Aquarium,quote:Op maandag 9 mei 2011 21:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Buiten in de tuin? Dat zullen wel reigers zijn geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lukt je niet, ik heb me hele leven al een grote bek en toch noch toe heeft niemand die er af gekregen. Verbaal dan, non verbaal heeft nog nooit iemand iets bij mij uitgericht.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:46 schreef betyar het volgende:
PHP is een mooi voorbeeld om de dienstplicht weer in te voeren. Ik heb zo'n mannetjes zien komen die grote bek was er zo af.
Gaan we stoer doen?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lukt je niet, ik heb me hele leven al een grote bek en toch noch toe heeft niemand die er af gekregen. Verbaal dan, non verbaal heeft nog nooit iemand iets bij mij uitgericht.
Ach lieve schat, maak je om mij maar geen zorgen, ik heb nu al enige militaire vorming achter mij, dat kan jij niet zeggen. Sterker nog, jij hebt helemaal geen enkele vorming achter je.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Luister eens, je bent een over het paard getilde user die denkt tof te zijn door zich voor te doen als een roemruchtige strijder. Newflash: je bent gewoon een debieltje die in real life met knikkende knieën ja en amen zegt.
Juistquote:
quote:Gw. Art. 114.
De doodstraf kan niet worden opgelegd.
Nee hoor, even iemand achter de oren wassen.quote:
Tot je een peloton tegen je hebt.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lukt je niet, ik heb me hele leven al een grote bek en toch noch toe heeft niemand die er af gekregen. Verbaal dan, non verbaal heeft nog nooit iemand iets bij mij uitgericht.
Vandaar je schoolverleden.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb mijn standpunt uiteengezet. Ik vecht alleen mee als ik daar de noodzaak van zie. Jij kunt mij daarvan overtuigen, en dan ben ik je man. Is het een oorlog omdat de regering zich wil afrukken dan passeer ik.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ach lieve schat, maak je om mij maar geen zorgen, ik heb nu al enige militaire vorming achter mij, dat kan jij niet zeggen. Sterker nog, jij hebt helemaal geen enkele vorming achter je.
Maar jij hebt je ware karakter laten zien, vanaf nu weten we dat jij een laf persoon bent zonder ruggegraat, dat slaat dan niet eens op oorlogssituaties.
Leden van de studentenweerbaarheid kunnen via de Wet op de Weerbaarheidskorpsen als leidinggegevend militair worden ingezet, omdat veronderstelt wordt dat ze loyaal zijn en al enige militaire vorming hebben genoten.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:46 schreef JoaC het volgende:
WO'ers kunnen aanspraak maken op vrijstelling dienstplicht
Omdat die verwijfde linkse politiek ervoor gezorgd heeft dat alles in dialoog moet en begrip moet krijgen. Als jij 40 jaar geleden geboren was had je meer klappen gehad en had je nu tenminste een paar ballen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die grote bek is er wel iets af hoorquote:
Jouw standpunt is ondergeschikt aan de wet, zo simpel is het.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb mijn standpunt uiteengezet. Ik vecht alleen mee als ik daar de noodzaak van zie. Jij kunt mij daarvan overtuigen, en dan ben ik je man. Is het een oorlog omdat de regering zich wil afrukken dan passeer ik.
Juist, in formatie soldaat.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die grote bek is er wel iets af hoor
De dienstplicht bestaat nog steeds. Ze hebben een jaar of 15 geleden de opkomstplicht afgeschaft.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:46 schreef betyar het volgende:
PHP is een mooi voorbeeld om de dienstplicht weer in te voeren. Ik heb zo'n mannetjes zien komen die grote bek was er zo af.
Ligt eraan wie de wet maakt, naar NSB lookalikes luister ik niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jouw standpunt is ondergeschikt aan de wet, zo simpel is het.
Ja, i know. Je weet wel wat ik bedoel toch??quote:Op maandag 9 mei 2011 21:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De dienstplicht bestaat nog steeds. Ze hebben een jaar of 15 geleden de opkomstplicht afgeschaft.
Als we allemaal opgeroepen zouden worden vertik ik het om "eeeiw"-kwastjes als PHP telkens op sleeptouw te moeten nemen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jouw standpunt is ondergeschikt aan de wet, zo simpel is het.
Ja, maar even voor de duidelijkheid.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja, i know. Je weet wel wat ik bedoel toch??
I refuse!quote:
Helemaal correct, iedereen tussen de 18 en 45 is nog gewoon dienstplichtig en kan ten elke tijd worden opgeroepen. Daar heeft iedereen als het goed is ook een brief van thuis gekregen, ik heb hem hier liggen. Alleen blijkt dat als men simpel van geest is, men niet in staat is dit concept te doorgronden.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De dienstplicht bestaat nog steeds. Ze hebben een jaar of 15 geleden de opkomstplicht afgeschaft.
Geldt die regel nog steeds? Ik ben een paar keer bij zo´n club geweest maar kreeg niet de indruk dat zij nou zoveel militaire vorming hebben genoten. Ben er juist niet mee doorgegaan omdat ze zo weinig naar de schietbaan gingen. Het was voornamelijk marsen en zuipen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Leden van de studentenweerbaarheid kunnen via de Wet op de Weerbaarheidskorpsen als leidinggegevend militair worden ingezet, omdat veronderstelt wordt dat ze loyaal zijn en al enige militaire vorming hebben genoten.
*Schot in de buik*quote:
Zegt een snotneus van 16quote:
Wat verwacht je anders van studenten?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:52 schreef waht het volgende:
[..]
Geldt die regel nog steeds? Ik ben een paar keer bij zo´n club geweest maar kreeg niet de indruk dat zij nou zoveel militaire vorming hebben genoten. Ben er juist niet mee doorgegaan omdat ze zo weinig naar de schietbaan gingen. Het was voornamelijk marsen en zuipen.
Die wet is pakweg 200 jaar oud, toen bestond de NSB nog niet eens.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ligt eraan wie de wet maakt, naar NSB lookalikes luister ik niet.
Zegt een snotneus van 18quote:
'Ik weiger wel even'quote:
Ik had beter moeten weten.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:52 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Wat verwacht je anders van studenten?
Hoe oud ben jij, 25 toch?quote:
Toch vond de laatste executie plaats in 1952 en die bepaling uit de grondwet bestond toen al een tijdje.quote:
Ik ook niet, desnoods schiet ik 'm zelf een kogel door de voet.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als we allemaal opgeroepen zouden worden vertik ik het om "eeeiw"-kwastjes als PHP telkens op sleeptouw te moeten nemen.
Hij kan een blikje bonen krijgen en zoekt het maar uit... op vijandelijk gebied.
Als we dan toch militair aan het doen zijn, verdient het een duikbootje met tequila.quote:
Volgens mij heeft iemand van 25 met fatsoen, meer slagkracht dan een deserteur van 18 die weinig heeft bereikt.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij, 25 toch?
Muhahahahaha
Ouder dus.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij, 25 toch?
Muhahahahaha
Bullshit, je bent onder de 30. En hoe ga jij de vijand te lijf? Met een handtas?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ouder dus.
Beetje respect voor oudere en ervarenere mensen.
Daar gaat m'n eetlust.quote:
Jij mag bidden, je krijgt wel de kogel.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:55 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zou wel terug in de tijd willen. Wat moet ik dan doen?
Wat zul jij een klote avond hebben danquote:
Het verschilt van weerbaarheid tot weerbaarheid, is ook een beetje afhankelijk van hoe goed je contacten binnen defensie zijn, wij hebben een adjudant b.d. die erg actief voor ons is en daardoor ook wat meer geregeld krijgt.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:52 schreef waht het volgende:
[..]
Geldt die regel nog steeds? Ik ben een paar keer bij zo´n club geweest maar kreeg niet de indruk dat zij nou zoveel militaire vorming hebben genoten. Ben er juist niet mee doorgegaan omdat ze zo weinig naar de schietbaan gingen. Het was voornamelijk marsen en zuipen.
Je bijbel openslaan is een goed begin.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:55 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik weet niet wat jij onder wapens schaart, maar in jou geval zal dat wel afdoende zijn je plat te krijgen ja.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bullshit, je bent onder de 30. En hoe ga jij de vijand te lijf? Met een handtas?
Professor Barabas bellen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:55 schreef EchtGaaf het volgende:
Van een hoog gebouw afspringen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:55 schreef EchtGaaf het volgende:
Wanneer?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:55 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Jij mag bidden, je krijgt wel de kogel.
Je ogen dicht. En dan heel goed concentreren.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:55 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat is nooit verkeerd.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je bijbel openslaan is een goed begin.
Gisteravond nogquote:Op maandag 9 mei 2011 21:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Je bent nogal bronstig de laatste dagen remlof. Tijdje de pijp niet doorgeblazen ofzo?
Handje drukken op de meet?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij onder wapens schaart, maar in jou geval zal dat wel afdoende zijn je plat te krijgen ja.
Exactly.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Je bent nogal bronstig de laatste dagen remlof. Tijdje de pijp niet doorgeblazen ofzo?
Kan je 'm nog vinden, of is je armvet opgebonden?quote:
Met een BDE kun je ook tijdreizen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:56 schreef Picchia het volgende:
[..]
Je ogen dicht. En dan heel goed concentreren.
Je laat je anders elke keer behoorlijk uit de tent lokken.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Onderschat het niet, van veel rukken kan je een gespierde arm krijgen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan je 'm nog vinden, of is je armvet opgebonden?
Ik ruk al 40 jaar. Hij gaat het afleggen zeg ik jequote:Op maandag 9 mei 2011 21:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Onderschat het niet, van veel rukken kan je een gespierde arm krijgen.
Dan begon je vroeg, baas.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik ruk al 40 jaar. Hij gaat het afleggen zeg ik je
Ah, even kijken. Thanksquote:
Is het een jongetje?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Onderschat het niet, van veel rukken kan je een gespierde arm krijgen.
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:59 schreef Tem het volgende:
[..]
pics or it didn't happen.
bij nader inzien.....nevermind
Ik vind het gewoon heerlijk als pubertjes zoals VS en Preussen denken dat ze iets te vertellen hebbenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je laat je anders elke keer behoorlijk uit de tent lokken.
Dat zul je tijdens de meet wel zienquote:Op maandag 9 mei 2011 21:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan je 'm nog vinden, of is je armvet opgebonden?
Waarom denk je dat ik te vroeg geboren ben? Mijn moeder zat te klagen over witte afscheiding.quote:
Dan ben je wel heel oud.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik ruk al 40 jaar. Hij gaat het afleggen zeg ik je
Ach, internet. Daar kun je van alles roepen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:59 schreef Tem het volgende:
[..]
pics or it didn't happen.
bij nader inzien.....nevermind
Je denkt toch niet dat ik armpje ga zitten drukken met een irritante tiener, of dat onze foto's ook maar enigszins te vergelijken zijn, of dat ik ook maar een "puber" ben, terwijl een tiener dat loopt te roepen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon heerlijk als pubertjes zoals VS en Preussen denken dat ze iets te vertellen hebben
[..]
Dat zul je tijdens de meet wel zienMaar ik denk dat we ongeveer even zwaar zijn afgaande op je facebook foto.
Maar waar doen we het om? Biertje?
De verliezer moet de winnaar pijpen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
Dat zul je tijdens de meet wel zienMaar ik denk dat we ongeveer even zwaar zijn afgaande op je facebook foto.
Maar waar doen we het om? Biertje?
De verliezer wordt in de gracht gegooidquote:
't is net oorlogquote:Op maandag 9 mei 2011 22:01 schreef Friek_ het volgende:
Hebben we nu alweer een relletje over oorlog voeren?
Überhaupt. Armpje drukken met een hyperactieve fapper.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik armpje ga zitten drukken met een irritante tiener, of dat onze foto's ook maar enigszins te vergelijken zijn, of dat ik ook maar een "puber" ben, terwijl een tiener dat loopt te roepen.
Maak jezelf nog even meer belachelijk zeg.
Soms voel ik mij al zo oudquote:Op maandag 9 mei 2011 22:01 schreef Friek_ het volgende:
Die hebben we al opgezopen vorige week, anderhalve fles met z'n 4en.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als we dan toch militair aan het doen zijn, verdient het een duikbootje met tequila.
überhaupt. Armpje drukkenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Überhaupt. Armpje drukken met een hyperactieve fapper.
Dat ook ja.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Überhaupt. Armpje drukken met een hyperactieve fapper.
Wedstrijdje ver plassen.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:01 schreef Friek_ het volgende:
Php heeft laten zien dat hij een laf karakter zonder ruggegraat heeft, en als er stront aan de knikker is de "ere-medaille 1.500 meter lange-afstands vluchten met obstakels" in ontvangst zou willen nemen.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:01 schreef Friek_ het volgende:
Mooi, moet je je grote waffel houden over hoe ''goed'' je wel bent. Ergo, je stelt geen donder voor. En het is tijd dat iemand jou eens even goed op z'n plek zet.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik armpje ga zitten drukken met een irritante tiener, of dat onze foto's ook maar enigszins te vergelijken zijn, of dat ik ook maar een "puber" ben, terwijl een tiener dat loopt te roepen.
Maak jezelf nog even meer belachelijk zeg.
quote:
Gaarne iemand met een positie van enige waarde die dat doet.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mooi, moet je je grote waffel houden over hoe ''goed'' je wel bent. Ergo, je stelt geen donder voor. En het is tijd dat iemand jou eens even goed op z'n plek zet.
Wut?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mooi, moet je je grote waffel houden over hoe ''goed'' je wel bent. Ergo, je stelt geen donder voor. En het is tijd dat iemand jou eens even goed op z'n plek zet.
Blij dat je me zo graag wilt pijpen, maar ik pas.quote:
Ik denk dat VS het niet zo erg vindt als je aan z'n plekje zit.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik neuk nog liever een cactus.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk dat VS het niet zo erg vindt als je aan z'n plekje zit.
He VS, je stelt geen donder voor!quote:Op maandag 9 mei 2011 22:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gaarne iemand met een positie van enige waarde die dat doet.
Jij niet dus in ieder geval.
Je doorloopt gewoon de AMO, dus de algemene militaire opleiding is voor iedereen gelijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:03 schreef Dutchnative het volgende:
Is de training die je krijgt als je 'akkoord' gaat met de dienstplicht(Laten we ervanuitgaan dat er geen oproepplicht is) zwaar?
Ligt eraan waar je naartoe wilt en welke functie je gaat vervullen.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:03 schreef Dutchnative het volgende:
Is de training die je krijgt als je 'akkoord' gaat met de dienstplicht(Laten we ervanuitgaan dat er geen oproepplicht is) zwaar?
Ik neem 28 mei een cactus mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |