Godverdomme, ben ik het gewoon met PHP eens.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:25 schreef phpmystyle het volgende:
Ik collaboreer nog liever dan dat ik jullie ga helpen in zinloze oorlogen
Dan draaien we ons wel 180 graden en schieten we de andere kant op.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:25 schreef phpmystyle het volgende:
nsbmystylequote:Op maandag 9 mei 2011 21:25 schreef phpmystyle het volgende:
Nee, tenzij je het gebruikt tegen een land dat ook kernwapens heeft.quote:
Ik voorzie een mooie standrechtelijke executie.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:25 schreef phpmystyle het volgende:
Nee, je bent dan de globale paria en je hebt waarschijnlijk afgedaan als wereldmacht.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, tenzij je het gebruikt tegen een land dat ook kernwapens heeft.
Of als dat land vriendjes is met landen die kernwapens hebben. Je kan waarschijnlijk alleen wat Afrikaanse landen "veilig" met kernwapens bombarderen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, tenzij je het gebruikt tegen een land dat ook kernwapens heeft.
Met deze opmerking heb je je voorgoed belachelijk gemaakt.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:25 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben op dat moment sneller vertrokken dan een gemiddeld bankier bij een of ander bestuurdersbaantje.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan draaien we ons wel 180 graden en schieten we de andere kant op.
Speciaal voor jou.
quote:
Komt de fusillade plaats in Vught nog van pas.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:26 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik voorzie een mooie standrechtelijke executie.
Moeten ze je eerst vinden. Guerilla-oorlog voeren tegen je eigen land.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:26 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik voorzie een mooie standrechtelijke executie.
Jouw sturen ze gewoon naar de vijand toe teneinde deze met SOA's te besmetten en zo de gevechtskracht te reduceren.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:25 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Godverdomme, ben ik het gewoon met PHP eens.
Proberen zo snel mogelijk naar Engeland te komen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben op dat moment sneller vertrokken dan een gemiddeld bankier bij een of ander bestuurdersbaantje.
[..]
![]()
Ik vraag me altijd af wat jij zou doen in WO2.
Nogmaals, ik zit niet defensie en ik zal daar ook nooit heengaan. En valt dus weinig te halen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met deze opmerking heb je je voorgoed belachelijk gemaakt.
Maar goed, reken maar dat de marechaussee je komt ophalen als je je probeert te drukken.
Ik denk dat als jij de kans zou krijgen om een rijksdaalder te verdienen..quote:Op maandag 9 mei 2011 21:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Proberen zo snel mogelijk naar Engeland te komen.
Je bent dat verplicht.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nogmaals, ik zit niet defensie en ik zal daar ook nooit heengaan. En valt dus weinig te halen.
Dat heb ik dus ookquote:Op maandag 9 mei 2011 21:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nogmaals, ik zit niet defensie en ik zal daar ook nooit heengaan. En valt dus weinig te halen.
Ben jij tussen de 18 en 45?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Regel 1 Donderdag blauwe hap.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:29 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook
Ik ben het nuttigste voor mijn land als ik niet meevecht. Ben nog liever legerkok(als dat bestaat)
Jij past prima in het leger ja, beetje vrouwen verkrachten zie je vast zitten. Vandaar dat je vast oorlog wilt, kan je eindelijk je frustraties kwijt.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jouw sturen ze gewoon naar de vijand toe teneinde deze met SOA's te besmetten en zo de gevechtskracht te reduceren.
Daarom zal je ook nooit geschikt zijn voor iets anders dan een lullig kutbaantje zonder verantwoordelijkheden.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben op dat moment sneller vertrokken dan een gemiddeld bankier bij een of ander bestuurdersbaantje.
Dan maak ik mij wel op een andere wijze verdienstelijk.quote:
Tuurlijk, soldaten moeten ook te vreten krijgen, dan loop je met van die keteltjes met vreten al bukkend en hollend voor de rondvliegende kogels naar het front toe om de soldaten van een blauwe hap te voorzien.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:29 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook
Ik ben het nuttigste voor mijn land als ik niet meevecht. Ben nog liever legerkok(als dat bestaat)
We zijn hier niet op het schoolplein. Er is geen land op deze aardkloot die zich daarmee zou bemoeien. Oke, je wordt wellicht een paria binnen de internationale gemeenschap. Tenzij je een wereldmacht bent.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:27 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Of als dat land vriendjes is met landen die kernwapens hebben.
Nee hoor. Gewoon een bullet catcher.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan maak ik mij wel op een andere wijze verdienstelijk.
quote:
Ah, vandaar dat de hele top van Nederland als een gek wegvluchtte toen hier de oorlog uitbrak.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom zal je ook nooit geschikt zijn voor iets anders dan een lullig kutbaantje zonder verantwoordelijkheden.
Dat zijn PsyOps mevrouw, alhoewel in oorlogstijd runnen legers ook eigen bordelen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:29 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Jij past prima in het leger ja, beetje vrouwen verkrachten zie je vast zitten. Vandaar dat je vast oorlog wilt, kan je eindelijk je frustraties kwijt.
Ach, jij denkt dat je werkelijk wat voorstelt door hier veilig op internet te vertellen dat jij oorlog wel ''leuk'' vindt. Doe toch normaal, je zet jezelf compleet voor schut. Als iemand dit zou horen in je prive sfeer dan zou ie zich rot lachen, want zo belachelijk ben jij.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom zal je ook nooit geschikt zijn voor iets anders dan een lullig kutbaantje zonder verantwoordelijkheden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |