Omdat er veel mensen al wel een brief hebben gehad en geld, kijken waar ze vandaan komen, misschien ligt het aan de de stad of streek waar je vandaan komt!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik half maart, ook nog niks.
BD Rotterdam, maar in hoeverre is dat van toepassing
Ik ook!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:52 schreef Sjeen het volgende:
ik word echt zo vreselijk baldadig van dit topic
Nee, maar het is dan ook nog 12 mei.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:40 schreef Jeroen1987 het volgende:
Heb zonet gebeld voor informatie over de dagtekening.
Bij mij was de dagtekening 13 mei ( morgen ) dan word het overgemaakt.
Maar omdat er veel betalingen dan zijn kan het ook die week daarop komen.
Maximaal 10 werkdagen kunnen er tussen zitten.
Mensen die wel al geld binnen hebben van dagtekening 13 mei??
Ik ookquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:52 schreef Sjeen het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:52 schreef Sjeen het volgende:
Hier in Apeldoorn, weet ook niet waarom het van toepassing is. ING trouwensquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik half maart, ook nog niks.
BD Rotterdam, maar in hoeverre is dat van toepassing
Ja ik ook vakantiegeld en belastingteruggave. En dan krijg ik nog iets later teruggave van 2009. Die heb ik laatst nog even ingevuld. Kreeg ik ook nog geld van terug! Good times!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:59 schreef Cassandra87 het volgende:
Zo das niet verkeerd!
Ik ben ook wel een beetje ongeduldig hoor
Ik willekker luxe mee uit eten nemen en een dagje weg, heb ik écht zin in
Met dat mooie weer
Maar goed, of ik nu over iets meer dan een week vakantiegeld krijg of mijn belasting aangifte
Daar snap ik niets van!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:52 schreef Sjeen het volgende:
[serieus doet]quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
Daar snap ik niets van!
Doe eens serieus mee met een serieus onderwerp. Elke keer dat off-topic geklets daar wordt niemand wijzer van!!
Schandalig dat ook Limburgers recht hebben op een belastingteruggavequote:Op donderdag 12 mei 2011 11:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
[serieus doet]
Ik woon in Limburg, dus ik ga ervanuit dat ik pas in juni bericht krijg. En omdat ik in het zuiden zit, bijna tegen België, denk ik ergens eind juni
[/serieus doet]
qftquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:37 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Schandalig dat ook Limburgers recht hebben op een belastingteruggave
Alleen als er iets overblijft hequote:Op donderdag 12 mei 2011 11:37 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Schandalig dat ook Limburgers recht hebben op een belastingteruggave
gelderlandquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:47 schreef meandmy3kids het volgende:
[..]
Ik nog steeds niets op mijn ING. Mag ik vragen welke regio je woon ???
Nee, rotjeknor geeft alles dit jaar aan een goed doel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:54 schreef mookie23 het volgende:
nog mensen uit rotje knor en omgeving al brief gehad??? en/of geld???
ING stort hele dag doorquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:55 schreef Masuhujo het volgende:
Aangifte gedaan in februari, op 6 mei brief met dagtekening 7 mei ontvangen.
Ik woon in regio Rotterdam (denk overigens dat regio's er geen ruk mee te maken hebben) en zit bij de ING.
Nog niets ontvangen maar daar ze 5 werkdagen erover doen om het geld van hut naar her over te maken denk ik dat het morgen er wel zal zijn.
Mijn ervaring met ING is dat ze alleen 's ochtends stortten (afschrijven gaat wel heel de dag door o. O).
Vorige week gebeld, toezegging gehad dat er een brief onderweg was met dagtekening 7 mei, tot op heden geen brief én geen geld....quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
en ik heb dus nog steeds geen brief, geld staat al bijna een week op m'n rekening!
ja die idd wel.. abn amro doet pas achterlijk houden het veels te lang vastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |