Ook dit klinkt idd erg logisch hahaha, nou wacht het wel af. Wil het heel graag hebben maar er zit geen haast bijquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
juist niet. Want die betaalbatches laten ze niet tesamen lopen met de IBuitbetaling aangezien er dan een vertraging in betaalbatch toeslag of HRA kan komen.
Dan is jou ING bank lekker vlotquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:44 schreef G-lock het volgende:
Aangifte gedaan begin februari. Ik kreeg vrijdag 6 mei het geld al gestort (ING rekening), en pas maandag 9 mei volgde de brief met de dagtekening 7 mei erop.
En waarom zou je ook...quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:22 schreef cmuts het volgende:
[..]
Daar kan ik wel inkomen, heb dan vaker te maken met van die boeren die hun onderdelen niet ontvangen hebben.. ik zal proberen niet meer elke 3 dagen te bellen naar de BD als respect voor de medewerkers die hier een hard hoofd van krijgen
19 februari ingedient en brief 6 mei gekregen met dagtekening 7 meiquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:26 schreef keepoww het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze dit wel zien, vorig jaar was ik niet zeker over het bedrag. Toen gevraagd en antwoord gekregen.
En ze kunnen ook zien naar welke rekening het wordt gestort. Ze mogen het alleen zelf niet zeggen, dus als jij je rek nr zegt kan de telefoon man dit confirmen.
verrek..Dat kan natuurlijk ook nog!! Wauw!! Dat jij dat zomaar bedenkt!quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:08 schreef meandmy3kids het volgende:
ligt het misschien ook aan in welke gemeente je woont
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:08 schreef meandmy3kids het volgende:
ligt het misschien ook aan in welke gemeente je woon hoe druk het daar is bij het bd kantoor met uitbetalen?
Wat ben jij liefquote:
Nou hallo je hoeft niet gelijk zo sarcastisch te gaan doen hoor. Er zijn btw mensen met dommere vragen duh. Maar goed dat zal wel aan domme ik liggen danquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
verrek..Dat kan natuurlijk ook nog!! Wauw!! Dat jij dat zomaar bedenkt!
Dus je hebt wel twee-en-een-halve (werk)dag op het geld moeten wachten. Nou!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:51 schreef chantal2002 het volgende:
ik heb het geld vandaag ontvangen met dagtekening 7 mei na lang wachten
welke datum staat er op deze WOZwaarde-brief?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wat ben jij lief
grappig trouwens, vandaag echt de helft van de klanten aan de balie die vroegen hoe het zat met de status van hun aanvraagNet terwijl ik er wat over op het forum post.
Weet iemand trouwens, mijn hypotheekadviseur heeft een fictieve woz-waarde ingevuld bij mijn belastingaanvraag. De werkelijke woz-waarde is door de gemeente zo'n 50.000 hoger geschat, maar die heb ik net een week binnen. Moet nog wel bezwaar indienen, want de waarde klopt niet. Maar welke gevolgen heeft dit voor de voorlopige aanslag 2010?
De verkeerde voor de aangifte van 2010.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
welke peildatum staat er op deze WOZwaarde-brief?
Oh wacht, die weet ik! Je moet op 1 januari op dat adres wonen he? En 1 januari 2010 woonde ik er nog niet. Dus geldt de woz voor 2010 niet voor mij? Pas volgend jaar?quote:De verkeerde voor de aangifte van 2010
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |