abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96614356
Dagtekening is 7 mei. Vrijdag had ik de brief. Centjes heb ik nog niet. Rabobank
  dinsdag 10 mei 2011 @ 20:18:48 #27
344202 chantal2002
belastinggeld 2010
pi_96614406
ik heb het geld nog steeds niet met dagtekening 7 mei.mischien morgen
ik heb vandaag een brief ontvangen met dagtekening 7 mei.
mijn zusjes hebben het geld ontvangen maar ik nog niet weet iemand hoe dat kan
pi_96614427
en nog steeds geen brief... ;(
Ja doei.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 20:20:03 #29
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_96614491
Ik heb nog niet eens een brief :')
Maar het is ook nog lang geen 1 juli.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  Milf dinsdag 10 mei 2011 @ 20:20:38 #30
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_96614538
Ik had de BD gebeld met de vraag hoe het stond met de aanvraag voor de HRA. De mevrouw wist mij te vertellen dat de HRA nog niet (volledig) was verwerkt en dat zij alleen de aangifte 2010 kon terugvinden. Ik heb gelijk maar gevraagd of deze verwerkt is en ze geeft aan dat deze een dagtekening heeft van 20 mei en dat ik dan ook het geld ontvang.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_96614773
Noppes :'(.

Morgen beter :{.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_96614881
Op 1 maart voor mezelf en mijn partner ingevuld. Ik heb het gisteren teruggekregen, hij nog niet. Ging trouwens om heel weinig omdat we geen hypotheek meer hebben.
pi_96617305
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:18 schreef DutchieBre het volgende:
Dagtekening is 7 mei. Vrijdag had ik de brief. Centjes heb ik nog niet. Rabobank
Hier hetzelfde, maar dan ING. Ik ben niet erg geduldig aangelegd...

:)
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_96617611
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:02 schreef djenneke het volgende:

[..]

Hier hetzelfde, maar dan ING. Ik ben niet erg geduldig aangelegd...

:)
En ook uit Breda toch ? We zouden zo een koppeltje kunnen zijn *; .. Wel een zwaar ongeduldig koppeltje dan :P
pi_96617874
1 maart ingevuld en verzonden
vandaag brieven ontvangen van mij via normale post en die van mijn man via Sandd.
dagtekening is 13 mei. Uit ervaring weet ik dat het die dag er ook op staat. Elk jaar is dat nog zo geweest 8 jaar lang.
pi_96618088
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:06 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

En ook uit Breda toch ? We zouden zo een koppeltje kunnen zijn *; .. Wel een zwaar ongeduldig koppeltje dan :P
Ik denk dat mijn vriend dat niet zo leuk zou vinden. Maar inderdaad, we zitten samen in Breda ongeduldig te wezen (vast ook een Bredaas woord). :P
pi_96618352
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:11 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik denk dat mijn vriend dat niet zo leuk zou vinden. Maar inderdaad, we zitten samen in Breda ongeduldig te wezen (vast ook een Bredaas woord). :P
Idem voor mijn vrouw hoor. Daarnaast zou mijn zoontje een nieuwe mama niet zo snel waarderen denk ik ;) ..
pi_96624849
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:11 schreef djenneke het volgende:

[..]

Grappig hahaha woon dan welin ridderkerk maar ben een echte bredaase . Ook erg ongeduldig momenteel _O-
pi_96627054
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:14 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Idem voor mijn vrouw hoor. Daarnaast zou mijn zoontje een nieuwe mama niet zo snel waarderen denk ik ;) ..
Mijn dochter is ook gek op haar papa :P

Gelukkig, dit eindigt allemaal goed :D LOL.

Nu die centjes nog krijgen :P
  woensdag 11 mei 2011 @ 00:10:15 #40
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_96631480
Wow bijna 2 gezinnen ontwricht hier.
  woensdag 11 mei 2011 @ 00:12:20 #41
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_96631559
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:23 schreef Printerkabel het volgende:
Vandaag brief binnengehad. Dagtekening van de 13de mei. Weet niet of het geld al op mijn rekening staat.
Zelfde hier, maar geld staat er de 10e nog niet op, morgen nog eens kijken :)
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 11 mei 2011 @ 02:20:58 #42
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_96634564
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:35 schreef Bold het volgende:

[..]

Mogen ze ook wel bij mij doen, effe een belletje, is nu al bijna 3 weken in behandeling, is wat mee aan de hand maar wat, dat kan niemand mij vertellen!
Lieve Bold,
in behandeling is de term die ze hanteren vanaf moment dat zij hem in het systeem zien dat hij binnen is tot het moment dat er een beschikking staat. Dat is je nu al meerdere malen uitgelegd. Het is niet dat jouw aangifte al 3 weken op het bureau ligt van een ambtenaar die er met zijn oor op ligt en slaapt ofzo.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:21 schreef WarrenBuffet het volgende:
Ik lees heel veel reactie's waarin men zijn of haar bank de schuld geeft omdat het bedrag dat op de dagtekening staat, nog niet is gestort op de bankrekening.

Vergeet svp niet:
- de belastingdienst bepaalt wanneer het geld wordt overgemaakt
- in het weekend vinden er geen betalingsverwerkingen plaats
- betalingen aan verschillende banken onderling worden gereguleerd door de DNB en InterPay

De Rabobank, de ING, de SNS, de ABN-AMRO banken houden je geld met 100% zekerheid NIET vast! Nogmaals, betalingsverkeer staat onder toezicht van de DNB, "gesjoemel met extra lang vasthouden van jouw en mijn centjes" is echt niet aan de orde.

Overigens, nog even een weetje, maak ook NOOIT geld over op vrijdag, maandag wordt het betalingsverkeer pas hervat en de kans is dus erg groot dat het geld dat je vrijdag hebt overgemaakt, pas maandagmiddag of zelfs dinsdag pas op de rekening van bestemming is.

Over oneerlijk gesproken, ik krijg nog geld van de BD van vòòr 2005, dagtekening 15 april 2011, brief ontvangen 5 april 2011 en tot op heden, 10 mei 2011 nog niets ontvangen........duszszsz ik bedoel maar, geduld is een schone zaak ;) -ik meen dat voor dit soort teruggaven de BD 8 weken als uitbetalingstermijn hanteert-

En "Nizno" als EX-BD'er kan vast nog wat meer tipjes van sluiers oplichten als het gaat om uitbetaling van teruggaven met een genoemde dagtekening.
Normaal gesproken komt er een beschikking (aanslag dus) en staat het geld binnen 5 werkdagen op de rekening. In sommige gevallen is dat niet zo.

Hierover ga ik echter niet uitweiden omdat ik daar nu geen zin in heb :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_96635256
[quote]6s.gif Op woensdag 11 mei 2011 02:20 schreef Nizno het volgende:

[..]

Lieve Bold,
in behandeling is de term die ze hanteren vanaf moment dat zij hem in het systeem zien dat hij binnen is tot het moment dat er een beschikking staat. Dat is je nu al meerdere malen uitgelegd. Het is niet dat jouw aangifte al 3 weken op het bureau ligt van een ambtenaar die er met zijn oor op ligt en slaapt ofzo.

Hahahah dank je Nizno, maar soms heb ik dat gevoel wel, vooral als ik lees dat mensen die in maart aangifte hebben gedaan al bericht hebben gekregen terwijl ik begin februari aagfifte heb gedaan. Maar ik ga het nu van me afzetten en niet meer bellen, ik merk het wel wanneer ik aan de beurt ben, thnx
geld moet rollen, het liefst mijn kant op
pi_96635380
en nog niks
pi_96635468
Dagtekening 7 mei en nog niks :)

Ik heb overigens geen aanslag van de huurtoeslag en zorgtoeslag gehad (terwijl ik denk terug te moeten betalen), loopt dit niet synchroon met de aangifte IB?
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_96635567
voorgaande jaren had ik het geld altijd al voor de brief,dus voor de dagtekening, dit jaar laat het lang op zich wachten moet ik zeggen...
7 mei, dagtekening was zaterdag en het is nu woensdag, gaan dus echt aan die 5 dagen zitten dit keer.
je kan dan beter een brief later krijgen, zit je ook niet zo te wachten haha
  woensdag 11 mei 2011 @ 08:23:06 #47
178553 loving_mama
Ik ben ik,.... daarom,...
pi_96636119
1 maart elektronisch aangifte gedaan, nog niets gehoort.... ( maar het is dan ook nog geen 1 juli ) O-)
pi_96636151
er werd hier eerder gezegd dat het niet aan de banken lag dat het geld er nog niet was, nou ik kan jullie vertellen, de belastingdienst heeft het donderdag al naar ons rekeningnummer overgemaakt, maar het is echter niet binnen, dus denk dat het dan toch aan de banken ligt lijkt me dan....
pi_96637387
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 08:24 schreef visje83 het volgende:
er werd hier eerder gezegd dat het niet aan de banken lag dat het geld er nog niet was, nou ik kan jullie vertellen, de belastingdienst heeft het donderdag al naar ons rekeningnummer overgemaakt, maar het is echter niet binnen, dus denk dat het dan toch aan de banken ligt lijkt me dan....
Dan kan je altijd de bank nog bellen als je het niet vertrouwd toch ???
pi_96637633
Wij hebben geld geleend van mijn schoonouders omdat ze zaterdag de achtertuin komen straten, maar was misschien niet nodig geweest: gisteren de brief met dagtekening 12 mei dus het geld kan nog voor zaterdag binnen zijn :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')