Gelukkig ben jij ver weg als ik in m'n te korte rokje in het park ligquote:Op zondag 8 mei 2011 13:26 schreef Probability het volgende:
Nou het is natuurlijk belangrijker wat andere vrouwen er van vinden dan wat mannen er van vinden -geef toe!-
Maar nog belangrijker is wat je er zelf van vindt.
Wat mij opviel deze dagen: veel meisjes dragen shorts maar kunnen dat niet handelen. Dragen er dan een te dunne panty onder - wat niet helpt.
En heel veel mensen hebben een soort cellulite die je alleen ziet tijdens het lopen, niet tijdens stilstand. Heel apart is dat.
Ja sorry hoor, die veel te korte broekjes vragen om een analyse
Ik heb ook beweegcellulitusquote:Op zondag 8 mei 2011 13:26 schreef Probability het volgende:
Nou het is natuurlijk belangrijker wat andere vrouwen er van vinden dan wat mannen er van vinden -geef toe!-
Maar nog belangrijker is wat je er zelf van vindt.
Wat mij opviel deze dagen: veel meisjes dragen shorts maar kunnen dat niet handelen. Dragen er dan een te dunne panty onder - wat niet helpt.
En heel veel mensen hebben een soort cellulite die je alleen ziet tijdens het lopen, niet tijdens stilstand. Heel apart is dat.
Ja sorry hoor, die veel te korte broekjes vragen om een analyse
Haha, hoe ben je daar achter gekomen?quote:
Rokjes zijn anders, die lopen een beetje uit, waardoor de benen minder snel opvallen. Korte broekjes snijden vaak een beetje, zodat er een 'muffin under' ontstaat.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij ver weg als ik in m'n te korte rokje in het park lig.
Volgens mij heeft iedereen wel cellulitis. Nou ja, alleen mannen dan niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:32 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben de trotse bezitter van ik-ontken-dat-ik-cellulitis-heb-cellulitis.
Daarom koop ik liever een korte broek met wat wijduitlopende pijpjes.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:32 schreef Probability het volgende:
[..]
Rokjes zijn anders, die lopen een beetje uit, waardoor de benen minder snel opvallen. Korte broekjes snijden vaak een beetje, zodat er een 'muffin under' ontstaat.
Dat zeg ik ook. Gelukkig is het niet veel en ik vergeet gewoon dat ik het heb. Bovendien is al mijn onderkleding lang genoeg om er overheen te vallen (minus één korte broek die ik nooit draag).quote:Op zondag 8 mei 2011 13:33 schreef Probability het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen wel cellulitis. Nou ja, alleen mannen dan niet.
Kijk, dat is nu de juiste houding!quote:Op zondag 8 mei 2011 13:38 schreef kwakz0r het volgende:
ik besta volledig uit cellulite. en ik wil ook bruine benen dus ik draag lekker een korte broek tot 5-10 cm boven de knie. wie t lelijk vindt kijkt maar een andere kant op.
mijn terrasstoeltjes ergernis: als ik er eigenlijk met mn mega reet niet tussen pas en de hele tijd klem zit
Waar haal jij al die bonnen vandaan ?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Owja, ik kwam ook nog een kortingsbon van Esprit tegen van 10 euro. Alleen vandaag nog geldig.
Die van Esprit die kreeg ik toegemaild. En die van Mexx kreeg ik per post en ik gok dat ik die kreeg omdat ik daar pas wat had besteld (en het gros weer heb terug gestuurd wegens niet leuk genoeg).quote:
Oh, ik geef licht in het donker, en hoewel mijn zus en mijn vader me altijd uitlachten is het hun probleem, niet het mijne.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:44 schreef Ml-etje het volgende:
Oh enne ik heb gipswitte benen en trek tegenwoordig maar gewoon een korte broek/rok/jurkje aan anders hoeft het helemaal nooit.
Net lavendelbrood op, erg apart maar ook lekker
Veel zaken hebben moederdagacties. De steps ook, toen ik daar vrijdag was. Nu doe ik niet aan moederdag, maar die korting was mooi meegenomen.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Die van Esprit die kreeg ik toegemaild. En die van Mexx kreeg ik per post en ik gok dat ik die kreeg omdat ik daar pas wat had besteld (en het gros weer heb terug gestuurd wegens niet leuk genoeg).
Die van Esprit is een algemene vanwege moederdag.Code MTEKGDNL
Wat had je gekregen?quote:Op zondag 8 mei 2011 15:02 schreef Laureline het volgende:
Ik heb ook m'n zelfgeknutselde (door de mini dan) moederdagcadeau alweer binnen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |