Same here...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:18 schreef DutchieBre het volgende:
Dagtekening is 7 mei. Vrijdag had ik de brief. Centjes heb ik nog niet. Rabobank
Neuh. Het gaat er niet om of je er op 1 januari woonde of niet. Het gaat om de waarde op de juiste peildatum. Dus 1 januari 2008, 1 januari 2009, 1 januari 2010, 1 januari 2011. Het eigenwoningforfait wordt dan tijdsevenredig berekend.quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Oh wacht, die weet ik! Je moet op 1 januari op dat adres wonen he? En 1 januari 2010 woonde ik er nog niet. Dus geldt de woz voor 2010 niet voor mij? Pas volgend jaar?
Maakt de fictieve woz dan niet uit? (niet dat ik straks de helft mag terugbetalen namelijk)
De woz heb ik pas gekregen met dagtekening 29 april
Nogmaals: of het je eigendom is of niet, maakt geen verschil.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:15 schreef Cassandra87 het volgende:
Gek genoeg staat er toestandspeildatum 1 januari 2009, maar toen lag er niets meer dan een kale vlakte en was er nog niets mijn eigendom (april 2010 pas)
Ik heb het eerste jaar een WOZ gehad gebaseerd op de waarde van de grond. En het jaar erop gebaseerd op de ruwbouwquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:27 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Nogmaals: of het je eigendom is of niet, maakt geen verschil.
En bij een grote waardeverandering (dus het bouwen van een huis op een kale vlakte) wordt de waarde bepaald na gereedkomen van de bouw.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:32 schreef wilma32 het volgende:
3maart aangifte brief met dagtekening 12 mei vanmorgen geld binnen op ing
Welk deel van t land woon jequote:Op donderdag 12 mei 2011 09:39 schreef yesgirl het volgende:
Eind januari ingestuurd, geen brief nog.
Had van de week even gebelt over de status. Nog in behandeling dus ja afwachten danIk weet iig dat het goed is en het komt vanzelf wel. Heeft tog geen zin om meerdere keren te bellen lol.
Had het idee dat het wel ergens in juni binnenkomt. Vorig jaar had het ik al begin mei maar ik ga me daar nie aan vast houden.
Noord Holland in haarlemmermeerquote:
Belastingdienst/Zuidwest/kantoor Goes.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:22 schreef mookie23 het volgende:
Misschien een idee voor de mensen die het al hebben gehad om te laten weten waar je vandaan komt!!
Ik half maart, ook nog niks.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:42 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Eind maart ingediend, nog niks binnen, geen brief of geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |