abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 10 mei 2011 @ 13:04:49 #1
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_96593816
Uiteraard moeten we even bijhouden wanneer we het opgestuurd hebben en wanneer we bericht over de aangifte van 2010 krijgen.
Want als we het ritme van de BD kennen kunnen we iedereen gaan vertellen wanneer ze hun geld krijgen!!

Dus meld je even als je iets weet.

#3, Game on

Vorig deel:
Wie heeft de belastingteruggave al ontvangen?
Wie heeft de belastingteruggave al ontvangen? #2
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 10 mei 2011 @ 13:05:56 #2
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_96593857
Schijnbaar is er dus een hele groep met dagtekening 7 mei die het wel al heeft en een hele groep die het nog niet heeft.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_96593882
Nogmaals: dagtekening 7 mei, geld op rekening 6 mei (Rabobank).
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
pi_96594031
19 maart opgestuurd. 20 april echter een gecorrigeerde :{ Geen brief, geen geld, ik zie het wel :P
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:12:05 #5
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_96594139
Paar weken terug gedaan. Nog niks ontvangen.

Vorig jaar was ik sneller aan de beurt.
pi_96594443
Ik heb vandaag een brief ontvangen (om 06:30, ik wist niet dat de post zo vroeg bezorgd werd, maar het werd niet verstuurd met de tpg post).

MAAR ik heb alleen van mijzelf een brief ontvangen, niet van mijn vrouw en we hebben gezamenljik aangifte gedaan? Krijg je die brieven niet tegelijk?

Dagtekening 13 mei trouwens. Meen dat dat de dag was waarop je betaald kreeg? Ik krijg trouwens 0 terug , maar mijn vrouw meer :P

Ohja, opgestuurd eind maart, had even gewacht op de vooraf ingevulde.
pi_96594447
Ergens in feb of maart aangifte gedaan (can't remember). Net brief gekregen: dagtekening 11 mei.

Geld staat nog niet op de rekening.
pi_96594543
Ik lees heel veel reactie's waarin men zijn of haar bank de schuld geeft omdat het bedrag dat op de dagtekening staat, nog niet is gestort op de bankrekening.

Vergeet svp niet:
- de belastingdienst bepaalt wanneer het geld wordt overgemaakt
- in het weekend vinden er geen betalingsverwerkingen plaats
- betalingen aan verschillende banken onderling worden gereguleerd door de DNB en InterPay

De Rabobank, de ING, de SNS, de ABN-AMRO banken houden je geld met 100% zekerheid NIET vast! Nogmaals, betalingsverkeer staat onder toezicht van de DNB, "gesjoemel met extra lang vasthouden van jouw en mijn centjes" is echt niet aan de orde.

Overigens, nog even een weetje, maak ook NOOIT geld over op vrijdag, maandag wordt het betalingsverkeer pas hervat en de kans is dus erg groot dat het geld dat je vrijdag hebt overgemaakt, pas maandagmiddag of zelfs dinsdag pas op de rekening van bestemming is.

Over oneerlijk gesproken, ik krijg nog geld van de BD van vòòr 2005, dagtekening 15 april 2011, brief ontvangen 5 april 2011 en tot op heden, 10 mei 2011 nog niets ontvangen........duszszsz ik bedoel maar, geduld is een schone zaak ;) -ik meen dat voor dit soort teruggaven de BD 8 weken als uitbetalingstermijn hanteert-

En "Nizno" als EX-BD'er kan vast nog wat meer tipjes van sluiers oplichten als het gaat om uitbetaling van teruggaven met een genoemde dagtekening.
pi_96595444
brief van mijn partner was er donderdag,die van mij vandaag. zelfde dagtekening.
volgend de belastingdienst zelf word het geld rond de datum van de brief overgemaakt, kan max 5dagen verschil in zitten
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:44:20 #10
344202 chantal2002
belastinggeld 2010
pi_96595524
heeft jou partner wel al het geld ontvangen?
ik heb vandaag een brief ontvangen met dagtekening 7 mei.
mijn zusjes hebben het geld ontvangen maar ik nog niet weet iemand hoe dat kan
pi_96595571
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:42 schreef visje83 het volgende:
brief van mijn partner was er donderdag,die van mij vandaag. zelfde dagtekening.
volgend de belastingdienst zelf word het geld rond de datum van de brief overgemaakt, kan max 5dagen verschil in zitten
Ah mooi. Dank je
pi_96596552
Ik weet wel uit mijn ervaringen dat het belastinggeld vaak op woensdag of donderdag gestort word.
Dat is waarschijnlijk per bank dan weer verschillend, of per belastingkantoor. Dus morgen weer een nieuwe dag met hopelijk goed nieuws op mijn rekening. Maar we hebben tot vrijdag ;)
pi_96596641
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:21 schreef WarrenBuffet het volgende:
Ik lees heel veel reactie's waarin men zijn of haar bank de schuld geeft omdat het bedrag dat op de dagtekening staat, nog niet is gestort op de bankrekening.

Vergeet svp niet:
- betalingen aan verschillende banken onderling worden gereguleerd door de DNB en InterPay

De Rabobank, de ING, de SNS, de ABN-AMRO banken houden je geld met 100% zekerheid NIET vast! Nogmaals, betalingsverkeer staat onder toezicht van de DNB, "gesjoemel met extra lang vasthouden van jouw en mijn centjes" is echt niet aan de orde.

Overigens, nog even een weetje, maak ook NOOIT geld over op vrijdag, maandag wordt het betalingsverkeer pas hervat en de kans is dus erg groot dat het geld dat je vrijdag hebt overgemaakt, pas maandagmiddag of zelfs dinsdag pas op de rekening van bestemming is.

Over oneerlijk gesproken, ik krijg nog geld van de BD van vòòr 2005, dagtekening 15 april 2011, brief ontvangen 5 april 2011 en tot op heden, 10 mei 2011 nog niets ontvangen........duszszsz ik bedoel maar, geduld is een schone zaak ;) -ik meen dat voor dit soort teruggaven de BD 8 weken als uitbetalingstermijn hanteert-

En "Nizno" als EX-BD'er kan vast nog wat meer tipjes van sluiers oplichten als het gaat om uitbetaling van teruggaven met een genoemde dagtekening.
Ik wil je niet ontmoedigen maar ik dacht zelfs 3 maanden :@
pi_96596705
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:44 schreef chantal2002 het volgende:
heeft jou partner wel al het geld ontvangen?
nee ook niet...
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:23:17 #15
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_96597177
Vandaag brief binnengehad. Dagtekening van de 13de mei. Weet niet of het geld al op mijn rekening staat.
pi_96597394
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:11 schreef meandmy3kids het volgende:

[..]

Ik wil je niet ontmoedigen maar ik dacht zelfs 3 maanden :@
Is niet zo heel erg, het bedrag is niet erg groot en ik had er helemaal niet meer op gerekend, maar een uiterst vriendelijk heerschap van BD Kantoor Noord belde mij persoonlijk op om mijn verzoek te honoreren met een bepaalde toelichting...welnu, is dat niet ontzettend aardig?
Zo blijkt maar weer, je mag nooit BD'ers of andere ambtenaren over één kam scheren, dit was een zeer aangenaam mens die zeer behulpzaam was met deze kwestie en derhalve wacht ik geduldig op deze centjes. :)
pi_96599894
Mensen met dagtekening 12mei al geld binnen?
pi_96603081
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:28 schreef WarrenBuffet het volgende:

[..]

Is niet zo heel erg, het bedrag is niet erg groot en ik had er helemaal niet meer op gerekend, maar een uiterst vriendelijk heerschap van BD Kantoor Noord belde mij persoonlijk op om mijn verzoek te honoreren met een bepaalde toelichting...welnu, is dat niet ontzettend aardig?
Zo blijkt maar weer, je mag nooit BD'ers of andere
ambtenaren over één kam scheren, dit was een zeer aangenaam mens die zeer behulpzaam was met deze kwestie en derhalve wacht ik geduldig op deze centjes. :)
Mogen ze ook wel bij mij doen, effe een belletje, is nu al bijna 3 weken in behandeling, is wat mee aan de hand maar wat, dat kan niemand mij vertellen!
geld moet rollen, het liefst mijn kant op
pi_96606688
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:35 schreef Bold het volgende:

[..]

Mogen ze ook wel bij mij doen, effe een belletje, is nu al bijna 3 weken in behandeling, is wat mee aan de hand maar wat, dat kan niemand mij vertellen!
Het gaat in dit specifieke geval NIET om IB, maar een ander soort teruggave.
Al met al ben ik daar al 4 maanden mee bezig, dus gezien de correspondentie die was opgebouwd, was een persoonlijk belletje van de behandelend BD-medewerker erg nuttig en bovendien zeer wenselijk.
Maar nogmaals, het ging NIET om een aangifte IB !!!
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:53:32 #20
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_96606792
Vriendin inmiddels ook de blauwe brief op de deurmat, 1200 euro met dagtekening 12 mei.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:54:10 #21
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_96606820
Nog niks.
Tics van je petten.
pi_96607848
mensen met brieven, wanneer hebben jullie je aangifte ingediend?
Ben je in de buurt van Den Haag? Kom een langs voor een bakkie!
http://mrifix.nl
pi_96610793
Brief binnen, geld nog niet. Aangifte eind februari verzonden.

Tevens bericht dat aan mijn verzoek tot middeling tegemoet wordt gekomen. Levert ook weer een paarhonderd euro op! Aanrader voor mensen die een jaar of 3 aan het werk zijn... zie alhier
pi_96610876
Brief binnen, geld nog niet.

Aangifte verzonden op 1 maart, want vanaf toen kon je de vooringevulde versturen.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 19:26:46 #25
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_96610939
Ik had het geld maandag. Dezelfde dag lag ook de brief in de bus *O* Op de dagtekening heb ik niet gelet :@
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_96614356
Dagtekening is 7 mei. Vrijdag had ik de brief. Centjes heb ik nog niet. Rabobank
  dinsdag 10 mei 2011 @ 20:18:48 #27
344202 chantal2002
belastinggeld 2010
pi_96614406
ik heb het geld nog steeds niet met dagtekening 7 mei.mischien morgen
pi_96614427
en nog steeds geen brief... ;(
Ja doei.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 20:20:03 #29
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_96614491
Ik heb nog niet eens een brief :')
Maar het is ook nog lang geen 1 juli.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  Milf dinsdag 10 mei 2011 @ 20:20:38 #30
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_96614538
Ik had de BD gebeld met de vraag hoe het stond met de aanvraag voor de HRA. De mevrouw wist mij te vertellen dat de HRA nog niet (volledig) was verwerkt en dat zij alleen de aangifte 2010 kon terugvinden. Ik heb gelijk maar gevraagd of deze verwerkt is en ze geeft aan dat deze een dagtekening heeft van 20 mei en dat ik dan ook het geld ontvang.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_96614773
Noppes :'(.

Morgen beter :{.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_96614881
Op 1 maart voor mezelf en mijn partner ingevuld. Ik heb het gisteren teruggekregen, hij nog niet. Ging trouwens om heel weinig omdat we geen hypotheek meer hebben.
pi_96617305
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:18 schreef DutchieBre het volgende:
Dagtekening is 7 mei. Vrijdag had ik de brief. Centjes heb ik nog niet. Rabobank
Hier hetzelfde, maar dan ING. Ik ben niet erg geduldig aangelegd...

:)
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_96617611
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:02 schreef djenneke het volgende:

[..]

Hier hetzelfde, maar dan ING. Ik ben niet erg geduldig aangelegd...

:)
En ook uit Breda toch ? We zouden zo een koppeltje kunnen zijn *; .. Wel een zwaar ongeduldig koppeltje dan :P
pi_96617874
1 maart ingevuld en verzonden
vandaag brieven ontvangen van mij via normale post en die van mijn man via Sandd.
dagtekening is 13 mei. Uit ervaring weet ik dat het die dag er ook op staat. Elk jaar is dat nog zo geweest 8 jaar lang.
pi_96618088
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:06 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

En ook uit Breda toch ? We zouden zo een koppeltje kunnen zijn *; .. Wel een zwaar ongeduldig koppeltje dan :P
Ik denk dat mijn vriend dat niet zo leuk zou vinden. Maar inderdaad, we zitten samen in Breda ongeduldig te wezen (vast ook een Bredaas woord). :P
pi_96618352
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:11 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik denk dat mijn vriend dat niet zo leuk zou vinden. Maar inderdaad, we zitten samen in Breda ongeduldig te wezen (vast ook een Bredaas woord). :P
Idem voor mijn vrouw hoor. Daarnaast zou mijn zoontje een nieuwe mama niet zo snel waarderen denk ik ;) ..
pi_96624849
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:11 schreef djenneke het volgende:

[..]

Grappig hahaha woon dan welin ridderkerk maar ben een echte bredaase . Ook erg ongeduldig momenteel _O-
pi_96627054
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:14 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Idem voor mijn vrouw hoor. Daarnaast zou mijn zoontje een nieuwe mama niet zo snel waarderen denk ik ;) ..
Mijn dochter is ook gek op haar papa :P

Gelukkig, dit eindigt allemaal goed :D LOL.

Nu die centjes nog krijgen :P
  woensdag 11 mei 2011 @ 00:10:15 #40
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_96631480
Wow bijna 2 gezinnen ontwricht hier.
  woensdag 11 mei 2011 @ 00:12:20 #41
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_96631559
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:23 schreef Printerkabel het volgende:
Vandaag brief binnengehad. Dagtekening van de 13de mei. Weet niet of het geld al op mijn rekening staat.
Zelfde hier, maar geld staat er de 10e nog niet op, morgen nog eens kijken :)
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 11 mei 2011 @ 02:20:58 #42
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_96634564
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:35 schreef Bold het volgende:

[..]

Lieve Bold,
in behandeling is de term die ze hanteren vanaf moment dat zij hem in het systeem zien dat hij binnen is tot het moment dat er een beschikking staat. Dat is je nu al meerdere malen uitgelegd. Het is niet dat jouw aangifte al 3 weken op het bureau ligt van een ambtenaar die er met zijn oor op ligt en slaapt ofzo.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:21 schreef WarrenBuffet het volgende:

Vergeet svp niet:

Normaal gesproken komt er een beschikking (aanslag dus) en staat het geld binnen 5 werkdagen op de rekening. In sommige gevallen is dat niet zo.

Hierover ga ik echter niet uitweiden omdat ik daar nu geen zin in heb :)
pi_96635256
[quote]6s.gif Op woensdag 11 mei 2011 02:20 schreef Nizno het volgende:

[..]

Lieve Bold,
in behandeling is de term die ze hanteren vanaf moment dat zij hem in het systeem zien dat hij binnen is tot het moment dat er een beschikking staat. Dat is je nu al meerdere malen uitgelegd. Het is niet dat jouw aangifte al 3 weken op het bureau ligt van een ambtenaar die er met zijn oor op ligt en slaapt ofzo.

Hahahah dank je Nizno, maar soms heb ik dat gevoel wel, vooral als ik lees dat mensen die in maart aangifte hebben gedaan al bericht hebben gekregen terwijl ik begin februari aagfifte heb gedaan. Maar ik ga het nu van me afzetten en niet meer bellen, ik merk het wel wanneer ik aan de beurt ben, thnx
pi_96635380
en nog niks
pi_96635468
Dagtekening 7 mei en nog niks :)

Ik heb overigens geen aanslag van de huurtoeslag en zorgtoeslag gehad (terwijl ik denk terug te moeten betalen), loopt dit niet synchroon met de aangifte IB?
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_96635567
voorgaande jaren had ik het geld altijd al voor de brief,dus voor de dagtekening, dit jaar laat het lang op zich wachten moet ik zeggen...
7 mei, dagtekening was zaterdag en het is nu woensdag, gaan dus echt aan die 5 dagen zitten dit keer.
je kan dan beter een brief later krijgen, zit je ook niet zo te wachten haha
  woensdag 11 mei 2011 @ 08:23:06 #47
178553 loving_mama
Ik ben ik,.... daarom,...
pi_96636119
1 maart elektronisch aangifte gedaan, nog niets gehoort.... ( maar het is dan ook nog geen 1 juli ) O-)
pi_96636151
er werd hier eerder gezegd dat het niet aan de banken lag dat het geld er nog niet was, nou ik kan jullie vertellen, de belastingdienst heeft het donderdag al naar ons rekeningnummer overgemaakt, maar het is echter niet binnen, dus denk dat het dan toch aan de banken ligt lijkt me dan....
pi_96637387
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 08:24 schreef visje83 het volgende:
er werd hier eerder gezegd dat het niet aan de banken lag dat het geld er nog niet was, nou ik kan jullie vertellen, de belastingdienst heeft het donderdag al naar ons rekeningnummer overgemaakt, maar het is echter niet binnen, dus denk dat het dan toch aan de banken ligt lijkt me dan....
Dan kan je altijd de bank nog bellen als je het niet vertrouwd toch ???
pi_96637633
Wij hebben geld geleend van mijn schoonouders omdat ze zaterdag de achtertuin komen straten, maar was misschien niet nodig geweest: gisteren de brief met dagtekening 12 mei dus het geld kan nog voor zaterdag binnen zijn :)
pi_96637788
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:37 schreef Serinde het volgende:
Wij hebben geld geleend van mijn schoonouders omdat ze zaterdag de achtertuin komen straten, maar was misschien niet nodig geweest: gisteren de brief met dagtekening 12 mei dus het geld kan nog voor zaterdag binnen zijn :)
reken daar maar niet op,mensen met dagtekening 7mei hebben het nog niet eens binnen!
pi_96638002
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:42 schreef visje83 het volgende:

[..]

reken daar maar niet op,mensen met dagtekening 7mei hebben het nog niet eens binnen!
Ik had ook dagtekening 7 mei en die dag nog het geld erop.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_96638419
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:49 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Ik had ook dagtekening 7 mei en die dag nog het geld erop.
welke bank was dat dan? en het geld op zaterdag erop??
pi_96638669
Mensen al brief voor 12mei ontvangen?
pi_96639067
mensen met dagtekening 18mei al brief en geld ontvangen?
  Licht Ontvlambaar woensdag 11 mei 2011 @ 11:20:36 #56
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_96641197
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 08:24 schreef visje83 het volgende:
klopt het rekeningnummer?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:26:11 #57
344202 chantal2002
belastinggeld 2010
pi_96641455
ik heb ook nog steeds niks ontvangen begin nu wel ongeduldig te worden want het is al inmiddels woensdag en de dagtekening was 7 mei.ik heb nog nooit zo lang moeten wachten op mijn geld van de belasting
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:27:27 #58
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_96641521
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:26 schreef chantal2002 het volgende:
ik heb ook nog steeds niks ontvangen begin nu wel ongeduldig te worden want het is al inmiddels woensdag en de dagtekening was 7 mei.ik heb nog nooit zo lang moeten wachten op mijn geld van de belasting
Ze lezen hier mee, denk ik.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_96641767
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:42 schreef visje83 het volgende:

[..]

Er stond "misschien" en "kan". Maar dan maar niet, ik raak er niet zo overstuur van als sommigen hier :')
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:34:05 #60
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_96641830
Hier ook dagtekening 7 mei en nog niets op mijn rekening. Helaas.
Prrrrr
pi_96641932
Ach wel ja, ik had de brief ook pas gisteren maar stond wel een dagtekening op van 7 mei. Ach ja, als het maar komt :)
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_96642259
Als je dagtekening 7 Mei hebt dan moet je uitgaan van de dagtekening + 10 werkdagen.
Dus voor volgende week vrijdag heb je dan je centjes.
pi_96642838
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:20 schreef Sjeen het volgende:

[..]

klopt het rekeningnummer?
ja, klopt idd
  woensdag 11 mei 2011 @ 12:10:01 #64
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_96643322
Gister de brief gehad maar nog niks gestort gekregen dus we wachten af. Vaak staat het geld er al eerder op dan de brief :+
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_96643817
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:34 schreef mspoez het volgende:
Hier ook dagtekening 7 mei en nog niets op mijn rekening. Helaas.
Idem
blijf van mijn sig af homo!
pi_96644457
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:44 schreef mish het volgende:
Als je dagtekening 7 Mei hebt dan moet je uitgaan van de dagtekening + 10 werkdagen.
Dus voor volgende week vrijdag heb je dan je centjes.
Correctie BD geeft zelf aan binnen 5 werkdagen, voor de mensen met dagtekening 7 mei, het kan dus ook aankomende maandag nog zijn omdat er vrijdag geen betalingen gedaan worden bij de meeste banken
pi_96644792
ik heb gisteren de brief met dagtekening 12 mei ontvangen, maar nog niks op ing.

heb 3maart aangifte gedaan
pi_96645189
wie heeft wel met dagtekening 12 mei al geld op rekening? en welke bank?
  woensdag 11 mei 2011 @ 13:02:06 #69
344202 chantal2002
belastinggeld 2010
pi_96645290
ik heb met dagtekening 7 mei nog niet eens mijn geld en jij vraagt met dagtekening 12 mei terwijl het vandaag 11 mei is
pi_96646122
ja want wij hebben al jaren als de brief er is ook het geld op de rekening. en mijn man zijn zwager en zuster werken bij de belasting. en als je de brief ontvangt staat je geld er ook meestal. in ieder geval vesturen ze het geld rond de dagtekening. en voor 15.30 verstuurd staat het normaal de zelfde dag er of de volgende werkdag. maar ing houdt het wel vast heb ik het idee want als je hebt insteld dat je een sms wilt ontvangen als er een bepaald saldo staat krijg je die altijd pas een dag later. met internet bankieren viel mij dat op.
pi_96646749
dagtekening 7 mei, zaterdag brief al ontvangen. nog niks gezien op mijn ing
pi_96647095
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:38 schreef tinoburg het volgende:
dagtekening 7 mei, zaterdag brief al ontvangen. nog niks gezien op mijn ing
Idem hier, en ik dacht juist dat de ING zo snel was :?
  woensdag 11 mei 2011 @ 13:47:33 #73
344380 mookie23
leef en laten leven!
pi_96647147
quote:
6s.gif Op woensdag 11 mei 2011 02:20 schreef Nizno het volgende:

[..]

Lieve Bold,

[..]

Normaal gesproken komt er een beschikking (aanslag dus) en staat het geld binnen 5 werkdagen op de rekening. In sommige gevallen is dat niet zo.

Hierover ga ik echter niet uitweiden omdat ik daar nu geen zin in heb :)
Ja en in welke gevallen komt er geen beschikken en blijft hij op behandelen staan dan???
  Redactie Frontpage woensdag 11 mei 2011 @ 13:58:34 #74
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_96647642
Nog niets.. Maar goed, ik krijg dan ook 7 euro terug, dat zal wel naar 0 worden afgerond of zo...
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_96647858
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:41 schreef meandmy3kids het volgende:

[..]

Correctie BD geeft zelf aan binnen 5 werkdagen, voor de mensen met dagtekening 7 mei, het kan dus ook aankomende maandag nog zijn omdat er vrijdag geen betalingen gedaan worden bij de meeste banken
Correctie op correctie! De belastingdienst hanteert op dit moment 10 werkdagen.
Maar wat het ook is 5 of 10 werkdagen het zal ooit wel eens gestort worden! Het meest logische is volgende week want ieder 15e van de maand is het uitbetaling van hypotheek rente aftrek en de 20e van iedere maand zorgtoeslag. Lijk me wel dat een instelling als de belastingdienst vast uitbetaal data hanteert!?

Aan de banken kan het niet liggen want die mogen sinds 2009 geen geld meer vasthouden.
pi_96647997
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:47 schreef mookie23 het volgende:

[..]

Ja en in welke gevallen komt er geen beschikken en blijft hij op behandelen staan dan???
Ja dat bedoel ik mookie, volgens mij heb je tzelfde met je aangifte als ik
pi_96648012
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:04 schreef mish het volgende:

[..]

Correctie op correctie! De belastingdienst hanteert op dit moment 10 werkdagen.
Maar wat het ook is 5 of 10 werkdagen het zal ooit wel eens gestort worden! Het meest logische is volgende week want ieder 15e van de maand is het uitbetaling van hypotheek rente aftrek en de 20e van iedere maand zorgtoeslag. Lijk me wel dat een instelling als de belastingdienst vast uitbetaal data hanteert!?

Aan de banken kan het niet liggen want die mogen sinds 2009 geen geld meer vasthouden.
Okee nee dat wist ik idd niet , en klinkt idd erg logisch, vorgaande jaren had ik het ook rond de 17de . Nou we wachten het gewoon af . En sorry dan voor mijn correctie ;)
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:10:02 #78
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_96648148
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:47 schreef mookie23 het volgende:

[..]

Mocht dat het geval zijn (lijkt me sterk, maar goed...) , dan moet je na 1 juli maar eens aan de bel trekken...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:11:06 #79
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_96648193
*O* Net een blauwe envelop bij de post. Dagtekening 13 mei. :)
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_96648240
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:07 schreef meandmy3kids het volgende:

[..]

Okee nee dat wist ik idd niet , en klinkt idd erg logisch, vorgaande jaren had ik het ook rond de 17de . Nou we wachten het gewoon af . En sorry dan voor mijn correctie ;)
Ik wist het ook niet maar moest vanmorgen ff een wijziging doorgeven en toen ff tussen neus en lip door gevraagt waar mijn centjes bleven... bah 10 werkdagen.
....we wachten maar (on)geduldig af!
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:15:19 #81
344380 mookie23
leef en laten leven!
pi_96648364
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:07 schreef Bold het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik mookie, volgens mij heb je tzelfde met je aangifte als ik
Ja klopt mijne staat ookal 3 weken op behandeling :S
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:15:56 #82
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_96648390
Sommige mensen zijn echt nog te dom om te poepen :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_96648402
Dat is toch al 30 keer uitgelegd?
En je krijgt áltijd een beschikking.
Volgens mij slaat 'in sommige gevallen niet' op een betaling binnen een x-aantal werkdagen.
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:17:23 #84
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_96648468
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:15 schreef Caland het volgende:
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:17:36 #85
344380 mookie23
leef en laten leven!
pi_96648480
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat is toch al 30 keer uitgelegd?
En je krijgt áltijd een beschikking.
Volgens mij slaat 'in sommige gevallen niet' op een betaling binnen een x-aantal werkdagen.
Ja het kan ook zo zijn dat ze je vergeten, want volgens sommige is het computer gestuurd en komt er geen mens aan te pas
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:18:21 #86
344380 mookie23
leef en laten leven!
pi_96648513
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:15 schreef Caland het volgende:
Sommige weten niet alles over BD dan andere en daarvoor is dit topic toch om er over te vragen???
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:19:26 #87
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_96648555
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:18 schreef mookie23 het volgende:

[..]

Sommige weten niet alles over BD dan andere en daarvoor is dit topic toch om er over te vragen???
Klopt. En daar wordt dan ook altijd gewoon antwoord op gegeven, op een normale manier.

Maar als diezelfde persoon vervolgens nog vier keer dezelfde vraag stelt dan kun je deze reactie wel verwachten imo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_96648563
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:15 schreef mookie23 het volgende:

[..]

Ja klopt mijne staat ookal 3 weken op behandeling :S
Toen ik de eerste keer belde (3wkn geleden) toen werd er gezegd dat ie iin behandeling was genomen maar dat dat was afgebroken omdat er wat mee aan de hand was. Toen ik een paar dagen
Later belde vertelde een ander mij dat ie gewoon in behandeling is en toen ik vertelde wat die collega miij had verteld, zei ze dat dat helemaal niet het geval was en dat de aangifte gewoon in behandleing is. Nou ik volg het allemaal niet meer, en heb besloten om het maar af te wachten
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:29:25 #89
344380 mookie23
leef en laten leven!
pi_96648999
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:19 schreef Bold het volgende:

[..]

Toen ik de eerste keer belde (3wkn geleden) toen werd er gezegd dat ie iin behandeling was genomen maar dat dat was afgebroken omdat er wat mee aan de hand was. Toen ik een paar dagen
Later belde vertelde een ander mij dat ie gewoon in behandeling is en toen ik vertelde wat die collega miij had verteld, zei ze dat dat helemaal niet het geval was en dat de aangifte gewoon in behandleing is. Nou ik volg het allemaal niet meer, en heb besloten om het maar af te wachten
Ik moest toevallig voor mijn vader 2 weken geleden naar de BD bellen om wat op te vragen. Toen dacht ik kan ik ook gelijk vragen wanneer de dagtekening van hem is en van mij en me vriend. Die van me vader 7 mei en die van mij en me vriend in behandeling. Afgelopen maandag gebeld om te vragen nog steeds in behandeling... Misschien bel ik straks gewoon weer want ik had het vorig jaar op 12 mei binnen....
pi_96649078
Dan zou ik ook bellen :Y Want dan hoor je t nu ook op 12 mei te krijgen :Y
pi_96649195
quote:
7s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:12 schreef mish het volgende:

[..]

Ik wist het ook niet maar moest vanmorgen ff een wijziging doorgeven en toen ff tussen neus en lip door gevraagt waar mijn centjes bleven... bah 10 werkdagen.
....we wachten maar (on)geduldig af!
Toch handig om deze topic te volgen , zo kom je nog eens wat te weten. Maar ik hoop toch van harte dat ze de 5 dagen aanhouden hoor. Want ook ik ben heel erg ongeduldig aan het wachten.
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:33:44 #92
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_96649202
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Dan zou ik ook bellen :Y Want dan hoor je t nu ook op 12 mei te krijgen :Y
:D
pi_96649664
Zou iedereen er ook even bij willen vermelden wanneer ze de aangifte verstuurd hebben? Ik heb de mijne eind maart verstuurd maar heb nog niets gezien :(
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:45:55 #94
344380 mookie23
leef en laten leven!
pi_96649670
Ben nu aan het bellen en is nog steeds in behandeling!!!!!
Krijg weer het zelfde verhaaltje u kunt tot 1 juli bericht krijgen....

Maar het kan elke dag veranderen :S
en je kunt of gelijk een definitieve aanslag krijgen of een voorlopige nou ben ik helemaal benieuwd wanneer ik een mooie blauwe brief krijg met een mooi bedrag wat ik terug krijg pfffff
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:48:38 #95
344380 mookie23
leef en laten leven!
pi_96649770
26 Januari ingediend voor mij en me vriend. Wij hebben nog niks gekregen geen brief niks...

Voor me vader in februari en die had dagtekening 7 mei...

Vroeg net ook heel netjes dacht als je hem vroeg ingediend had dat je dan sneller antwoord kreeg, zei meneer ja maar je moet voorstellen dat 7 miljoen mensen aangifte doen en het een hele grote stapel is dat verwerkt moet worden of je dit nou per post of digitaal doet... Maakt dus geen reet uit je moet gewoon wachten.. Dus ik wacht geduldig af nu en kijk elke dag uit naar de post
pi_96649883
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:48 schreef mookie23 het volgende:
26 Januari ingediend voor mij en me vriend. Wij hebben nog niks gekregen geen brief niks...

Voor me vader in februari en die had dagtekening 7 mei...

Vroeg net ook heel netjes dacht als je hem vroeg ingediend had dat je dan sneller antwoord kreeg, zei meneer ja maar je moet voorstellen dat 7 miljoen mensen aangifte doen en het een hele grote stapel is dat verwerkt moet worden of je dit nou per post of digitaal doet... Maakt dus geen reet uit je moet gewoon wachten.. Dus ik wacht geduldig af nu en kijk elke dag uit naar de post
Me too :( Kan de centjes goed gebruiken...
pi_96649928
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:45 schreef mookie23 het volgende:
Ben nu aan het bellen en is nog steeds in behandeling!!!!!
Krijg weer het zelfde verhaaltje u kunt tot 1 juli bericht krijgen....

Maar het kan elke dag veranderen :S
en je kunt of gelijk een definitieve aanslag krijgen of een voorlopige nou ben ik helemaal benieuwd wanneer ik een mooie blauwe brief krijg met een mooi bedrag wat ik terug krijg pfffff
Dat verhaal krijg ik ook steeds daarom heb ik besloten niet meer te bellen want ze vertellen je niks nuttigs, je kan t gewoon beter afwachten
pi_96649946
Ik snap die hele heisa ook niet. Tuurlijk, ik hoop ook eerder het geld te ontvangen, altijd leuk, maar ik merk het wel. De belastingdienst heeft nog tot 1 juli.

Ik heb geen schulden of wat, alleen maar wensen, misschien dat t daar aan ligt.
Aan de andere kant behandel ik ook aanvragen voor extra geld voor de minima en wordt ik ook plat gebeld, heel irritant. Misschien dat ik dat in mijn hoofd houd.
pi_96650024
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik snap die hele heisa ook niet. Tuurlijk, ik hoop ook eerder het geld te ontvangen, altijd leuk, maar ik merk het wel. De belastingdienst heeft nog tot 1 juli.

Ik heb geen schulden of wat, alleen maar wensen, misschien dat t daar aan ligt.
Aan de andere kant behandel ik ook aanvragen voor extra geld voor de minima en wordt ik ook plat gebeld, heel irritant. Misschien dat ik dat in mijn hoofd houd.
Behandel die van mij er dan eventjes tussendoor hihi dan ben je van mijn ongeduldigheid af! ;)
pi_96650099
Wie heeft er een brief binnen 12mei?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')