Ah mooi. Dank jequote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:42 schreef visje83 het volgende:
brief van mijn partner was er donderdag,die van mij vandaag. zelfde dagtekening.
volgend de belastingdienst zelf word het geld rond de datum van de brief overgemaakt, kan max 5dagen verschil in zitten
Ik wil je niet ontmoedigen maar ik dacht zelfs 3 maandenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:21 schreef WarrenBuffet het volgende:
Ik lees heel veel reactie's waarin men zijn of haar bank de schuld geeft omdat het bedrag dat op de dagtekening staat, nog niet is gestort op de bankrekening.
Vergeet svp niet:
- de belastingdienst bepaalt wanneer het geld wordt overgemaakt
- in het weekend vinden er geen betalingsverwerkingen plaats
- betalingen aan verschillende banken onderling worden gereguleerd door de DNB en InterPay
De Rabobank, de ING, de SNS, de ABN-AMRO banken houden je geld met 100% zekerheid NIET vast! Nogmaals, betalingsverkeer staat onder toezicht van de DNB, "gesjoemel met extra lang vasthouden van jouw en mijn centjes" is echt niet aan de orde.
Overigens, nog even een weetje, maak ook NOOIT geld over op vrijdag, maandag wordt het betalingsverkeer pas hervat en de kans is dus erg groot dat het geld dat je vrijdag hebt overgemaakt, pas maandagmiddag of zelfs dinsdag pas op de rekening van bestemming is.
Over oneerlijk gesproken, ik krijg nog geld van de BD van vòòr 2005, dagtekening 15 april 2011, brief ontvangen 5 april 2011 en tot op heden, 10 mei 2011 nog niets ontvangen........duszszsz ik bedoel maar, geduld is een schone zaak-ik meen dat voor dit soort teruggaven de BD 8 weken als uitbetalingstermijn hanteert-
En "Nizno" als EX-BD'er kan vast nog wat meer tipjes van sluiers oplichten als het gaat om uitbetaling van teruggaven met een genoemde dagtekening.
nee ook niet...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:44 schreef chantal2002 het volgende:
heeft jou partner wel al het geld ontvangen?
Is niet zo heel erg, het bedrag is niet erg groot en ik had er helemaal niet meer op gerekend, maar een uiterst vriendelijk heerschap van BD Kantoor Noord belde mij persoonlijk op om mijn verzoek te honoreren met een bepaalde toelichting...welnu, is dat niet ontzettend aardig?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:11 schreef meandmy3kids het volgende:
[..]
Ik wil je niet ontmoedigen maar ik dacht zelfs 3 maanden
Mogen ze ook wel bij mij doen, effe een belletje, is nu al bijna 3 weken in behandeling, is wat mee aan de hand maar wat, dat kan niemand mij vertellen!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:28 schreef WarrenBuffet het volgende:
[..]
Is niet zo heel erg, het bedrag is niet erg groot en ik had er helemaal niet meer op gerekend, maar een uiterst vriendelijk heerschap van BD Kantoor Noord belde mij persoonlijk op om mijn verzoek te honoreren met een bepaalde toelichting...welnu, is dat niet ontzettend aardig?
Zo blijkt maar weer, je mag nooit BD'ers of andere
ambtenaren over één kam scheren, dit was een zeer aangenaam mens die zeer behulpzaam was met deze kwestie en derhalve wacht ik geduldig op deze centjes.
Het gaat in dit specifieke geval NIET om IB, maar een ander soort teruggave.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:35 schreef Bold het volgende:
[..]
Mogen ze ook wel bij mij doen, effe een belletje, is nu al bijna 3 weken in behandeling, is wat mee aan de hand maar wat, dat kan niemand mij vertellen!
Hier hetzelfde, maar dan ING. Ik ben niet erg geduldig aangelegd...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:18 schreef DutchieBre het volgende:
Dagtekening is 7 mei. Vrijdag had ik de brief. Centjes heb ik nog niet. Rabobank
En ook uit Breda toch ? We zouden zo een koppeltje kunnen zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, maar dan ING. Ik ben niet erg geduldig aangelegd...
Ik denk dat mijn vriend dat niet zo leuk zou vinden. Maar inderdaad, we zitten samen in Breda ongeduldig te wezen (vast ook een Bredaas woord).quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:06 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
En ook uit Breda toch ? We zouden zo een koppeltje kunnen zijn.. Wel een zwaar ongeduldig koppeltje dan
Idem voor mijn vrouw hoor. Daarnaast zou mijn zoontje een nieuwe mama niet zo snel waarderen denk ikquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn vriend dat niet zo leuk zou vinden. Maar inderdaad, we zitten samen in Breda ongeduldig te wezen (vast ook een Bredaas woord).
Grappig hahaha woon dan welin ridderkerk maar ben een echte bredaase . Ook erg ongeduldig momenteelquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn vriend dat niet zo leuk zou vinden. Maar inderdaad, we zitten samen in Breda ongeduldig te wezen (vast ook een Bredaas woord).
Mijn dochter is ook gek op haar papaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:14 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Idem voor mijn vrouw hoor. Daarnaast zou mijn zoontje een nieuwe mama niet zo snel waarderen denk ik..
Zelfde hier, maar geld staat er de 10e nog niet op, morgen nog eens kijkenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:23 schreef Printerkabel het volgende:
Vandaag brief binnengehad. Dagtekening van de 13de mei. Weet niet of het geld al op mijn rekening staat.
Lieve Bold,quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:35 schreef Bold het volgende:
[..]
Mogen ze ook wel bij mij doen, effe een belletje, is nu al bijna 3 weken in behandeling, is wat mee aan de hand maar wat, dat kan niemand mij vertellen!
Normaal gesproken komt er een beschikking (aanslag dus) en staat het geld binnen 5 werkdagen op de rekening. In sommige gevallen is dat niet zo.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:21 schreef WarrenBuffet het volgende:
Ik lees heel veel reactie's waarin men zijn of haar bank de schuld geeft omdat het bedrag dat op de dagtekening staat, nog niet is gestort op de bankrekening.
Vergeet svp niet:
- de belastingdienst bepaalt wanneer het geld wordt overgemaakt
- in het weekend vinden er geen betalingsverwerkingen plaats
- betalingen aan verschillende banken onderling worden gereguleerd door de DNB en InterPay
De Rabobank, de ING, de SNS, de ABN-AMRO banken houden je geld met 100% zekerheid NIET vast! Nogmaals, betalingsverkeer staat onder toezicht van de DNB, "gesjoemel met extra lang vasthouden van jouw en mijn centjes" is echt niet aan de orde.
Overigens, nog even een weetje, maak ook NOOIT geld over op vrijdag, maandag wordt het betalingsverkeer pas hervat en de kans is dus erg groot dat het geld dat je vrijdag hebt overgemaakt, pas maandagmiddag of zelfs dinsdag pas op de rekening van bestemming is.
Over oneerlijk gesproken, ik krijg nog geld van de BD van vòòr 2005, dagtekening 15 april 2011, brief ontvangen 5 april 2011 en tot op heden, 10 mei 2011 nog niets ontvangen........duszszsz ik bedoel maar, geduld is een schone zaak-ik meen dat voor dit soort teruggaven de BD 8 weken als uitbetalingstermijn hanteert-
En "Nizno" als EX-BD'er kan vast nog wat meer tipjes van sluiers oplichten als het gaat om uitbetaling van teruggaven met een genoemde dagtekening.
Dan kan je altijd de bank nog bellen als je het niet vertrouwd toch ???quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:24 schreef visje83 het volgende:
er werd hier eerder gezegd dat het niet aan de banken lag dat het geld er nog niet was, nou ik kan jullie vertellen, de belastingdienst heeft het donderdag al naar ons rekeningnummer overgemaakt, maar het is echter niet binnen, dus denk dat het dan toch aan de banken ligt lijkt me dan....
reken daar maar niet op,mensen met dagtekening 7mei hebben het nog niet eens binnen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:37 schreef Serinde het volgende:
Wij hebben geld geleend van mijn schoonouders omdat ze zaterdag de achtertuin komen straten, maar was misschien niet nodig geweest: gisteren de brief met dagtekening 12 mei dus het geld kan nog voor zaterdag binnen zijn
Ik had ook dagtekening 7 mei en die dag nog het geld erop.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:42 schreef visje83 het volgende:
[..]
reken daar maar niet op,mensen met dagtekening 7mei hebben het nog niet eens binnen!
welke bank was dat dan? en het geld op zaterdag erop??quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:49 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik had ook dagtekening 7 mei en die dag nog het geld erop.
klopt het rekeningnummer?quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:24 schreef visje83 het volgende:
er werd hier eerder gezegd dat het niet aan de banken lag dat het geld er nog niet was, nou ik kan jullie vertellen, de belastingdienst heeft het donderdag al naar ons rekeningnummer overgemaakt, maar het is echter niet binnen, dus denk dat het dan toch aan de banken ligt lijkt me dan....
Ze lezen hier mee, denk ik.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:26 schreef chantal2002 het volgende:
ik heb ook nog steeds niks ontvangen begin nu wel ongeduldig te worden want het is al inmiddels woensdag en de dagtekening was 7 mei.ik heb nog nooit zo lang moeten wachten op mijn geld van de belasting
Er stond "misschien" en "kan". Maar dan maar niet, ik raak er niet zo overstuur van als sommigen hierquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:42 schreef visje83 het volgende:
[..]
reken daar maar niet op,mensen met dagtekening 7mei hebben het nog niet eens binnen!
Idemquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:34 schreef mspoez het volgende:
Hier ook dagtekening 7 mei en nog niets op mijn rekening. Helaas.
Correctie BD geeft zelf aan binnen 5 werkdagen, voor de mensen met dagtekening 7 mei, het kan dus ook aankomende maandag nog zijn omdat er vrijdag geen betalingen gedaan worden bij de meeste bankenquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:44 schreef mish het volgende:
Als je dagtekening 7 Mei hebt dan moet je uitgaan van de dagtekening + 10 werkdagen.
Dus voor volgende week vrijdag heb je dan je centjes.
Idem hier, en ik dacht juist dat de ING zo snel wasquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:38 schreef tinoburg het volgende:
dagtekening 7 mei, zaterdag brief al ontvangen. nog niks gezien op mijn ing
Ja en in welke gevallen komt er geen beschikken en blijft hij op behandelen staan dan???quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Lieve Bold,
in behandeling is de term die ze hanteren vanaf moment dat zij hem in het systeem zien dat hij binnen is tot het moment dat er een beschikking staat. Dat is je nu al meerdere malen uitgelegd. Het is niet dat jouw aangifte al 3 weken op het bureau ligt van een ambtenaar die er met zijn oor op ligt en slaapt ofzo.
[..]
Normaal gesproken komt er een beschikking (aanslag dus) en staat het geld binnen 5 werkdagen op de rekening. In sommige gevallen is dat niet zo.
Hierover ga ik echter niet uitweiden omdat ik daar nu geen zin in heb
Correctie op correctie! De belastingdienst hanteert op dit moment 10 werkdagen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:41 schreef meandmy3kids het volgende:
[..]
Correctie BD geeft zelf aan binnen 5 werkdagen, voor de mensen met dagtekening 7 mei, het kan dus ook aankomende maandag nog zijn omdat er vrijdag geen betalingen gedaan worden bij de meeste banken
Ja dat bedoel ik mookie, volgens mij heb je tzelfde met je aangifte als ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:47 schreef mookie23 het volgende:
[..]
Ja en in welke gevallen komt er geen beschikken en blijft hij op behandelen staan dan???
Okee nee dat wist ik idd niet , en klinkt idd erg logisch, vorgaande jaren had ik het ook rond de 17de . Nou we wachten het gewoon af . En sorry dan voor mijn correctiequote:Op woensdag 11 mei 2011 14:04 schreef mish het volgende:
[..]
Correctie op correctie! De belastingdienst hanteert op dit moment 10 werkdagen.
Maar wat het ook is 5 of 10 werkdagen het zal ooit wel eens gestort worden! Het meest logische is volgende week want ieder 15e van de maand is het uitbetaling van hypotheek rente aftrek en de 20e van iedere maand zorgtoeslag. Lijk me wel dat een instelling als de belastingdienst vast uitbetaal data hanteert!?
Aan de banken kan het niet liggen want die mogen sinds 2009 geen geld meer vasthouden.
Mocht dat het geval zijn (lijkt me sterk, maar goed...) , dan moet je na 1 juli maar eens aan de bel trekken...quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:47 schreef mookie23 het volgende:
[..]
Ja en in welke gevallen komt er geen beschikken en blijft hij op behandelen staan dan???
Ik wist het ook niet maar moest vanmorgen ff een wijziging doorgeven en toen ff tussen neus en lip door gevraagt waar mijn centjes bleven... bah 10 werkdagen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:07 schreef meandmy3kids het volgende:
[..]
Okee nee dat wist ik idd niet , en klinkt idd erg logisch, vorgaande jaren had ik het ook rond de 17de . Nou we wachten het gewoon af . En sorry dan voor mijn correctie
Ja klopt mijne staat ookal 3 weken op behandeling :Squote:Op woensdag 11 mei 2011 14:07 schreef Bold het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik mookie, volgens mij heb je tzelfde met je aangifte als ik
quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:15 schreef Caland het volgende:
Sommige mensen zijn echt nog te dom om te poepen
Ja het kan ook zo zijn dat ze je vergeten, want volgens sommige is het computer gestuurd en komt er geen mens aan te pasquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat is toch al 30 keer uitgelegd?
En je krijgt áltijd een beschikking.
Volgens mij slaat 'in sommige gevallen niet' op een betaling binnen een x-aantal werkdagen.
Sommige weten niet alles over BD dan andere en daarvoor is dit topic toch om er over te vragen???quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:15 schreef Caland het volgende:
Sommige mensen zijn echt nog te dom om te poepen
Klopt. En daar wordt dan ook altijd gewoon antwoord op gegeven, op een normale manier.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:18 schreef mookie23 het volgende:
[..]
Sommige weten niet alles over BD dan andere en daarvoor is dit topic toch om er over te vragen???
Toen ik de eerste keer belde (3wkn geleden) toen werd er gezegd dat ie iin behandeling was genomen maar dat dat was afgebroken omdat er wat mee aan de hand was. Toen ik een paar dagenquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:15 schreef mookie23 het volgende:
[..]
Ja klopt mijne staat ookal 3 weken op behandeling :S
Ik moest toevallig voor mijn vader 2 weken geleden naar de BD bellen om wat op te vragen. Toen dacht ik kan ik ook gelijk vragen wanneer de dagtekening van hem is en van mij en me vriend. Die van me vader 7 mei en die van mij en me vriend in behandeling. Afgelopen maandag gebeld om te vragen nog steeds in behandeling... Misschien bel ik straks gewoon weer want ik had het vorig jaar op 12 mei binnen....quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:19 schreef Bold het volgende:
[..]
Toen ik de eerste keer belde (3wkn geleden) toen werd er gezegd dat ie iin behandeling was genomen maar dat dat was afgebroken omdat er wat mee aan de hand was. Toen ik een paar dagen
Later belde vertelde een ander mij dat ie gewoon in behandeling is en toen ik vertelde wat die collega miij had verteld, zei ze dat dat helemaal niet het geval was en dat de aangifte gewoon in behandleing is. Nou ik volg het allemaal niet meer, en heb besloten om het maar af te wachten
Toch handig om deze topic te volgen , zo kom je nog eens wat te weten. Maar ik hoop toch van harte dat ze de 5 dagen aanhouden hoor. Want ook ik ben heel erg ongeduldig aan het wachten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:12 schreef mish het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet maar moest vanmorgen ff een wijziging doorgeven en toen ff tussen neus en lip door gevraagt waar mijn centjes bleven... bah 10 werkdagen.
....we wachten maar (on)geduldig af!
quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Dan zou ik ook bellenWant dan hoor je t nu ook op 12 mei te krijgen
Me tooquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:48 schreef mookie23 het volgende:
26 Januari ingediend voor mij en me vriend. Wij hebben nog niks gekregen geen brief niks...
Voor me vader in februari en die had dagtekening 7 mei...
Vroeg net ook heel netjes dacht als je hem vroeg ingediend had dat je dan sneller antwoord kreeg, zei meneer ja maar je moet voorstellen dat 7 miljoen mensen aangifte doen en het een hele grote stapel is dat verwerkt moet worden of je dit nou per post of digitaal doet... Maakt dus geen reet uit je moet gewoon wachten.. Dus ik wacht geduldig af nu en kijk elke dag uit naar de post
Dat verhaal krijg ik ook steeds daarom heb ik besloten niet meer te bellen want ze vertellen je niks nuttigs, je kan t gewoon beter afwachtenquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:45 schreef mookie23 het volgende:
Ben nu aan het bellen en is nog steeds in behandeling!!!!!
Krijg weer het zelfde verhaaltje u kunt tot 1 juli bericht krijgen....
Maar het kan elke dag veranderen :S
en je kunt of gelijk een definitieve aanslag krijgen of een voorlopige nou ben ik helemaal benieuwd wanneer ik een mooie blauwe brief krijg met een mooi bedrag wat ik terug krijg pfffff
Behandel die van mij er dan eventjes tussendoor hihi dan ben je van mijn ongeduldigheid af!quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik snap die hele heisa ook niet. Tuurlijk, ik hoop ook eerder het geld te ontvangen, altijd leuk, maar ik merk het wel. De belastingdienst heeft nog tot 1 juli.
Ik heb geen schulden of wat, alleen maar wensen, misschien dat t daar aan ligt.
Aan de andere kant behandel ik ook aanvragen voor extra geld voor de minima en wordt ik ook plat gebeld, heel irritant. Misschien dat ik dat in mijn hoofd houd.
Nou hèhè, dat kwartje is gevallen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:52 schreef Bold het volgende:
[..]
Dat verhaal krijg ik ook steeds daarom heb ik besloten niet meer te bellen want ze vertellen je niks nuttigs, je kan t gewoon beter afwachten
Daar kan ik wel inkomen, heb dan vaker te maken met van die boeren die hun onderdelen niet ontvangen hebben.. ik zal proberen niet meer elke 3 dagen te bellen naar de BD als respect voor de medewerkers die hier een hard hoofd van krijgenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Ging ook om de ergernis van bellende mensen die ongeduldig waren. Dat is frustrerend als je gewoon je werk probeert te doen en wekelijks 100 nieuwe aanvragen krijgt (ik werk in mijn eentje)
Daarom bel ik ook niet meer hahahahaquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:52 schreef Bold het volgende:
[..]
Dat verhaal krijg ik ook steeds daarom heb ik besloten niet meer te bellen want ze vertellen je niks nuttigs, je kan t gewoon beter afwachten
ik ben heel relaxed hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:36 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
mookie23, doe eens relaxed. Mijn god zeg
juist niet. Want die betaalbatches laten ze niet tesamen lopen met de IBuitbetaling aangezien er dan een vertraging in betaalbatch toeslag of HRA kan komen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:04 schreef mish het volgende:
[..]
Correctie op correctie! De belastingdienst hanteert op dit moment 10 werkdagen.
Maar wat het ook is 5 of 10 werkdagen het zal ooit wel eens gestort worden! Het meest logische is volgende week want ieder 15e van de maand is het uitbetaling van hypotheek rente aftrek en de 20e van iedere maand zorgtoeslag. Lijk me wel dat een instelling als de belastingdienst vast uitbetaal data hanteert!?
Aan de banken kan het niet liggen want die mogen sinds 2009 geen geld meer vasthouden.
Lezen laiverd,quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:47 schreef mookie23 het volgende:
[..]
Hoe weet je dit allemaal, ervaring of ben je een ambtenaar bij de BD?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
Lezen laiverd,
In de meeste gevallen staat het binnen 5 werkdagen na dagtekening op de rekening. In sommige gevallen niet.
Het in behandeling hebben is nogmaals -ben heel geduldig in uitleggen- niet meer of minder dan wij hebben u aangifte binnen en voor 1 juli heeft u bericht (als hij voor 1 april binnen is gekomen).
Er slapen geen ambtenaren op jullie papiertjes.
ervaring en was ambtenaar idd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:52 schreef cmuts het volgende:
[..]
Hoe weet je dit allemaal, ervaring of ben je een ambtenaar bij de BD?
Volgens mij kunnen ze dit wel zien, vorig jaar was ik niet zeker over het bedrag. Toen gevraagd en antwoord gekregen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:19 schreef zkadrouch het volgende:
degene die je aan de telefoon krijgt wanneer je belt, hebben zij ook inzicht in de aangifte? het bedrag?
en nogmaals een verzoek aan de mensen die al de brief binnen hebben, wanneer heb je de aangifte ingediend?
Wanneer heb je de aangifte ingediend?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:27 schreef Asgard het volgende:
Gewoon afwachten joh.
Ik heb de brief vandaag binnengekregen, dagtekening 13 mei.
Zie editquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:28 schreef zkadrouch het volgende:
[..]
Wanneer heb je de aangifte ingediend?
dankuquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:26 schreef keepoww het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze dit wel zien, vorig jaar was ik niet zeker over het bedrag. Toen gevraagd en antwoord gekregen.
En ze kunnen ook zien naar welke rekening het wordt gestort. Ze mogen het alleen zelf niet zeggen, dus als jij je rek nr zegt kan de telefoon man dit confirmen.
zij hebben alleen zicht als de dagtekening van de brief duidelijk is. vooraf kunnen zij de aangifte niet inzien.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:26 schreef keepoww het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze dit wel zien, vorig jaar was ik niet zeker over het bedrag. Toen gevraagd en antwoord gekregen.
En ze kunnen ook zien naar welke rekening het wordt gestort. Ze mogen het alleen zelf niet zeggen, dus als jij je rek nr zegt kan de telefoon man dit confirmen.
Ook dit klinkt idd erg logisch hahaha, nou wacht het wel af. Wil het heel graag hebben maar er zit geen haast bijquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
juist niet. Want die betaalbatches laten ze niet tesamen lopen met de IBuitbetaling aangezien er dan een vertraging in betaalbatch toeslag of HRA kan komen.
Dan is jou ING bank lekker vlotquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:44 schreef G-lock het volgende:
Aangifte gedaan begin februari. Ik kreeg vrijdag 6 mei het geld al gestort (ING rekening), en pas maandag 9 mei volgde de brief met de dagtekening 7 mei erop.
En waarom zou je ook...quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:22 schreef cmuts het volgende:
[..]
Daar kan ik wel inkomen, heb dan vaker te maken met van die boeren die hun onderdelen niet ontvangen hebben.. ik zal proberen niet meer elke 3 dagen te bellen naar de BD als respect voor de medewerkers die hier een hard hoofd van krijgen
19 februari ingedient en brief 6 mei gekregen met dagtekening 7 meiquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:26 schreef keepoww het volgende:
[..]
verrek..Dat kan natuurlijk ook nog!! Wauw!! Dat jij dat zomaar bedenkt!quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:08 schreef meandmy3kids het volgende:
ligt het misschien ook aan in welke gemeente je woont
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:08 schreef meandmy3kids het volgende:
ligt het misschien ook aan in welke gemeente je woon hoe druk het daar is bij het bd kantoor met uitbetalen?
Wat ben jij liefquote:
Nou hallo je hoeft niet gelijk zo sarcastisch te gaan doen hoor. Er zijn btw mensen met dommere vragen duh. Maar goed dat zal wel aan domme ik liggen danquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
verrek..Dat kan natuurlijk ook nog!! Wauw!! Dat jij dat zomaar bedenkt!
Dus je hebt wel twee-en-een-halve (werk)dag op het geld moeten wachten. Nou!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:51 schreef chantal2002 het volgende:
ik heb het geld vandaag ontvangen met dagtekening 7 mei na lang wachten
welke datum staat er op deze WOZwaarde-brief?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wat ben jij lief
grappig trouwens, vandaag echt de helft van de klanten aan de balie die vroegen hoe het zat met de status van hun aanvraagNet terwijl ik er wat over op het forum post.
Weet iemand trouwens, mijn hypotheekadviseur heeft een fictieve woz-waarde ingevuld bij mijn belastingaanvraag. De werkelijke woz-waarde is door de gemeente zo'n 50.000 hoger geschat, maar die heb ik net een week binnen. Moet nog wel bezwaar indienen, want de waarde klopt niet. Maar welke gevolgen heeft dit voor de voorlopige aanslag 2010?
De verkeerde voor de aangifte van 2010.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
welke peildatum staat er op deze WOZwaarde-brief?
Oh wacht, die weet ik! Je moet op 1 januari op dat adres wonen he? En 1 januari 2010 woonde ik er nog niet. Dus geldt de woz voor 2010 niet voor mij? Pas volgend jaar?quote:De verkeerde voor de aangifte van 2010
Same here...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:18 schreef DutchieBre het volgende:
Dagtekening is 7 mei. Vrijdag had ik de brief. Centjes heb ik nog niet. Rabobank
Neuh. Het gaat er niet om of je er op 1 januari woonde of niet. Het gaat om de waarde op de juiste peildatum. Dus 1 januari 2008, 1 januari 2009, 1 januari 2010, 1 januari 2011. Het eigenwoningforfait wordt dan tijdsevenredig berekend.quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Oh wacht, die weet ik! Je moet op 1 januari op dat adres wonen he? En 1 januari 2010 woonde ik er nog niet. Dus geldt de woz voor 2010 niet voor mij? Pas volgend jaar?
Maakt de fictieve woz dan niet uit? (niet dat ik straks de helft mag terugbetalen namelijk)
De woz heb ik pas gekregen met dagtekening 29 april
Nogmaals: of het je eigendom is of niet, maakt geen verschil.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:15 schreef Cassandra87 het volgende:
Gek genoeg staat er toestandspeildatum 1 januari 2009, maar toen lag er niets meer dan een kale vlakte en was er nog niets mijn eigendom (april 2010 pas)
Ik heb het eerste jaar een WOZ gehad gebaseerd op de waarde van de grond. En het jaar erop gebaseerd op de ruwbouwquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:27 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Nogmaals: of het je eigendom is of niet, maakt geen verschil.
En bij een grote waardeverandering (dus het bouwen van een huis op een kale vlakte) wordt de waarde bepaald na gereedkomen van de bouw.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:32 schreef wilma32 het volgende:
3maart aangifte brief met dagtekening 12 mei vanmorgen geld binnen op ing
Welk deel van t land woon jequote:Op donderdag 12 mei 2011 09:39 schreef yesgirl het volgende:
Eind januari ingestuurd, geen brief nog.
Had van de week even gebelt over de status. Nog in behandeling dus ja afwachten danIk weet iig dat het goed is en het komt vanzelf wel. Heeft tog geen zin om meerdere keren te bellen lol.
Had het idee dat het wel ergens in juni binnenkomt. Vorig jaar had het ik al begin mei maar ik ga me daar nie aan vast houden.
Noord Holland in haarlemmermeerquote:
Belastingdienst/Zuidwest/kantoor Goes.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:22 schreef mookie23 het volgende:
Misschien een idee voor de mensen die het al hebben gehad om te laten weten waar je vandaan komt!!
Ik half maart, ook nog niks.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:42 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Eind maart ingediend, nog niks binnen, geen brief of geld
Omdat er veel mensen al wel een brief hebben gehad en geld, kijken waar ze vandaan komen, misschien ligt het aan de de stad of streek waar je vandaan komt!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik half maart, ook nog niks.
BD Rotterdam, maar in hoeverre is dat van toepassing
Ik ook!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:52 schreef Sjeen het volgende:
ik word echt zo vreselijk baldadig van dit topic
Nee, maar het is dan ook nog 12 mei.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:40 schreef Jeroen1987 het volgende:
Heb zonet gebeld voor informatie over de dagtekening.
Bij mij was de dagtekening 13 mei ( morgen ) dan word het overgemaakt.
Maar omdat er veel betalingen dan zijn kan het ook die week daarop komen.
Maximaal 10 werkdagen kunnen er tussen zitten.
Mensen die wel al geld binnen hebben van dagtekening 13 mei??
Ik ookquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:52 schreef Sjeen het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:52 schreef Sjeen het volgende:
Hier in Apeldoorn, weet ook niet waarom het van toepassing is. ING trouwensquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik half maart, ook nog niks.
BD Rotterdam, maar in hoeverre is dat van toepassing
Ja ik ook vakantiegeld en belastingteruggave. En dan krijg ik nog iets later teruggave van 2009. Die heb ik laatst nog even ingevuld. Kreeg ik ook nog geld van terug! Good times!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:59 schreef Cassandra87 het volgende:
Zo das niet verkeerd!
Ik ben ook wel een beetje ongeduldig hoor
Ik willekker luxe mee uit eten nemen en een dagje weg, heb ik écht zin in
Met dat mooie weer
Maar goed, of ik nu over iets meer dan een week vakantiegeld krijg of mijn belasting aangifte
Daar snap ik niets van!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:52 schreef Sjeen het volgende:
[serieus doet]quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
Daar snap ik niets van!
Doe eens serieus mee met een serieus onderwerp. Elke keer dat off-topic geklets daar wordt niemand wijzer van!!
Schandalig dat ook Limburgers recht hebben op een belastingteruggavequote:Op donderdag 12 mei 2011 11:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
[serieus doet]
Ik woon in Limburg, dus ik ga ervanuit dat ik pas in juni bericht krijg. En omdat ik in het zuiden zit, bijna tegen België, denk ik ergens eind juni
[/serieus doet]
qftquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:37 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Schandalig dat ook Limburgers recht hebben op een belastingteruggave
Alleen als er iets overblijft hequote:Op donderdag 12 mei 2011 11:37 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Schandalig dat ook Limburgers recht hebben op een belastingteruggave
gelderlandquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:47 schreef meandmy3kids het volgende:
[..]
Ik nog steeds niets op mijn ING. Mag ik vragen welke regio je woon ???
Nee, rotjeknor geeft alles dit jaar aan een goed doel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:54 schreef mookie23 het volgende:
nog mensen uit rotje knor en omgeving al brief gehad??? en/of geld???
ING stort hele dag doorquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:55 schreef Masuhujo het volgende:
Aangifte gedaan in februari, op 6 mei brief met dagtekening 7 mei ontvangen.
Ik woon in regio Rotterdam (denk overigens dat regio's er geen ruk mee te maken hebben) en zit bij de ING.
Nog niets ontvangen maar daar ze 5 werkdagen erover doen om het geld van hut naar her over te maken denk ik dat het morgen er wel zal zijn.
Mijn ervaring met ING is dat ze alleen 's ochtends stortten (afschrijven gaat wel heel de dag door o. O).
Vorige week gebeld, toezegging gehad dat er een brief onderweg was met dagtekening 7 mei, tot op heden geen brief én geen geld....quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
en ik heb dus nog steeds geen brief, geld staat al bijna een week op m'n rekening!
ja die idd wel.. abn amro doet pas achterlijk houden het veels te lang vastquote:
Nou R kerk, en ja wel brief nog geen money dusquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:54 schreef mookie23 het volgende:
nog mensen uit rotje knor en omgeving al brief gehad??? en/of geld???
Je hebt dan ook gewoon 2 verschillends BSNs en aangezien alles ad random verwerkt wordt kijken ze ook niet naar gehuwde of anderweegs gekoppelde BSNs.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:26 schreef quintes36 het volgende:
FF de belastingtelefoon gebeld en nee, niet om de status te weten ,maar om te vragen of als je samen (fiscaal partners) aangifte doet. Dan ook tezamen behandeld en bericht krijg.Dat blijkt dus apart tegaan tenzij er inkomsten onderling verdeeld kunnen worden.
p.s. mijn vrouw dagtekening 7 mei en ik 20 mei.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:59 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik willekker luxe mee uit eten nemen en een dagje weg, heb ik écht zin in
Met dat mooie weer
Vanuit de bank dan zeker?quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:14 schreef Masuhujo het volgende:
Zit mijn hele leven bij ING en heb nog nooit na 0900 uur geld gestort gekregen. Dus heb ik zonet even gebeld (naar de ING dus om te vragen hoe vaak ze nu exact stortten)
Antwoord was: 4x per dag. Spoed en particuliere stortingen zo goed als direct met een enkele bank als uitzondering, dat duurt dan een dag (of2).
Ze kon me ook vertellen dat ik niet hoefde te rekenen op een middagstorting van de BD.
quote:ABN AMRO: Op uw rekening eindigend op ***** is een bedrag van 1.827,00 bijgeschreven
had je al een brief ontvangen danquote:
Lezenquote:
Ik heb een brief ontvangen met dagtekening 12 mei, mensen hebben geld ontvangen en ik ben benieuwd welke dagtekening.......quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:24 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Lezen![]()
Overigens, er bestaat ook nog zoiets als een voorlopige teruggave, best handig, hoef je niet zo lang met smart te zitten wachten op je centjes
Als je nu even de moeite had genomen om terug te lezen, dan had je de post van RD4 gezien waarin hij aangeeft dat de dagtekening 7 mei isquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:28 schreef Caatje1984 het volgende:
[..]
Ik heb een brief ontvangen met dagtekening 12 mei, mensen hebben geld ontvangen en ik ben benieuwd welke dagtekening.......
VT heb ik ook net als de meesten volgens mij.
Ik geef je groot gelijk. Niet iedereen weet van iets af en we zijn hier om elkaar te helpen....quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:37 schreef WarrenBuffet het volgende:
Jammer dat er zoveel negatieve reacties op bijdragen van forummers komen, elkaar afzeiken is helaas een trend geworden in Nederland en helaas ook op dit forum. En dat is NOT DONE!
Behandel elkaar met respect, niet alleen omdat je anoniem kunt schelden en blaten op internet, maar vooral omdat je kennis en ervaringen kunt delen én er derhalve iets van kunt opsteken.
Dat is althans de reden dat ik dit topic volg.
Gelukkig lees ik ook dat steeds meer mensen melden dat zij inmiddels wel hun brief én geld hebben ontvangen, de BD doet dus goed haar best, het kan geen kwaad om de BD een keer te complimenteren, vergeet niet.......het gaat om miljoenen aangiften!
On-topic weer, ik, arme ik, per 1 maart digitaal verzonden en nog geen brief, geen geld en regio Oost, kantoor Doetinchem.
We wachten geduldig af, wat op zich ook wel weer leuk is, want wat is het dan jippie-de-pippie als je de grote blauwe enveloppe van de BD ineens in je brievenbus aantreft!
Iedereen die zijn/haar centjes binnenheeft, geef het niet in één keer uit, want het is en blijft een voorlopige teruggave en mijn advies is om toch enigzins voorzichtig te zijn met het uitgeven van dit geld. Maar verder neem ik aan cq hoop ik dat iedereen toch wel verantwoordelijk omgaat met het spenderen van je centjes, Nederlanders staan bekend om hun spaardrift, ondanks de schandalig lage spaarrentevergoedingen momenteel zou ik tóch het grootste gedeelte van de teruggave -hangt natuurlijk af van de hoogte van het bedrag- op je spaarrekening zetten.
Veel plezier met je centjes!
En een ieder die net als ik nog GEEN bericht of geld heeft ontvangen, de klok tikt en de BD heeft nog exact 50 dagen om te reageren!
wanneer aangifte opgestuurd?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:08 schreef Caatje1984 het volgende:
Mijn geld is binnen..... dagtekening 12mei en regio arnhem/nijmegen.
Iedereen sterkte met wachten en veel plezier met het uitgeven/sparen van het geld.
Same here! Jippiequote:Op donderdag 12 mei 2011 14:20 schreef puk85 het volgende:
dagtekening 7 mei geld net binnen 13.00 uur via de rabobank
Dat zou kunnen, maar je dagtekening was zaterdag 7 mei en uitbetaling vindt plaats binnenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:38 schreef meandmy3kids het volgende:
pfffffffff en hier nog steeds niet dagtekening 7 mei nou morgen maar afwachten en maandag dan bellen. Krijg namelijk steeds meer het vermoeden dat het ergens fout is gegaan
Ja ik gok er ook op en hoop het zeker . ergens ga ik er ook vanuit dat het maandag pas erop staat om er op vrijdag ook een hoop banken zijn die niets meer storten. Dan is maandag dus de 5de werkdag. Nou ik zie het wel. Op mijn VT staan wel de juiste bankrekening.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:43 schreef WarrenBuffet het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar je dagtekening was zaterdag 7 mei en uitbetaling vindt plaats binnen
5 WERKDAGEN, dus gerekend vanaf maandag 9 mei heeft de BD tijd tot en met vrijdag 13 mei,
TENZIJ je bankrekeningnummer niet bekend was bij de BD ten tijde van het versturen van de aangifte.
Ik gok dat je morgen je geld hebt, zoniet, dan hoop ik het voor je
Omdat ze werken met betaalbatches en geen duizenden in 1 keer uitvoeren. Zeker niet rondom de toeslagen en HRA's.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:30 schreef sersouh het volgende:
Heb net de B.D. gebeld met een vraagje over motorrijvoertuigbelasting.
Tussen neus en lippen door gevraagd of ze mijn aangifte ontvangen hadden die ik in Januari had op gestuurd. Menneer kon mij vertellen dat ik de dag tekening 26 Mei is...
Dat is over 2 weken... Wat in houdt dat hij al berekend is... Waarom zouden ze hem dan 2 weken langer vasthouden? Ik wacht totaal niet op dat geld.. Maar die 5400 euro is natuurlijk wel lekker maar is toch raar dat ze nu al weten dat ik over 2 weken een brief kan ontvangen....
zegt niets dat de VT op de juiste staat. Je kan namelijk bij je aangifte zelf een rekeningnummer invullen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:48 schreef meandmy3kids het volgende:
[..]
Ja ik gok er ook op en hoop het zeker . ergens ga ik er ook vanuit dat het maandag pas erop staat om er op vrijdag ook een hoop banken zijn die niets meer storten. Dan is maandag dus de 5de werkdag. Nou ik zie het wel. Op mijn VT staan wel de juiste bankrekening.
ja en die op mijn VT komt overheen met die van mijn aangifte dat heb ik voor de veiligheid even na gekekenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
zegt niets dat de VT op de juiste staat. Je kan namelijk bij je aangifte zelf een rekeningnummer invullen.
hoe weet je je dagtekening zonder brief?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:33 schreef Raifu het volgende:
3 maart aangifte gedaan, dagtekening 20 mei. Geen brief, geen geld
Door te bellen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:23 schreef zkadrouch het volgende:
[..]
hoe weet je je dagtekening zonder brief?
Ze weten in ons geval wel de aangifte waar niks voor terugkomt als 1e te behandelen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:25 schreef GlowMouse het volgende:
Ja, elke aangifte wordt apart bekeken.
wat je het beste kan doen is het opnieuw invullen van de aangifte, programma downloaden en invullen. Als het goed is heb je wel een uitdraai van de andere ingevulde dingen dus dan is het een kwestie van overtikken van de andere dingen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Sorry ik kan het algemene vragentopic van belastingaangifte niet meer vinden?
Ik heb inmiddels duidelijkheid van de gemeente. Ik moet voor de aangifte 2010 de woz-waarde van 2009 hebben. De woz-waarde van peildatum 2009 is ruim een ton lager dan wat ik heb ingevuld (met hulp van mijn hypotheekadviseur)
Welke gevolgen heeft dit nu voor mijn aanslag? Ik vind het een beetje jammer als ik mij rijk zou rekenen op basis van een aanslag die verkeerd is ingevuld en dat ik werkelijk nergens recht op heb
verhuis dan ook niet! DJU dan had je dit gedoe sowieso niet gehad!!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:40 schreef Cassandra87 het volgende:
dat bedacht ik me net ook
Kan ze alleen niet vinden zo snel.. Stomme verhuizing..
Nee ze gaan 7 miljoen voorlopige aanslagen ineens versturen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:53 schreef sersouh het volgende:
Heb net de B.D. gebeld met een vraagje over motorrijvoertuigbelasting.
Tussen neus en lippen door gevraagd of ze mijn aangifte ontvangen hadden die ik in Januari had op gestuurd. Menneer kon mij vertellen dat de dag tekening 26 Mei is...
Dat is over 2 weken... Wat in houdt dat hij al berekend is... Waarom zouden ze hem dan 2 weken langer vasthouden? Ik wacht totaal niet op dat geld.. Maar die 5400 euro is natuurlijk wel lekker maar is toch raar dat ze nu al weten dat ik over 2 weken een brief kan ontvangen...
dat is toch raar??
Ik weet dat ik de aangifte correct heb gedaan dus ik geef al het geld a.s. zaterdag alweer uit aan de man die onze achtertuin komt bestraten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:37 schreef WarrenBuffet het volgende:
...
Iedereen die zijn/haar centjes binnenheeft, geef het niet in één keer uit, want het is en blijft een voorlopige teruggave en mijn advies is om toch enigzins voorzichtig te zijn met het uitgeven van dit geld. Maar verder neem ik aan cq hoop ik dat iedereen toch wel verantwoordelijk omgaat met het spenderen van je centjes, Nederlanders staan bekend om hun spaardrift, ondanks de schandalig lage spaarrentevergoedingen momenteel zou ik tóch het grootste gedeelte van de teruggave -hangt natuurlijk af van de hoogte van het bedrag- op je spaarrekening zetten.
...
Ik zet de helft apart, de andere helft geef ik uit. Kan me niet voorstellen dat ik meer dan de helft moet terugbetalenquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1649682/3/100#96695227]
Datquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:20 schreef Giester het volgende:
Hier ook nog niks!!!![]()
Ingevuld in Maart, nog geen brief en niks op rekening.
Pffffff, tis ook erg moeilijk zo'n eerste keer. Ik zou zeggen ga naar de site van de BD, daar zou het vast en zeker wel staan. En als dat té veel moeite is blader je dit forum eens door. Ik denk dat nog geen 10 keer is opgeschreven.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
Eerste keer dat ik geld terug verwacht, voor wanneer moeten ze het overmaken? Is dat bekend?
En als je gewoon antwoord geeft kut, was ik er allang achter gekomen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:44 schreef lodiej het volgende:
[..]
Pffffff, tis ook erg moeilijk zo'n eerste keer. Ik zou zeggen ga naar de site van de BD, daar zou het vast en zeker wel staan. En als dat té veel moeite is blader je dit forum eens door. Ik denk dat nog geen 10 keer is opgeschreven.
slecht geweten?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:25 schreef aloe_vera het volgende:
Ik heb afgelopen nacht gedroomd over de belastingdienst. Ik moest ¤ 999,00 over 2009 terugbetalen.
Grappig, wij storten de salarissen altijd in de ochtend, en in de middag van dezelfde dag staat het er altijd netjes op (ik zit zelf bij de ING). Is dus puur toevalquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:14 schreef Masuhujo het volgende:
Zit mijn hele leven bij ING en heb nog nooit na 0900 uur geld gestort gekregen. Dus heb ik zonet even gebeld (naar de ING dus om te vragen hoe vaak ze nu exact stortten)
Antwoord was: 4x per dag. Spoed en particuliere stortingen zo goed als direct met een enkele bank als uitzondering, dat duurt dan een dag (of2).
Ze kon me ook vertellen dat ik niet hoefde te rekenen op een middagstorting van de BD.
Als je een brief hebt ontvangen van de BD met de dagtekening meestal kun je het dan ook die dag verwachten soms ook niet... dus moet je even je brief afwachten en het bedrag staat er in wat je terug krijgt.. Hoop je hiermee veder komtquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
Eerste keer dat ik geld terug verwacht, voor wanneer moeten ze het overmaken? Is dat bekend?
Ja, zulk gedrag helpt vast... je krijgt je geld voor 1 juli.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En als je gewoon antwoord geeft kut, was ik er allang achter gekomen.
Gezelligheid kent geen tijd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En als je gewoon antwoord geeft kut, was ik er allang achter gekomen.
Kijk,dat is pas informatie! En niet dat constante gek*****r.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:47 schreef Zusje1 het volgende:
Ik werk zelf in een sorteercentrum in Amsterdam.
En vanavond zijn er een heleboel bundels met blauwe enveloppen doorheen gegaan, die morgen bezorgt zullen worden.
Ik hoop zelf dat de mijne er ook bij zit.
Ik heb trouwens hem pas 31 Maart digitaal verzonden dus hij zal nog er wel niet bij zitten denk ik.
Neem nog een kop koffiequote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:37 schreef Killjoy het volgende:
yay mijn money is binnen
1 maart ingediend
brief op 10 maart gekregen met dagtekening 13 maart
13 maart geld binnen op ING rekening
hier precies hetzelfde, ga er van uit dat het vandaag gestort wordt ,net als andere jarenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:25 schreef Jeroen1987 het volgende:
Dagtekening 13 mei brief ontvangen op 10 mei
Nog geen geld maar de dag is nog niet voorbij;)
Nee maar heb vandaag toch maar weer gebeld over de status, is nog steeds in behandeling, aangifte gedaan 6 februariquote:
Over twee weken dan, hopelijk.quote:
yep hier dagtekening 13 mei, ook geld vandaag gekregen, aangifte 1 maart gedaan en brief 10 mei ontvangen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:02 schreef Jeroen1987 het volgende:
Hier 6500 vandaag de dagtekening en wil ook nog wat halen dus is idd lekker als het snel komt!
Al iemand gekregen met de dagtekening 13 mei en met de abn?
Ik wacht ook nog steeds :S Volgens mij hadden we beter begin maart aangifte kunnen doen. Ik al in Januari aangifte gedaan en nog steeds niks.....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:35 schreef Bold het volgende:
[..]
Nee maar heb vandaag toch maar weer gebeld over de status, is nog steeds in behandeling, aangifte gedaan 6 februari
Geld wel al gehad dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
brief gehad!
Dagtekening 7 mei![]()
ze lopen wat achter hier bij de post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |