quote:Op maandag 9 mei 2011 21:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja jij mag granaathulzen produceren in de Bijlmer.
Waarom zou je anders oorlog voeren?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Fout, ik help mee als ik de oorlog moreel gerechtvaardigd vind, anders niet. Ik ga echt geen oorlog voeren omdat mannetjes zoals jij en VS dat tactisch vinden.
Je hebt gewoon te luisteren snotneus.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Fout, ik help mee als ik de oorlog moreel gerechtvaardigd vind, anders niet. Ik ga echt geen oorlog voeren omdat mannetjes zoals jij en VS dat tactisch vinden.
Ik ben degene die achter je staat en je in je been schiet. Ben je de hele oorlog uitgeschakeld, daar gaat je kans op heldenroem.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij ten tijde van een oorlog voorop loopt met een hazenpak aan en recht op de vijand af rent.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan vechten VS en ik elk voor 1,5, dus voor jouw mee.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:36 schreef betyar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ex-militair door een bijzonder dienstongeval, 100% afgekeurd.
Haha weer iets waar je de ballen verstand van hebt.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik met zere knie kun jij het wel een paar uurtjes volhouden.
Tegenwoordig voeren we alleen oorlog om het consumeren betaalbaar te houden. In de toekomst is uiteraard alles mogelijk. Het is tekenend om te zien hoe de 20ste eeuw qua conflicten is verlopen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, een banaan is eigenlijk ook een kerktorenquote:
Geeft niet, zelfs vanuit m'n rolstoel leid ik m'n troepen met gemak uiteraard.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:39 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik ben degene die achter je staat en je in je been schiet. Ben je de hele oorlog uitgeschakeld, daar gaat je kans op heldenroem.
Zorg ik voor een koud biertje als je terug komtquote:Op maandag 9 mei 2011 21:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan vechten VS en ik elk voor 1,5, dus voor jouw mee.
Als het mij niet aanstaat help ik gewoon niet mee, klaarquote:Op maandag 9 mei 2011 21:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je hebt gewoon te luisteren snotneus.
Dat de jeugd tegenwoordig een grote bek heeft wil niet zeggen dat het leger je zodanig accepteert. Je mag het uitproberen van me maar daar ga je spijt van krijgen.
Hij is fijn.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben degene die jou opdraagt dat te doen, met een bajonet in je rug gemikt.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij ten tijde van een oorlog voorop loopt met een hazenpak aan en recht op de vijand af rent.
Precies. Je volgt gewoon keurig mijn aanwijzingen opquote:Op maandag 9 mei 2011 21:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geeft niet, zelfs vanuit m'n rolstoel leid ik m'n troepen met gemak uiteraard.
Een hazenpak is altijd beter dan het hazenpadquote:Op maandag 9 mei 2011 21:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij ten tijde van een oorlog voorop loopt met een hazenpak aan en recht op de vijand af rent.
Mij best, op voorwaarde dat php onze "verkenner" wordt.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Precies. Je volgt gewoon keurig mijn aanwijzingen op
Ik schiet hoogst persoonlijk zelf doodt als er een oorlog zou zijn, opgeruimd staat netjes.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben degene die jou opdraagt dat te doen, met een bajonet in je rug gemikt.
Ben jij echt nu zo dom of doe je alleen maar zo?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als het mij niet aanstaat help ik gewoon niet mee, klaar. Nogmaals, ik zal nooit bij defensie gaan werken en heb er derhalve ook geen verplichtingen aan.
Hahaha... moet jij eens opletten hoe snel ze klaar met jou zijn en hoe snel jij nadien in de huoding spring, kuuken.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als het mij niet aanstaat help ik gewoon niet mee, klaar
Zelfmoord mag ook, als je dat wenst.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik schiet hoogst persoonlijk zelf doodt als er een oorlog zou zijn, opgeruimd staat netjes.
Die binden we vast op de loop van een tank als "voelspriet".quote:Op maandag 9 mei 2011 21:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mij best, op voorwaarde dat php onze "verkenner" wordt.
Nee ik ben degene die de bevelen opdraagt, niet een of andere homo met militaristische trekkenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:41 schreef JoaC het volgende:
Lol, een Reagan-fanatisme + afkeer van discipline
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die binden we vast op de loop van een tank als "voelspriet".
Ik druk me. Tenzij ik de oorlog ondersteun, anders niet. En het interesseert me niet wat mensen zoals jij en VS daarvan vinden.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben jij echt nu zo dom of doe je alleen maar zo?
Elke man tussen de 18 en 45 is verplicht om, als hij wordt opgeroepen, zich te melden om de dienstplicht te vervullen. DUS JIJ OOK, dan maakt het niet uit of je nooit verplichtingen bent aangegaan.
Ik heb ook nooit getekend om belasting te betalen, maar toch ben ik ertoe verplicht. Is precies hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |