van krijgen :)
En waarom zou je ook...
Je kunt het uiterlijk 1 juli krijgen, als je daar nou van uit gaat valt het alleen maar mee.
pi_96655762
quote:

[..]

19 februari ingedient en brief 6 mei gekregen met dagtekening 7 mei
pi_96657804
Vandaag brief ontvangen met dagtekening 12mei *O*
Ingediend 1maart.
pi_96659388

[ Bericht 40% gewijzigd door meandmy3kids op 11-05-2011 21:11:03 ]
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 11 mei 2011 @ 18:10:50 #133
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_96659457
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:08 schreef meandmy3kids het volgende:
ligt het misschien ook aan in welke gemeente je woont
verrek..Dat kan natuurlijk ook nog!! Wauw!! Dat jij dat zomaar bedenkt!
pi_96660256
Yeuy heb em ook binnen.
  woensdag 11 mei 2011 @ 18:30:13 #135
234076 DjangoReinhardt
Quintete du Hot Club de France
pi_96660313
Brief ontvangen dagtekening 12 mei 1 maart aangifte verstuurd nog geen geld binnen.
It Don't Mean a Thing (If It Ain't Got That Swing)
  woensdag 11 mei 2011 @ 19:21:21 #136
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_96662854
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:08 schreef meandmy3kids het volgende:
ligt het misschien ook aan in welke gemeente je woon hoe druk het daar is bij het bd kantoor met uitbetalen?
:|W :|W
pi_96668608
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 19:21 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

:|W :|W
Wat ben jij lief

grappig trouwens, vandaag echt de helft van de klanten aan de balie die vroegen hoe het zat met de status van hun aanvraag :') Net terwijl ik er wat over op het forum post.

Weet iemand trouwens, mijn hypotheekadviseur heeft een fictieve woz-waarde ingevuld bij mijn belastingaanvraag. De werkelijke woz-waarde is door de gemeente zo'n 50.000 hoger geschat, maar die heb ik net een week binnen. Moet nog wel bezwaar indienen, want de waarde klopt niet. Maar welke gevolgen heeft dit voor de voorlopige aanslag 2010?
pi_96672676
11 februari verstuurd
9 mei een brief met dagtekening 7 mei
nog geen geld ontvangen abn-amro
Bij vlagen zijn we briljant.........
Helaas is het nu wind stil.
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:51:59 #139
344202 chantal2002
belastinggeld 2010
pi_96676146
ik heb het geld vandaag ontvangen met dagtekening 7 mei na lang wachten
pi_96676685
quote:
6s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:10 schreef Nizno het volgende:

[..]

verrek..Dat kan natuurlijk ook nog!! Wauw!! Dat jij dat zomaar bedenkt!
Nou hallo je hoeft niet gelijk zo sarcastisch te gaan doen hoor. Er zijn btw mensen met dommere vragen duh. Maar goed dat zal wel aan domme ik liggen dan
  Milf woensdag 11 mei 2011 @ 23:02:29 #141
16000 nikky
pi_96676835
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:51 schreef chantal2002 het volgende:
ik heb het geld vandaag ontvangen met dagtekening 7 mei na lang wachten
Dus je hebt wel twee-en-een-halve (werk)dag op het geld moeten wachten. Nou!
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:13:18 #142
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_96677524
Laten we het wel lief houden mensen :)
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 11 mei 2011 @ 23:20:48 #143
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_96677947
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 20:58 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Wat ben jij lief

grappig trouwens, vandaag echt de helft van de klanten aan de balie die vroegen hoe het zat met de status van hun aanvraag :') Net terwijl ik er wat over op het forum post.

Weet iemand trouwens, mijn hypotheekadviseur heeft een fictieve woz-waarde ingevuld bij mijn belastingaanvraag. De werkelijke woz-waarde is door de gemeente zo'n 50.000 hoger geschat, maar die heb ik net een week binnen. Moet nog wel bezwaar indienen, want de waarde klopt niet. Maar welke gevolgen heeft dit voor de voorlopige aanslag 2010?
welke datum staat er op deze WOZwaarde-brief?
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:26:14 #144
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_96678282
quote:
6s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:20 schreef Nizno het volgende:

[..]

welke peildatum staat er op deze WOZwaarde-brief?
De verkeerde voor de aangifte van 2010. ;)
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_96683827
7 mei dagtekening, zojuist binnen :)
pi_96683943
hier ook geld binnen, dagtekening 7 mei
pi_96684148
Hier helaas nog niets met dagtekening 7 mei. We wachten "geduldig" af. ;-)
pi_96684639
quote:
De verkeerde voor de aangifte van 2010
Oh wacht, die weet ik! Je moet op 1 januari op dat adres wonen he? En 1 januari 2010 woonde ik er nog niet. Dus geldt de woz voor 2010 niet voor mij? Pas volgend jaar?
Maakt de fictieve woz dan niet uit? (niet dat ik straks de helft mag terugbetalen namelijk)

De woz heb ik pas gekregen met dagtekening 29 april
pi_96684755
Eergisteren brief met dagtekening 11 mei, vandaag 't geld binnen.

1600 euro shoppingmoney jeeeej :D
pi_96684933
10 mei brief binnen met dagtekening 13 mei. nog geen geld binnen ( abn )
Iemand wel al geld binnen met dagtekening 13 mei?
pi_96684959
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:18 schreef DutchieBre het volgende:
Same here...
  donderdag 12 mei 2011 @ 08:59:04 #152
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_96685241
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 08:22 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Oh wacht, die weet ik! Je moet op 1 januari op dat adres wonen he? En 1 januari 2010 woonde ik er nog niet. Dus geldt de woz voor 2010 niet voor mij? Pas volgend jaar?
Maakt de fictieve woz dan niet uit? (niet dat ik straks de helft mag terugbetalen namelijk)

De woz heb ik pas gekregen met dagtekening 29 april
Neuh. Het gaat er niet om of je er op 1 januari woonde of niet. Het gaat om de waarde op de juiste peildatum. Dus 1 januari 2008, 1 januari 2009, 1 januari 2010, 1 januari 2011. Het eigenwoningforfait wordt dan tijdsevenredig berekend.
Dus welke peildatum staat op op het ontvangen aanslagbiljet? Is dat wel de goede voor je aangifte van 2010?
pi_96685429
Schriftelijk aangifte gedaan 1 februari, brief dagtekening 11 mei, geld op ING vandaag *O* *O*
pi_96685544
Gek genoeg staat er toestandspeildatum 1 januari 2009, maar toen lag er niets meer dan een kale vlakte en was er nog niets mijn eigendom (april 2010 pas)
  donderdag 12 mei 2011 @ 09:27:35 #155
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_96685872
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 09:15 schreef Cassandra87 het volgende:
Gek genoeg staat er toestandspeildatum 1 januari 2009, maar toen lag er niets meer dan een kale vlakte en was er nog niets mijn eigendom (april 2010 pas)
Nogmaals: of het je eigendom is of niet, maakt geen verschil.
En bij een grote waardeverandering (dus het bouwen van een huis op een kale vlakte) wordt de waarde bepaald na gereedkomen van de bouw.
  donderdag 12 mei 2011 @ 09:27:37 #156
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_96685874
Dagtekening op mijn brief is 12 mei, dat is vandaag dus ben benieuwd :P
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_96686000
3maart aangifte brief met dagtekening 12 mei vanmorgen geld binnen op ing
pi_96686194
Ok, helder. Maar die telde dus niet voor belastingjaar 2010 of wel?
pi_96686218
Eind januari ingestuurd, geen brief nog.
Had van de week even gebelt over de status. Nog in behandeling dus ja afwachten dan ;) Ik weet iig dat het goed is en het komt vanzelf wel. Heeft tog geen zin om meerdere keren te bellen lol.

Had het idee dat het wel ergens in juni binnenkomt. Vorig jaar had het ik al begin mei maar ik ga me daar nie aan vast houden.
pi_96686253
dagtekening 13 mei, nog geen geld ING
ingestuurd 1ste week van maart
  Licht Ontvlambaar donderdag 12 mei 2011 @ 09:42:07 #161
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_96686286
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 09:27 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Nogmaals: of het je eigendom is of niet, maakt geen verschil.
En bij een grote waardeverandering (dus het bouwen van een huis op een kale vlakte) wordt de waarde bepaald na gereedkomen van de bouw.
Ik heb het eerste jaar een WOZ gehad gebaseerd op de waarde van de grond. En het jaar erop gebaseerd op de ruwbouw :') Zit pas sinds een paar jaar op een 'echte' WOZ.
pi_96686385
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 09:32 schreef wilma32 het volgende:
3maart aangifte brief met dagtekening 12 mei vanmorgen geld binnen op ing
pi_96686441
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 07:01 schreef visje83 het volgende:
hier ook geld binnen, dagtekening 7 mei
Ik nog steeds niets op mijn ING. Mag ik vragen welke regio je woon ???
pi_96686560
Ik krijg net een mail van belastingen dat de peildatum 1 januari 2009 niet klopt :')
En een verhaal waar ik nog minder van snap.
O+ maar ff gevraagd om t uit te leggen.

Maar even hypothetisch. Stel dat de WOZ waarde wél telt in mijn aangifte 2010. Deze is werkelijk veel hoger geschat dan opgegeven. Werkt dit in mijn voordeel (met een hogere WOZ zou ik meer belasting terug krijgen) of in mijn nadeel (met een hogere WOZ heb ik recht op minder belasting)
  donderdag 12 mei 2011 @ 09:51:24 #165
161098 Luc_Nilis_PSV
PSV Eindhoven
pi_96686562
Dagtekening 7 mei, Rabobank, geld nog niet binnen.

Speciaal voor meandmy3kids: ik woon in Eindhoven.

En daar zal het wel aan liggen... ze kunnen bij BD Eindhoven nog niet eens een vlag goed ophangen laat staan een tijdige uitbetaling doen ;)

[ Bericht 52% gewijzigd door Luc_Nilis_PSV op 12-05-2011 10:06:57 ]
  donderdag 12 mei 2011 @ 10:00:22 #166
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_96686859
Vriendin heeft vandaag d'r geld binnen, dagtekening was ook van vandaag.
pi_96686923
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 09:39 schreef yesgirl het volgende:
Eind januari ingestuurd, geen brief nog.
Had van de week even gebelt over de status. Nog in behandeling dus ja afwachten dan ;) Ik weet iig dat het goed is en het komt vanzelf wel. Heeft tog geen zin om meerdere keren te bellen lol.

Had het idee dat het wel ergens in juni binnenkomt. Vorig jaar had het ik al begin mei maar ik ga me daar nie aan vast houden.
Welk deel van t land woon je
pi_96687202
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:02 schreef Bold het volgende:

[..]

Welk deel van t land woon je
Noord Holland in haarlemmermeer
Hoezo denk je dan dat dat verschil uitmaakt? Ik denk dat echt random is. Misschien dat er wel connectie is met bedragen. Dat kleinere bedragen tot pakweg 2000 eerder uitbetaald worden dan bedragen erboven? Overigens zal ook wel aan liggen of er nog bedragen open stonden die ze dan kunnen verekenen ermee.

Voor 1 juli is het tog? najah dan hebben we nog even en derest heeft het dan verdomde vroeg gehad ;)
pi_96687357
Dagtekening 7 Mei, Bank ING! Het bedrag is net bijgeschreven! .... nu netjes een gedeeltje op de spaarrek en een klein gedeelte voor een middagje shoppen!
  donderdag 12 mei 2011 @ 10:22:04 #170
344380 mookie23
leef en laten leven!
pi_96687680
Misschien een idee voor de mensen die het al hebben gehad om te laten weten waar je vandaan komt!!
pi_96687814
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:22 schreef mookie23 het volgende:
Misschien een idee voor de mensen die het al hebben gehad om te laten weten waar je vandaan komt!!
Belastingdienst/Zuidwest/kantoor Goes.
pi_96688463
Heb zonet gebeld voor informatie over de dagtekening.
Bij mij was de dagtekening 13 mei ( morgen ) dan word het overgemaakt.
Maar omdat er veel betalingen dan zijn kan het ook die week daarop komen.
Maximaal 10 werkdagen kunnen er tussen zitten.
Mensen die wel al geld binnen hebben van dagtekening 13 mei??
pi_96688566
Eind maart ingediend, nog niks binnen, geen brief of geld :)
  donderdag 12 mei 2011 @ 10:44:28 #174
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_96688623
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:42 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Eind maart ingediend, nog niks binnen, geen brief of geld :)
Ik half maart, ook nog niks.

BD Rotterdam, maar in hoeverre is dat van toepassing :?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_96688642
Rotterdam. Brief met dagtekening is trouwens bezorgd door SANDD
  donderdag 12 mei 2011 @ 10:47:17 #176
344380 mookie23
leef en laten leven!
pi_96688716
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:44 schreef Caland het volgende:

[..]

Omdat er veel mensen al wel een brief hebben gehad en geld, kijken waar ze vandaan komen, misschien ligt het aan de de stad of streek waar je vandaan komt!
  Licht Ontvlambaar donderdag 12 mei 2011 @ 10:52:55 #177
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_96688923
:') ik word echt zo vreselijk baldadig van dit topic :')
  Milf donderdag 12 mei 2011 @ 10:53:54 #178
16000 nikky
pi_96688959
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:52 schreef Sjeen het volgende:
Ik ook! :D

Ik zou bijna een AluHoedje opzetten.....
  donderdag 12 mei 2011 @ 10:55:51 #179
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_96689039
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:40 schreef Jeroen1987 het volgende:
Heb zonet gebeld voor informatie over de dagtekening.
Bij mij was de dagtekening 13 mei ( morgen ) dan word het overgemaakt.
Maar omdat er veel betalingen dan zijn kan het ook die week daarop komen.
Maximaal 10 werkdagen kunnen er tussen zitten.
Mensen die wel al geld binnen hebben van dagtekening 13 mei??
Nee, maar het is dan ook nog 12 mei.
  donderdag 12 mei 2011 @ 10:56:12 #180
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_96689057
quote:
Ik ook :@ Bij sommige reacties jeuken mijn handen :@
pi_96689087
Klopt maar een aantal pagina's terug zijn al mensen die wel het hadden vandaar de vraag;)

Maar ik wacht geduldig af maar wel bijna 6500 euro:P

Altijd lekker dan he
  donderdag 12 mei 2011 @ 10:58:55 #182
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_96689156
quote:
:D
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_96689188
Zo das niet verkeerd!

Ik ben ook wel een beetje ongeduldig hoor :@
Ik wil O+ lekker luxe mee uit eten nemen en een dagje weg, heb ik écht zin in :P Met dat mooie weer

Maar goed, of ik nu over iets meer dan een week vakantiegeld krijg of mijn belasting aangifte :+
pi_96690026
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:44 schreef Caland het volgende:

[..]

Hier in Apeldoorn, weet ook niet waarom het van toepassing is. ING trouwens
pi_96690067
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:59 schreef Cassandra87 het volgende:
Zo das niet verkeerd!

Ik ben ook wel een beetje ongeduldig hoor :@
Ik wil O+ lekker luxe mee uit eten nemen en een dagje weg, heb ik écht zin in :P Met dat mooie weer

Maar goed, of ik nu over iets meer dan een week vakantiegeld krijg of mijn belasting aangifte :+
Ja ik ook vakantiegeld en belastingteruggave. En dan krijg ik nog iets later teruggave van 2009. Die heb ik laatst nog even ingevuld. Kreeg ik ook nog geld van terug! Good times!
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 12 mei 2011 @ 11:26:09 #186
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_96690388
quote:
Daar snap ik niets van!
Doe eens serieus mee met een serieus onderwerp. Elke keer dat off-topic geklets daar wordt niemand wijzer van!!
  Licht Ontvlambaar donderdag 12 mei 2011 @ 11:32:28 #187
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_96690644
quote:
18s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:26 schreef Nizno het volgende:

[..]

Daar snap ik niets van!
Doe eens serieus mee met een serieus onderwerp. Elke keer dat off-topic geklets daar wordt niemand wijzer van!!
[serieus doet]
Ik woon in Limburg, dus ik ga ervanuit dat ik pas in juni bericht krijg. En omdat ik in het zuiden zit, bijna tegen België, denk ik ergens eind juni :Y
[/serieus doet]
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:37:26 #188
161098 Luc_Nilis_PSV
PSV Eindhoven
pi_96690847
quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:32 schreef Sjeen het volgende:

[..]

[serieus doet]
Ik woon in Limburg, dus ik ga ervanuit dat ik pas in juni bericht krijg. En omdat ik in het zuiden zit, bijna tegen België, denk ik ergens eind juni :Y
[/serieus doet]
Schandalig dat ook Limburgers recht hebben op een belastingteruggave :@
pi_96690872
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:37 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:

[..]

qft
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar donderdag 12 mei 2011 @ 11:39:26 #190
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_96690943
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:37 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:

[..]

Alleen als er iets overblijft he ;)
pi_96691014
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 09:47 schreef meandmy3kids het volgende:

[..]

Ik nog steeds niets op mijn ING. Mag ik vragen welke regio je woon ???
gelderland
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:54:43 #192
344380 mookie23
leef en laten leven!
pi_96691521
nog mensen uit rotje knor en omgeving al brief gehad??? en/of geld???
pi_96691569
Aangifte gedaan in februari, op 6 mei brief met dagtekening 7 mei ontvangen.
Ik woon in regio Rotterdam (denk overigens dat regio's er geen ruk mee te maken hebben) en zit bij de ING.
Nog niets ontvangen maar daar ze 5 werkdagen erover doen om het geld van hut naar her over te maken denk ik dat het morgen er wel zal zijn.
Mijn ervaring met ING is dat ze alleen 's ochtends stortten (afschrijven gaat wel heel de dag door o. O).
I'm not your type; I'm not inflatable..
pi_96691575
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:54 schreef mookie23 het volgende:
Nee, rotjeknor geeft alles dit jaar aan een goed doel.
Ja doei.
pi_96691588
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:55 schreef Masuhujo het volgende:
Aangifte gedaan in februari, op 6 mei brief met dagtekening 7 mei ontvangen.
Ik woon in regio Rotterdam (denk overigens dat regio's er geen ruk mee te maken hebben) en zit bij de ING.
Nog niets ontvangen maar daar ze 5 werkdagen erover doen om het geld van hut naar her over te maken denk ik dat het morgen er wel zal zijn.
Mijn ervaring met ING is dat ze alleen 's ochtends stortten (afschrijven gaat wel heel de dag door o. O).
ING stort hele dag door :)
Ja doei.
pi_96691609
en ik heb dus nog steeds geen brief, geld staat al bijna een week op m'n rekening :')!
Ja doei.
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:57:26 #197
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_96691643
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
en ik heb dus nog steeds geen brief, geld staat al bijna een week op m'n rekening :')!
Vorige week gebeld, toezegging gehad dat er een brief onderweg was met dagtekening 7 mei, tot op heden geen brief én geen geld....
pi_96691687
ik heb dan ook niet gebeld, ze houden van me daar O+
Ja doei.
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:58:50 #199
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_96691702
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ING stort hele dag door :)
ja die idd wel.. abn amro doet pas achterlijk houden het veels te lang vast :{
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_96691739
Zit al m'n hele leven bij Postbank/ING, ben erg tevreden.
Heb wel een half jaar bij de ABN gewerkt en hun beleid heeft me alleen al aangespoord om daar nooit een rekening te openen :+ Wellicht had ik dat ook gedacht als ik bij de ING had gewerkt, maar ik blijf lekker in de waan dat ze daar wel redelijke eisen aan hun personeel stellen :')! :P
Ja doei.
pi_96692013
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:54 schreef mookie23 het volgende:
Nou R kerk, en ja wel brief nog geen money dus
pi_96692273
Zit mijn hele leven bij ING en heb nog nooit na 0900 uur geld gestort gekregen. Dus heb ik zonet even gebeld (naar de ING dus om te vragen hoe vaak ze nu exact stortten)
Antwoord was: 4x per dag. Spoed en particuliere stortingen zo goed als direct met een enkele bank als uitzondering, dat duurt dan een dag (of2).
Ze kon me ook vertellen dat ik niet hoefde te rekenen op een middagstorting van de BD.
I'm not your type; I'm not inflatable..
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:22:37 #203
207863 Obama
Barack Hussein
pi_96692575
Ik heb laatst (vorige week) voor het eerst aangifte gedaan over het jaar 2009 en 2010, ik moet waarschijnlijk nog ff wachten :9~ .
pi_96692677
FF de belastingtelefoon gebeld en nee, niet om de status te weten ,maar om te vragen of als je samen (fiscaal partners) aangifte doet. Dan ook tezamen behandeld en bericht krijg.Dat blijkt dus apart tegaan tenzij er inkomsten onderling verdeeld kunnen worden.
p.s. mijn vrouw dagtekening 7 mei en ik 20 mei.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 12 mei 2011 @ 12:29:16 #205
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_96692792
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 12:26 schreef quintes36 het volgende:
FF de belastingtelefoon gebeld en nee, niet om de status te weten ,maar om te vragen of als je samen (fiscaal partners) aangifte doet. Dan ook tezamen behandeld en bericht krijg.Dat blijkt dus apart tegaan tenzij er inkomsten onderling verdeeld kunnen worden.
p.s. mijn vrouw dagtekening 7 mei en ik 20 mei.
Je hebt dan ook gewoon 2 verschillends BSNs en aangezien alles ad random verwerkt wordt kijken ze ook niet naar gehuwde of anderweegs gekoppelde BSNs.
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:33:55 #206
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_96692934
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:59 schreef Cassandra87 het volgende:

:@ Herkenbaar
pi_96692938
Je hebt dan ook gewoon 2 verschillends BSNs en aangezien alles ad random verwerkt wordt kijken ze ook niet naar gehuwde of anderweegs gekoppelde BSNs.

Klopt, ik heb in het verleden toen ik eigen ondernemer was, een listige boekhouder gehad die mijn aangifte niet ingeleverd had.Ik kreeg in 1 week 3 aanslagen van totaal 25000 gulden door mijn brievenbus.Heb toen een hoop gesprekken gehad met de BD en een andere accountant in de arm moeten nemen.Kwam er gelukkig goed vanaf met zelfs een teruggave.Dus daarom check ik het maar even liever.
  Milf donderdag 12 mei 2011 @ 12:54:20 #208
16000 nikky
pi_96693682
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 12:14 schreef Masuhujo het volgende:
Zit mijn hele leven bij ING en heb nog nooit na 0900 uur geld gestort gekregen. Dus heb ik zonet even gebeld (naar de ING dus om te vragen hoe vaak ze nu exact stortten)
Antwoord was: 4x per dag. Spoed en particuliere stortingen zo goed als direct met een enkele bank als uitzondering, dat duurt dan een dag (of2).
Ze kon me ook vertellen dat ik niet hoefde te rekenen op een middagstorting van de BD.
Vanuit de bank dan zeker?

ABN ontvang ik mijn toeslagen smorgens én smiddags.
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:02:38 #209
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_96693996
Ow yeah, zojuist een SMSje van ABN :)

quote:
ABN AMRO: Op uw rekening eindigend op ***** is een bedrag van 1.827,00 bijgeschreven
pi_96694134
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:02 schreef RD4 het volgende:
Ow yeah, zojuist een SMSje van ABN :)

[..]

Welke dagtekening?
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:10:57 #211
344202 chantal2002
belastinggeld 2010
pi_96694283
ik ook zojuist een smsje ontvangen van de rabobank
had gisteren ook geld ontvangen over het jaar 2009
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:17:34 #212
161098 Luc_Nilis_PSV
PSV Eindhoven
pi_96694501
Zojuist ontvangen.
pi_96694526
10 mei brief ontvangen met dagtekening 11 mei. Vandaag het geld gestort gekregen (ING).

Aangifte ergens in maart gedaan (vooraf ingevuld).
pi_96694541
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:17 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
Zojuist ontvangen.
had je al een brief ontvangen dan
ik heb 10 januari alles ingevuld maar nog geen brief en nog geen centjes
krijg 5000 euro zit er met smart op te wachten
  Licht Ontvlambaar donderdag 12 mei 2011 @ 13:24:57 #215
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_96694766
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:07 schreef Caatje1984 het volgende:

[..]

Welke dagtekening?
Lezen *O*

Overigens, er bestaat ook nog zoiets als een voorlopige teruggave, best handig, hoef je niet zo lang met smart te zitten wachten op je centjes :)
pi_96694848
zijn er mensen met dagtekening 18 mei die het geld al binnen hebben?
pi_96694891
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:24 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Lezen *O*

Overigens, er bestaat ook nog zoiets als een voorlopige teruggave, best handig, hoef je niet zo lang met smart te zitten wachten op je centjes :)
Ik heb een brief ontvangen met dagtekening 12 mei, mensen hebben geld ontvangen en ik ben benieuwd welke dagtekening.......
VT heb ik ook net als de meesten volgens mij.
pi_96694903
zijn er mensen met dagtekening 13 mei die het al binnen hebben?

Maar denk als ze het binnen hebben hier niet meer kijken zitten vast al het geld uit te geven! haha
  Licht Ontvlambaar donderdag 12 mei 2011 @ 13:30:29 #219
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_96694958
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:28 schreef Caatje1984 het volgende:

[..]

Ik heb een brief ontvangen met dagtekening 12 mei, mensen hebben geld ontvangen en ik ben benieuwd welke dagtekening.......
VT heb ik ook net als de meesten volgens mij.
Als je nu even de moeite had genomen om terug te lezen, dan had je de post van RD4 gezien waarin hij aangeeft dat de dagtekening 7 mei is :*

En ik doelde verder op de persoon boven mij, die met smart op 5000 euro zit te wachten.
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:30:31 #220
280236 sersouh
Happy newyear
pi_96694959
Heb net de B.D. gebeld met een vraagje over motorrijvoertuigbelasting.
Tussen neus en lippen door gevraagd of ze mijn aangifte ontvangen hadden die ik in Januari had op gestuurd. Menneer kon mij vertellen dat ik de dag tekening 26 Mei is...
Dat is over 2 weken... Wat in houdt dat hij al berekend is... Waarom zouden ze hem dan 2 weken langer vasthouden? Ik wacht totaal niet op dat geld.. Maar die 5400 euro is natuurlijk wel lekker maar is toch raar dat ze nu al weten dat ik over 2 weken een brief kan ontvangen....
pi_96695227
Jammer dat er zoveel negatieve reacties op bijdragen van forummers komen, elkaar afzeiken is helaas een trend geworden in Nederland en helaas ook op dit forum. En dat is NOT DONE!

Behandel elkaar met respect, niet alleen omdat je anoniem kunt schelden en blaten op internet, maar vooral omdat je kennis en ervaringen kunt delen én er derhalve iets van kunt opsteken.
Dat is althans de reden dat ik dit topic volg.

Gelukkig lees ik ook dat steeds meer mensen melden dat zij inmiddels wel hun brief én geld hebben ontvangen, de BD doet dus goed haar best, het kan geen kwaad om de BD een keer te complimenteren, vergeet niet.......het gaat om miljoenen aangiften!

On-topic weer, ik, arme ik, per 1 maart digitaal verzonden en nog geen brief, geen geld en regio Oost, kantoor Doetinchem.
We wachten geduldig af, wat op zich ook wel weer leuk is, want wat is het dan jippie-de-pippie als je de grote blauwe enveloppe van de BD ineens in je brievenbus aantreft!

Iedereen die zijn/haar centjes binnenheeft, geef het niet in één keer uit, want het is en blijft een voorlopige teruggave en mijn advies is om toch enigzins voorzichtig te zijn met het uitgeven van dit geld. Maar verder neem ik aan cq hoop ik dat iedereen toch wel verantwoordelijk omgaat met het spenderen van je centjes, Nederlanders staan bekend om hun spaardrift, ondanks de schandalig lage spaarrentevergoedingen momenteel zou ik tóch het grootste gedeelte van de teruggave -hangt natuurlijk af van de hoogte van het bedrag- op je spaarrekening zetten.

Veel plezier met je centjes!

En een ieder die net als ik nog GEEN bericht of geld heeft ontvangen, de klok tikt en de BD heeft nog exact 50 dagen om te reageren!
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:40:32 #222
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_96695347
Het is binnen :)
There's no point in living if you can't feel alive
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:46:57 #223
344380 mookie23
leef en laten leven!
pi_96695634
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:37 schreef WarrenBuffet het volgende:
Jammer dat er zoveel negatieve reacties op bijdragen van forummers komen, elkaar afzeiken is helaas een trend geworden in Nederland en helaas ook op dit forum. En dat is NOT DONE!

Behandel elkaar met respect, niet alleen omdat je anoniem kunt schelden en blaten op internet, maar vooral omdat je kennis en ervaringen kunt delen én er derhalve iets van kunt opsteken.
Dat is althans de reden dat ik dit topic volg.

Gelukkig lees ik ook dat steeds meer mensen melden dat zij inmiddels wel hun brief én geld hebben ontvangen, de BD doet dus goed haar best, het kan geen kwaad om de BD een keer te complimenteren, vergeet niet.......het gaat om miljoenen aangiften!

On-topic weer, ik, arme ik, per 1 maart digitaal verzonden en nog geen brief, geen geld en regio Oost, kantoor Doetinchem.
We wachten geduldig af, wat op zich ook wel weer leuk is, want wat is het dan jippie-de-pippie als je de grote blauwe enveloppe van de BD ineens in je brievenbus aantreft!

Iedereen die zijn/haar centjes binnenheeft, geef het niet in één keer uit, want het is en blijft een voorlopige teruggave en mijn advies is om toch enigzins voorzichtig te zijn met het uitgeven van dit geld. Maar verder neem ik aan cq hoop ik dat iedereen toch wel verantwoordelijk omgaat met het spenderen van je centjes, Nederlanders staan bekend om hun spaardrift, ondanks de schandalig lage spaarrentevergoedingen momenteel zou ik tóch het grootste gedeelte van de teruggave -hangt natuurlijk af van de hoogte van het bedrag- op je spaarrekening zetten.

Veel plezier met je centjes!

En een ieder die net als ik nog GEEN bericht of geld heeft ontvangen, de klok tikt en de BD heeft nog exact 50 dagen om te reageren!
Ik geef je groot gelijk. Niet iedereen weet van iets af en we zijn hier om elkaar te helpen....
Volgens mij krijgen er veel een groot bedrag terug!
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:48:28 #224
21467 franske19
Hit the deck!
pi_96695695
1 maart elektronisch aangifte
10 mei blauwe envelop, dagtekening 12 mei
12 mei geld binnen bij ABN

Vlot afgehandeld en nu een leuke nieuwe oven uitzoeken voor de keuken. :D
[i]"The wolves will come again," said Jojen solemnly.[/i] - George R.R. Martin
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:53:41 #225
280236 sersouh
Happy newyear
pi_96695909
Tussen neus en lippen door gevraagd of ze mijn aangifte ontvangen hadden die ik in Januari had op gestuurd. Menneer kon mij vertellen dat de dag tekening 26 Mei is...
Dat is over 2 weken... Wat in houdt dat hij al berekend is... Waarom zouden ze hem dan 2 weken langer vasthouden? Ik wacht totaal niet op dat geld.. Maar die 5400 euro is natuurlijk wel lekker maar is toch raar dat ze nu al weten dat ik over 2 weken een brief kan ontvangen...

dat is toch raar??

[ Bericht 0% gewijzigd door sersouh op 12-05-2011 14:02:52 ]
pi_96696108
We kraken niemand af en reageren normaal. Maar als iemand 10x vraagt waarom zijn aanvraag nog in behandeling staat en er is al 10x hetzelfde antwoord gegeven (en ook nog een reactie, oh dankje, dan weet ik dat ook weer. En tóch weer vragen) Ja dan snap ik de baldadige reacties.

Ik vermoed overigens dat ze iedereen opdelen in plukjes. Het streven is de eerste 100 voor 7 mei, volgende 100 voor 8 mei etcetera, en dat ze daarom weten welke dagtekening erop staat. Verklaart ook waarom sommige mensen hun brief eerder dan de dagtekening krijgen, dan is dat stapeltje netjes voor de streefdatum afgehandeld.
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:59:33 #227
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_96696150
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:07 schreef Caatje1984 het volgende:

[..]

Welke dagtekening?
7 Mei
pi_96696544
Mijn geld is binnen *O* ..... dagtekening 12mei en regio arnhem/nijmegen.
Iedereen sterkte met wachten en veel plezier met het uitgeven/sparen van het geld.
pi_96696607
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:08 schreef Caatje1984 het volgende:
Mijn geld is binnen *O* ..... dagtekening 12mei en regio arnhem/nijmegen.
Iedereen sterkte met wachten en veel plezier met het uitgeven/sparen van het geld.
wanneer aangifte opgestuurd?
pi_96696643
1 maart.
pi_96697141
dagtekening 7 mei geld net binnen 13.00 uur via de rabobank
hier dagtekening 7 mei nog geen geld rabo
pi_96697454
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:20 schreef puk85 het volgende:
dagtekening 7 mei geld net binnen 13.00 uur via de rabobank
Same here! Jippie
pi_96697918
pfffffffff en hier nog steeds niet dagtekening 7 mei nou morgen maar afwachten en maandag dan bellen. Krijg namelijk steeds meer het vermoeden dat het ergens fout is gegaan
pi_96698129
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:38 schreef meandmy3kids het volgende:
pfffffffff en hier nog steeds niet dagtekening 7 mei nou morgen maar afwachten en maandag dan bellen. Krijg namelijk steeds meer het vermoeden dat het ergens fout is gegaan
Dat zou kunnen, maar je dagtekening was zaterdag 7 mei en uitbetaling vindt plaats binnen
5 WERKDAGEN, dus gerekend vanaf maandag 9 mei heeft de BD tijd tot en met vrijdag 13 mei,
TENZIJ je bankrekeningnummer niet bekend was bij de BD ten tijde van het versturen van de aangifte.

Ik gok dat je morgen je geld hebt, zoniet, dan hoop ik het voor je ;)
pi_96698315
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:43 schreef WarrenBuffet het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, maar je dagtekening was zaterdag 7 mei en uitbetaling vindt plaats binnen
5 WERKDAGEN, dus gerekend vanaf maandag 9 mei heeft de BD tijd tot en met vrijdag 13 mei,
TENZIJ je bankrekeningnummer niet bekend was bij de BD ten tijde van het versturen van de aangifte.

Ik gok dat je morgen je geld hebt, zoniet, dan hoop ik het voor je ;)
Ja ik gok er ook op en hoop het zeker . ergens ga ik er ook vanuit dat het maandag pas erop staat om er op vrijdag ook een hoop banken zijn die niets meer storten. Dan is maandag dus de 5de werkdag. Nou ik zie het wel. Op mijn VT staan wel de juiste bankrekening.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 12 mei 2011 @ 14:50:53 #236
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_96698411
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:30 schreef sersouh het volgende:
Tussen neus en lippen door gevraagd of ze mijn aangifte ontvangen hadden die ik in Januari had op gestuurd. Menneer kon mij vertellen dat ik de dag tekening 26 Mei is...
Dat is over 2 weken... Wat in houdt dat hij al berekend is... Waarom zouden ze hem dan 2 weken langer vasthouden? Ik wacht totaal niet op dat geld.. Maar die 5400 euro is natuurlijk wel lekker maar is toch raar dat ze nu al weten dat ik over 2 weken een brief kan ontvangen....
Omdat ze werken met betaalbatches en geen duizenden in 1 keer uitvoeren. Zeker niet rondom de toeslagen en HRA's.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 12 mei 2011 @ 14:52:52 #237
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_96698505
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:48 schreef meandmy3kids het volgende:

[..]

Ja ik gok er ook op en hoop het zeker . ergens ga ik er ook vanuit dat het maandag pas erop staat om er op vrijdag ook een hoop banken zijn die niets meer storten. Dan is maandag dus de 5de werkdag. Nou ik zie het wel. Op mijn VT staan wel de juiste bankrekening.
zegt niets dat de VT op de juiste staat. Je kan namelijk bij je aangifte zelf een rekeningnummer invullen.
pi_96698545
quote:
6s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:52 schreef Nizno het volgende:

[..]

zegt niets dat de VT op de juiste staat. Je kan namelijk bij je aangifte zelf een rekeningnummer invullen.
ja en die op mijn VT komt overheen met die van mijn aangifte dat heb ik voor de veiligheid even na gekeken
pi_96700175
3 maart aangifte gedaan, dagtekening 20 mei. Geen brief, geen geld
pi_96700303
zaterdag brief ontvangen dagtekening 7 mei, vandaag op mijn ing geld ontvangen:D
pi_96702394
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:33 schreef Raifu het volgende:
3 maart aangifte gedaan, dagtekening 20 mei. Geen brief, geen geld
hoe weet je je dagtekening zonder brief?
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:48:39 #242
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_96703627
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:23 schreef zkadrouch het volgende:

[..]

hoe weet je je dagtekening zonder brief?
Door te bellen?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_96704680
Mmm, het is een week later en ik heb mijn brief al wel ,maar mijn partner niet. Is dat normaal? Het is een gezamenlijke aangifte op 1 huisadres.
  donderdag 12 mei 2011 @ 17:25:12 #244
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_96705105
Ja, elke aangifte wordt apart bekeken.
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
pi_96705707
Deze site maakt je wel onrustig hoor!
Maar na het forum door te hebben gescrolled was ik toch wel
heel erg gemotiveerd om de belastingdienst maar is te bellen.
Verteld Mevrouw van de belastingdienst dat mijn digitale aangifte
niet is aangekomen. Terwijl ik drie a4tjes in me hand heb die
zeggen dat ik dat wel heb gedaan :? Wat denken jullie had
Mevrouw gewoon geen zin in de zoveelste beller of kan ik maar
beter die blaadjes weggooien en nieuwe aangifte doen?
  donderdag 12 mei 2011 @ 17:43:42 #246
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_96705772
Ik hoop dat eerste.
pi_96706255
Doet dat programma het weer niet op deze computer :'(
Leuker kunnen we het niet maken, me blote billuh ja!
pi_96706376
quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:25 schreef GlowMouse het volgende:
Ja, elke aangifte wordt apart bekeken.
Ze weten in ons geval wel de aangifte waar niks voor terugkomt als 1e te behandelen.

Ik moet ze toch morgen even bellen om mijn wegenbelasting per maand te gaan betalen via automatische incasso, informeer ik gelijk wel even waar die van mijn vrouw blijft.

Ze weten me trouwens wel snel boetes te sturen omdat ik weer eens de wegenbelasting vergeten was, dan heb je echt binnen een week een boete van ze... die energie mogen ze steken in het verwerken van de aangiftes wat mij betreft :P
pi_96707174
Sorry ik kan het algemene vragentopic van belastingaangifte niet meer vinden?
Ik heb inmiddels duidelijkheid van de gemeente. Ik moet voor de aangifte 2010 de woz-waarde van 2009 hebben. De woz-waarde van peildatum 2009 is ruim een ton lager dan wat ik heb ingevuld (met hulp van mijn hypotheekadviseur :+)
Welke gevolgen heeft dit nu voor mijn aanslag? Ik vind het een beetje jammer als ik mij rijk zou rekenen op basis van een aanslag die verkeerd is ingevuld en dat ik werkelijk nergens recht op heb
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 12 mei 2011 @ 18:37:43 #250
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_96707786
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 18:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Sorry ik kan het algemene vragentopic van belastingaangifte niet meer vinden?
Ik heb inmiddels duidelijkheid van de gemeente. Ik moet voor de aangifte 2010 de woz-waarde van 2009 hebben. De woz-waarde van peildatum 2009 is ruim een ton lager dan wat ik heb ingevuld (met hulp van mijn hypotheekadviseur :+)
Welke gevolgen heeft dit nu voor mijn aanslag? Ik vind het een beetje jammer als ik mij rijk zou rekenen op basis van een aanslag die verkeerd is ingevuld en dat ik werkelijk nergens recht op heb
wat je het beste kan doen is het opnieuw invullen van de aangifte, programma downloaden en invullen. Als het goed is heb je wel een uitdraai van de andere ingevulde dingen dus dan is het een kwestie van overtikken van de andere dingen.
Opnieuw verzenden en je ziet ook meteen hoeveel verschil het maakt.
pi_96707903
dat bedacht ik me net ook :D
Kan ze alleen niet vinden zo snel.. Stomme verhuizing..
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 12 mei 2011 @ 18:43:56 #252
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_96708045
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 18:40 schreef Cassandra87 het volgende:
dat bedacht ik me net ook :D
Kan ze alleen niet vinden zo snel.. Stomme verhuizing..
verhuis dan ook niet! DJU dan had je dit gedoe sowieso niet gehad!!! ;)
pi_96708310
:P
Maar ook geen belastinggeld.
Ach.. Goede reden om de woning van onder tot boven op te ruimen. Mijn vriend zegt elke keer, DIRECT je papieren opruimen. Ja ik heb t geweten.. Ga t nu ook direct doen. Enige nadeel is dat ik hoop dat ik zijn administratie niet door de war gooi
  Milf donderdag 12 mei 2011 @ 18:57:01 #254
16000 nikky
pi_96708622
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:53 schreef sersouh het volgende:
Tussen neus en lippen door gevraagd of ze mijn aangifte ontvangen hadden die ik in Januari had op gestuurd. Menneer kon mij vertellen dat de dag tekening 26 Mei is...
Dat is over 2 weken... Wat in houdt dat hij al berekend is... Waarom zouden ze hem dan 2 weken langer vasthouden? Ik wacht totaal niet op dat geld.. Maar die 5400 euro is natuurlijk wel lekker maar is toch raar dat ze nu al weten dat ik over 2 weken een brief kan ontvangen...

dat is toch raar??
Nee ze gaan 7 miljoen voorlopige aanslagen ineens versturen.

A) Dat kunnen de postbedrijven niet aan
B) De opdracht is te groot om ineens te kunnen versturen/verwerken ( betalingsopdracht )
B) Iedereen belt dan op hetzelfde moment met vragen

Dus dit wordt in plukken gedaan.
  donderdag 12 mei 2011 @ 19:20:22 #255
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_96709808
Hier ook nog niks!!! -O-

Ingevuld in Maart, nog geen brief en niks op rekening.
"Thats how we roll in the Shire!"
  donderdag 12 mei 2011 @ 19:31:39 #256
234076 DjangoReinhardt
Quintete du Hot Club de France
pi_96710480
Geld is binnen.
It Don't Mean a Thing (If It Ain't Got That Swing)
  donderdag 12 mei 2011 @ 20:21:27 #257
207799 Cail
blablablabla
pi_96713470
3 maart aangifte verstuurd
11 mei brief met dagtekening 13mei (¤2160 dit bedrag word aan u uitbetaald)

Echter geen rekeningnummer vermeld wat er de vorige jaren altijd opstond. Even gebeld met de BD en deze gevraagd of mijn rekeningnummer bekend is. Doorverbonden naar afdeling betalingen. De man vertelde dat mijn aangifte bij het regio kantoor ligt en het regio kantoor deze nu in behandeling heeft. Er was igg niet tot betaling overgegaan. Strange, gezien het feit dat ik de BD 0 verschuldigd ben. Nu word ik binnen 2werkdagen teruggebeld want de man van de BD kon niet zien wat de reden was.......

Daar gaat mijn positieve instelling over de BD lol
pi_96713659
Volgens mij heb ik mij voor niks druk gemaakt. Ik heb mijn aangifte gedaan op 19 maart, nadat de vooraf ingevulde gegevens beschikbaar waren. Ik kan mijn papieren nog niet vinden maar als ik nu opnieuw download, wordt de woz-waarde correct ingevuld. Lijkt mij stug dat die waarde vorige keer anders was?
*O* Scheelt mij weer wat stress.
pi_96713884
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:37 schreef WarrenBuffet het volgende:
...
...
Ik weet dat ik de aangifte correct heb gedaan dus ik geef al het geld a.s. zaterdag alweer uit aan de man die onze achtertuin komt bestraten.

Onverantwoordelijk he! :s)
pi_96713988
quote:
0s.gif [b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1649682/3/100#96695227]

Ik zet de helft apart, de andere helft geef ik uit. Kan me niet voorstellen dat ik meer dan de helft moet terugbetalen :+
pi_96714453
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 19:20 schreef Giester het volgende:
Hier ook nog niks!!! -O-

Ingevuld in Maart, nog geen brief en niks op rekening.
Dat :(.
pi_96718972
Ik heb afgelopen nacht gedroomd over de belastingdienst. Ik moest ¤ 999,00 over 2009 terugbetalen.

Ja, ik droom raar en dit was geen leuke droom :')
pi_96719081
Trouwens: het lijkt er een beetje op dat de mensen die vroeg aangifte hebben gedaan, ook het eerst hun voorlopige aanslag in de bus krijgen. Het doel is toch patroonherkenning hier :P ?

Wel jammer, ik heb het op 31 maart ingestuurd.
pi_96719509
Eerste keer dat ik geld terug verwacht, voor wanneer moeten ze het overmaken? Is dat bekend?
Noot noot.
pi_96720851
quote:
19s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
Eerste keer dat ik geld terug verwacht, voor wanneer moeten ze het overmaken? Is dat bekend?
Pffffff, tis ook erg moeilijk zo'n eerste keer. Ik zou zeggen ga naar de site van de BD, daar zou het vast en zeker wel staan. En als dat té veel moeite is blader je dit forum eens door. Ik denk dat nog geen 10 keer is opgeschreven.
pi_96721330
Wel de brief ontvangen waarin staat dat het komt een paar dagen geleden, natuurlijk is de belastingsdienst vaag zoals altijd en heb het geld nog niet ontvangen.
pi_96723940
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:48 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Door te bellen?
Door te bellen ja
pi_96724139
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:44 schreef lodiej het volgende:

[..]

Pffffff, tis ook erg moeilijk zo'n eerste keer. Ik zou zeggen ga naar de site van de BD, daar zou het vast en zeker wel staan. En als dat té veel moeite is blader je dit forum eens door. Ik denk dat nog geen 10 keer is opgeschreven.
En als je gewoon antwoord geeft kut, was ik er allang achter gekomen.
Noot noot.
pi_96724894
Werkt er hier iemand bij de ING?
  donderdag 12 mei 2011 @ 22:27:21 #270
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_96725315
quote:
11s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:25 schreef aloe_vera het volgende:
Ik heb afgelopen nacht gedroomd over de belastingdienst. Ik moest ¤ 999,00 over 2009 terugbetalen.
slecht geweten?
pi_96726520
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:27 schreef GlowMouse het volgende:

[..]

slecht geweten?
Nee, ik heb niet willens en wetens opgelicht :)
pi_96726599
Het geld... is binnen *O*
pi_96726829
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 12:14 schreef Masuhujo het volgende:
Grappig, wij storten de salarissen altijd in de ochtend, en in de middag van dezelfde dag staat het er altijd netjes op (ik zit zelf bij de ING). Is dus puur toeval :)
  donderdag 12 mei 2011 @ 22:45:00 #274
344380 mookie23
leef en laten leven!
pi_96727023
quote:
19s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
Als je een brief hebt ontvangen van de BD met de dagtekening meestal kun je het dan ook die dag verwachten soms ook niet... dus moet je even je brief afwachten en het bedrag staat er in wat je terug krijgt.. Hoop je hiermee veder komt
pi_96727986
1 maart aangifte
6 mei brief
9 mei geld
Eerst denken, dan typen
  Licht Ontvlambaar donderdag 12 mei 2011 @ 23:07:52 #276
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_96729180
quote:
19s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:16 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ja, zulk gedrag helpt vast... je krijgt je geld voor 1 juli.
pi_96729707
quote:
19s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:16 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Gezelligheid kent geen tijd.
pi_96729756
iemand al bericht ontvangen of een dagtekening gehad voor aangiftes van medio maart?
pi_96730070
Oh, mijn complete lijstje:

17-02 aangifte gedaan
06-05 brief ontvangen met dagtekening van 07-05
12-05 geld gestort (ING)
pi_96731840
Ik werk zelf in een sorteercentrum in Amsterdam.
En vanavond zijn er een heleboel bundels met blauwe enveloppen doorheen gegaan, die morgen bezorgt zullen worden.
Ik hoop zelf dat de mijne er ook bij zit.
Ik heb trouwens hem pas 31 Maart digitaal verzonden dus hij zal nog er wel niet bij zitten denk ik.
pi_96736824
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:47 schreef Zusje1 het volgende:
Ik werk zelf in een sorteercentrum in Amsterdam.
En vanavond zijn er een heleboel bundels met blauwe enveloppen doorheen gegaan, die morgen bezorgt zullen worden.
Ik hoop zelf dat de mijne er ook bij zit.
Ik heb trouwens hem pas 31 Maart digitaal verzonden dus hij zal nog er wel niet bij zitten denk ik.
Kijk,dat is pas informatie! En niet dat constante gek*****r.
pi_96736873
Al 2 weken terug gehad :D
Beneath the gold, bitter steel
  vrijdag 13 mei 2011 @ 07:24:27 #283
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_96736930
11-05-2011 brief gehad, dagtekening 12-05-2011. 12-05-2011 ook het geld gestort gekregen.

Belastingaangifte had ik 28 maart ingediend.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_96736956
En hier nog steeds niets terug ING datum 7 mei . Vandaag maar eens even bellen of ze me iets over de status kunnen vertellen .
  vrijdag 13 mei 2011 @ 07:37:19 #285
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_96737014
yay mijn money is binnen
1 maart ingediend
brief op 10 maart gekregen met dagtekening 13 maart
13 maart geld binnen op ING rekening :)
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  Licht Ontvlambaar vrijdag 13 mei 2011 @ 08:54:43 #286
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_96737939
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 07:37 schreef Killjoy het volgende:
yay mijn money is binnen
1 maart ingediend
brief op 10 maart gekregen met dagtekening 13 maart
13 maart geld binnen op ING rekening :)
Neem nog een kop koffie ;)
pi_96738636
Dagtekening 13 mei brief ontvangen op 10 mei
Nog geen geld maar de dag is nog niet voorbij;)
pi_96739125
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 09:25 schreef Jeroen1987 het volgende:
Dagtekening 13 mei brief ontvangen op 10 mei
Nog geen geld maar de dag is nog niet voorbij;)
hier precies hetzelfde, ga er van uit dat het vandaag gestort wordt ,net als andere jaren
pi_96740732
Ja idd maar voorgaande jaren 3 jaar sowieso kreeg ik de brief tegelijk met het geld!
Maar wachten het maar af des te later je het kan uitgeven;)
pi_96741624
Geen brief, geen centjes

Ik HAAT wachten
Zeker als er bijna 8000 euro deze kant op gaat komen.
Ik heb lang weekend en we willen de tuin gaan aanpakken. Dus ik sta hier te trappelen om te mogen beginnen maja ... Nog even geduld.
pi_96741714
Hier 6500 vandaag de dagtekening en wil ook nog wat halen dus is idd lekker als het snel komt!
Al iemand gekregen met de dagtekening 13 mei en met de abn?
  vrijdag 13 mei 2011 @ 11:52:20 #292
344822 JackMason
Illuminati
pi_96743554
Bold heb jij al een brief gehad?
  vrijdag 13 mei 2011 @ 12:30:41 #293
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_96744996
Vandaag geld ontvangen, brief had dagtekening 12 mei en woon in Z-holland.
pi_96745187
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:52 schreef JackMason het volgende:
Bold heb jij al een brief gehad?
Nee maar heb vandaag toch maar weer gebeld over de status, is nog steeds in behandeling, aangifte gedaan 6 februari
  vrijdag 13 mei 2011 @ 12:45:34 #295
265644 Disavowed
Unplugged
pi_96745667
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:55 schreef Piger het volgende:
1 maart aangifte
6 mei brief
9 mei geld
Over twee weken dan, hopelijk.

17 maart aangifte gedaan :).
pi_96746322
1 maart aangifte, 13 mei brief met dagtekening 17 mei. Geld moet nog komen :).
pi_96746340
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:02 schreef Jeroen1987 het volgende:
Hier 6500 vandaag de dagtekening en wil ook nog wat halen dus is idd lekker als het snel komt!
Al iemand gekregen met de dagtekening 13 mei en met de abn?
yep hier dagtekening 13 mei, ook geld vandaag gekregen, aangifte 1 maart gedaan en brief 10 mei ontvangen.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 13:28:40 #298
344380 mookie23
leef en laten leven!
pi_96747281
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 12:35 schreef Bold het volgende:

[..]

Nee maar heb vandaag toch maar weer gebeld over de status, is nog steeds in behandeling, aangifte gedaan 6 februari
Ik wacht ook nog steeds :S Volgens mij hadden we beter begin maart aangifte kunnen doen. Ik al in Januari aangifte gedaan en nog steeds niks.....
pi_96747300
brief gehad!
Dagtekening 7 mei :') _O- ze lopen wat achter hier bij de post.
Ja doei.
pi_96747315
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
brief gehad!
Dagtekening 7 mei :') _O- ze lopen wat achter hier bij de post.
Geld wel al gehad dan?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')