wanneer aangifte opgestuurd?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:08 schreef Caatje1984 het volgende:
Mijn geld is binnen..... dagtekening 12mei en regio arnhem/nijmegen.
Iedereen sterkte met wachten en veel plezier met het uitgeven/sparen van het geld.
Same here! Jippiequote:Op donderdag 12 mei 2011 14:20 schreef puk85 het volgende:
dagtekening 7 mei geld net binnen 13.00 uur via de rabobank
Dat zou kunnen, maar je dagtekening was zaterdag 7 mei en uitbetaling vindt plaats binnenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:38 schreef meandmy3kids het volgende:
pfffffffff en hier nog steeds niet dagtekening 7 mei nou morgen maar afwachten en maandag dan bellen. Krijg namelijk steeds meer het vermoeden dat het ergens fout is gegaan
Ja ik gok er ook op en hoop het zeker . ergens ga ik er ook vanuit dat het maandag pas erop staat om er op vrijdag ook een hoop banken zijn die niets meer storten. Dan is maandag dus de 5de werkdag. Nou ik zie het wel. Op mijn VT staan wel de juiste bankrekening.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:43 schreef WarrenBuffet het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar je dagtekening was zaterdag 7 mei en uitbetaling vindt plaats binnen
5 WERKDAGEN, dus gerekend vanaf maandag 9 mei heeft de BD tijd tot en met vrijdag 13 mei,
TENZIJ je bankrekeningnummer niet bekend was bij de BD ten tijde van het versturen van de aangifte.
Ik gok dat je morgen je geld hebt, zoniet, dan hoop ik het voor je
Omdat ze werken met betaalbatches en geen duizenden in 1 keer uitvoeren. Zeker niet rondom de toeslagen en HRA's.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:30 schreef sersouh het volgende:
Heb net de B.D. gebeld met een vraagje over motorrijvoertuigbelasting.
Tussen neus en lippen door gevraagd of ze mijn aangifte ontvangen hadden die ik in Januari had op gestuurd. Menneer kon mij vertellen dat ik de dag tekening 26 Mei is...
Dat is over 2 weken... Wat in houdt dat hij al berekend is... Waarom zouden ze hem dan 2 weken langer vasthouden? Ik wacht totaal niet op dat geld.. Maar die 5400 euro is natuurlijk wel lekker maar is toch raar dat ze nu al weten dat ik over 2 weken een brief kan ontvangen....
zegt niets dat de VT op de juiste staat. Je kan namelijk bij je aangifte zelf een rekeningnummer invullen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:48 schreef meandmy3kids het volgende:
[..]
Ja ik gok er ook op en hoop het zeker . ergens ga ik er ook vanuit dat het maandag pas erop staat om er op vrijdag ook een hoop banken zijn die niets meer storten. Dan is maandag dus de 5de werkdag. Nou ik zie het wel. Op mijn VT staan wel de juiste bankrekening.
ja en die op mijn VT komt overheen met die van mijn aangifte dat heb ik voor de veiligheid even na gekekenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
zegt niets dat de VT op de juiste staat. Je kan namelijk bij je aangifte zelf een rekeningnummer invullen.
hoe weet je je dagtekening zonder brief?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:33 schreef Raifu het volgende:
3 maart aangifte gedaan, dagtekening 20 mei. Geen brief, geen geld
Door te bellen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:23 schreef zkadrouch het volgende:
[..]
hoe weet je je dagtekening zonder brief?
Ze weten in ons geval wel de aangifte waar niks voor terugkomt als 1e te behandelen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:25 schreef GlowMouse het volgende:
Ja, elke aangifte wordt apart bekeken.
wat je het beste kan doen is het opnieuw invullen van de aangifte, programma downloaden en invullen. Als het goed is heb je wel een uitdraai van de andere ingevulde dingen dus dan is het een kwestie van overtikken van de andere dingen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Sorry ik kan het algemene vragentopic van belastingaangifte niet meer vinden?
Ik heb inmiddels duidelijkheid van de gemeente. Ik moet voor de aangifte 2010 de woz-waarde van 2009 hebben. De woz-waarde van peildatum 2009 is ruim een ton lager dan wat ik heb ingevuld (met hulp van mijn hypotheekadviseur)
Welke gevolgen heeft dit nu voor mijn aanslag? Ik vind het een beetje jammer als ik mij rijk zou rekenen op basis van een aanslag die verkeerd is ingevuld en dat ik werkelijk nergens recht op heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |