Wat verwacht je anders van studenten?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:52 schreef waht het volgende:
[..]
Geldt die regel nog steeds? Ik ben een paar keer bij zo´n club geweest maar kreeg niet de indruk dat zij nou zoveel militaire vorming hebben genoten. Ben er juist niet mee doorgegaan omdat ze zo weinig naar de schietbaan gingen. Het was voornamelijk marsen en zuipen.
Die wet is pakweg 200 jaar oud, toen bestond de NSB nog niet eens.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ligt eraan wie de wet maakt, naar NSB lookalikes luister ik niet.
Zegt een snotneus van 18quote:
'Ik weiger wel even'quote:
Ik had beter moeten weten.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:52 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Wat verwacht je anders van studenten?
Hoe oud ben jij, 25 toch?quote:
Toch vond de laatste executie plaats in 1952 en die bepaling uit de grondwet bestond toen al een tijdje.quote:
Ik ook niet, desnoods schiet ik 'm zelf een kogel door de voet.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als we allemaal opgeroepen zouden worden vertik ik het om "eeeiw"-kwastjes als PHP telkens op sleeptouw te moeten nemen.
Hij kan een blikje bonen krijgen en zoekt het maar uit... op vijandelijk gebied.
Als we dan toch militair aan het doen zijn, verdient het een duikbootje met tequila.quote:
Volgens mij heeft iemand van 25 met fatsoen, meer slagkracht dan een deserteur van 18 die weinig heeft bereikt.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij, 25 toch?
Muhahahahaha
Ouder dus.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij, 25 toch?
Muhahahahaha
Bullshit, je bent onder de 30. En hoe ga jij de vijand te lijf? Met een handtas?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ouder dus.
Beetje respect voor oudere en ervarenere mensen.
Daar gaat m'n eetlust.quote:
Jij mag bidden, je krijgt wel de kogel.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:55 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zou wel terug in de tijd willen. Wat moet ik dan doen?
Wat zul jij een klote avond hebben danquote:
Het verschilt van weerbaarheid tot weerbaarheid, is ook een beetje afhankelijk van hoe goed je contacten binnen defensie zijn, wij hebben een adjudant b.d. die erg actief voor ons is en daardoor ook wat meer geregeld krijgt.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:52 schreef waht het volgende:
[..]
Geldt die regel nog steeds? Ik ben een paar keer bij zo´n club geweest maar kreeg niet de indruk dat zij nou zoveel militaire vorming hebben genoten. Ben er juist niet mee doorgegaan omdat ze zo weinig naar de schietbaan gingen. Het was voornamelijk marsen en zuipen.
Je bijbel openslaan is een goed begin.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:55 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik weet niet wat jij onder wapens schaart, maar in jou geval zal dat wel afdoende zijn je plat te krijgen ja.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bullshit, je bent onder de 30. En hoe ga jij de vijand te lijf? Met een handtas?
Professor Barabas bellen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:55 schreef EchtGaaf het volgende:
Van een hoog gebouw afspringen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:55 schreef EchtGaaf het volgende:
Wanneer?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:55 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Jij mag bidden, je krijgt wel de kogel.
Je ogen dicht. En dan heel goed concentreren.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:55 schreef EchtGaaf het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |