Jawel, anders noemen we het gewoon friendly fire, ook als het kilometers achter het front is.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:43 schreef betyar het volgende:
Bestaat de doodstraf nog voor het oorlogsrecht hier??
De dienstplicht bestaat nog steeds dus als oorlogzuchtige mafkezen iets aan gaan vallen zou ik maar snel een helmpje zoeken, want je moet en zal gewoon meedoen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Fout, ik help mee als ik de oorlog moreel gerechtvaardigd vind, anders niet. Ik ga echt geen oorlog voeren omdat mannetjes zoals jij en VS dat tactisch vinden.
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee ik ben degene die de bevelen opdraagt, niet een of andere homo met militaristische trekkenVerdomme, straks krijgen wijn nog roze overals en een leren handtasje voor de kogels.
Nee.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:43 schreef betyar het volgende:
@ von_Preussen Bestaat de doodstraf nog voor het oorlogsrecht hier??
Luister eens, het gaat er niet om wat ik vind, maar waartoe jij wettelijk verplicht bent. En jij bent verplicht om je dienstplicht te vervullen, anders kom je wegens desertie voor een militaire rechtbank.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik druk me. Tenzij ik de oorlog ondersteun, anders niet. En het interesseert me niet wat mensen zoals jij en VS daarvan vinden.
Die erkent hij nietquote:Op maandag 9 mei 2011 21:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Luister eens, het gaat er niet om wat ik vind, maar waartoe jij wettelijk verplicht bent. En jij bent verplicht om je dienstplicht te vervullen, anders kom je wegens desertie voor een militaire rechtbank.
Als mijnenjager.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Helaas zijn onze tanks uitgerangeerd, we binden 'm wel vast aan de boeg van een schip als stootram.
Doet alle jeugd tegenwoordig omdat ze veel te veel ruimte krijgen voor grote mond en gevat zijn.quote:
Luister eens, je bent een over het paard getilde user die denkt tof te zijn door zich voor te doen als een roemruchtige strijder. Newflash: je bent gewoon een debieltje die in real life met knikkende knieën ja en amen zegt.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Luister eens, het gaat er niet om wat ik vind, maar waartoe jij wettelijk verplicht bent. En jij bent verplicht om je dienstplicht te vervullen, anders kom je wegens desertie voor een militaire rechtbank.
Dat durf ik niet te zeggen, maar ik kan mij voorstellen dat als het oorlogsrecht over Nederland zou worden verhangen er andere wetten gelden dan ten tijde van vrede. Want de soldaten die weigerden naar Afghanistan zijn er ook met lichte straffen + ontslag onderuit gekomen, maar die zijn ook niet volgens oorlogsrecht veroordeeld.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:43 schreef betyar het volgende:
@ von_Preussen Bestaat de doodstraf nog voor het oorlogsrecht hier??
Dan hangen we hem onder een F16 met een verrekijker.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Helaas zijn onze tanks uitgerangeerd, we binden 'm wel vast aan de boeg van een schip als stootram.
Buiten in de tuin? Dat zullen wel reigers zijn geweest.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:41 schreef betyar het volgende:
Hmmm, mijn zoontje heeft twee vissen uitgezocht een paar maanden geleden, ze zijn achter wat rotsen gedoken en nooit meer gezien. Weg 40 euro.
Ik zeg; doen!quote:Op maandag 9 mei 2011 21:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan hangen we hem onder een F16 met een verrekijker.
Niks tegen, Maar alleen mijn fysieke gesteldheid schort nogquote:Op maandag 9 mei 2011 21:46 schreef betyar het volgende:
PHP is een mooi voorbeeld om de dienstplicht weer in te voeren. Ik heb zo'n mannetjes zien komen die grote bek was er zo af.
Ondanks het leger niet altijd een pretje is voor iedereen komen daar wel meer kerels van.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:46 schreef betyar het volgende:
PHP is een mooi voorbeeld om de dienstplicht weer in te voeren. Ik heb zo'n mannetjes zien komen die grote bek was er zo af.
Aquarium,quote:Op maandag 9 mei 2011 21:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Buiten in de tuin? Dat zullen wel reigers zijn geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lukt je niet, ik heb me hele leven al een grote bek en toch noch toe heeft niemand die er af gekregen. Verbaal dan, non verbaal heeft nog nooit iemand iets bij mij uitgericht.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:46 schreef betyar het volgende:
Gaan we stoer doen?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lukt je niet, ik heb me hele leven al een grote bek en toch noch toe heeft niemand die er af gekregen. Verbaal dan, non verbaal heeft nog nooit iemand iets bij mij uitgericht.
Ach lieve schat, maak je om mij maar geen zorgen, ik heb nu al enige militaire vorming achter mij, dat kan jij niet zeggen. Sterker nog, jij hebt helemaal geen enkele vorming achter je.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Luister eens, je bent een over het paard getilde user die denkt tof te zijn door zich voor te doen als een roemruchtige strijder. Newflash: je bent gewoon een debieltje die in real life met knikkende knieën ja en amen zegt.
Juistquote:
quote:Gw. Art. 114.
De doodstraf kan niet worden opgelegd.
Nee hoor, even iemand achter de oren wassen.quote:
Tot je een peloton tegen je hebt.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lukt je niet, ik heb me hele leven al een grote bek en toch noch toe heeft niemand die er af gekregen. Verbaal dan, non verbaal heeft nog nooit iemand iets bij mij uitgericht.
Vandaar je schoolverleden.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb mijn standpunt uiteengezet. Ik vecht alleen mee als ik daar de noodzaak van zie. Jij kunt mij daarvan overtuigen, en dan ben ik je man. Is het een oorlog omdat de regering zich wil afrukken dan passeer ik.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ach lieve schat, maak je om mij maar geen zorgen, ik heb nu al enige militaire vorming achter mij, dat kan jij niet zeggen. Sterker nog, jij hebt helemaal geen enkele vorming achter je.
Maar jij hebt je ware karakter laten zien, vanaf nu weten we dat jij een laf persoon bent zonder ruggegraat, dat slaat dan niet eens op oorlogssituaties.
Leden van de studentenweerbaarheid kunnen via de Wet op de Weerbaarheidskorpsen als leidinggegevend militair worden ingezet, omdat veronderstelt wordt dat ze loyaal zijn en al enige militaire vorming hebben genoten.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:46 schreef JoaC het volgende:
WO'ers kunnen aanspraak maken op vrijstelling dienstplicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |