Nou hèhè, dat kwartje is gevallen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:52 schreef Bold het volgende:
[..]
Dat verhaal krijg ik ook steeds daarom heb ik besloten niet meer te bellen want ze vertellen je niks nuttigs, je kan t gewoon beter afwachten
Daar kan ik wel inkomen, heb dan vaker te maken met van die boeren die hun onderdelen niet ontvangen hebben.. ik zal proberen niet meer elke 3 dagen te bellen naar de BD als respect voor de medewerkers die hier een hard hoofd van krijgenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Ging ook om de ergernis van bellende mensen die ongeduldig waren. Dat is frustrerend als je gewoon je werk probeert te doen en wekelijks 100 nieuwe aanvragen krijgt (ik werk in mijn eentje)
Daarom bel ik ook niet meer hahahahaquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:52 schreef Bold het volgende:
[..]
Dat verhaal krijg ik ook steeds daarom heb ik besloten niet meer te bellen want ze vertellen je niks nuttigs, je kan t gewoon beter afwachten
ik ben heel relaxed hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:36 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
mookie23, doe eens relaxed. Mijn god zeg
juist niet. Want die betaalbatches laten ze niet tesamen lopen met de IBuitbetaling aangezien er dan een vertraging in betaalbatch toeslag of HRA kan komen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:04 schreef mish het volgende:
[..]
Correctie op correctie! De belastingdienst hanteert op dit moment 10 werkdagen.
Maar wat het ook is 5 of 10 werkdagen het zal ooit wel eens gestort worden! Het meest logische is volgende week want ieder 15e van de maand is het uitbetaling van hypotheek rente aftrek en de 20e van iedere maand zorgtoeslag. Lijk me wel dat een instelling als de belastingdienst vast uitbetaal data hanteert!?
Aan de banken kan het niet liggen want die mogen sinds 2009 geen geld meer vasthouden.
Lezen laiverd,quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:47 schreef mookie23 het volgende:
[..]
Ja en in welke gevallen komt er geen beschikken en blijft hij op behandelen staan dan???
Hoe weet je dit allemaal, ervaring of ben je een ambtenaar bij de BD?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
Lezen laiverd,
In de meeste gevallen staat het binnen 5 werkdagen na dagtekening op de rekening. In sommige gevallen niet.
Het in behandeling hebben is nogmaals -ben heel geduldig in uitleggen- niet meer of minder dan wij hebben u aangifte binnen en voor 1 juli heeft u bericht (als hij voor 1 april binnen is gekomen).
Er slapen geen ambtenaren op jullie papiertjes.
ervaring en was ambtenaar idd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:52 schreef cmuts het volgende:
[..]
Hoe weet je dit allemaal, ervaring of ben je een ambtenaar bij de BD?
Volgens mij kunnen ze dit wel zien, vorig jaar was ik niet zeker over het bedrag. Toen gevraagd en antwoord gekregen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:19 schreef zkadrouch het volgende:
degene die je aan de telefoon krijgt wanneer je belt, hebben zij ook inzicht in de aangifte? het bedrag?
en nogmaals een verzoek aan de mensen die al de brief binnen hebben, wanneer heb je de aangifte ingediend?
Wanneer heb je de aangifte ingediend?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:27 schreef Asgard het volgende:
Gewoon afwachten joh.
Ik heb de brief vandaag binnengekregen, dagtekening 13 mei.
Zie editquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:28 schreef zkadrouch het volgende:
[..]
Wanneer heb je de aangifte ingediend?
dankuquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:26 schreef keepoww het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze dit wel zien, vorig jaar was ik niet zeker over het bedrag. Toen gevraagd en antwoord gekregen.
En ze kunnen ook zien naar welke rekening het wordt gestort. Ze mogen het alleen zelf niet zeggen, dus als jij je rek nr zegt kan de telefoon man dit confirmen.
zij hebben alleen zicht als de dagtekening van de brief duidelijk is. vooraf kunnen zij de aangifte niet inzien.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:26 schreef keepoww het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze dit wel zien, vorig jaar was ik niet zeker over het bedrag. Toen gevraagd en antwoord gekregen.
En ze kunnen ook zien naar welke rekening het wordt gestort. Ze mogen het alleen zelf niet zeggen, dus als jij je rek nr zegt kan de telefoon man dit confirmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |