quote:Op maandag 9 mei 2011 14:09 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
Call me dirty, maar ik had toch een andere TT en plaatje verwacht
Isabeau staat in ieder geval op die foto's. Die ken ik!quote:Op maandag 9 mei 2011 14:10 schreef Viking84 het volgende:
Mm, Danio heeft nu ook kokos en limoen en die is best lekker!.
En over de foto's van Merel: iemand die Merel irl kent en niet weet dat zij hier Merel is, kan haar username nu wel aan een gezicht koppelen.
Edit: nevermind. Zķveel foto's. Degene van wie ik dacht dat het Merel was, is het ook niet
.
En die zag ik voor Merel aan op de eerste foto! (want dat is Isabeau toch?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Isabeau staat in ieder geval op die foto's. Die ken ik!
Kun je nagaan hoe ouderwets onze foto's van nu er over 11 jaar uitzienquote:Op maandag 9 mei 2011 14:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En die zag ik voor Merel aan op de eerste foto! (want dat is Isabeau toch?). En wat zagen ze er ouderwets uit, allemaal
. Pas als je foto's uit die tijd terug ziet, merk je hoe het allemaal veranderd is.
Ik draag nog een broek uit 1998, dus ik zie er nu al ouderwets uitquote:Op maandag 9 mei 2011 14:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe ouderwets onze foto's van nu er over 11 jaar uitzien
ja, die staat erop!quote:Op maandag 9 mei 2011 14:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En die zag ik voor Merel aan op de eerste foto! (want dat is Isabeau toch?). En wat zagen ze er ouderwets uit, allemaal
. Pas als je foto's uit die tijd terug ziet, merk je hoe het allemaal veranderd is.
De broccoli is weer in de bonus!quote:Op maandag 9 mei 2011 14:23 schreef loveli het volgende:
Hm.. zullen we een beetje on-topic proberen?
Genoeg om een uurtje sport aan je dagbesteding toe te voegenquote:Op maandag 9 mei 2011 14:24 schreef Razztwizzle het volgende:
On-topic: De pannekoeken die ik voor de lunch gepland had (2 stuks) waren zo lekker dat ik de rest van de pannekoeken ook heb opgegeten (nog 2). En nu zit ik vervelend vol en word ik al misselijk bij het idee dat we vanavond stamppot andijvie eten. En ik wil niet weten hoeveel calorieën en loze suikers er in vier pannekoeken met aardbeien en poedersuiker zitten.
Ben je weer helemaal aan het werk nu?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Doe ik ook een lijstje:
B: 20 minuten fietsen
O: halve kom yoghurt, kwark, aardbeien en wat bran flakes
T: 2 plakjes roggebrood met kaas
L: 4 boterhammen, 2 met beenham salade, 2 met jamon serrano
B: 1 km wandelen in de lunchpauze
D: Moet ik nog verzinnen!
B: nog meer fietsen, denk minstens 40 minuten, misschien wel een uur
T: yoghurt/kwark mengsel. En ik denk dat ik wat rabarber tot moes ga koken en er doorheen doe.![]()
Zo, en nu weer aan het werk.
Ik vind van wel. Maar ik doe wel wat kortere dagen om de grootste drukte in de trein te vermijden.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:44 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ja, en als alles ok is, kan het met een echo zo op je buik, en anders moet het inwendig. en ik wil liever NIET inwendig
Ik heb bij mijn nacontrole een buikecho gehad, ging prima en is dus zeker mogelijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:45 schreef MarMar het volgende:
@cali ben bang dat het toch inwendig moet, zit te laag om op de buik te kunnen zien.
Warme kruik op je buik wil ook wel eens helpen tegen de pijn.
Misschien was ik toen gewoon nog te dik voor een buikecho, da's natuurlijk ook een mogelijkheidquote:Op maandag 9 mei 2011 14:38 schreef Rituals het volgende:
[..]
[..]
Ik heb bij mijn nacontrole een buikecho gehad, ging prima en is dus zeker mogelijk.
Wat zou je anders extra gaan eten? Wijntje/kaasje voegen niet echt veel toe aan gezond menu. Wijn bevat gezonde dingen, maar ook alcohol en om dat af te breken verbruik je vitamines (die ook nuttig zijn in de energiehuishouding), kaas bevat naast eiwitten veel verzadigd vet.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:31 schreef MarMar het volgende:
Gaat natuurlijk in overleg met de dietiste, maar ik dub een beetje tussen twee opties:
Of ik ga structureel elke dag een klein beetje meer eten. (de hoeveelheden zijn dan te vergelijken met twee belegde boterhammen per dag) of ik ga weer eens wat vaker een wijntje met een kaasje en een toetje doen op de vrijdag.. of iets daar tussenin. Aangezien ik mijn regular wijntjekaasje toch best mis denk ik dat ik daar toch voor ga.
Tips anyone?
Je had er 10 nodig om te checken of 'ie goed zat, heb ik dat goed begrepen?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:39 schreef MarMar het volgende:
[..]
Misschien was ik toen gewoon nog te dik voor een buikecho, da's natuurlijk ook een mogelijkheid(denk ik nu pas aan!)
'Ik denk het wel' klinkt zo lullig, maar ik weet dat je nu veel slanker bent, dus dan kan ik het zeggen 'ik denk het wel'quote:Op maandag 9 mei 2011 14:39 schreef MarMar het volgende:
[..]
Misschien was ik toen gewoon nog te dik voor een buikecho, da's natuurlijk ook een mogelijkheid(denk ik nu pas aan!)
Nee, dat was wel met 1 klaar, die echo's waren voor andere ongein.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Je had er 10 nodig om te checken of 'ie goed zat, heb ik dat goed begrepen?
Yeah!quote:Op maandag 9 mei 2011 14:42 schreef Viking84 het volgende:
Moet je een platte buik hebben voor een buikecho? Oh dan valt het met mijn buik ook wel mee, want ik heb er ook één gehad toen m'n Mirena kuren had.
Bij het zetten was alleen de gynaecoloog er. Bij de nacontrole mocht de co de buikecho deels zelf doen (de gynaecoloog nam het 1 minuut later over).quote:Op maandag 9 mei 2011 14:48 schreef loveli het volgende:
Geen co-assistent aan mijn stijgbeugels. Sorry, die oefent maar op een ander. En ja, ik weet dat ze het moeten leren.
Nah niet dagelijks wijntje kaasje, maar soms esquote:Op maandag 9 mei 2011 14:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat zou je anders extra gaan eten? Wijntje/kaasje voegen niet echt veel toe aan gezond menu. Wijn bevat gezonde dingen, maar ook alcohol en om dat af te breken verbruik je vitamines (die ook nuttig zijn in de energiehuishouding), kaas bevat naast eiwitten veel verzadigd vet.
Nootjes of avocado's als extraatje voegen wel wat toe.
Ben niet tegen wijntje/kaasje, maar jij kunt het niet zo makkelijk compenseren met beweging als iemand met normale mobiliteit.
Keuzes...
Gebruik je al een goede multi, bij de weg?
Ik raad je aan niet te gaan lopen met messenquote:Op maandag 9 mei 2011 14:21 schreef MarMar het volgende:
Ik laat vanalles vallen vandaagzou ff een mok naar de keuken brengen, laat dat ding twee keer op dezelfde tenen landen en nu bloedt mn middelteen.
Ik kom vandaag niet meer in de keuken.
Bright side: de mok is nog heel.
Ik beweeg ook weer, dat scheelt ook wel in mijn hongergevoel.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:29 schreef Perruche het volgende:
ha. Voor "co" denk ik steeds aan Conleche, wat nogal vreemde beelden oplevert in mijn hoofd.
HPKW, je eet weer lekker veel, vergeleken met je andere lijstjes! Ben je weer helemaal aan het werk?
dat en inderdaad het argument 'ze zijn het gewend' doet voor mij helemaal niks. IK lig daar halfbloot, niet die gyn. en ik ben dat niet gewend en wil dat niet, tenzij strikt noodzakelijk. En mooie gedachten als het duurt maar een kwartiertje zijn fantastisch, maar iemand met irrationele angst doet daar weinig mee op zo'n moment. ik had niet voor niks oxazepam nodig voor de plaatsingquote:Op maandag 9 mei 2011 14:48 schreef loveli het volgende:
Geen co-assistent aan mijn stijgbeugels. Sorry, die oefent maar op een ander. En ja, ik weet dat ze het moeten leren.
Dan is het natuurlijk een ander verhaalquote:Op maandag 9 mei 2011 15:48 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
dat en inderdaad het argument 'ze zijn het gewend' doet voor mij helemaal niks. IK lig daar halfbloot, niet die gyn. en ik ben dat niet gewend en wil dat niet, tenzij strikt noodzakelijk. En mooie gedachten als het duurt maar een kwartiertje zijn fantastisch, maar iemand met irrationele angst doet daar weinig mee op zo'n moment. ik had niet voor niks oxazepam nodig voor de plaatsing
Ik had hetzelfdequote:Op maandag 9 mei 2011 15:29 schreef Perruche het volgende:
ha. Voor "co" denk ik steeds aan Conleche, wat nogal vreemde beelden oplevert in mijn hoofd.
HPKW, je eet weer lekker veel, vergeleken met je andere lijstjes! Ben je weer helemaal aan het werk?
Als die gyn nu ook z'n broek uit trekt dan?quote:Op maandag 9 mei 2011 15:48 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
dat en inderdaad het argument 'ze zijn het gewend' doet voor mij helemaal niks. IK lig daar halfbloot, niet die gyn. en ik ben dat niet gewend en wil dat niet, tenzij strikt noodzakelijk. En mooie gedachten als het duurt maar een kwartiertje zijn fantastisch, maar iemand met irrationele angst doet daar weinig mee op zo'n moment. ik had niet voor niks oxazepam nodig voor de plaatsing
Wil ik wel! Maar hoewel de ontsteking geen pijn meer doet bij normaal bewegen merk ik wel als ik iets til of de trap oploop of bijvoorbeeld buk of de was in de droger stouw dat het bonkbonkbonk-pijn doet op die plek, dus intensief sporten durf ik nog niet helemaal. Misschien straks even een rondje fietsen of wandelen.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Genoeg om een uurtje sport aan je dagbesteding toe te voegen
Dan zou ik me pas echt zorgen gaan maken..quote:Op maandag 9 mei 2011 15:58 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Als die gyn nu ook z'n broek uit trekt dan?
Bij m'n lijstje nog maar een extra broodje zo denk ik, met een cup a soup want ik begin alweer honger te krijgen. Sport veranderd misschien nog in een saai rondje hardlopen want het begint net te regenen en dan zou er wel eens wat minder animo kunnen zijn
quote:Op maandag 9 mei 2011 15:58 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Bij m'n lijstje nog maar een extra broodje zo denk ik, met een cup a soup want ik begin alweer honger te krijgen. Sport veranderd misschien nog in een saai rondje hardlopen want het begint net te regenen en dan zou er wel eens wat minder animo kunnen zijn
[..]
[..]
Als die maar niet aan z'n pookje gaat zitten alleen omdat jij er een moet bedienenquote:
I feel you, ik ben gister gaan behangen tijdens het opruimenquote:Op maandag 9 mei 2011 15:59 schreef conleche het volgende:
Ik ben goed bezig, al zeg ik het zelf. Vanaf dat ik opstond heb ik lopen opruimen, zonder te verzanden in projectjes. (Dat doe ik namelijk bijna altijd wel. Dan begin ik met opruimen en na 5 minuten bedenk ik me dan dat ik een schone magnetron wil, zodat ik die zo'n beetje uit elkaar schroef om hem te laten glimmen, waardoor ik op het einde van de dag een zonnebril nodig heb als ik naar dat ding kijk, maar de rest nog steeds een teringzooi is). Dus het hele huis is nu weer vrij netjes, ik heb al hardgelopen, ruim 5,5 km. En ik heb me nog aan mijn eetlijstje gehouden.
Nu verdien ik bad en boek.
quote:Op maandag 9 mei 2011 16:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als die maar niet aan z'n pookje gaat zitten alleen omdat jij er een moet bedienen![]()
.
Jij plakt je rommel gewoon achter het behangquote:Op maandag 9 mei 2011 16:40 schreef Probability het volgende:
[..]
I feel you, ik ben gister gaan behangen tijdens het opruimen!
Hahaha, nee hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 16:49 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Jij plakt je rommel gewoon achter het behangis ook handig
.
I know, maar ik zeg ook 'loop niet te kloten' als iemand zit, het ging niet om letterlijk lopenquote:
Ik bedoel eigenlijk alleen maar te zeggen dat het NOG klungeliger isquote:Op maandag 9 mei 2011 17:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
I know, maar ik zeg ook 'loop niet te kloten' als iemand zit, het ging niet om letterlijk lopen.
Thuis.
vertel eens wat meer over dat geweldige weekend, dan!quote:Op maandag 9 mei 2011 18:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee hoor Jag, bij mij kwam er ook niets uit m'n handen vandaag. Laat staan m'n hoofd. Heb een beetje een after-geweldig-weekend-dip.. En had een mail van m'n vriendin in Australië dat ze in een dip zat en zo graag even naar me toe wilde fietsen.
. Wel een cijfer terug voor een vak, een 8.
.
Ajoh, zo gaat dat zo vaak. Als je de volgende keer gewoon ontspannen bent gaat het waarschijnlijk een stuk beter. Dat rijbewijs komt er wel ja, rijinstructeur bevalt nu wel goed dan?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Thuis. Rijles ging rot, ik kon niet parkeren. Ik had ook een vol hoofd vandaag en het gevoel dat t perfect moest gaan. Gevolg: verre van perfect.
Het was gewoon heerlijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
vertel eens wat meer over dat geweldige weekend, dan!
Ik krijg morgen als ik weer in zweden ben eindelijk de sleutels voor m'n nieuwe huisje, zo'n zin in!
Wie denk je dat uks is? Denk eens na?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:25 schreef Jagärtrut het volgende:
zeg, uks, ben jij nieuw of ben jij oud onder een nieuwe naam? Of lurk je hier al lang mee?
quote:Op maandag 9 mei 2011 18:25 schreef Jagärtrut het volgende:
zeg, uks, ben jij nieuw of ben jij oud onder een nieuwe naam? Of lurk je hier al lang mee?
Nederland en Engeland is dan beterquote:Op maandag 9 mei 2011 18:39 schreef Probability het volgende:
[..]Aaaah
Zijn vader komt uit Nederland, zijn moeder uit Nepal. Het is .... !
quote:Op maandag 9 mei 2011 18:42 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Nederland en Engeland is dan beter
ah, volgens mij heeft hij de zelfde studie gedaan die ik ook een jaartje gedaan heb, toch? Hij ook maar voor een jaar?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wie denk je dat uks is? Denk eens na?.
En wij komen uit de mooiste stad van Nederland en omstreken.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ah, volgens mij heeft hij de zelfde studie gedaan die ik ook een jaartje gedaan heb, toch? Hij ook maar voor een jaar?
nou, dat ben ik niet met je eens. Ik heb 3 jaar lang in de mooiste stad gestudeerd!quote:Op maandag 9 mei 2011 18:49 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
En wij komen uit de mooiste stad van Nederland en omstreken.
Nou rillingen waren het niet bij mij, ik werd er gewoon verdrietig van. Ik vind kinderen die een ouder verliezen gewoon een van de verdrietigste dingen die er zijn.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:02 schreef Goodbye het volgende:
Ik kreeg inderdaad ook de rillingen toen ik het bericht las, Chico..
Je weet wel direct welke stad ik bedoel.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nou, dat ben ik niet met je eens. Ik heb 3 jaar lang in de mooiste stad gestudeerd!
Lau: als we met mijn stichting toekomen aan die semi-ge-ensceneerde opera waarvoor we grote hoeveelheden geld moeten verzamelen wil ik je echte naam weten, anders kan ik je niet inhuren!quote:Op zondag 8 mei 2011 15:02 schreef Laureline het volgende:
Ik heb ook m'n zelfgeknutselde (door de mini dan) moederdagcadeau alweer binnen!
Verder post ik amper, lijstjes (als ik ze zou posten) zijn overvol en agenda ook, vandaar!
![]()
spuit 11:
Zolang het duurt dan, over een paar jaar zal ieder gezelschap dat me ooit een opdracht gaf wel helemaal wegbezuinigd of failliet zijn. Ik maak me daar toch zo'n zorgen over de laatste tijd, terwijl ik het drukker heb dan ooit, maar dat ziet mijn pessimistische geest dan weer als de laatste stuiptrekking![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
morgen weer een nieuwe dag Moquote:Op maandag 9 mei 2011 19:55 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!
ik ben chagerijnigvooral omdat ik moe ben, maar ook omdat ik niets nuttigs gedaan heb. Ik weet dat de oplossing is 'iets nuttigs doen', maar daar kan ik me gewoon écht niet toe zetten, en dus geef ik het voor vandaag gewoon maar even op. Kan niet altijd maar alles doen wat ik wil
En toen ging ik ook nog op Mr.Mo zitten vitten.. ga het zo maar goed maken door ehm.. ja, naar bed te gaan en hem met rust te laten ofzo!
Lijstje is ook kut
O: 2 roggebrood met pindakaas
L: kom yoghurt met bran flakes
T: 2 knackebrod met zalm en geitenkaas
D: pastasalade met zalm, witlof, broccoli (moest eigenlijk avocado, maar Mr.Mo had geen eetrijpe meegenomen--> broccoli is ook groen...) rode ui en pijnboompitten
T: wijntje
quote:Op maandag 9 mei 2011 19:55 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!
ik ben chagerijnigvooral omdat ik moe ben, maar ook omdat ik niets nuttigs gedaan heb. Ik weet dat de oplossing is 'iets nuttigs doen', maar daar kan ik me gewoon écht niet toe zetten, en dus geef ik het voor vandaag gewoon maar even op. Kan niet altijd maar alles doen wat ik wil
En toen ging ik ook nog op Mr.Mo zitten vitten.. ga het zo maar goed maken door ehm.. ja, naar bed te gaan en hem met rust te laten ofzo!
En wat is er kut aan dat lijstje dan?![]()
Lijstje is ook kut
O: 2 roggebrood met pindakaas
L: kom yoghurt met bran flakes
T: 2 knackebrod met zalm en geitenkaas
D: pastasalade met zalm, witlof, broccoli (moest eigenlijk avocado, maar Mr.Mo had geen eetrijpe meegenomen--> broccoli is ook groen...) rode ui en pijnboompitten
T: wijntje
Ja, met die gedachte ga ik de rest van de avond inquote:
me too! me too!quote:Op maandag 9 mei 2011 19:59 schreef _aurum_ het volgende:
Zou ik nog een foto van Marmar, Li en DaD in mijn PM box mogen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lijstje:
O: klein bakje yoghurt met schepje muesli en een beetje fruitsalade +koffie met melk
L: thee met melk, dubbele vb jam
T: dubbele vb jam
T: appel
T: koffie met melk, 2 plakken wortelcake![]()
D: 1 wrap met groente (heleboel!) en tonijn en lightmayo
T: wijn
dit weekend heb ik trouwens water for elephants gezien: aanrader!
[ Bericht 15% gewijzigd door Blurred86 op 09-05-2011 23:45:06 ]but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Ja heel herkenbaar en heel frustrerend.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:46 schreef MarMar het volgende:
pm's sent![]()
klaagpostje:
Steeds meer mensen gaan van "oh maar je kan toch wel *insert random ongezonde snack* voor deze keer, dat is maar *insert random kcalgetal* extra hoor" als ik iets afsla.
Fucking hell, NEE DAT KAN NIET en als het al kan, beslis ik dat zelf wel.
Hoe denken ze dat ik die inmiddels 42 kg kwijtgeraakt ben ffs...
[/frustratie]
Bij deze!quote:Op maandag 9 mei 2011 20:49 schreef MarMar het volgende:
oeps overheen gelezen, maarrehm, als er nog meer mensen zijn, doe dan ff mij een pm sturen, dan weet ik zeker dat ik er niet overheen lees
Ja? Wat leuk/toevalling, dan moet de zoon van aanstaande ook!quote:Op maandag 9 mei 2011 20:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Donderdag, uniek![]()
Marmar... je bent iemand vergeten
Mijn collegaatje had dat en die had de ziekte van Pfeiffer. Verder heb ik er geen verstand van.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
He puffje, weet jij of een knobbeltje in je nek direct naast je lymfeklieren iets is om je erg zorgen over te maken? Ik ga morgen naar de dokter, maar haal me de gekste dingen in mijn kop
Is dit zelf geen lymfeklier? Doet ie pijn, zat ie er eerder niet?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
He puffje, weet jij of een knobbeltje in je nek direct naast je lymfeklieren iets is om je erg zorgen over te maken? Ik ga morgen naar de dokter, maar haal me de gekste dingen in mijn kop
Dan heb je toch alleen opgezette lymfeklieren? (heb ik ook trouwensquote:Op maandag 9 mei 2011 21:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mijn collegaatje had dat en die had de ziekte van Pfeiffer. Verder heb ik er geen verstand van.
Ja. Knobbeltje doet pijn en zat er eerder nietquote:Op maandag 9 mei 2011 21:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Is dit zelf geen lymfeklier? Doet ie pijn, zat ie er eerder niet?
De kans is het grootst dat het ooit een kliertje was dat reageerde op een infectie, en daarna een bobbeltje is gebleven, zonder verder rare dingen.
De huisarts heeft natuurlijk een veel beter totaalbeeld van jou dan ik zo vanaf de pc, dus dat kan altijd (al was ie nogal een slager geloof ik?)
Op google vind ik wel vaker de combi "knobbeltje in nek" en "pfeiffer". Mgoed, ik heb er dus echt geen verstand van verder...quote:Op maandag 9 mei 2011 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan heb je toch alleen opgezette lymfeklieren? (heb ik ook trouwens)
Dan is de kans het grootst dat er daar hard gewerkt wordt om een of ander beestje of virusding aan te vallenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Knobbeltje doet pijn en zat er eerder niet
Huuuquote:Op maandag 9 mei 2011 21:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dan is de kans het grootst dat er daar hard gewerkt wordt om een of ander beestje of virusding aan te vallen![]()
[ afbeelding ]
Wat een schatjequote:Op maandag 9 mei 2011 21:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dan is de kans het grootst dat er daar hard gewerkt wordt om een of ander beestje of virusding aan te vallen![]()
Waarschijnlijk is dat dus je reactieve klier.
[ afbeelding ]
Hij lacht wel lievquote:Op maandag 9 mei 2011 21:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat dus je reactieve klier.
[ afbeelding ]
Oooh legally blondequote:Op maandag 9 mei 2011 21:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat schatje zorgt er wel mooi voor dat je nog levend rondloopt.
Huiswerk maken en met een half oog the princess diaries kijken. Gelukkig kan ik die film wel zo ongeveer dromen. Ik heb echt iets met flauwe meidenfilms de laatste dagen
.
Ik heb afgelopen dagen volgens mij 3x wild child gekekenquote:
bacterie idd jaquote:Op maandag 9 mei 2011 21:32 schreef Chicolate het volgende:
Huiswerk maken en met een half oog the princess diaries kijken. Gelukkig kan ik die film wel zo ongeveer dromen. Ik heb echt iets met flauwe meidenfilms de laatste dagen
.
Ik herkende het beestje niet als een bacterie/virus (denk bacterie).
Mja. Ik ken geen menselijke cellen met die vorm. Maar het had ook nog een schimmel kunnen zijn volgens mij?quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mja. Ik ken geen menselijke cellen met die vorm. Maar het had ook nog een schimmel kunnen zijn volgens mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee die zien er ook weer anders uit! als ik me niet vergis zijn dit bacilli, staafvormige bacteriënquote:Op maandag 9 mei 2011 21:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mja. Ik ken geen menselijke cellen met die vorm. Maar het had ook nog een schimmel kunnen zijn volgens mij?
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]Gadverdamme. Waarschuw je in t vervolg ff?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Is een spoiler niet waarschuwing genoegquote:Op maandag 9 mei 2011 21:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gadverdamme. Waarschuw je in t vervolg ff?.
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo. Heg is gesnoeid en gesproeid, en schutting van de buurman staat ook.![]()
Rug. Auw
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]That reminds me - teennagels knippen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dat zou kunnen, graagquote:Op maandag 9 mei 2011 21:58 schreef Ml-etje het volgende:
SJeezz Puff!
Oh enne Merel het kan nog weg denk ik
De schutting is netjes geworden ja!quote:Op maandag 9 mei 2011 21:55 schreef Blurred86 het volgende:
je bent er maar druk mee Maria! wordt het al mooi?
Was het maar waarquote:Op maandag 9 mei 2011 21:56 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
[Gezond Slank] presenteert de nieuwe Rob Verlinde
Niet mijn topicquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:01 schreef MarMar het volgende:
mijn antwoord op die vraag in de toekomst gaat zijn "omdat ik er niet zo uit wil zien als jij" denk ik.. kwestie van tijd dat ik dat eruit floep, als ik me lang genoeg erger ben ik echt een bitch
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:09 schreef MarMar het volgende:
Je had onze tweemeterhoge conifeerhaag mogen transplanterendie gaat er morgen uit omdat we em helemaal zat zijn en dan komt er een schutting. Scheelt zomaar een halve meter tuin.
Die conifeer was van de oude buren, die buurman onderhield hem ook.. nieuwe buuf is alleen en druk zat, wij zijn druk zat dus weg ermee!
Klimmen ze daar niet in?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]Nee coniferen wou ik ook niet meer, die zijn idd nogal high maintenance geloof ik
![]()
We hebben nu een ehh viburnum tinus ofzo. Ik noem hem TinusDie heeft in de winter bloemetjes en in de zomer besjes!
Als ik een foto zou plaatsen zou je begrijpen dat die vraag best wel grappig is momenteelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol het is NOOIT goed he...quote:Op maandag 9 mei 2011 22:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]die kan ik dan wel vaak gebruiken.
Vind het wel komisch als ik een keer los ga in een restaurant, dan zit men weer met open mond![]()
"Die eet veeeeel, hoe doet ze dat?"
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik had weer een paar schimmelige nagels verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of iets in die categorie.
Dus nee, een spoiler alleen is geen waarschuwing, soms staan ook leuke of onschuldige dingen in een spoiler
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
lol ik vind ze ook heel lelijk, bovendien worden er nogal wat in de fik gestoken door een rare pyromaan hier in de buurt die schijnbaar een vete tegen coniferen heeft.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:14 schreef Blurred86 het volgende:
coniferen zijn juist heel erg low maintenance toch?maar heel lelijk wel vind ik!
hebben jullie wel opgezocht hoe en wanneer je tinus het beste kunt snoeien? dat kan volgens mij nog best veel verschil maken voor hoe goed hij groeit!
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Als ik een foto zou plaatsen zou je begrijpen dat die vraag best wel grappig is momenteel![]()
Maar nee, er is nu nog niet genoeg om in te klimmen en het is ook bij lange na nog niet stevig genoeg om iemands gewicht te dragen, als ie dat ooit zal worden. Op dit moment lijkt het meer op een rijtje struiken![]()
Nopequote:Op maandag 9 mei 2011 22:18 schreef MarMar het volgende:
[..]
lol het is NOOIT goed he...
Nah hier thuis krijg ik iig volop support van man en kids. Gelukkig hebben vooral de kids wel door dat zij vooral genoeg moeten etenWas wel een beetje bang dat ze het minder eten zouden overnemen. Het helpt denk ik enorm dat ik iig geen eetmomenten oversla en echt zichtbaar dat ik minder eet dan zij is het voor hen niet.
Het is wel echt gewoonte voor de kids om een banaan of een boterham oid te pakken bij trek en geen zak chips, maar dat was het altijd alOnder het mom, wat je niet aanleert hoef je niet afleren... althans, dat is onze bedoeling er een beetje achter. Daarbij ben je als ouders gewoon verantwoordelijk voor de gezondheid van je kids.
Manlief is overigens met veel moeite eindelijk een paar kilo aangekomendat is in zijn geval ook goed nieuws, nu heeftie weer een kontje
Ja, da's Tinus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al is ie bij ons op sommige plekken nu wat dor ende zielig, maar dat gaat goed komen
Nja op zich wel, maar we zitten op een hoekje, met aan de achterkant een parkeerplaatsje en nog wat gemeentelijk Oerwoudquote:Op maandag 9 mei 2011 22:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]dat vermoeden had ik al wel maar dan stampen ze ze wellicht plat.
Heb je dan niet heel weinig privacy nu?Valt dus best mee. Maar ik zou niet snel in mn nakende niksie in de tuin gaan ronddartelen, als ik dat al zou doen
En iedereen die langsloopt zegt altijd hallo
Maar ja
Ook wel gezellig ofzeu
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
oh dat doe ik altijdquote:Op maandag 9 mei 2011 22:24 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Eten is sfeer, gezelligheid. Tuurlijk pushen (wat ik zelf wel doe) is soms vervelend maar zeg gewoon nee en doe je ding boeiend. Heb zelf een grotere hekel aan mensen die bijvoorbeeld geen doner halen ofzo omdat ik niet hoef, dan denk ik echt: "Joh, als jij een lekker broodje doner wil dan pak jij toch een lekker broodje doner"
Geniet van de kleine dingen des levens!quote:Op maandag 9 mei 2011 22:18 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb net een geweldige banaan gegeten. Precies rijp genoeg, zonder plekjes, niet melig....Perfect!
Ditoquote:Op maandag 9 mei 2011 22:27 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
oh dat doe ik altijdals ik een ijsje oid wil en degene waar ik mee ben heeft daar geen zin in dan ben ik helemaal teleurgesteld en wil ik zelf ook niet meer
Nah, het is de manier waarop vooral.. gewoon vragen of ik wil en dan een "nee dank je" accepteren, da's prima, maar dan moet je bij mij gewoon kappen met pushenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:24 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Eten is sfeer, gezelligheid. Tuurlijk pushen (wat ik zelf wel doe) is soms vervelend maar zeg gewoon nee en doe je ding boeiend. Heb zelf een grotere hekel aan mensen die bijvoorbeeld geen doner halen ofzo omdat ik niet hoef, dan denk ik echt: "Joh, als jij een lekker broodje doner wil dan pak jij toch een lekker broodje doner"
Ik ben een beetje misselijk van de teennagels. Dat komt goed uit, anders at ik nu Twente krentenweg.![]()
Ik ben hier nu heel hard over aan het nadenken.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:52 schreef Amsel het volgende:
Zo. Verder niet te veel fuss over maken. Water under the bridge enzo.
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:58 schreef anna82 het volgende:
Ik ben hier nu heel hard over aan het nadenken.
Aaaah.quote:
HEMA.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:16 schreef Chicolate het volgende:
Ik woon niet in de buurt van een naaiwinkel, waar haal ik snel een stofschaar, tornmesje en spelden?Ik wil naaien
.
Bijlezende, dus mogelijk spuit 11, die dingen kunnen van spanning komen. Sterktequote:Op maandag 9 mei 2011 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
*hoop bagger en ellende*
...en een knobbeltje gevoeld naast de lymfeklieren in mijn nek en geen tijd gevonden om vandaag naar de dokter te gaan).
^^quote:Op maandag 9 mei 2011 21:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gadverdamme. Waarschuw je in t vervolg ff?.
Thanks!quote:
Ik heb ook wel eens pijnlijke harde knobbeltjes in mijn nek, als ik ziek ben...quote:Op maandag 9 mei 2011 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan heb je toch alleen opgezette lymfeklieren? (heb ik ook trouwens)
Ik las in het nieuwsberichtquote:Op maandag 9 mei 2011 19:00 schreef Chicolate het volgende:
[Upd] [Giro] Weylandt overleden na zware val
Eerste keer in tijden dat nieuws me raakt. Arme vrouw, 5 maanden zwanger... (niet dat ik ze ken ofzo, maar dit vind ik hartbrekend)
quote:Op maandag 9 mei 2011 23:04 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nah, jullie zijn van hetzelfde laken een pakTrusten!
Wij ookquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:09 schreef sigme het volgende:
We mochten de hele nacht slapen. Van 10 tot 6
![]()
Oh, wat naar! Ik heb dat ook wel eens en dan blijft dat nare gevoel de hele dag een beetje bij me hangen. Maar, het was maar een droom! (zegt vriendje dan).quote:Op dinsdag 10 mei 2011 07:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb echt een hele nare nachtmerrie gehad waardoor ik huilend wakker werd en ik voel me nog steeds erg.
Wat ben je er heerlijk positief onderquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het regent al de hele tijd sinds ik de deur uitstapte
Het opladen van de ovchipkaart ging niet goed, zodat die lijers 10 euro extra van me hebben gekregen![]()
Het is een mooi vooruitzicht dat de ret morgen staakt met dit weer, zodat ik dan verplicht moet fietsen
Jup, met het invullen van een groot formulier en allerhande rompslomp nadien.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:14 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wat ben je er heerlijk positief onder
Die tien euro moet toch wel terug te krijgen zijn?
Wat naar!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 07:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb echt een hele nare nachtmerrie gehad waardoor ik huilend wakker werd en ik voel me nog steeds erg.
Owja, die staking is morgen! Ik had donderdag in mijn hoofd! Goed dat je het zegt! Ik ben iets afhankelijker van het OV dan normaal nu.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het regent al de hele tijd sinds ik de deur uitstapte
Het opladen van de ovchipkaart ging niet goed, zodat die lijers 10 euro extra van me hebben gekregen![]()
Het is een mooi vooruitzicht dat de ret morgen staakt met dit weer, zodat ik dan verplicht moet fietsen
Wat gebeurt er dan met de nieuwe kortingskaart? Ik dacht dat er een tweede versie kwam, 1 die "gewoon" blijft en 1 voor spitsuren ofzo...?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
Gelukkig heb je nog een oude kortingskaart henk, die nieuwe worden echt bagger!
Hoe ik het begreep is de nieuwe juist nooit in de spits geldig en is er ook een kaart voor 40 p/m gratis reizen in het weekend ofzoquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:39 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan met de nieuwe kortingskaart? Ik dacht dat er een tweede versie kwam, 1 die "gewoon" blijft en 1 voor spitsuren ofzo...?
ik wilde even op ns.nl kijken, ligt de site eruitquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hoe ik het begreep is de nieuwe juist nooit in de spits geldig en is er ook een kaart voor 40 p/m gratis reizen in het weekend ofzo
Dukenburg was het toch? Daar heb ik nog eens 4 vreselijke nachten doorgebracht tijdens de 4daagse... Die mensen deden het puur voor de inkomsten. Ze lieten ons trots zien wat ze jaarlijks kochten van het geld (dat bedoeld was voor gezond voedsel enzoquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:39 schreef motorbloempje het volgende:
Er zijn hier nu mensen aan het verhuizen aan de overkant. Zo'n grote lift, grote verhuiswagen, en ik kan nu alleen maar denken 'ik wil ook!'nog héél even wachten...
Gisteren stonden we op balkon, zat er ineens iemand aan mijn motor. Keek om zich heen, zag ons kijken, riep een paar onverstaanbare dingen. Enige dat we konden verstaan was dat hij het een mooie motor vond. Dan nog, dan ga je toch niet zomaar aan die motor zitten?????![]()
In de lift hing een briefje, zei Mr.Mo, blijkbaar waren iemands wieldoppen gejat dit weekend. Was een oproepje tot 'heeft iemand iets gezien/gehoord'. Halve ding was weggescheurd.. dus of de dader woont hier, ķf men is echt gewoon asociaal![]()
![]()
We hebben nooit 'last' van de buren, geen geluidsoverlast enzo, maar ik wil hier nu zķ graag weg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Join the club.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:08 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen gewenst door uwe brakheid. Pas aan het begin vd ochtend in slaap gevallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:12 schreef Ewelina het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Join the club.Oh al maanden, dat is al helemaal ruk. Ik ben wel gewend aan 's nachts een tijdje wakker liggen, maar echt gewoon níet kunnen slapen en pas om 6 uur ofzo in slaap vallen, nee, dat niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Ja, ik ben het spuugzat. Ik leef op caffeīne en ik functioneer voor geen meter naar mijn idee.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh al maanden, dat is al helemaal ruk. Ik ben wel gewend aan 's nachts een tijdje wakker liggen, maar echt gewoon níet kunnen slapen en pas om 6 uur ofzo in slaap vallen, nee, dat niet.
Edit: ik ga twitter wel even aanzetten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit net ff de tweets aan Femke Halsema te lezen. Staat er ineens een bekende naam tussen.
quote:
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ik ook ja.quote:
Oh bah, hopelijk wordt ze snel weer gevonden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:36 schreef MarMar het volgende:
fucking hell... komt er weer een tweet voorbij over een vermist meisje.. dat gebeurt vaker, ik retweet dat braaf en nu een dag later kom ik er pas achter dat het mijn vroegere buurmeisje was die vaak bij ons kwam spelen.
Ik zat gister ook op het werk zonder banaanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
Ben weer eens door mijn tussendoortjes-inspiratie heen en kwam tot de ontdekking dat ik mijn bananen vergeten ben mee te nemen gisteren!
*stom*
Ben blij dat ik vanavond weer mag sporten iiggisteren was ik nog écht te moe, maar ben gelukkig goed bijgeslapen! En het is niet zo warm
![]()
![]()
Al geprobeerd, werkt niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:58 schreef Perruche het volgende:
Oh en Ewelina, is het geen idee om, juist als je ze slecht slaapt, geen caffeine meer te drinken? Merk dat ik beter slaap sinds ik maar 1 koffie per dag neem en veel beweeg. Werkt voor jou misschien ook?
Ok, dus die fittest is apart. Thanks!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:57 schreef Perruche het volgende:
@ mini: Hetligt aan het soort afspraak. De eerste keer kwam ik om alleen om de sportschool te laten zien en de abonnementsvormen uit te leggen, dan hoef je geen sportkleding mee te nemen. De tweede keer had ik al getekend en toen moest ik wel in sportkleding, omdat ze een "fittest" gingen doen.
Hč, wat rot, zeker als het zo dichtbij komt!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:42 schreef MarMar het volgende:
Hope so too, ze is weg sinds afgelopen vrijdag. Ze heeft medicijnen niet meegenomen die ze dringend nodig heeft begrijp ik.. bah naar dit, ben er even van slag van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |