Ja. Knobbeltje doet pijn en zat er eerder nietquote:Op maandag 9 mei 2011 21:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Is dit zelf geen lymfeklier? Doet ie pijn, zat ie er eerder niet?
De kans is het grootst dat het ooit een kliertje was dat reageerde op een infectie, en daarna een bobbeltje is gebleven, zonder verder rare dingen.
De huisarts heeft natuurlijk een veel beter totaalbeeld van jou dan ik zo vanaf de pc, dus dat kan altijd (al was ie nogal een slager geloof ik?)
Op google vind ik wel vaker de combi "knobbeltje in nek" en "pfeiffer". Mgoed, ik heb er dus echt geen verstand van verder...quote:Op maandag 9 mei 2011 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan heb je toch alleen opgezette lymfeklieren? (heb ik ook trouwens)
Dan is de kans het grootst dat er daar hard gewerkt wordt om een of ander beestje of virusding aan te vallenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Knobbeltje doet pijn en zat er eerder niet
Huuuquote:Op maandag 9 mei 2011 21:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dan is de kans het grootst dat er daar hard gewerkt wordt om een of ander beestje of virusding aan te vallen![]()
[ afbeelding ]
Wat een schatjequote:Op maandag 9 mei 2011 21:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dan is de kans het grootst dat er daar hard gewerkt wordt om een of ander beestje of virusding aan te vallen![]()
Waarschijnlijk is dat dus je reactieve klier.
[ afbeelding ]
Hij lacht wel lievquote:Op maandag 9 mei 2011 21:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat dus je reactieve klier.
[ afbeelding ]
Oooh legally blondequote:Op maandag 9 mei 2011 21:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat schatje zorgt er wel mooi voor dat je nog levend rondloopt.
Huiswerk maken en met een half oog the princess diaries kijken. Gelukkig kan ik die film wel zo ongeveer dromen. Ik heb echt iets met flauwe meidenfilms de laatste dagen
.
Ik heb afgelopen dagen volgens mij 3x wild child gekekenquote:
bacterie idd jaquote:Op maandag 9 mei 2011 21:32 schreef Chicolate het volgende:
Huiswerk maken en met een half oog the princess diaries kijken. Gelukkig kan ik die film wel zo ongeveer dromen. Ik heb echt iets met flauwe meidenfilms de laatste dagen
.
Ik herkende het beestje niet als een bacterie/virus (denk bacterie).
Mja. Ik ken geen menselijke cellen met die vorm. Maar het had ook nog een schimmel kunnen zijn volgens mij?quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mja. Ik ken geen menselijke cellen met die vorm. Maar het had ook nog een schimmel kunnen zijn volgens mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee die zien er ook weer anders uit! als ik me niet vergis zijn dit bacilli, staafvormige bacteriënquote:Op maandag 9 mei 2011 21:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mja. Ik ken geen menselijke cellen met die vorm. Maar het had ook nog een schimmel kunnen zijn volgens mij?
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]Gadverdamme. Waarschuw je in t vervolg ff?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Is een spoiler niet waarschuwing genoegquote:Op maandag 9 mei 2011 21:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gadverdamme. Waarschuw je in t vervolg ff?.
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo. Heg is gesnoeid en gesproeid, en schutting van de buurman staat ook.![]()
Rug. Auw
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]That reminds me - teennagels knippen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dat zou kunnen, graagquote:Op maandag 9 mei 2011 21:58 schreef Ml-etje het volgende:
SJeezz Puff!
Oh enne Merel het kan nog weg denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |