PHP mag putjes scheppenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, ik zou echte kuilengravers inzetten, die oefenen elk jaar op het strand van Scheveningen.
Ik zeg nergens dat het leuk is, ik zeg enkel dat ik niet als een rat onder de grond ga zitten of wegvlucht voor de dienstplicht. Dat jij met je doffe kop wegrent zegt meer over jou dan over mij of von_Preussen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, jij denkt dat je werkelijk wat voorstelt door hier veilig op internet te vertellen dat jij oorlog wel ''leuk'' vindt. Doe toch normaal, je zet jezelf compleet voor schut. Als iemand dit zou horen in je prive sfeer dan zou ie zich rot lachen, want zo belachelijk ben jij.
Ik word in ieder geval NIET opgeroepen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Helaas, daar hebben we mensen zoals jij voor
Och niks, het idee van php als patriot eerste klas waarvan de grenzen op slot moeten en we hier allemaal de vlag en wimpel moeten laten waaien die als eerste wegrent als dorpsidioot als het er daadwerkelijk op aan komt irriteert me gewoon.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:33 schreef 3-voud het volgende:
Stelletje amateurs.
Voor jullie klaar zijn met functies toewijzen, zijn de echte soldaten al klaar met het land platgooien middels stealth vliegtuigen en slimme bommen.
Waar hebben we het over man.
Wacht, ik ben tegen oorlogen die zinloos zijn. Maar als hier de belgen ons binnenvallen zou ik best op enige wijze mijn steentje willen bijdrage. Maar wel als ik zelf de oorlog moreel kan justificeren. Equote:Op maandag 9 mei 2011 21:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het leuk is, ik zeg enkel dat ik niet als een rat onder de grond ga zitten of wegvlucht voor de dienstplicht. Dat jij met je doffe kop wegrent zegt meer over jou dan over mij of von_Preussen.
"runnen" ja. Dat noemen ze ook wel slavenarbeid en verkrachting. Je vindt de Japanse troostmeisjes vast ook een prima idee, of niet?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zijn PsyOps mevrouw, alhoewel in oorlogstijd runnen legers ook eigen bordelen.
Dat welquote:Op maandag 9 mei 2011 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och niks, het idee van php als patriot eerste klas waarvan de grenzen op slot moeten en we hier allemaal de vlag en wimpel moeten laten waaien die als eerste wegrent als dorpsidioot als het er daadwerkelijk op aan komt irriteert me gewoon.
Met een luchtmacht alleen kan je geen overwinning afdwingen, de NATO demonstreert dat momenteel treffend in Libie.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:33 schreef 3-voud het volgende:
Stelletje amateurs.
Voor jullie klaar zijn met functies toewijzen, zijn de echte soldaten al klaar met het land platgooien middels stealth vliegtuigen en slimme bommen.
Ik met zere knie kun jij het wel een paar uurtjes volhouden.quote:
Slimme bommen. Van die nutteloze dingen die één gebouwtje slopen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:33 schreef 3-voud het volgende:
Stelletje amateurs.
Weet je wat het is, onder druk leer je pas echt iemands karakter kennen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och niks, het idee van php als patriot eerste klas waarvan de grenzen op slot moeten en we hier allemaal de vlag en wimpel moeten laten waaien die als eerste wegrent als dorpsidioot als het er daadwerkelijk op aan komt irriteert me gewoon.
Oh please... Libie is ook geen oorlog Willem.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met een luchtmacht alleen kan je geen overwinning afdwingen, de NATO demonstreert dat momenteel treffend in Libie.
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
He get's latrine duty, burning shit.
Ex-militair door een bijzonder dienstongeval, 100% afgekeurd.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat je ex-militair bent?
Mij lijkt het derhalve ook wel wat.quote:War is sweet to those who have never experienced it.
-Pindar (518 BC – 438 BC)
Jongen, je zit nog net niet klaar te komen op het idee dat hier oorlog uitbreekt en we een groot leger hebben dat door de straten marcheert. Het is echt eng om te zien hoe jij en von_Preussen denken dat het allemaal een spelletje is waar je de held in gaat zijn.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het leuk is, ik zeg enkel dat ik niet als een rat onder de grond ga zitten of wegvlucht voor de dienstplicht. Dat jij met je doffe kop wegrent zegt meer over jou dan over mij of von_Preussen.
Voor zover dat al niet kon inderdaad.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Weet je wat het is, onder druk leer je pas echt iemands karakter kennen.
En door deze hele discussie weten we wat voor een instelling php heeft m.b.t. het vaderland, dus elke nationalistische uiting van hem kan nu erg gemakkelijk worden weerlegd.
Waar gaan hun heen?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:35 schreef Dutchnative het volgende:
We doen het gewoon à la USA, Vrouwen in de fabrieken, mannen aan het front.
Fout, ik help mee als ik de oorlog moreel gerechtvaardigd vind, anders niet. Ik ga echt geen oorlog voeren omdat mannetjes zoals jij en VS dat tactisch vinden.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Weet je wat het is, onder druk leer je pas echt iemands karakter kennen.
En door deze hele discussie weten we wat voor een instelling php heeft m.b.t. het vaderland, dus elke nationalistische uiting van hem kan nu erg gemakkelijk worden weerlegd.
Ja jij mag granaathulzen produceren in de Bijlmer.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:36 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Jongen, je zit nog net niet klaar te komen op het idee dat hier oorlog uitbreekt en we een groot leger hebben dat door de straten marcheert. Het is echt eng om te zien hoe jij en von_Preussen denken dat het allemaal een spelletje is waar je de held in gaat zijn.
Dat is het wel.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oh please... Libie is ook geen oorlog Willem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |