abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 mei 2011 @ 22:07:22 #181
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96572135
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:55 schreef Blurred86 het volgende:
je bent er maar druk mee Maria! wordt het al mooi?
De schutting is netjes geworden ja! O+ Helaas is ons hegje nog een beetje sneu, die groeit nog niet hard, maar we hopen dat ie nu ie gesnoeid is wat meer geïnspireerd is tot gaaf worden :7 Onze tuin is op dit moment nog een rommeltje :@ Onze groenbak is vol dus er ligt nog van alles los, ook oud tuinhout, en het onkruid groeit enthousiaster dan de heg, maar we hebben ons best gedaan :P Het begin is er weer!

Nu is alleen het contrast tussen aan 1 kant een heul hoge gave schutting en aan de andere kant een lullig hegje nogal jammer, maar ja :') Kan niet zo een-twee-drie goed zijn he!

We wilden expliciet geen schutting meer aan de andere kant, omdat de koters van de buuf en hun (foute) vriendjes zonder pardon er tegenop klauterden, waardoor de vorige schutting al uit mekaar lazerde en er ook al een paar keer bij de buuf was ingebroken omdat kwaadwillenden de kunst afkeken :') Er iets van zeggen had niet zoveel zin... En op zich vind ik een hegje ook leuk O+ Al vind ik het wel jammer dat het nu nog niet mooi is, zoals met een schutting wel zou zijn :@ Maar goed.

quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:56 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

*O* [Gezond Slank] presenteert de nieuwe Rob Verlinde *O*
Was het maar waar :D Ik was het Klungelige Hulpje van de Handige Mensen :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_96572314
Je had onze tweemeterhoge conifeerhaag mogen transplanteren :P die gaat er morgen uit omdat we em helemaal zat zijn en dan komt er een schutting. Scheelt zomaar een halve meter tuin.
Die conifeer was van de oude buren, die buurman onderhield hem ook.. nieuwe buuf is alleen en druk zat, wij zijn druk zat dus weg ermee!
pi_96572399
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:05 schreef Merel het volgende:

[..]

Als dat zou kunnen, graag :)
Niet mijn topic ;) als je het over de foto's hebt :)
Doelde op MoBlo.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_96572478
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:01 schreef MarMar het volgende:
mijn antwoord op die vraag in de toekomst gaat zijn "omdat ik er niet zo uit wil zien als jij" denk ik.. kwestie van tijd dat ik dat eruit floep, als ik me lang genoeg erger ben ik echt een bitch })
:D die kan ik dan wel vaak gebruiken.
Vind het wel komisch als ik een keer los ga in een restaurant, dan zit men weer met open mond _O-
"Die eet veeeeel, hoe doet ze dat?"
  maandag 9 mei 2011 @ 22:12:41 #185
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96572518
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:09 schreef MarMar het volgende:
Je had onze tweemeterhoge conifeerhaag mogen transplanteren :P die gaat er morgen uit omdat we em helemaal zat zijn en dan komt er een schutting. Scheelt zomaar een halve meter tuin.
Die conifeer was van de oude buren, die buurman onderhield hem ook.. nieuwe buuf is alleen en druk zat, wij zijn druk zat dus weg ermee!
:D Nee coniferen wou ik ook niet meer, die zijn idd nogal high maintenance geloof ik :P

We hebben nu een ehh viburnum tinus ofzo. Ik noem hem Tinus O+ Die heeft in de winter bloemetjes en in de zomer besjes! O+
pi_96572571
Die pics weg kan je toch ook vragen dunkt me? Ik zou het ook niet op prijs stellen als iemand anders foto's van mij ging posten ergens waar ik verder niet veel mee van doen had, ik doe dat ook niet met foto's waar vrienden etc. op staan zonder toestemming.
pi_96572611
Hoi!

Merel begrijpelijk, misschien kan je Mo PM'en of ze dat weghaalt? Maar dat heb je vast al gedaan.

Hier gelukkig niet bekend met mensen die me voedsel "opdringen", behalve vriendje die me altijd hapjes voert :')
pi_96572647
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:12 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:D Nee coniferen wou ik ook niet meer, die zijn idd nogal high maintenance geloof ik :P

We hebben nu een ehh viburnum tinus ofzo. Ik noem hem Tinus O+ Die heeft in de winter bloemetjes en in de zomer besjes! O+
Klimmen ze daar niet in?
pi_96572656
Oh en merel op facebook kan je foto's untaggen, dan ben je er in ieder geval niet aan gelinkt.
  maandag 9 mei 2011 @ 22:14:21 #190
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96572657
coniferen zijn juist heel erg low maintenance toch? :P maar heel lelijk wel vind ik!
hebben jullie wel opgezocht hoe en wanneer je tinus het beste kunt snoeien? dat kan volgens mij nog best veel verschil maken voor hoe goed hij groeit!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  maandag 9 mei 2011 @ 22:15:43 #191
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96572763
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:14 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Klimmen ze daar niet in?
Als ik een foto zou plaatsen zou je begrijpen dat die vraag best wel grappig is momenteel :D

Maar nee, er is nu nog niet genoeg om in te klimmen en het is ook bij lange na nog niet stevig genoeg om iemands gewicht te dragen, als ie dat ooit zal worden. Op dit moment lijkt het meer op een rijtje struiken :@ :')
pi_96572852
Lijstje! beware!

O: smoothie
T: peer, 2 haverkoekjes
L: bruine pistolet tonijnsalade, kopje champignonsoep
T: 200 gr rauwkost, pakje sultana hartig
B: 2 x 20 minuten fietsen
D: salade met avocado, eikenbladsla, tomaat, komkommer, dressing, wat sekjes
T: 2 havemoutkoekjes
S: buikspieren, miniworkout, 3x12 minuten cardio (roeien, hardlopen, crosstraining, de laatse 2 met heuvel van 8%)
T: bakje rabarber

Deaud :+
pi_96572866
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_96572958
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:12 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:D die kan ik dan wel vaak gebruiken.
Vind het wel komisch als ik een keer los ga in een restaurant, dan zit men weer met open mond _O-
"Die eet veeeeel, hoe doet ze dat?"
lol het is NOOIT goed he...

Nah hier thuis krijg ik iig volop support van man en kids. Gelukkig hebben vooral de kids wel door dat zij vooral genoeg moeten eten :) Was wel een beetje bang dat ze het minder eten zouden overnemen. Het helpt denk ik enorm dat ik iig geen eetmomenten oversla en echt zichtbaar dat ik minder eet dan zij is het voor hen niet.
Het is wel echt gewoonte voor de kids om een banaan of een boterham oid te pakken bij trek en geen zak chips, maar dat was het altijd al :) Onder het mom, wat je niet aanleert hoef je niet afleren... althans, dat is onze bedoeling er een beetje achter. Daarbij ben je als ouders gewoon verantwoordelijk voor de gezondheid van je kids.

Manlief is overigens met veel moeite eindelijk een paar kilo aangekomen *O* dat is in zijn geval ook goed nieuws, nu heeftie weer een kontje O+
  maandag 9 mei 2011 @ 22:18:39 #195
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96572985
Ik heb net een geweldige banaan gegeten. Precies rijp genoeg, zonder plekjes, niet melig....Perfect!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 9 mei 2011 @ 22:19:36 #196
171890 Chicolate
Chemicals
pi_96573065
quote:
7s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had weer een paar schimmelige nagels verwacht :') of iets in die categorie.

Dus nee, een spoiler alleen is geen waarschuwing, soms staan ook leuke of onschuldige dingen in een spoiler }:|
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_96573068
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:14 schreef Blurred86 het volgende:
coniferen zijn juist heel erg low maintenance toch? :P maar heel lelijk wel vind ik!
hebben jullie wel opgezocht hoe en wanneer je tinus het beste kunt snoeien? dat kan volgens mij nog best veel verschil maken voor hoe goed hij groeit!
lol ik vind ze ook heel lelijk, bovendien worden er nogal wat in de fik gestoken door een rare pyromaan hier in de buurt die schijnbaar een vete tegen coniferen heeft.
Die Tinus is wel heel schattig met die besjes en bloemetjes :)
pi_96573295
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:15 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Als ik een foto zou plaatsen zou je begrijpen dat die vraag best wel grappig is momenteel :D

Maar nee, er is nu nog niet genoeg om in te klimmen en het is ook bij lange na nog niet stevig genoeg om iemands gewicht te dragen, als ie dat ooit zal worden. Op dit moment lijkt het meer op een rijtje struiken :@ :')
:D dat vermoeden had ik al wel maar dan stampen ze ze wellicht plat.
Heb je dan niet heel weinig privacy nu?
pi_96573436
Eten is sfeer, gezelligheid. Tuurlijk pushen (wat ik zelf wel doe :') ) is soms vervelend maar zeg gewoon nee en doe je ding boeiend. Heb zelf een grotere hekel aan mensen die bijvoorbeeld geen doner halen ofzo omdat ik niet hoef, dan denk ik echt: "Joh, als jij een lekker broodje doner wil dan pak jij toch een lekker broodje doner"
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_96573466
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:18 schreef MarMar het volgende:

[..]

lol het is NOOIT goed he...

Nah hier thuis krijg ik iig volop support van man en kids. Gelukkig hebben vooral de kids wel door dat zij vooral genoeg moeten eten :) Was wel een beetje bang dat ze het minder eten zouden overnemen. Het helpt denk ik enorm dat ik iig geen eetmomenten oversla en echt zichtbaar dat ik minder eet dan zij is het voor hen niet.
Het is wel echt gewoonte voor de kids om een banaan of een boterham oid te pakken bij trek en geen zak chips, maar dat was het altijd al :) Onder het mom, wat je niet aanleert hoef je niet afleren... althans, dat is onze bedoeling er een beetje achter. Daarbij ben je als ouders gewoon verantwoordelijk voor de gezondheid van je kids.

Manlief is overigens met veel moeite eindelijk een paar kilo aangekomen *O* dat is in zijn geval ook goed nieuws, nu heeftie weer een kontje O+
Nope :)
Dan ben je goed bezig, irriteer me een hoedje aan mensen die constant lijnen (verkeerd lijnen en dan weer gaan grazen) en ondertussen zie je hun kleine kinderen steeds dikker worden.
  maandag 9 mei 2011 @ 22:27:42 #201
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96573708
quote:
SPOILER
Ja, da's Tinus! :D O+ Al is ie bij ons op sommige plekken nu wat dor ende zielig, maar dat gaat goed komen 8-)
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:22 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:D dat vermoeden had ik al wel maar dan stampen ze ze wellicht plat.
Heb je dan niet heel weinig privacy nu?
Nja op zich wel, maar we zitten op een hoekje, met aan de achterkant een parkeerplaatsje en nog wat gemeentelijk Oerwoud :+ Valt dus best mee. Maar ik zou niet snel in mn nakende niksie in de tuin gaan ronddartelen, als ik dat al zou doen :+ En iedereen die langsloopt zegt altijd hallo _O- Maar ja :') Ook wel gezellig ofzeu :+
  maandag 9 mei 2011 @ 22:27:49 #202
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96573719
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:24 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Eten is sfeer, gezelligheid. Tuurlijk pushen (wat ik zelf wel doe :') ) is soms vervelend maar zeg gewoon nee en doe je ding boeiend. Heb zelf een grotere hekel aan mensen die bijvoorbeeld geen doner halen ofzo omdat ik niet hoef, dan denk ik echt: "Joh, als jij een lekker broodje doner wil dan pak jij toch een lekker broodje doner"
oh dat doe ik altijd :') als ik een ijsje oid wil en degene waar ik mee ben heeft daar geen zin in dan ben ik helemaal teleurgesteld en wil ik zelf ook niet meer 8)7
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  maandag 9 mei 2011 @ 22:28:04 #203
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96573742
quote:
17s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:18 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb net een geweldige banaan gegeten. Precies rijp genoeg, zonder plekjes, niet melig....Perfect!
Geniet van de kleine dingen des levens! *O*
  maandag 9 mei 2011 @ 22:29:52 #204
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96573875
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:27 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

oh dat doe ik altijd :') als ik een ijsje oid wil en degene waar ik mee ben heeft daar geen zin in dan ben ik helemaal teleurgesteld en wil ik zelf ook niet meer 8)7
Dito :') Ik ben ook een gemeenschappelijke eter :')

Ik zie iemand met een ijsje --> ik wil ook een ijsje :9

Ik wil een ijsje halen --> vriendje wil niet --> dan hoef ik ook niet meer :')
  maandag 9 mei 2011 @ 22:30:24 #205
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96573911
Als Tinus z'n groeispurtje heeft doorgemaakt zal ik wel eens een foto maken!
pi_96573961
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:24 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Nah, het is de manier waarop vooral.. gewoon vragen of ik wil en dan een "nee dank je" accepteren, da's prima, maar dan moet je bij mij gewoon kappen met pushen :P
Overigens heb ik nog niet meegemaakt dat mensen dingen laten staan om mij en zou ik dat denk ik ook vervelend vinden.
Bovendien weten mensen dat ik het er niet ff af voetbal :P da's wel een belangrijk detail wellicht.
pi_96574154
en bis morgen! :W
  maandag 9 mei 2011 @ 22:52:41 #208
344469 Amsel
zonder t
pi_96575573
Zo. Verder niet te veel fuss over maken. Water under the bridge enzo.
pi_96575696
quote:
SPOILER
:D

Ik ben een beetje misselijk van de teennagels. Dat komt goed uit, anders at ik nu Twente krentenweg. :9
pi_96575978
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:52 schreef Amsel het volgende:
Zo. Verder niet te veel fuss over maken. Water under the bridge enzo.
Ik ben hier nu heel hard over aan het nadenken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')