Ja heel herkenbaar en heel frustrerend.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:46 schreef MarMar het volgende:
pm's sent![]()
klaagpostje:
Steeds meer mensen gaan van "oh maar je kan toch wel *insert random ongezonde snack* voor deze keer, dat is maar *insert random kcalgetal* extra hoor" als ik iets afsla.
Fucking hell, NEE DAT KAN NIET en als het al kan, beslis ik dat zelf wel.
Hoe denken ze dat ik die inmiddels 42 kg kwijtgeraakt ben ffs...
[/frustratie]
Bij deze!quote:Op maandag 9 mei 2011 20:49 schreef MarMar het volgende:
oeps overheen gelezen, maarrehm, als er nog meer mensen zijn, doe dan ff mij een pm sturen, dan weet ik zeker dat ik er niet overheen lees
Ja? Wat leuk/toevalling, dan moet de zoon van aanstaande ook!quote:Op maandag 9 mei 2011 20:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Donderdag, uniek![]()
Marmar... je bent iemand vergeten
Mijn collegaatje had dat en die had de ziekte van Pfeiffer. Verder heb ik er geen verstand van.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
He puffje, weet jij of een knobbeltje in je nek direct naast je lymfeklieren iets is om je erg zorgen over te maken? Ik ga morgen naar de dokter, maar haal me de gekste dingen in mijn kop
Is dit zelf geen lymfeklier? Doet ie pijn, zat ie er eerder niet?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
He puffje, weet jij of een knobbeltje in je nek direct naast je lymfeklieren iets is om je erg zorgen over te maken? Ik ga morgen naar de dokter, maar haal me de gekste dingen in mijn kop
Dan heb je toch alleen opgezette lymfeklieren? (heb ik ook trouwensquote:Op maandag 9 mei 2011 21:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mijn collegaatje had dat en die had de ziekte van Pfeiffer. Verder heb ik er geen verstand van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |