Maar de EU is juist in het leven geroepen omdat met dat afdwingen Europa zich zelf keer op keer ten gronde richtte.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:01 schreef Voorschrift het volgende:
Eens met de TT, mits er weer keizerrijken en militarisme wordt opgezet.
Dit halfbakken zwaktebod waarin iedere natie denkt alles te kunnen "afkopen" in plaats van "afdwingen" is geen lang leven gegund.
Maar Imperiaal Duitsland niet. Daar gaat het VS omquote:Op maandag 9 mei 2011 21:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar de EU is juist in het leven geroepen omdat met dat afdwingen Europa zich zelf keer op keer ten gronde richtte.
Hoe wat ten gronde?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar de EU is juist in het leven geroepen omdat met dat afdwingen Europa zich zelf keer op keer ten gronde richtte.
Regenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:03 schreef betyar het volgende:
Het regent hier....![]()
![]()
Een lekkere frisse lucht komt binnen
Eens, ik vind Nigel Farage wat dat aangaat wel een buitengewoon sympathieke gast.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:01 schreef Voorschrift het volgende:
Eens met de TT, mits er weer keizerrijken en militarisme wordt opgezet.
Dit halfbakken zwaktebod waarin iedere natie denkt alles te kunnen "afkopen" in plaats van "afdwingen" is geen lang leven gegund. Mannetjes als Schulz liever vandaag dan morgen de Donau in koppen.
Imperiaal Duitsland heeft zichzelf juist volledig ten grondde gericht door WO1, wat resulteerde in de opkomst van de Nazi's en een nog groter drama.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:03 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Maar Imperiaal Duitsland niet. Daar gaat het VS om
Nogmaals, die oorlog kwam niet van Imperiaal Duitsland.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Imperiaal Duitsland heeft zichzelf juist volledig ten grondde gericht door WO1, wat resulteerde in de opkomst van de Nazi's en een nog groter drama.
Geweldigquote:Op maandag 9 mei 2011 21:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eens, ik vind Nigel Farage wat dat aangaat wel een buitengewoon sympathieke gast.
![]()
Dat stelletje PVV-wannabe's stellen zowel inhoudelijk als retorisch niets voor vergeleken met hem.
Als hij keizer van Europa wordt dan ben ik voor de EU.
"Belgium, which is pretty much a non-country".
Juist, dus als die Oostenrijkers niet zo nodig oorlog hadden willen voeren was er nooit een WOII geweest (zou het een complot zijn geweest en heeft men in Oostenrijk een slapende terreurcel met een snorretje naar Duitsland gestuurd?).quote:Op maandag 9 mei 2011 21:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Imperiaal Duitsland heeft zichzelf juist volledig ten grondde gericht door WO1, wat resulteerde in de opkomst van de Nazi's en een nog groter drama.
Ze hebben in ieder geval niet genoeg gedaan om die te bezweren.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nogmaals, die oorlog kwam niet van Imperiaal Duitsland.
Dit soort mensen mag ik dus helemaal nietquote:Op maandag 9 mei 2011 21:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eens, ik vind Nigel Farage wat dat aangaat wel een buitengewoon sympathieke gast.
![]()
Dat stelletje PVV-wannabe's stellen zowel inhoudelijk als retorisch niets voor vergeleken met hem.
Als hij keizer van Europa wordt dan ben ik voor de EU.
"Belgium, which is pretty much a non-country".
Zeker.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ook niet, die van Rompuy is echt een vreselijke gast.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dit soort mensen mag ik dus helemaal niet
Het gaat mij geeneens om van Rompuy, maar vooral om zijn debatteerstijl.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ook niet, die van Rompuy is echt een vreselijke gast.
Dat klopt, maar hij komt tenminste met een scherp en inhoudelijk verhaal, iets wat andere eurosceptici niet kunnen, omdat deze in een provinciaals referentiekader zitten.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker.
Ben alleen bang dat het nogal met losse flodders schieten is gezien de enorme minderheidspositie.
Barosso?quote:
Waarom zouden ze, ik zou ook niet bukken voor dreigementen van wat kut Fransozen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval niet genoeg gedaan om die te bezweren.
Dat is waar, ik vind z'n betogen dan ook altijd wel scherp.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat klopt, maar hij komt tenminste met een scherp en inhoudelijk verhaal, iets wat andere eurosceptici niet kunnen, omdat deze in een provinciaals referentiekader zitten.
De uitstraling zal mij 'n worst wezenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Barroso heeft tenminste nog uitstraling, van Rompuy is echt een kleurloze ambtenaar.
Boeren en communisten inderdaad, vuig volk.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:09 schreef betyar het volgende:
Fransozen.......Die hadden ze moeten uitroeien in WW2.
Die ook alleen maar een grote bek hadden omdat ze zich gesteund wisten door de Engelsenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom zouden ze, ik zou ook niet bukken voor dreigementen van wat kut Fransozen.
Ho ho je draaft door.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Boeren en communisten inderdaad, vuig volk.
Alles wat je hier post over "we moeten meer oorlog voeren!" en je wens dat er meer militarisme moet zijn is een duidelijk teken dat je een heel erg verwend, intens beschermd opgevoed knulletje bent die niet weet wat lijden is. Het is stuitend om te zien hoe je alles waar tientallen miljoenen mensen letterlijk voor zijn gestorven wilt weggooien omdat je mentaal nog een 10-jarig jongetje bent die denkt dat oorlog "leuk" is.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoe wat ten gronde?
Ik voel me niet ten gronde gericht hoor, en de Duitsers mid jaren '30 hadden het ook niet slecht. Heel Europa niet overigens, we draaiden als een tierelier.
Frankrijk en Engeland zijn altijd al grote vrienden geweest.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Die ook alleen maar een grote bek hadden omdat ze zich gesteund wisten door de Engelsen
Deels eens.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:11 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Alles wat je hier post over "we moeten meer oorlog voeren!" en je wens dat er meer militarisme moet zijn is een duidelijk teken dat je een heel erg verwend, intens beschermd opgevoed knulletje bent die niet weet wat lijden is. Het is stuitend om te zien hoe je alles waar tientallen miljoenen mensen letterlijk voor zijn gestorven wilt weggooien omdat je mentaal nog een 10-jarig jongetje bent die denkt dat oorlog "leuk" is.
Hmm, niet bepaald hoor.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:11 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Frankrijk en Engeland zijn altijd al grote vrienden geweest.
Ja, wie zijn de schuldigen dan?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Die ook alleen maar een grote bek hadden omdat ze zich gesteund wisten door de Engelsen
fja, niet altijd, maar toch wel al geruime tijdquote:
Idd, dat zag je in die 6 weken in 1940 toen de Duitsers rustig naar Zuid-Frankrijk zijn gecruised.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ehh, de Fransen die de Amerikaanse afhankelijkheid steunden, Napoleon? En als je verder teruggaat was er elke eeuw ongeveer wel een oorlog tussen Engeland en Frankrijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:11 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Frankrijk en Engeland zijn altijd al grote vrienden geweest.
Wie heeft het over oorlog verheerlijken?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:12 schreef dotCommunism het volgende:
Echt, mensen die oorlog alleen kennen van films en games die hier, in vrijwel het veiligste land ter wereld, praten over hoe stoer en gaaf het is en hoe ze zouden doen als er oorlog uitbreekt. De ultieme decadentie.
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:14 schreef Morendo het volgende:
Ik zou een held zijn geweest op het slagveld. Maar ik ben wel tegen de moderne manier van oorlog voeren. Tenzij ik generaal mag zijn.
Wat weet jij nou van een krijgsmacht en van oorlog, jij hebt geeneens mensen in je omgeving die iets dergelijks hebben meegemaakt. Overigens is het ook iets wat jij nooit zult snappen, gelukkig kan ik terecht in Duitse adelskringen, want die snappen heel goed wat het betekent om een uniform te dragen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:11 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Alles wat je hier post over "we moeten meer oorlog voeren!" en je wens dat er meer militarisme moet zijn is een duidelijk teken dat je een heel erg verwend, intens beschermd opgevoed knulletje bent die niet weet wat lijden is. Het is stuitend om te zien hoe je alles waar tientallen miljoenen mensen letterlijk voor zijn gestorven wilt weggooien omdat je mentaal nog een 10-jarig jongetje bent die denkt dat oorlog "leuk" is.
Fixed. Toepasselijkheidquote:Op maandag 9 mei 2011 21:14 schreef betyar het volgende:
Ik ga maar eens een oorlogsfilm kijken denk ik.
De prijs van oorlog is hoog, de prijs van pacifisme hoger.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:15 schreef phpmystyle het volgende:
Ik begin ook een militaristisch gevoel te krijgen als ik generaal *biep* de menigte zie toespreken. Maar tegelijkertijd bedenk ik wat Reagan ooit eens zei.
De geschiedenis leert ons dat oorlogen beginnen als regeringen denken dat de prijs van agressie laag is.
De beste oorlogsfilm die er is, die laat de ellende van een oorlog zo treffend zien, hoe de mensen er creperen.quote:
Dit is de moderne manier van oorlogvoeren.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:14 schreef Morendo het volgende:
Ik zou een held zijn geweest op het slagveld. Maar ik ben wel tegen de moderne manier van oorlog voeren. Tenzij ik generaal mag zijn.
Jij en oorlog:quote:Op maandag 9 mei 2011 21:15 schreef phpmystyle het volgende:
Ik begin ook een militaristisch gevoel te krijgen als ik generaal *biep* de menigte zie toespreken. Maar tegelijkertijd bedenk ik wat Reagan ooit eens zei.
De geschiedenis leert ons dat oorlogen beginnen als regeringen denken dat de prijs van agressie laag is.
Saving Private Ryan vond ik anders behoorlijk heftig!quote:Op maandag 9 mei 2011 21:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De beste oorlogsfilm die er is, die laat de ellende van een oorlog zo treffend zien, hoe de mensen er creperen.
Die zoetsappige Amerikaanse oorlogsfilms zijn wat dat betreft een lachertje.
Behalve het eindequote:Op maandag 9 mei 2011 21:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Saving Private Ryan vond ik anders behoorlijk heftig!
Klopt, laat andere mensen dat maar doen. Ik teken de route op de kaart wel, als ik zin heb.quote:
Totdat je zelf in een vuurgevecht komt. Dan is het niet leuk meer. Steek je hoofd omhoog en je bent 'em kwijt.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:15 schreef phpmystyle het volgende:
Dat terwijl Amerikanen wel oorlog weten te "waarderen" om waar het ze gebracht heeft.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De beste oorlogsfilm die er is, die laat de ellende van een oorlog zo treffend zien, hoe de mensen er creperen.
Die zoetsappige Amerikaanse oorlogsfilms zijn wat dat betreft een lachertje.
Die verdient een note.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:11 schreef JoaC het volgende:
Wie zei laatst: "Nederland moet weer een oorlog meemaken" ?
Dat is dan ongeveer het meest verstandige dat die malloot ooit heeft gezegdquote:Op maandag 9 mei 2011 21:15 schreef phpmystyle het volgende:
Ik dacht dat het Finkers wasquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is dan ongeveer het meest verstandige dat die malloot ooit heeft gezegd
(herhaling) Jij mag gewoon vooraan staan met een C7 en bajonet.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, laat andere mensen dat maar doen. Ik teken de route op de kaart wel, als ik zin heb.
De enige gelijkenis die er bestaat tussen Hitler en mij. " ik graaf me minstens zo diep als Adolf in''quote:[img]http://i[quote][img]http://i.fokzine.net/p/6s.gif[/img] Op maandag 9 mei 2011 21:19 schreef betyar het volgende:
[..]
(herhaling) Jij mag gewoon vooraan staan met een C7 en bajonet.
Oke, ik doelde meer op luchtbombardementen, raketten, gifgas en atoomwapens.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is de moderne manier van oorlogvoeren.
Laffaard dus, dan krijg je in oorlogstijd ook een passende straf.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, laat andere mensen dat maar doen. Ik teken de route op de kaart wel, als ik zin heb.
Feigling.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De enige gelijkenis die er bestaat tussen Hitler en mij. " ik graaf me minstens zo diep als Adolf in''
Het lijkt mij ook helemaal niks om een oorlog mee te maken eigenlijkquote:Op maandag 9 mei 2011 21:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laffaard dus, dan krijg je in oorlogstijd ook een passende straf.
Ik wil desnoods wel in een helikopter, of veilig vanuit een bunker aanwijzingen geven. Maar no way dat ik in een tank ga zitten of met een proppenschieter de vijand te lijf ga.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laffaard dus, dan krijg je in oorlogstijd ook een passende straf.
Weet je wat het ironische is, mocht het echt zo eens zijn dat Nederland bedreigd wordt, dan staat ie gewoon als dienstplicht soldaat 2e klasse als kanonnenvoer te wachten.quote:
Zou best kunnen, maar het is een Duits woord.quote:
Maar ik neem er zelf niet fysiek aan meequote:Op maandag 9 mei 2011 21:23 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook helemaal niks om een oorlog mee te maken eigenlijk
Denk jij dat er wat te kiezen valt?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wil desnoods wel in een helikopter, of veilig vanuit een bunker aanwijzingen geven. Maar no way dat ik in een tank ga zitten of met een proppenschieter de vijand te lijf ga.
Als hij weigert staan 'm ook leuke dingen te wachten.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Weet je wat het ironische is, mocht het echt zo eens zijn dat Nederland bedreigd wordt, dan staat ie gewoon als dienstplicht soldaat 2e klasse als kanonnenvoer te wachten.
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar het is een Duits woord.
Hm, dat zou ik dan niet doenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als hij weigert staan 'm ook leuke dingen te wachten.
Ik wil het ook niet meemaken, maar mocht de situatie eens zo zijn dat onze vrijheid onder druk staat, dan zal ik mijn plicht zeer zeker ook niet verzaaken. Dat druist tegen mijn eer- en rechtvaardigheidsgevoel in.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:23 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook helemaal niks om een oorlog mee te maken eigenlijk
Ja dat zal ook nog wel even blijven, met stuxnet krijg je niet de hele infrastructuur plat.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oke, ik doelde meer op luchtbombardementen, raketten, gifgas en atoomwapens.
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar ik neem er zelf niet fysiek aan mee![]()
Ik moedig ze wel aan, veilig achter mijn pc.
Godverdomme, ben ik het gewoon met PHP eens.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:25 schreef phpmystyle het volgende:
Ik collaboreer nog liever dan dat ik jullie ga helpen in zinloze oorlogen
Dan draaien we ons wel 180 graden en schieten we de andere kant op.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:25 schreef phpmystyle het volgende:
nsbmystylequote:Op maandag 9 mei 2011 21:25 schreef phpmystyle het volgende:
Nee, tenzij je het gebruikt tegen een land dat ook kernwapens heeft.quote:
Ik voorzie een mooie standrechtelijke executie.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:25 schreef phpmystyle het volgende:
Nee, je bent dan de globale paria en je hebt waarschijnlijk afgedaan als wereldmacht.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, tenzij je het gebruikt tegen een land dat ook kernwapens heeft.
Of als dat land vriendjes is met landen die kernwapens hebben. Je kan waarschijnlijk alleen wat Afrikaanse landen "veilig" met kernwapens bombarderen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, tenzij je het gebruikt tegen een land dat ook kernwapens heeft.
Met deze opmerking heb je je voorgoed belachelijk gemaakt.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:25 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben op dat moment sneller vertrokken dan een gemiddeld bankier bij een of ander bestuurdersbaantje.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan draaien we ons wel 180 graden en schieten we de andere kant op.
Speciaal voor jou.
quote:
Komt de fusillade plaats in Vught nog van pas.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:26 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik voorzie een mooie standrechtelijke executie.
Moeten ze je eerst vinden. Guerilla-oorlog voeren tegen je eigen land.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:26 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik voorzie een mooie standrechtelijke executie.
Jouw sturen ze gewoon naar de vijand toe teneinde deze met SOA's te besmetten en zo de gevechtskracht te reduceren.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:25 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Godverdomme, ben ik het gewoon met PHP eens.
Proberen zo snel mogelijk naar Engeland te komen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben op dat moment sneller vertrokken dan een gemiddeld bankier bij een of ander bestuurdersbaantje.
[..]
![]()
Ik vraag me altijd af wat jij zou doen in WO2.
Nogmaals, ik zit niet defensie en ik zal daar ook nooit heengaan. En valt dus weinig te halen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met deze opmerking heb je je voorgoed belachelijk gemaakt.
Maar goed, reken maar dat de marechaussee je komt ophalen als je je probeert te drukken.
Ik denk dat als jij de kans zou krijgen om een rijksdaalder te verdienen..quote:Op maandag 9 mei 2011 21:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Proberen zo snel mogelijk naar Engeland te komen.
Je bent dat verplicht.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nogmaals, ik zit niet defensie en ik zal daar ook nooit heengaan. En valt dus weinig te halen.
Dat heb ik dus ookquote:Op maandag 9 mei 2011 21:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nogmaals, ik zit niet defensie en ik zal daar ook nooit heengaan. En valt dus weinig te halen.
Ben jij tussen de 18 en 45?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Regel 1 Donderdag blauwe hap.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:29 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook
Ik ben het nuttigste voor mijn land als ik niet meevecht. Ben nog liever legerkok(als dat bestaat)
Jij past prima in het leger ja, beetje vrouwen verkrachten zie je vast zitten. Vandaar dat je vast oorlog wilt, kan je eindelijk je frustraties kwijt.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jouw sturen ze gewoon naar de vijand toe teneinde deze met SOA's te besmetten en zo de gevechtskracht te reduceren.
Daarom zal je ook nooit geschikt zijn voor iets anders dan een lullig kutbaantje zonder verantwoordelijkheden.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben op dat moment sneller vertrokken dan een gemiddeld bankier bij een of ander bestuurdersbaantje.
Dan maak ik mij wel op een andere wijze verdienstelijk.quote:
Tuurlijk, soldaten moeten ook te vreten krijgen, dan loop je met van die keteltjes met vreten al bukkend en hollend voor de rondvliegende kogels naar het front toe om de soldaten van een blauwe hap te voorzien.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:29 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook
Ik ben het nuttigste voor mijn land als ik niet meevecht. Ben nog liever legerkok(als dat bestaat)
We zijn hier niet op het schoolplein. Er is geen land op deze aardkloot die zich daarmee zou bemoeien. Oke, je wordt wellicht een paria binnen de internationale gemeenschap. Tenzij je een wereldmacht bent.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:27 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Of als dat land vriendjes is met landen die kernwapens hebben.
Nee hoor. Gewoon een bullet catcher.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan maak ik mij wel op een andere wijze verdienstelijk.
quote:
Ah, vandaar dat de hele top van Nederland als een gek wegvluchtte toen hier de oorlog uitbrak.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom zal je ook nooit geschikt zijn voor iets anders dan een lullig kutbaantje zonder verantwoordelijkheden.
Dat zijn PsyOps mevrouw, alhoewel in oorlogstijd runnen legers ook eigen bordelen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:29 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Jij past prima in het leger ja, beetje vrouwen verkrachten zie je vast zitten. Vandaar dat je vast oorlog wilt, kan je eindelijk je frustraties kwijt.
Ach, jij denkt dat je werkelijk wat voorstelt door hier veilig op internet te vertellen dat jij oorlog wel ''leuk'' vindt. Doe toch normaal, je zet jezelf compleet voor schut. Als iemand dit zou horen in je prive sfeer dan zou ie zich rot lachen, want zo belachelijk ben jij.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom zal je ook nooit geschikt zijn voor iets anders dan een lullig kutbaantje zonder verantwoordelijkheden.
Je bedoelt de paar ouderen die buiten de mobilisatie vielen?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:30 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat de hele top van Nederland als een gek wegvluchtte toen hier de oorlog uitbrak.
Tot in de jaren 80 mocht je officier dat nog ter plekke uitvoeren, officieel.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:27 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Moeten ze je eerst vinden. Guerilla-oorlog voeren tegen je eigen land.
Helaas, daar hebben we mensen zoals jij voorquote:
Mwah, ik zou echte kuilengravers inzetten, die oefenen elk jaar op het strand van Scheveningen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:31 schreef Dutchnative het volgende:
PHP mag voor de zekerheid deze tunnels graven![]()
[ afbeelding ]
PHP mag putjes scheppenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, ik zou echte kuilengravers inzetten, die oefenen elk jaar op het strand van Scheveningen.
Ik zeg nergens dat het leuk is, ik zeg enkel dat ik niet als een rat onder de grond ga zitten of wegvlucht voor de dienstplicht. Dat jij met je doffe kop wegrent zegt meer over jou dan over mij of von_Preussen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, jij denkt dat je werkelijk wat voorstelt door hier veilig op internet te vertellen dat jij oorlog wel ''leuk'' vindt. Doe toch normaal, je zet jezelf compleet voor schut. Als iemand dit zou horen in je prive sfeer dan zou ie zich rot lachen, want zo belachelijk ben jij.
Ik word in ieder geval NIET opgeroepen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Helaas, daar hebben we mensen zoals jij voor
Och niks, het idee van php als patriot eerste klas waarvan de grenzen op slot moeten en we hier allemaal de vlag en wimpel moeten laten waaien die als eerste wegrent als dorpsidioot als het er daadwerkelijk op aan komt irriteert me gewoon.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:33 schreef 3-voud het volgende:
Stelletje amateurs.
Voor jullie klaar zijn met functies toewijzen, zijn de echte soldaten al klaar met het land platgooien middels stealth vliegtuigen en slimme bommen.
Waar hebben we het over man.
Wacht, ik ben tegen oorlogen die zinloos zijn. Maar als hier de belgen ons binnenvallen zou ik best op enige wijze mijn steentje willen bijdrage. Maar wel als ik zelf de oorlog moreel kan justificeren. Equote:Op maandag 9 mei 2011 21:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het leuk is, ik zeg enkel dat ik niet als een rat onder de grond ga zitten of wegvlucht voor de dienstplicht. Dat jij met je doffe kop wegrent zegt meer over jou dan over mij of von_Preussen.
"runnen" ja. Dat noemen ze ook wel slavenarbeid en verkrachting. Je vindt de Japanse troostmeisjes vast ook een prima idee, of niet?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zijn PsyOps mevrouw, alhoewel in oorlogstijd runnen legers ook eigen bordelen.
Dat welquote:Op maandag 9 mei 2011 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och niks, het idee van php als patriot eerste klas waarvan de grenzen op slot moeten en we hier allemaal de vlag en wimpel moeten laten waaien die als eerste wegrent als dorpsidioot als het er daadwerkelijk op aan komt irriteert me gewoon.
Met een luchtmacht alleen kan je geen overwinning afdwingen, de NATO demonstreert dat momenteel treffend in Libie.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:33 schreef 3-voud het volgende:
Stelletje amateurs.
Voor jullie klaar zijn met functies toewijzen, zijn de echte soldaten al klaar met het land platgooien middels stealth vliegtuigen en slimme bommen.
Ik met zere knie kun jij het wel een paar uurtjes volhouden.quote:
Slimme bommen. Van die nutteloze dingen die één gebouwtje slopen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:33 schreef 3-voud het volgende:
Stelletje amateurs.
Weet je wat het is, onder druk leer je pas echt iemands karakter kennen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och niks, het idee van php als patriot eerste klas waarvan de grenzen op slot moeten en we hier allemaal de vlag en wimpel moeten laten waaien die als eerste wegrent als dorpsidioot als het er daadwerkelijk op aan komt irriteert me gewoon.
Oh please... Libie is ook geen oorlog Willem.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met een luchtmacht alleen kan je geen overwinning afdwingen, de NATO demonstreert dat momenteel treffend in Libie.
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
He get's latrine duty, burning shit.
Ex-militair door een bijzonder dienstongeval, 100% afgekeurd.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat je ex-militair bent?
Mij lijkt het derhalve ook wel wat.quote:War is sweet to those who have never experienced it.
-Pindar (518 BC – 438 BC)
Jongen, je zit nog net niet klaar te komen op het idee dat hier oorlog uitbreekt en we een groot leger hebben dat door de straten marcheert. Het is echt eng om te zien hoe jij en von_Preussen denken dat het allemaal een spelletje is waar je de held in gaat zijn.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het leuk is, ik zeg enkel dat ik niet als een rat onder de grond ga zitten of wegvlucht voor de dienstplicht. Dat jij met je doffe kop wegrent zegt meer over jou dan over mij of von_Preussen.
Voor zover dat al niet kon inderdaad.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Weet je wat het is, onder druk leer je pas echt iemands karakter kennen.
En door deze hele discussie weten we wat voor een instelling php heeft m.b.t. het vaderland, dus elke nationalistische uiting van hem kan nu erg gemakkelijk worden weerlegd.
Waar gaan hun heen?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:35 schreef Dutchnative het volgende:
We doen het gewoon à la USA, Vrouwen in de fabrieken, mannen aan het front.
Fout, ik help mee als ik de oorlog moreel gerechtvaardigd vind, anders niet. Ik ga echt geen oorlog voeren omdat mannetjes zoals jij en VS dat tactisch vinden.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Weet je wat het is, onder druk leer je pas echt iemands karakter kennen.
En door deze hele discussie weten we wat voor een instelling php heeft m.b.t. het vaderland, dus elke nationalistische uiting van hem kan nu erg gemakkelijk worden weerlegd.
Ja jij mag granaathulzen produceren in de Bijlmer.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:36 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Jongen, je zit nog net niet klaar te komen op het idee dat hier oorlog uitbreekt en we een groot leger hebben dat door de straten marcheert. Het is echt eng om te zien hoe jij en von_Preussen denken dat het allemaal een spelletje is waar je de held in gaat zijn.
Dat is het wel.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oh please... Libie is ook geen oorlog Willem.
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja jij mag granaathulzen produceren in de Bijlmer.
Waarom zou je anders oorlog voeren?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Fout, ik help mee als ik de oorlog moreel gerechtvaardigd vind, anders niet. Ik ga echt geen oorlog voeren omdat mannetjes zoals jij en VS dat tactisch vinden.
Je hebt gewoon te luisteren snotneus.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Fout, ik help mee als ik de oorlog moreel gerechtvaardigd vind, anders niet. Ik ga echt geen oorlog voeren omdat mannetjes zoals jij en VS dat tactisch vinden.
Ik ben degene die achter je staat en je in je been schiet. Ben je de hele oorlog uitgeschakeld, daar gaat je kans op heldenroem.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij ten tijde van een oorlog voorop loopt met een hazenpak aan en recht op de vijand af rent.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan vechten VS en ik elk voor 1,5, dus voor jouw mee.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:36 schreef betyar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ex-militair door een bijzonder dienstongeval, 100% afgekeurd.
Haha weer iets waar je de ballen verstand van hebt.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik met zere knie kun jij het wel een paar uurtjes volhouden.
Tegenwoordig voeren we alleen oorlog om het consumeren betaalbaar te houden. In de toekomst is uiteraard alles mogelijk. Het is tekenend om te zien hoe de 20ste eeuw qua conflicten is verlopen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, een banaan is eigenlijk ook een kerktorenquote:
Geeft niet, zelfs vanuit m'n rolstoel leid ik m'n troepen met gemak uiteraard.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:39 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik ben degene die achter je staat en je in je been schiet. Ben je de hele oorlog uitgeschakeld, daar gaat je kans op heldenroem.
Zorg ik voor een koud biertje als je terug komtquote:Op maandag 9 mei 2011 21:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan vechten VS en ik elk voor 1,5, dus voor jouw mee.
Als het mij niet aanstaat help ik gewoon niet mee, klaarquote:Op maandag 9 mei 2011 21:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je hebt gewoon te luisteren snotneus.
Dat de jeugd tegenwoordig een grote bek heeft wil niet zeggen dat het leger je zodanig accepteert. Je mag het uitproberen van me maar daar ga je spijt van krijgen.
Hij is fijn.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben degene die jou opdraagt dat te doen, met een bajonet in je rug gemikt.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij ten tijde van een oorlog voorop loopt met een hazenpak aan en recht op de vijand af rent.
Precies. Je volgt gewoon keurig mijn aanwijzingen opquote:Op maandag 9 mei 2011 21:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geeft niet, zelfs vanuit m'n rolstoel leid ik m'n troepen met gemak uiteraard.
Een hazenpak is altijd beter dan het hazenpadquote:Op maandag 9 mei 2011 21:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij ten tijde van een oorlog voorop loopt met een hazenpak aan en recht op de vijand af rent.
Mij best, op voorwaarde dat php onze "verkenner" wordt.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Precies. Je volgt gewoon keurig mijn aanwijzingen op
Ik schiet hoogst persoonlijk zelf doodt als er een oorlog zou zijn, opgeruimd staat netjes.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben degene die jou opdraagt dat te doen, met een bajonet in je rug gemikt.
Ben jij echt nu zo dom of doe je alleen maar zo?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als het mij niet aanstaat help ik gewoon niet mee, klaar. Nogmaals, ik zal nooit bij defensie gaan werken en heb er derhalve ook geen verplichtingen aan.
Hahaha... moet jij eens opletten hoe snel ze klaar met jou zijn en hoe snel jij nadien in de huoding spring, kuuken.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als het mij niet aanstaat help ik gewoon niet mee, klaar
Zelfmoord mag ook, als je dat wenst.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik schiet hoogst persoonlijk zelf doodt als er een oorlog zou zijn, opgeruimd staat netjes.
Die binden we vast op de loop van een tank als "voelspriet".quote:Op maandag 9 mei 2011 21:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mij best, op voorwaarde dat php onze "verkenner" wordt.
Nee ik ben degene die de bevelen opdraagt, niet een of andere homo met militaristische trekkenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:41 schreef JoaC het volgende:
Lol, een Reagan-fanatisme + afkeer van discipline
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die binden we vast op de loop van een tank als "voelspriet".
Ik druk me. Tenzij ik de oorlog ondersteun, anders niet. En het interesseert me niet wat mensen zoals jij en VS daarvan vinden.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben jij echt nu zo dom of doe je alleen maar zo?
Elke man tussen de 18 en 45 is verplicht om, als hij wordt opgeroepen, zich te melden om de dienstplicht te vervullen. DUS JIJ OOK, dan maakt het niet uit of je nooit verplichtingen bent aangegaan.
Ik heb ook nooit getekend om belasting te betalen, maar toch ben ik ertoe verplicht. Is precies hetzelfde.
Jawel, anders noemen we het gewoon friendly fire, ook als het kilometers achter het front is.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:43 schreef betyar het volgende:
Bestaat de doodstraf nog voor het oorlogsrecht hier??
De dienstplicht bestaat nog steeds dus als oorlogzuchtige mafkezen iets aan gaan vallen zou ik maar snel een helmpje zoeken, want je moet en zal gewoon meedoen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee ik ben degene die de bevelen opdraagt, niet een of andere homo met militaristische trekkenVerdomme, straks krijgen wijn nog roze overals en een leren handtasje voor de kogels.
Nee.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:43 schreef betyar het volgende:
@ von_Preussen Bestaat de doodstraf nog voor het oorlogsrecht hier??
Luister eens, het gaat er niet om wat ik vind, maar waartoe jij wettelijk verplicht bent. En jij bent verplicht om je dienstplicht te vervullen, anders kom je wegens desertie voor een militaire rechtbank.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik druk me. Tenzij ik de oorlog ondersteun, anders niet. En het interesseert me niet wat mensen zoals jij en VS daarvan vinden.
Die erkent hij nietquote:Op maandag 9 mei 2011 21:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Luister eens, het gaat er niet om wat ik vind, maar waartoe jij wettelijk verplicht bent. En jij bent verplicht om je dienstplicht te vervullen, anders kom je wegens desertie voor een militaire rechtbank.
Als mijnenjager.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Helaas zijn onze tanks uitgerangeerd, we binden 'm wel vast aan de boeg van een schip als stootram.
Doet alle jeugd tegenwoordig omdat ze veel te veel ruimte krijgen voor grote mond en gevat zijn.quote:
Luister eens, je bent een over het paard getilde user die denkt tof te zijn door zich voor te doen als een roemruchtige strijder. Newflash: je bent gewoon een debieltje die in real life met knikkende knieën ja en amen zegt.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Luister eens, het gaat er niet om wat ik vind, maar waartoe jij wettelijk verplicht bent. En jij bent verplicht om je dienstplicht te vervullen, anders kom je wegens desertie voor een militaire rechtbank.
Dat durf ik niet te zeggen, maar ik kan mij voorstellen dat als het oorlogsrecht over Nederland zou worden verhangen er andere wetten gelden dan ten tijde van vrede. Want de soldaten die weigerden naar Afghanistan zijn er ook met lichte straffen + ontslag onderuit gekomen, maar die zijn ook niet volgens oorlogsrecht veroordeeld.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:43 schreef betyar het volgende:
@ von_Preussen Bestaat de doodstraf nog voor het oorlogsrecht hier??
Dan hangen we hem onder een F16 met een verrekijker.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Helaas zijn onze tanks uitgerangeerd, we binden 'm wel vast aan de boeg van een schip als stootram.
Buiten in de tuin? Dat zullen wel reigers zijn geweest.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:41 schreef betyar het volgende:
Hmmm, mijn zoontje heeft twee vissen uitgezocht een paar maanden geleden, ze zijn achter wat rotsen gedoken en nooit meer gezien. Weg 40 euro.
Ik zeg; doen!quote:Op maandag 9 mei 2011 21:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan hangen we hem onder een F16 met een verrekijker.
Niks tegen, Maar alleen mijn fysieke gesteldheid schort nogquote:Op maandag 9 mei 2011 21:46 schreef betyar het volgende:
PHP is een mooi voorbeeld om de dienstplicht weer in te voeren. Ik heb zo'n mannetjes zien komen die grote bek was er zo af.
Ondanks het leger niet altijd een pretje is voor iedereen komen daar wel meer kerels van.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:46 schreef betyar het volgende:
PHP is een mooi voorbeeld om de dienstplicht weer in te voeren. Ik heb zo'n mannetjes zien komen die grote bek was er zo af.
Aquarium,quote:Op maandag 9 mei 2011 21:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Buiten in de tuin? Dat zullen wel reigers zijn geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lukt je niet, ik heb me hele leven al een grote bek en toch noch toe heeft niemand die er af gekregen. Verbaal dan, non verbaal heeft nog nooit iemand iets bij mij uitgericht.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:46 schreef betyar het volgende:
Gaan we stoer doen?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lukt je niet, ik heb me hele leven al een grote bek en toch noch toe heeft niemand die er af gekregen. Verbaal dan, non verbaal heeft nog nooit iemand iets bij mij uitgericht.
Ach lieve schat, maak je om mij maar geen zorgen, ik heb nu al enige militaire vorming achter mij, dat kan jij niet zeggen. Sterker nog, jij hebt helemaal geen enkele vorming achter je.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Luister eens, je bent een over het paard getilde user die denkt tof te zijn door zich voor te doen als een roemruchtige strijder. Newflash: je bent gewoon een debieltje die in real life met knikkende knieën ja en amen zegt.
Juistquote:
quote:Gw. Art. 114.
De doodstraf kan niet worden opgelegd.
Nee hoor, even iemand achter de oren wassen.quote:
Tot je een peloton tegen je hebt.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lukt je niet, ik heb me hele leven al een grote bek en toch noch toe heeft niemand die er af gekregen. Verbaal dan, non verbaal heeft nog nooit iemand iets bij mij uitgericht.
Vandaar je schoolverleden.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb mijn standpunt uiteengezet. Ik vecht alleen mee als ik daar de noodzaak van zie. Jij kunt mij daarvan overtuigen, en dan ben ik je man. Is het een oorlog omdat de regering zich wil afrukken dan passeer ik.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ach lieve schat, maak je om mij maar geen zorgen, ik heb nu al enige militaire vorming achter mij, dat kan jij niet zeggen. Sterker nog, jij hebt helemaal geen enkele vorming achter je.
Maar jij hebt je ware karakter laten zien, vanaf nu weten we dat jij een laf persoon bent zonder ruggegraat, dat slaat dan niet eens op oorlogssituaties.
Leden van de studentenweerbaarheid kunnen via de Wet op de Weerbaarheidskorpsen als leidinggegevend militair worden ingezet, omdat veronderstelt wordt dat ze loyaal zijn en al enige militaire vorming hebben genoten.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:46 schreef JoaC het volgende:
WO'ers kunnen aanspraak maken op vrijstelling dienstplicht
Omdat die verwijfde linkse politiek ervoor gezorgd heeft dat alles in dialoog moet en begrip moet krijgen. Als jij 40 jaar geleden geboren was had je meer klappen gehad en had je nu tenminste een paar ballen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die grote bek is er wel iets af hoorquote:
Jouw standpunt is ondergeschikt aan de wet, zo simpel is het.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb mijn standpunt uiteengezet. Ik vecht alleen mee als ik daar de noodzaak van zie. Jij kunt mij daarvan overtuigen, en dan ben ik je man. Is het een oorlog omdat de regering zich wil afrukken dan passeer ik.
Juist, in formatie soldaat.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die grote bek is er wel iets af hoor
De dienstplicht bestaat nog steeds. Ze hebben een jaar of 15 geleden de opkomstplicht afgeschaft.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:46 schreef betyar het volgende:
Ligt eraan wie de wet maakt, naar NSB lookalikes luister ik niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jouw standpunt is ondergeschikt aan de wet, zo simpel is het.
Ja, i know. Je weet wel wat ik bedoel toch??quote:Op maandag 9 mei 2011 21:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De dienstplicht bestaat nog steeds. Ze hebben een jaar of 15 geleden de opkomstplicht afgeschaft.
Als we allemaal opgeroepen zouden worden vertik ik het om "eeeiw"-kwastjes als PHP telkens op sleeptouw te moeten nemen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jouw standpunt is ondergeschikt aan de wet, zo simpel is het.
Ja, maar even voor de duidelijkheid.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja, i know. Je weet wel wat ik bedoel toch??
I refuse!quote:
Helemaal correct, iedereen tussen de 18 en 45 is nog gewoon dienstplichtig en kan ten elke tijd worden opgeroepen. Daar heeft iedereen als het goed is ook een brief van thuis gekregen, ik heb hem hier liggen. Alleen blijkt dat als men simpel van geest is, men niet in staat is dit concept te doorgronden.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De dienstplicht bestaat nog steeds. Ze hebben een jaar of 15 geleden de opkomstplicht afgeschaft.
Geldt die regel nog steeds? Ik ben een paar keer bij zo´n club geweest maar kreeg niet de indruk dat zij nou zoveel militaire vorming hebben genoten. Ben er juist niet mee doorgegaan omdat ze zo weinig naar de schietbaan gingen. Het was voornamelijk marsen en zuipen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Leden van de studentenweerbaarheid kunnen via de Wet op de Weerbaarheidskorpsen als leidinggegevend militair worden ingezet, omdat veronderstelt wordt dat ze loyaal zijn en al enige militaire vorming hebben genoten.
*Schot in de buik*quote:
Zegt een snotneus van 16quote:
Wat verwacht je anders van studenten?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:52 schreef waht het volgende:
[..]
Geldt die regel nog steeds? Ik ben een paar keer bij zo´n club geweest maar kreeg niet de indruk dat zij nou zoveel militaire vorming hebben genoten. Ben er juist niet mee doorgegaan omdat ze zo weinig naar de schietbaan gingen. Het was voornamelijk marsen en zuipen.
Die wet is pakweg 200 jaar oud, toen bestond de NSB nog niet eens.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ligt eraan wie de wet maakt, naar NSB lookalikes luister ik niet.
Zegt een snotneus van 18quote:
'Ik weiger wel even'quote:
Ik had beter moeten weten.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:52 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Wat verwacht je anders van studenten?
Hoe oud ben jij, 25 toch?quote:
Toch vond de laatste executie plaats in 1952 en die bepaling uit de grondwet bestond toen al een tijdje.quote:
Ik ook niet, desnoods schiet ik 'm zelf een kogel door de voet.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als we allemaal opgeroepen zouden worden vertik ik het om "eeeiw"-kwastjes als PHP telkens op sleeptouw te moeten nemen.
Hij kan een blikje bonen krijgen en zoekt het maar uit... op vijandelijk gebied.
Als we dan toch militair aan het doen zijn, verdient het een duikbootje met tequila.quote:
Volgens mij heeft iemand van 25 met fatsoen, meer slagkracht dan een deserteur van 18 die weinig heeft bereikt.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij, 25 toch?
Muhahahahaha
Ouder dus.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij, 25 toch?
Muhahahahaha
Bullshit, je bent onder de 30. En hoe ga jij de vijand te lijf? Met een handtas?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ouder dus.
Beetje respect voor oudere en ervarenere mensen.
Daar gaat m'n eetlust.quote:
Jij mag bidden, je krijgt wel de kogel.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:55 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zou wel terug in de tijd willen. Wat moet ik dan doen?
Wat zul jij een klote avond hebben danquote:
Het verschilt van weerbaarheid tot weerbaarheid, is ook een beetje afhankelijk van hoe goed je contacten binnen defensie zijn, wij hebben een adjudant b.d. die erg actief voor ons is en daardoor ook wat meer geregeld krijgt.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:52 schreef waht het volgende:
[..]
Geldt die regel nog steeds? Ik ben een paar keer bij zo´n club geweest maar kreeg niet de indruk dat zij nou zoveel militaire vorming hebben genoten. Ben er juist niet mee doorgegaan omdat ze zo weinig naar de schietbaan gingen. Het was voornamelijk marsen en zuipen.
Je bijbel openslaan is een goed begin.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:55 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik weet niet wat jij onder wapens schaart, maar in jou geval zal dat wel afdoende zijn je plat te krijgen ja.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bullshit, je bent onder de 30. En hoe ga jij de vijand te lijf? Met een handtas?
Professor Barabas bellen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:55 schreef EchtGaaf het volgende:
Van een hoog gebouw afspringen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:55 schreef EchtGaaf het volgende:
Wanneer?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:55 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Jij mag bidden, je krijgt wel de kogel.
Je ogen dicht. En dan heel goed concentreren.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:55 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat is nooit verkeerd.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je bijbel openslaan is een goed begin.
Gisteravond nogquote:Op maandag 9 mei 2011 21:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Je bent nogal bronstig de laatste dagen remlof. Tijdje de pijp niet doorgeblazen ofzo?
Handje drukken op de meet?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij onder wapens schaart, maar in jou geval zal dat wel afdoende zijn je plat te krijgen ja.
Exactly.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Je bent nogal bronstig de laatste dagen remlof. Tijdje de pijp niet doorgeblazen ofzo?
Kan je 'm nog vinden, of is je armvet opgebonden?quote:
Met een BDE kun je ook tijdreizen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:56 schreef Picchia het volgende:
[..]
Je ogen dicht. En dan heel goed concentreren.
Je laat je anders elke keer behoorlijk uit de tent lokken.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Onderschat het niet, van veel rukken kan je een gespierde arm krijgen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan je 'm nog vinden, of is je armvet opgebonden?
Ik ruk al 40 jaar. Hij gaat het afleggen zeg ik jequote:Op maandag 9 mei 2011 21:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Onderschat het niet, van veel rukken kan je een gespierde arm krijgen.
Dan begon je vroeg, baas.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik ruk al 40 jaar. Hij gaat het afleggen zeg ik je
Ah, even kijken. Thanksquote:
Is het een jongetje?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Onderschat het niet, van veel rukken kan je een gespierde arm krijgen.
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:59 schreef Tem het volgende:
[..]
pics or it didn't happen.
bij nader inzien.....nevermind
Ik vind het gewoon heerlijk als pubertjes zoals VS en Preussen denken dat ze iets te vertellen hebbenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je laat je anders elke keer behoorlijk uit de tent lokken.
Dat zul je tijdens de meet wel zienquote:Op maandag 9 mei 2011 21:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan je 'm nog vinden, of is je armvet opgebonden?
Waarom denk je dat ik te vroeg geboren ben? Mijn moeder zat te klagen over witte afscheiding.quote:
Dan ben je wel heel oud.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik ruk al 40 jaar. Hij gaat het afleggen zeg ik je
Ach, internet. Daar kun je van alles roepen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:59 schreef Tem het volgende:
[..]
pics or it didn't happen.
bij nader inzien.....nevermind
Je denkt toch niet dat ik armpje ga zitten drukken met een irritante tiener, of dat onze foto's ook maar enigszins te vergelijken zijn, of dat ik ook maar een "puber" ben, terwijl een tiener dat loopt te roepen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon heerlijk als pubertjes zoals VS en Preussen denken dat ze iets te vertellen hebben
[..]
Dat zul je tijdens de meet wel zienMaar ik denk dat we ongeveer even zwaar zijn afgaande op je facebook foto.
Maar waar doen we het om? Biertje?
De verliezer moet de winnaar pijpen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
Dat zul je tijdens de meet wel zienMaar ik denk dat we ongeveer even zwaar zijn afgaande op je facebook foto.
Maar waar doen we het om? Biertje?
De verliezer wordt in de gracht gegooidquote:
't is net oorlogquote:Op maandag 9 mei 2011 22:01 schreef Friek_ het volgende:
Hebben we nu alweer een relletje over oorlog voeren?
Überhaupt. Armpje drukken met een hyperactieve fapper.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik armpje ga zitten drukken met een irritante tiener, of dat onze foto's ook maar enigszins te vergelijken zijn, of dat ik ook maar een "puber" ben, terwijl een tiener dat loopt te roepen.
Maak jezelf nog even meer belachelijk zeg.
Soms voel ik mij al zo oudquote:Op maandag 9 mei 2011 22:01 schreef Friek_ het volgende:
Die hebben we al opgezopen vorige week, anderhalve fles met z'n 4en.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als we dan toch militair aan het doen zijn, verdient het een duikbootje met tequila.
überhaupt. Armpje drukkenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Überhaupt. Armpje drukken met een hyperactieve fapper.
Dat ook ja.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Überhaupt. Armpje drukken met een hyperactieve fapper.
Wedstrijdje ver plassen.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:01 schreef Friek_ het volgende:
Php heeft laten zien dat hij een laf karakter zonder ruggegraat heeft, en als er stront aan de knikker is de "ere-medaille 1.500 meter lange-afstands vluchten met obstakels" in ontvangst zou willen nemen.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:01 schreef Friek_ het volgende:
Mooi, moet je je grote waffel houden over hoe ''goed'' je wel bent. Ergo, je stelt geen donder voor. En het is tijd dat iemand jou eens even goed op z'n plek zet.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik armpje ga zitten drukken met een irritante tiener, of dat onze foto's ook maar enigszins te vergelijken zijn, of dat ik ook maar een "puber" ben, terwijl een tiener dat loopt te roepen.
Maak jezelf nog even meer belachelijk zeg.
quote:
Gaarne iemand met een positie van enige waarde die dat doet.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mooi, moet je je grote waffel houden over hoe ''goed'' je wel bent. Ergo, je stelt geen donder voor. En het is tijd dat iemand jou eens even goed op z'n plek zet.
Wut?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mooi, moet je je grote waffel houden over hoe ''goed'' je wel bent. Ergo, je stelt geen donder voor. En het is tijd dat iemand jou eens even goed op z'n plek zet.
Blij dat je me zo graag wilt pijpen, maar ik pas.quote:
Ik denk dat VS het niet zo erg vindt als je aan z'n plekje zit.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik neuk nog liever een cactus.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk dat VS het niet zo erg vindt als je aan z'n plekje zit.
He VS, je stelt geen donder voor!quote:Op maandag 9 mei 2011 22:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gaarne iemand met een positie van enige waarde die dat doet.
Jij niet dus in ieder geval.
Je doorloopt gewoon de AMO, dus de algemene militaire opleiding is voor iedereen gelijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:03 schreef Dutchnative het volgende:
Is de training die je krijgt als je 'akkoord' gaat met de dienstplicht(Laten we ervanuitgaan dat er geen oproepplicht is) zwaar?
Ligt eraan waar je naartoe wilt en welke functie je gaat vervullen.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:03 schreef Dutchnative het volgende:
Is de training die je krijgt als je 'akkoord' gaat met de dienstplicht(Laten we ervanuitgaan dat er geen oproepplicht is) zwaar?
Ik neem 28 mei een cactus mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |