nou, dat ben ik niet met je eens. Ik heb 3 jaar lang in de mooiste stad gestudeerd!quote:Op maandag 9 mei 2011 18:49 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
En wij komen uit de mooiste stad van Nederland en omstreken.
Nou rillingen waren het niet bij mij, ik werd er gewoon verdrietig van. Ik vind kinderen die een ouder verliezen gewoon een van de verdrietigste dingen die er zijn.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:02 schreef Goodbye het volgende:
Ik kreeg inderdaad ook de rillingen toen ik het bericht las, Chico..
Je weet wel direct welke stad ik bedoel.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nou, dat ben ik niet met je eens. Ik heb 3 jaar lang in de mooiste stad gestudeerd!
Lau: als we met mijn stichting toekomen aan die semi-ge-ensceneerde opera waarvoor we grote hoeveelheden geld moeten verzamelen wil ik je echte naam weten, anders kan ik je niet inhuren!quote:Op zondag 8 mei 2011 15:02 schreef Laureline het volgende:
Ik heb ook m'n zelfgeknutselde (door de mini dan) moederdagcadeau alweer binnen!
Verder post ik amper, lijstjes (als ik ze zou posten) zijn overvol en agenda ook, vandaar!
![]()
spuit 11:
Zolang het duurt dan, over een paar jaar zal ieder gezelschap dat me ooit een opdracht gaf wel helemaal wegbezuinigd of failliet zijn. Ik maak me daar toch zo'n zorgen over de laatste tijd, terwijl ik het drukker heb dan ooit, maar dat ziet mijn pessimistische geest dan weer als de laatste stuiptrekking![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
morgen weer een nieuwe dag Moquote:Op maandag 9 mei 2011 19:55 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!
ik ben chagerijnigvooral omdat ik moe ben, maar ook omdat ik niets nuttigs gedaan heb. Ik weet dat de oplossing is 'iets nuttigs doen', maar daar kan ik me gewoon écht niet toe zetten, en dus geef ik het voor vandaag gewoon maar even op. Kan niet altijd maar alles doen wat ik wil
En toen ging ik ook nog op Mr.Mo zitten vitten.. ga het zo maar goed maken door ehm.. ja, naar bed te gaan en hem met rust te laten ofzo!
Lijstje is ook kut
O: 2 roggebrood met pindakaas
L: kom yoghurt met bran flakes
T: 2 knackebrod met zalm en geitenkaas
D: pastasalade met zalm, witlof, broccoli (moest eigenlijk avocado, maar Mr.Mo had geen eetrijpe meegenomen--> broccoli is ook groen...) rode ui en pijnboompitten
T: wijntje
quote:Op maandag 9 mei 2011 19:55 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!
ik ben chagerijnigvooral omdat ik moe ben, maar ook omdat ik niets nuttigs gedaan heb. Ik weet dat de oplossing is 'iets nuttigs doen', maar daar kan ik me gewoon écht niet toe zetten, en dus geef ik het voor vandaag gewoon maar even op. Kan niet altijd maar alles doen wat ik wil
En toen ging ik ook nog op Mr.Mo zitten vitten.. ga het zo maar goed maken door ehm.. ja, naar bed te gaan en hem met rust te laten ofzo!
En wat is er kut aan dat lijstje dan?![]()
Lijstje is ook kut
O: 2 roggebrood met pindakaas
L: kom yoghurt met bran flakes
T: 2 knackebrod met zalm en geitenkaas
D: pastasalade met zalm, witlof, broccoli (moest eigenlijk avocado, maar Mr.Mo had geen eetrijpe meegenomen--> broccoli is ook groen...) rode ui en pijnboompitten
T: wijntje
Ja, met die gedachte ga ik de rest van de avond inquote:
me too! me too!quote:Op maandag 9 mei 2011 19:59 schreef _aurum_ het volgende:
Zou ik nog een foto van Marmar, Li en DaD in mijn PM box mogen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lijstje:
O: klein bakje yoghurt met schepje muesli en een beetje fruitsalade +koffie met melk
L: thee met melk, dubbele vb jam
T: dubbele vb jam
T: appel
T: koffie met melk, 2 plakken wortelcake![]()
D: 1 wrap met groente (heleboel!) en tonijn en lightmayo
T: wijn
dit weekend heb ik trouwens water for elephants gezien: aanrader!
[ Bericht 15% gewijzigd door Blurred86 op 09-05-2011 23:45:06 ]but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |