Moeten ze je eerst vinden. Guerilla-oorlog voeren tegen je eigen land.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:26 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik voorzie een mooie standrechtelijke executie.
Jouw sturen ze gewoon naar de vijand toe teneinde deze met SOA's te besmetten en zo de gevechtskracht te reduceren.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:25 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Godverdomme, ben ik het gewoon met PHP eens.
Proberen zo snel mogelijk naar Engeland te komen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben op dat moment sneller vertrokken dan een gemiddeld bankier bij een of ander bestuurdersbaantje.
[..]
![]()
Ik vraag me altijd af wat jij zou doen in WO2.
Nogmaals, ik zit niet defensie en ik zal daar ook nooit heengaan. En valt dus weinig te halen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met deze opmerking heb je je voorgoed belachelijk gemaakt.
Maar goed, reken maar dat de marechaussee je komt ophalen als je je probeert te drukken.
Ik denk dat als jij de kans zou krijgen om een rijksdaalder te verdienen..quote:Op maandag 9 mei 2011 21:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Proberen zo snel mogelijk naar Engeland te komen.
Je bent dat verplicht.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nogmaals, ik zit niet defensie en ik zal daar ook nooit heengaan. En valt dus weinig te halen.
Dat heb ik dus ookquote:Op maandag 9 mei 2011 21:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nogmaals, ik zit niet defensie en ik zal daar ook nooit heengaan. En valt dus weinig te halen.
Ben jij tussen de 18 en 45?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Regel 1 Donderdag blauwe hap.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:29 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook
Ik ben het nuttigste voor mijn land als ik niet meevecht. Ben nog liever legerkok(als dat bestaat)
Jij past prima in het leger ja, beetje vrouwen verkrachten zie je vast zitten. Vandaar dat je vast oorlog wilt, kan je eindelijk je frustraties kwijt.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jouw sturen ze gewoon naar de vijand toe teneinde deze met SOA's te besmetten en zo de gevechtskracht te reduceren.
Daarom zal je ook nooit geschikt zijn voor iets anders dan een lullig kutbaantje zonder verantwoordelijkheden.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben op dat moment sneller vertrokken dan een gemiddeld bankier bij een of ander bestuurdersbaantje.
Dan maak ik mij wel op een andere wijze verdienstelijk.quote:
Tuurlijk, soldaten moeten ook te vreten krijgen, dan loop je met van die keteltjes met vreten al bukkend en hollend voor de rondvliegende kogels naar het front toe om de soldaten van een blauwe hap te voorzien.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:29 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook
Ik ben het nuttigste voor mijn land als ik niet meevecht. Ben nog liever legerkok(als dat bestaat)
We zijn hier niet op het schoolplein. Er is geen land op deze aardkloot die zich daarmee zou bemoeien. Oke, je wordt wellicht een paria binnen de internationale gemeenschap. Tenzij je een wereldmacht bent.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:27 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Of als dat land vriendjes is met landen die kernwapens hebben.
Nee hoor. Gewoon een bullet catcher.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan maak ik mij wel op een andere wijze verdienstelijk.
quote:
Ah, vandaar dat de hele top van Nederland als een gek wegvluchtte toen hier de oorlog uitbrak.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom zal je ook nooit geschikt zijn voor iets anders dan een lullig kutbaantje zonder verantwoordelijkheden.
Dat zijn PsyOps mevrouw, alhoewel in oorlogstijd runnen legers ook eigen bordelen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:29 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Jij past prima in het leger ja, beetje vrouwen verkrachten zie je vast zitten. Vandaar dat je vast oorlog wilt, kan je eindelijk je frustraties kwijt.
Ach, jij denkt dat je werkelijk wat voorstelt door hier veilig op internet te vertellen dat jij oorlog wel ''leuk'' vindt. Doe toch normaal, je zet jezelf compleet voor schut. Als iemand dit zou horen in je prive sfeer dan zou ie zich rot lachen, want zo belachelijk ben jij.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom zal je ook nooit geschikt zijn voor iets anders dan een lullig kutbaantje zonder verantwoordelijkheden.
Je bedoelt de paar ouderen die buiten de mobilisatie vielen?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:30 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat de hele top van Nederland als een gek wegvluchtte toen hier de oorlog uitbrak.
Tot in de jaren 80 mocht je officier dat nog ter plekke uitvoeren, officieel.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:27 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Moeten ze je eerst vinden. Guerilla-oorlog voeren tegen je eigen land.
Helaas, daar hebben we mensen zoals jij voorquote:
Mwah, ik zou echte kuilengravers inzetten, die oefenen elk jaar op het strand van Scheveningen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:31 schreef Dutchnative het volgende:
PHP mag voor de zekerheid deze tunnels graven![]()
[ afbeelding ]
PHP mag putjes scheppenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, ik zou echte kuilengravers inzetten, die oefenen elk jaar op het strand van Scheveningen.
Ik zeg nergens dat het leuk is, ik zeg enkel dat ik niet als een rat onder de grond ga zitten of wegvlucht voor de dienstplicht. Dat jij met je doffe kop wegrent zegt meer over jou dan over mij of von_Preussen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, jij denkt dat je werkelijk wat voorstelt door hier veilig op internet te vertellen dat jij oorlog wel ''leuk'' vindt. Doe toch normaal, je zet jezelf compleet voor schut. Als iemand dit zou horen in je prive sfeer dan zou ie zich rot lachen, want zo belachelijk ben jij.
Ik word in ieder geval NIET opgeroepen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Helaas, daar hebben we mensen zoals jij voor
Och niks, het idee van php als patriot eerste klas waarvan de grenzen op slot moeten en we hier allemaal de vlag en wimpel moeten laten waaien die als eerste wegrent als dorpsidioot als het er daadwerkelijk op aan komt irriteert me gewoon.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:33 schreef 3-voud het volgende:
Stelletje amateurs.
Voor jullie klaar zijn met functies toewijzen, zijn de echte soldaten al klaar met het land platgooien middels stealth vliegtuigen en slimme bommen.
Waar hebben we het over man.
Wacht, ik ben tegen oorlogen die zinloos zijn. Maar als hier de belgen ons binnenvallen zou ik best op enige wijze mijn steentje willen bijdrage. Maar wel als ik zelf de oorlog moreel kan justificeren. Equote:Op maandag 9 mei 2011 21:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het leuk is, ik zeg enkel dat ik niet als een rat onder de grond ga zitten of wegvlucht voor de dienstplicht. Dat jij met je doffe kop wegrent zegt meer over jou dan over mij of von_Preussen.
"runnen" ja. Dat noemen ze ook wel slavenarbeid en verkrachting. Je vindt de Japanse troostmeisjes vast ook een prima idee, of niet?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zijn PsyOps mevrouw, alhoewel in oorlogstijd runnen legers ook eigen bordelen.
Dat welquote:Op maandag 9 mei 2011 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och niks, het idee van php als patriot eerste klas waarvan de grenzen op slot moeten en we hier allemaal de vlag en wimpel moeten laten waaien die als eerste wegrent als dorpsidioot als het er daadwerkelijk op aan komt irriteert me gewoon.
Met een luchtmacht alleen kan je geen overwinning afdwingen, de NATO demonstreert dat momenteel treffend in Libie.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:33 schreef 3-voud het volgende:
Stelletje amateurs.
Voor jullie klaar zijn met functies toewijzen, zijn de echte soldaten al klaar met het land platgooien middels stealth vliegtuigen en slimme bommen.
Ik met zere knie kun jij het wel een paar uurtjes volhouden.quote:
Slimme bommen. Van die nutteloze dingen die één gebouwtje slopen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:33 schreef 3-voud het volgende:
Stelletje amateurs.
Weet je wat het is, onder druk leer je pas echt iemands karakter kennen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och niks, het idee van php als patriot eerste klas waarvan de grenzen op slot moeten en we hier allemaal de vlag en wimpel moeten laten waaien die als eerste wegrent als dorpsidioot als het er daadwerkelijk op aan komt irriteert me gewoon.
Oh please... Libie is ook geen oorlog Willem.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met een luchtmacht alleen kan je geen overwinning afdwingen, de NATO demonstreert dat momenteel treffend in Libie.
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
He get's latrine duty, burning shit.
Ex-militair door een bijzonder dienstongeval, 100% afgekeurd.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat je ex-militair bent?
Mij lijkt het derhalve ook wel wat.quote:War is sweet to those who have never experienced it.
-Pindar (518 BC – 438 BC)
Jongen, je zit nog net niet klaar te komen op het idee dat hier oorlog uitbreekt en we een groot leger hebben dat door de straten marcheert. Het is echt eng om te zien hoe jij en von_Preussen denken dat het allemaal een spelletje is waar je de held in gaat zijn.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het leuk is, ik zeg enkel dat ik niet als een rat onder de grond ga zitten of wegvlucht voor de dienstplicht. Dat jij met je doffe kop wegrent zegt meer over jou dan over mij of von_Preussen.
Voor zover dat al niet kon inderdaad.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Weet je wat het is, onder druk leer je pas echt iemands karakter kennen.
En door deze hele discussie weten we wat voor een instelling php heeft m.b.t. het vaderland, dus elke nationalistische uiting van hem kan nu erg gemakkelijk worden weerlegd.
Waar gaan hun heen?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:35 schreef Dutchnative het volgende:
We doen het gewoon à la USA, Vrouwen in de fabrieken, mannen aan het front.
Fout, ik help mee als ik de oorlog moreel gerechtvaardigd vind, anders niet. Ik ga echt geen oorlog voeren omdat mannetjes zoals jij en VS dat tactisch vinden.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Weet je wat het is, onder druk leer je pas echt iemands karakter kennen.
En door deze hele discussie weten we wat voor een instelling php heeft m.b.t. het vaderland, dus elke nationalistische uiting van hem kan nu erg gemakkelijk worden weerlegd.
Ja jij mag granaathulzen produceren in de Bijlmer.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:36 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Jongen, je zit nog net niet klaar te komen op het idee dat hier oorlog uitbreekt en we een groot leger hebben dat door de straten marcheert. Het is echt eng om te zien hoe jij en von_Preussen denken dat het allemaal een spelletje is waar je de held in gaat zijn.
Dat is het wel.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oh please... Libie is ook geen oorlog Willem.
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja jij mag granaathulzen produceren in de Bijlmer.
Waarom zou je anders oorlog voeren?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Fout, ik help mee als ik de oorlog moreel gerechtvaardigd vind, anders niet. Ik ga echt geen oorlog voeren omdat mannetjes zoals jij en VS dat tactisch vinden.
Je hebt gewoon te luisteren snotneus.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Fout, ik help mee als ik de oorlog moreel gerechtvaardigd vind, anders niet. Ik ga echt geen oorlog voeren omdat mannetjes zoals jij en VS dat tactisch vinden.
Ik ben degene die achter je staat en je in je been schiet. Ben je de hele oorlog uitgeschakeld, daar gaat je kans op heldenroem.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij ten tijde van een oorlog voorop loopt met een hazenpak aan en recht op de vijand af rent.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan vechten VS en ik elk voor 1,5, dus voor jouw mee.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:36 schreef betyar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ex-militair door een bijzonder dienstongeval, 100% afgekeurd.
Haha weer iets waar je de ballen verstand van hebt.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik met zere knie kun jij het wel een paar uurtjes volhouden.
Tegenwoordig voeren we alleen oorlog om het consumeren betaalbaar te houden. In de toekomst is uiteraard alles mogelijk. Het is tekenend om te zien hoe de 20ste eeuw qua conflicten is verlopen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, een banaan is eigenlijk ook een kerktorenquote:
Geeft niet, zelfs vanuit m'n rolstoel leid ik m'n troepen met gemak uiteraard.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:39 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik ben degene die achter je staat en je in je been schiet. Ben je de hele oorlog uitgeschakeld, daar gaat je kans op heldenroem.
Zorg ik voor een koud biertje als je terug komtquote:Op maandag 9 mei 2011 21:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan vechten VS en ik elk voor 1,5, dus voor jouw mee.
Als het mij niet aanstaat help ik gewoon niet mee, klaarquote:Op maandag 9 mei 2011 21:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je hebt gewoon te luisteren snotneus.
Dat de jeugd tegenwoordig een grote bek heeft wil niet zeggen dat het leger je zodanig accepteert. Je mag het uitproberen van me maar daar ga je spijt van krijgen.
Hij is fijn.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben degene die jou opdraagt dat te doen, met een bajonet in je rug gemikt.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij ten tijde van een oorlog voorop loopt met een hazenpak aan en recht op de vijand af rent.
Precies. Je volgt gewoon keurig mijn aanwijzingen opquote:Op maandag 9 mei 2011 21:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geeft niet, zelfs vanuit m'n rolstoel leid ik m'n troepen met gemak uiteraard.
Een hazenpak is altijd beter dan het hazenpadquote:Op maandag 9 mei 2011 21:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij ten tijde van een oorlog voorop loopt met een hazenpak aan en recht op de vijand af rent.
Mij best, op voorwaarde dat php onze "verkenner" wordt.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Precies. Je volgt gewoon keurig mijn aanwijzingen op
Ik schiet hoogst persoonlijk zelf doodt als er een oorlog zou zijn, opgeruimd staat netjes.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben degene die jou opdraagt dat te doen, met een bajonet in je rug gemikt.
Ben jij echt nu zo dom of doe je alleen maar zo?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als het mij niet aanstaat help ik gewoon niet mee, klaar. Nogmaals, ik zal nooit bij defensie gaan werken en heb er derhalve ook geen verplichtingen aan.
Hahaha... moet jij eens opletten hoe snel ze klaar met jou zijn en hoe snel jij nadien in de huoding spring, kuuken.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als het mij niet aanstaat help ik gewoon niet mee, klaar
Zelfmoord mag ook, als je dat wenst.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik schiet hoogst persoonlijk zelf doodt als er een oorlog zou zijn, opgeruimd staat netjes.
Die binden we vast op de loop van een tank als "voelspriet".quote:Op maandag 9 mei 2011 21:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mij best, op voorwaarde dat php onze "verkenner" wordt.
Nee ik ben degene die de bevelen opdraagt, niet een of andere homo met militaristische trekkenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:41 schreef JoaC het volgende:
Lol, een Reagan-fanatisme + afkeer van discipline
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die binden we vast op de loop van een tank als "voelspriet".
Ik druk me. Tenzij ik de oorlog ondersteun, anders niet. En het interesseert me niet wat mensen zoals jij en VS daarvan vinden.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben jij echt nu zo dom of doe je alleen maar zo?
Elke man tussen de 18 en 45 is verplicht om, als hij wordt opgeroepen, zich te melden om de dienstplicht te vervullen. DUS JIJ OOK, dan maakt het niet uit of je nooit verplichtingen bent aangegaan.
Ik heb ook nooit getekend om belasting te betalen, maar toch ben ik ertoe verplicht. Is precies hetzelfde.
Jawel, anders noemen we het gewoon friendly fire, ook als het kilometers achter het front is.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:43 schreef betyar het volgende:
Bestaat de doodstraf nog voor het oorlogsrecht hier??
De dienstplicht bestaat nog steeds dus als oorlogzuchtige mafkezen iets aan gaan vallen zou ik maar snel een helmpje zoeken, want je moet en zal gewoon meedoen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee ik ben degene die de bevelen opdraagt, niet een of andere homo met militaristische trekkenVerdomme, straks krijgen wijn nog roze overals en een leren handtasje voor de kogels.
Nee.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:43 schreef betyar het volgende:
@ von_Preussen Bestaat de doodstraf nog voor het oorlogsrecht hier??
Luister eens, het gaat er niet om wat ik vind, maar waartoe jij wettelijk verplicht bent. En jij bent verplicht om je dienstplicht te vervullen, anders kom je wegens desertie voor een militaire rechtbank.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik druk me. Tenzij ik de oorlog ondersteun, anders niet. En het interesseert me niet wat mensen zoals jij en VS daarvan vinden.
Die erkent hij nietquote:Op maandag 9 mei 2011 21:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Luister eens, het gaat er niet om wat ik vind, maar waartoe jij wettelijk verplicht bent. En jij bent verplicht om je dienstplicht te vervullen, anders kom je wegens desertie voor een militaire rechtbank.
Als mijnenjager.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Helaas zijn onze tanks uitgerangeerd, we binden 'm wel vast aan de boeg van een schip als stootram.
Doet alle jeugd tegenwoordig omdat ze veel te veel ruimte krijgen voor grote mond en gevat zijn.quote:
Luister eens, je bent een over het paard getilde user die denkt tof te zijn door zich voor te doen als een roemruchtige strijder. Newflash: je bent gewoon een debieltje die in real life met knikkende knieën ja en amen zegt.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Luister eens, het gaat er niet om wat ik vind, maar waartoe jij wettelijk verplicht bent. En jij bent verplicht om je dienstplicht te vervullen, anders kom je wegens desertie voor een militaire rechtbank.
Dat durf ik niet te zeggen, maar ik kan mij voorstellen dat als het oorlogsrecht over Nederland zou worden verhangen er andere wetten gelden dan ten tijde van vrede. Want de soldaten die weigerden naar Afghanistan zijn er ook met lichte straffen + ontslag onderuit gekomen, maar die zijn ook niet volgens oorlogsrecht veroordeeld.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:43 schreef betyar het volgende:
@ von_Preussen Bestaat de doodstraf nog voor het oorlogsrecht hier??
Dan hangen we hem onder een F16 met een verrekijker.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Helaas zijn onze tanks uitgerangeerd, we binden 'm wel vast aan de boeg van een schip als stootram.
Buiten in de tuin? Dat zullen wel reigers zijn geweest.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:41 schreef betyar het volgende:
Hmmm, mijn zoontje heeft twee vissen uitgezocht een paar maanden geleden, ze zijn achter wat rotsen gedoken en nooit meer gezien. Weg 40 euro.
Ik zeg; doen!quote:Op maandag 9 mei 2011 21:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan hangen we hem onder een F16 met een verrekijker.
Niks tegen, Maar alleen mijn fysieke gesteldheid schort nogquote:Op maandag 9 mei 2011 21:46 schreef betyar het volgende:
PHP is een mooi voorbeeld om de dienstplicht weer in te voeren. Ik heb zo'n mannetjes zien komen die grote bek was er zo af.
Ondanks het leger niet altijd een pretje is voor iedereen komen daar wel meer kerels van.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:46 schreef betyar het volgende:
PHP is een mooi voorbeeld om de dienstplicht weer in te voeren. Ik heb zo'n mannetjes zien komen die grote bek was er zo af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |