reken daar maar niet op,mensen met dagtekening 7mei hebben het nog niet eens binnen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:37 schreef Serinde het volgende:
Wij hebben geld geleend van mijn schoonouders omdat ze zaterdag de achtertuin komen straten, maar was misschien niet nodig geweest: gisteren de brief met dagtekening 12 mei dus het geld kan nog voor zaterdag binnen zijn
Ik had ook dagtekening 7 mei en die dag nog het geld erop.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:42 schreef visje83 het volgende:
[..]
reken daar maar niet op,mensen met dagtekening 7mei hebben het nog niet eens binnen!
welke bank was dat dan? en het geld op zaterdag erop??quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:49 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik had ook dagtekening 7 mei en die dag nog het geld erop.
klopt het rekeningnummer?quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:24 schreef visje83 het volgende:
er werd hier eerder gezegd dat het niet aan de banken lag dat het geld er nog niet was, nou ik kan jullie vertellen, de belastingdienst heeft het donderdag al naar ons rekeningnummer overgemaakt, maar het is echter niet binnen, dus denk dat het dan toch aan de banken ligt lijkt me dan....
Ze lezen hier mee, denk ik.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:26 schreef chantal2002 het volgende:
ik heb ook nog steeds niks ontvangen begin nu wel ongeduldig te worden want het is al inmiddels woensdag en de dagtekening was 7 mei.ik heb nog nooit zo lang moeten wachten op mijn geld van de belasting
Er stond "misschien" en "kan". Maar dan maar niet, ik raak er niet zo overstuur van als sommigen hierquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:42 schreef visje83 het volgende:
[..]
reken daar maar niet op,mensen met dagtekening 7mei hebben het nog niet eens binnen!
Idemquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:34 schreef mspoez het volgende:
Hier ook dagtekening 7 mei en nog niets op mijn rekening. Helaas.
Correctie BD geeft zelf aan binnen 5 werkdagen, voor de mensen met dagtekening 7 mei, het kan dus ook aankomende maandag nog zijn omdat er vrijdag geen betalingen gedaan worden bij de meeste bankenquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:44 schreef mish het volgende:
Als je dagtekening 7 Mei hebt dan moet je uitgaan van de dagtekening + 10 werkdagen.
Dus voor volgende week vrijdag heb je dan je centjes.
Idem hier, en ik dacht juist dat de ING zo snel wasquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:38 schreef tinoburg het volgende:
dagtekening 7 mei, zaterdag brief al ontvangen. nog niks gezien op mijn ing
Ja en in welke gevallen komt er geen beschikken en blijft hij op behandelen staan dan???quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Lieve Bold,
in behandeling is de term die ze hanteren vanaf moment dat zij hem in het systeem zien dat hij binnen is tot het moment dat er een beschikking staat. Dat is je nu al meerdere malen uitgelegd. Het is niet dat jouw aangifte al 3 weken op het bureau ligt van een ambtenaar die er met zijn oor op ligt en slaapt ofzo.
[..]
Normaal gesproken komt er een beschikking (aanslag dus) en staat het geld binnen 5 werkdagen op de rekening. In sommige gevallen is dat niet zo.
Hierover ga ik echter niet uitweiden omdat ik daar nu geen zin in heb
Correctie op correctie! De belastingdienst hanteert op dit moment 10 werkdagen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:41 schreef meandmy3kids het volgende:
[..]
Correctie BD geeft zelf aan binnen 5 werkdagen, voor de mensen met dagtekening 7 mei, het kan dus ook aankomende maandag nog zijn omdat er vrijdag geen betalingen gedaan worden bij de meeste banken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |